Oehh ff downloaden! Helaas suck ik echt om dit soort shooters met een gamepad te spelen. Heb voor Resident Evil 5: Gold Edition toen speciaal de PlayStation Move aangeschaft en later weer verkocht...quote:Op donderdag 20 september 2012 00:04 schreef JK het volgende:
Res evil 6 demo even gedaan. Zombies gaan niet met 1 kogel door het brein dood. Ik heb teveel zombiefilms en te veel Walking Dead gekeken...
Ja, maar daar kun je geen Last of Us op spelen?quote:Op donderdag 20 september 2012 11:49 schreef AQuila360 het volgende:
Wat een gaar ding die super slim en voor die prijs heb je toch ook al bijna een Wii U dadelijk?
Zelda in 1080p spelen met DTSquote:Op donderdag 20 september 2012 12:24 schreef Poit het volgende:
Wat moet je nou weer met een Wii U?
De teleurstelling van de Wii zit nog te vers in m'n geheugen..
Welke Zelda?quote:
Skyward sword had al geen midi meerquote:Op donderdag 20 september 2012 17:19 schreef Poit het volgende:
[..]
Welke Zelda?
En midi samples worden echt niet veel mooier met DTS..
Dus eerst wachten tot Wii U tablet+ uitkomt, met de nieuwe zelda?quote:Op donderdag 20 september 2012 17:43 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Skyward sword had al geen midi meer![]()
en de zelda die ongetwijfeld uit komt voor de wii-u
Waarschijnlijk wel eerder, maar het wordt geen launchday voor mij.quote:Op donderdag 20 september 2012 17:44 schreef Poit het volgende:
[..]
Dus eerst wachten tot Wii U tablet+ uitkomt, met de nieuwe zelda?
Sowieso voor mij ook niet..quote:Op donderdag 20 september 2012 17:45 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel eerder, maar het wordt geen launchday voor mij.
Ik haak al af als je echt 3 kogels minimaal in iemand z'n kop moet schieten voor ie dood is.quote:Op donderdag 20 september 2012 00:17 schreef CoExist het volgende:
[..]
Oehh ff downloaden! Helaas suck ik echt om dit soort shooters met een gamepad te spelen. Heb voor Resident Evil 5: Gold Edition toen speciaal de PlayStation Move aangeschaft en later weer verkocht...
Ik vond RE5 zo intens kut dat ik heel huiverig ben voor deze game.. En dat terwijl ik RE4 een van de beste games ooit vind..quote:Op donderdag 20 september 2012 20:31 schreef JK het volgende:
[..]
Ik haak al af als je echt 3 kogels minimaal in iemand z'n kop moet schieten voor ie dood is.
Maar ik ben dan ook een ouwe zeikerd die al veelste veel spellen heeft gespeeld. En heb nog een flinke backlog en wacht dan ook maar op een handje vol spellen... GTA V, Last of us... AC3... en dan wordt het tijd voor een PS4 ofzo.
Mja, dat. Not hyped enoughquote:Op donderdag 20 september 2012 17:47 schreef Poit het volgende:
[..]
Sowieso voor mij ook niet..
Ik betwijfel echt of ik hem uberhaupt ga halen...
Ik hou het wel bij m'n PSvita / PS3 combo
Dit gaat wel weer richting de originele RE, maar ik vond eigenlijk deel 1 en 2 spannender. Ook dat de deur open gaat, en wat er nu weer achter staat. Vaste camerapunten etc. deel 3 begon al minder te worden.. 4 heb ik maar kort gespeeld. Ik denk dat deeltje 6 best aardig is hoor, maar ik laat nu veel titels liggen en ga echt nog maar voor een handje vol titels waar ik echt op wacht.quote:Op vrijdag 21 september 2012 09:35 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik vond RE5 zo intens kut dat ik heel huiverig ben voor deze game.. En dat terwijl ik RE4 een van de beste games ooit vind..
Jammer dat de bundle met Little Big Planet Karting dan alleen weer met de 12 gb versie is.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:57 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
12 gig is wel heel weinigquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jammer dat de bundle met Little Big Planet Karting dan alleen weer met de 12 gb versie is.
Zo'n bundel moet met de XBox Arcade doelgroep concurreren, dus niet zo vreemd.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jammer dat de bundle met Little Big Planet Karting dan alleen weer met de 12 gb versie is.
Vreemd niet, jammer wel.quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:46 schreef Aether het volgende:
[..]
Zo'n bundel moet met de XBox Arcade doelgroep concurreren, dus niet zo vreemd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |