SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 september 2012 22:05 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Deus Ex 3Ga met zooi smijten, een grotere hint heb je niet nodig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nooit.
Doe ik al,zeker op Give me Deus Exquote:Op maandag 17 september 2012 00:06 schreef Façade het volgende:
[..]
Ga met zooi smijten, een grotere hint heb je niet nodig.
Ik had ook een aantal EMP nades, dat maakte het ook wel makkelijker.quote:Op maandag 17 september 2012 01:55 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Doe ik al,zeker op Give me Deus Ex
ahaquote:Op maandag 17 september 2012 07:52 schreef Façade het volgende:
[..]
Ik had ook een aantal EMP nades, dat maakte het ook wel makkelijker.
Wat voor mod ben je dan??quote:Op maandag 17 september 2012 12:15 schreef Klonk het volgende:
ik zie trouwens net dat ik de vorige vol had gemaakt en geen nieuwe had geopend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 17 september 2012 15:39 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Wat voor mod ben je dan??site admin weblogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en part-time modje GC
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
Oh gutquote:Op maandag 17 september 2012 17:06 schreef Klonk het volgende:
[..]
site admin weblog
en part-time modje GC
Ze willen de 12GB toch ook helemaal niet verkopen. Hou toch een eind op.quote:Op woensdag 19 september 2012 07:41 schreef Ang3l het volgende:
Het verschil tussen 12Gb en 500Gb is maar 70 eur?
Dat is correct. Ik vind het ook weinig, zeker als je bedenkt dat de bundel nog een spel heeft ookquote:Op woensdag 19 september 2012 07:41 schreef Ang3l het volgende:
Het verschil tussen 12Gb en 500Gb is maar 70 eur?
Waarvoor is het hoogteverschil dan op de 'grill'quote:
Oh of juist om het klepje open te doen. IN de comments op playstation.com staatquote:
quote:#1: one major difference is, that the BR bay is a top-loader, instead of the slide-in slot of the Slim.
Duidelijk, net als de ps2 slim dus. Moet zeggen dat, ondanks dat de ps2 slim wel een heerlijk klein apparaatje is, dat toch wel altijd wat cheap aanvoelt.quote:Op woensdag 19 september 2012 10:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh of juist om het klepje open te doen. IN de comments op playstation.com staat
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |