door deze M.I moest ik lachen als een zeehond met paringsdriftquote:Op zaterdag 15 september 2012 23:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
* -_Guitarist_- kijkt hoe het met Rokje is en troost haar met zijn grote, gespierde, mannelijke, behaarde armen.
slaap lekkerquote:Op zaterdag 15 september 2012 23:05 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ga mijn bed maar eens opzoeken, ik heb het gehad met vandaag
quote:Op zaterdag 15 september 2012 23:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dus eh... je rent nu weg in de blote kont?
* Drizzt_DoUrden jaagt achter Knetje aan
quote:Op zaterdag 15 september 2012 23:06 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
* JijHebtGeenRokje kijkt verdwaast in het rond
what just happened.. was the UltraWoman?
ik hoor het je zeggen op een ranzige psst meisje toonquote:
Heb je dat wel even gefilmd?quote:Op zaterdag 15 september 2012 23:07 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
door deze M.I moest ik lachen als een zeehond met paringsdrift![]()
OMG dat klonk geilquote:Op zaterdag 15 september 2012 23:07 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
door deze M.I moest ik lachen als een zeehond met paringsdrift![]()
Zo zou hij het ook brengenquote:Op zaterdag 15 september 2012 23:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik hoor het je zeggen op een ranzige psst meisje toon
Dankje, ik hoop dat ik uit kan slapen.quote:Op zaterdag 15 september 2012 23:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
slaap lekker
[..]
[..]
[..]
Ewa chickie, eh meizzzje, pssst ey...quote:Op zaterdag 15 september 2012 23:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Smooth Operator hequote:Op zaterdag 15 september 2012 23:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zo zou hij het ook brengen
Jij hoort haar lachen?quote:Op zaterdag 15 september 2012 23:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
OMG dat klonk geil
do it again
Zo rol jij.quote:
Ja wat nou JONGETJE.. Bewijs eerst maar eens wat je met die mond kan voordat je hem zo groot opzetquote:Op zaterdag 15 september 2012 23:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ewa chickie, eh meizzzje, pssst ey...
EY! EEEEY!!!! HOER!
BAMquote:Op zaterdag 15 september 2012 23:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ja wat nou JONGETJE.. Bewijs eerst maar eens wat je met die mond kan voordat je hem zo groot opzet
haha!quote:Op zaterdag 15 september 2012 23:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ja wat nou JONGETJE.. Bewijs eerst maar eens wat je met die mond kan voordat je hem zo groot opzet
M'n ego wat doe jequote:Op zaterdag 15 september 2012 23:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hihiquote:Op zaterdag 15 september 2012 23:09 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
nee dat heb ik niet getaped gitaar![]()
en okvoor jou doe ik het nog eens knetter
Je wilt niet weten wat ik allemaal hoor *wink wink*quote:
Ik maak hem nietig en klein zodat je weet wie de baas isquote:
komt vast door die sikquote:Op zaterdag 15 september 2012 23:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Maar ik kan wel lekker beffen.
Ik kan ook een heleboel zeggenquote:Op zaterdag 15 september 2012 23:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
you got a little something on your chinquote:Op zaterdag 15 september 2012 23:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hihi
[..]
Je wilt niet weten wat ik allemaal hoor *wink wink*
ik ookquote:Op zaterdag 15 september 2012 23:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |