Dit is ook wel een typische wedstrijd voor iets geks als een buitenspeldoelpunt.quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
bazenpot.
Ik verwacht een paar rooie kaarten
En een eigen goal.quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is ook wel een typische wedstrijd voor iets geks als een buitenspeldoelpunt.
Ja echt bevestigd is het ook niet, maar ook niet ontkend. Van één is het iig wel zeker.quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:20 schreef Maraten het volgende:
[..]
Damn, dacht dat dat maar een twitterrumour was
quote:
Er was wel contact, maar het was een hele overdreven val, maar daar geef je geen tweede geel voor wmb.quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:41 schreef Maraten het volgende:
Tis wel een schwalbe, kijk hoe Torres naar zijn knie grijpt![]()
Maar zeker geen tweede geel waard...
Ja, ik zag dat er contact was, maar minimaal bij zijn voet en Torres grijpt naar zijn knie. Ook kon ie volgens mij wel overeind blijven.quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:43 schreef alors het volgende:
[..]
Er was wel contact, maar het was een hele overdreven val, maar daar geef je geen tweede geel voor wmb.
30 miljoen voor betaaldquote:
Beter dan RVP nederlands spreekt.quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Hernandez spreekt best goed Engels
Komt ook uit mexico, naast usaquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Hernandez spreekt best goed Engels
Ook al spreekt 90% voornamelijk Spaans.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |