SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 september 2012 22:05 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Deus Ex 3Ga met zooi smijten, een grotere hint heb je niet nodig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nooit.
Doe ik al,zeker op Give me Deus Exquote:Op maandag 17 september 2012 00:06 schreef Façade het volgende:
[..]
Ga met zooi smijten, een grotere hint heb je niet nodig.
Ik had ook een aantal EMP nades, dat maakte het ook wel makkelijker.quote:Op maandag 17 september 2012 01:55 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Doe ik al,zeker op Give me Deus Ex
ahaquote:Op maandag 17 september 2012 07:52 schreef Façade het volgende:
[..]
Ik had ook een aantal EMP nades, dat maakte het ook wel makkelijker.
Wat voor mod ben je dan??quote:Op maandag 17 september 2012 12:15 schreef Klonk het volgende:
ik zie trouwens net dat ik de vorige vol had gemaakt en geen nieuwe had geopend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 17 september 2012 15:39 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Wat voor mod ben je dan??site admin weblogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en part-time modje GC
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
Oh gutquote:Op maandag 17 september 2012 17:06 schreef Klonk het volgende:
[..]
site admin weblog
en part-time modje GC
Ze willen de 12GB toch ook helemaal niet verkopen. Hou toch een eind op.quote:Op woensdag 19 september 2012 07:41 schreef Ang3l het volgende:
Het verschil tussen 12Gb en 500Gb is maar 70 eur?
Dat is correct. Ik vind het ook weinig, zeker als je bedenkt dat de bundel nog een spel heeft ookquote:Op woensdag 19 september 2012 07:41 schreef Ang3l het volgende:
Het verschil tussen 12Gb en 500Gb is maar 70 eur?
Waarvoor is het hoogteverschil dan op de 'grill'quote:
Oh of juist om het klepje open te doen. IN de comments op playstation.com staatquote:
quote:#1: one major difference is, that the BR bay is a top-loader, instead of the slide-in slot of the Slim.
Duidelijk, net als de ps2 slim dus. Moet zeggen dat, ondanks dat de ps2 slim wel een heerlijk klein apparaatje is, dat toch wel altijd wat cheap aanvoelt.quote:Op woensdag 19 september 2012 10:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh of juist om het klepje open te doen. IN de comments op playstation.com staat
[..]
Alleen als je erop gaat zittenquote:Op woensdag 19 september 2012 10:42 schreef Yi-Long het volgende:
Is een toploader ook niet kwetsbaarder!?
Ik vind een toploader wel prettiger werken dan het automatische geschuif.quote:Op woensdag 19 september 2012 10:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Voor 300 euro is een toploader wel heel erg karig.
Kloptquote:Op woensdag 19 september 2012 10:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Voor 300 euro is een toploader wel heel erg karig.
Gamecube had ook een toploaderquote:
Ik had t laatstt bij een USB stick:quote:Op woensdag 19 september 2012 07:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ze willen de 12GB toch ook helemaal niet verkopen. Hou toch een eind op.
PS2 design was gekocht van een ander bedrijf.quote:Op woensdag 19 september 2012 10:33 schreef CoExist het volgende:
Wat een foeilelijk ding! Zo hebben ze het design van de PS2 ook verkracht...
Playstation plusquote:Op woensdag 19 september 2012 17:43 schreef boem-dikkie het volgende:
God vandaag na een tijdje weer BF3 gespeeld, meteen fucking 2 uur aan het updaten. Eerst PS3 update, daarna BF3 update, en door die BF3 update moest ik opnieuw Back to Karkand downloaden en installeren. En daarna doet hij het niet eens.
Verschrikkelijk.quote:
Overdrijven is ook een vak hoor..quote:Op woensdag 19 september 2012 18:25 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Verschrikkelijk.
Die eerste Phat was gewoon fucking sexy qua design.
De Slim was al een stuk minder mooi.
...en dit ziet er fucking goedkoop en kwetsbaar uit. Als je ook ziet hoe die discloader opengaat, dan heb je toch niet het gevoel dat dat lang goed kan gaan...!?
Willen ze die nieuwere releases expres extra kwetsbaar maken zodat ze straks des te sneller kapot gaan en ingeruild worden voor een next-gen Playstation...!?
Oehh ff downloaden! Helaas suck ik echt om dit soort shooters met een gamepad te spelen. Heb voor Resident Evil 5: Gold Edition toen speciaal de PlayStation Move aangeschaft en later weer verkocht...quote:Op donderdag 20 september 2012 00:04 schreef JK het volgende:
Res evil 6 demo even gedaan. Zombies gaan niet met 1 kogel door het brein dood. Ik heb teveel zombiefilms en te veel Walking Dead gekeken...
Ja, maar daar kun je geen Last of Us op spelen?quote:Op donderdag 20 september 2012 11:49 schreef AQuila360 het volgende:
Wat een gaar ding die super slim en voor die prijs heb je toch ook al bijna een Wii U dadelijk?
Zelda in 1080p spelen met DTSquote:Op donderdag 20 september 2012 12:24 schreef Poit het volgende:
Wat moet je nou weer met een Wii U?
De teleurstelling van de Wii zit nog te vers in m'n geheugen..
Welke Zelda?quote:
Skyward sword had al geen midi meerquote:Op donderdag 20 september 2012 17:19 schreef Poit het volgende:
[..]
Welke Zelda?
En midi samples worden echt niet veel mooier met DTS..
Dus eerst wachten tot Wii U tablet+ uitkomt, met de nieuwe zelda?quote:Op donderdag 20 september 2012 17:43 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Skyward sword had al geen midi meer![]()
en de zelda die ongetwijfeld uit komt voor de wii-u
Waarschijnlijk wel eerder, maar het wordt geen launchday voor mij.quote:Op donderdag 20 september 2012 17:44 schreef Poit het volgende:
[..]
Dus eerst wachten tot Wii U tablet+ uitkomt, met de nieuwe zelda?
Sowieso voor mij ook niet..quote:Op donderdag 20 september 2012 17:45 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel eerder, maar het wordt geen launchday voor mij.
Ik haak al af als je echt 3 kogels minimaal in iemand z'n kop moet schieten voor ie dood is.quote:Op donderdag 20 september 2012 00:17 schreef CoExist het volgende:
[..]
Oehh ff downloaden! Helaas suck ik echt om dit soort shooters met een gamepad te spelen. Heb voor Resident Evil 5: Gold Edition toen speciaal de PlayStation Move aangeschaft en later weer verkocht...
Ik vond RE5 zo intens kut dat ik heel huiverig ben voor deze game.. En dat terwijl ik RE4 een van de beste games ooit vind..quote:Op donderdag 20 september 2012 20:31 schreef JK het volgende:
[..]
Ik haak al af als je echt 3 kogels minimaal in iemand z'n kop moet schieten voor ie dood is.
Maar ik ben dan ook een ouwe zeikerd die al veelste veel spellen heeft gespeeld. En heb nog een flinke backlog en wacht dan ook maar op een handje vol spellen... GTA V, Last of us... AC3... en dan wordt het tijd voor een PS4 ofzo.
Mja, dat. Not hyped enoughquote:Op donderdag 20 september 2012 17:47 schreef Poit het volgende:
[..]
Sowieso voor mij ook niet..
Ik betwijfel echt of ik hem uberhaupt ga halen...
Ik hou het wel bij m'n PSvita / PS3 combo
Dit gaat wel weer richting de originele RE, maar ik vond eigenlijk deel 1 en 2 spannender. Ook dat de deur open gaat, en wat er nu weer achter staat. Vaste camerapunten etc. deel 3 begon al minder te worden.. 4 heb ik maar kort gespeeld. Ik denk dat deeltje 6 best aardig is hoor, maar ik laat nu veel titels liggen en ga echt nog maar voor een handje vol titels waar ik echt op wacht.quote:Op vrijdag 21 september 2012 09:35 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik vond RE5 zo intens kut dat ik heel huiverig ben voor deze game.. En dat terwijl ik RE4 een van de beste games ooit vind..
Jammer dat de bundle met Little Big Planet Karting dan alleen weer met de 12 gb versie is.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:57 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
12 gig is wel heel weinigquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jammer dat de bundle met Little Big Planet Karting dan alleen weer met de 12 gb versie is.
Zo'n bundel moet met de XBox Arcade doelgroep concurreren, dus niet zo vreemd.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jammer dat de bundle met Little Big Planet Karting dan alleen weer met de 12 gb versie is.
Vreemd niet, jammer wel.quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:46 schreef Aether het volgende:
[..]
Zo'n bundel moet met de XBox Arcade doelgroep concurreren, dus niet zo vreemd.
Niet in een dichte kast zetten, voor de rest heb ik er geen problemen mee.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:29 schreef NumberSeven het volgende:
Ik heb gisteren een 250gb PS3 slim gekocht via marktplaats, in goede staat. Ik lees echter veel dingen over verhitting van de ps3, dat ze snel oververhit kunnen raken. Tot in hoeverre is dit waar, en hoe kan ik dit voorkomen. Hoe lang kun je maximaal spelen op de ps3 zonder dat hij oververhit raakt.
Ook zijn basistips welkom, ben alles nog aan het uitvogelen en wat spellen aan het bestellen.
Ok thnx, ik wilde net een online pass kopen voor fifa 2012 maar kan mijn portemonnee niet opwaarderen omdat ik geen creditcard heb. Is er geen mogelijkheid het via ideal te doen ofzo? Hoe stel ik trouwens de beste graphics settings in voor beste kwaliteit?quote:Op zaterdag 22 september 2012 17:24 schreef Façade het volgende:
[..]
Niet in een dichte kast zetten, voor de rest heb ik er geen problemen mee.
Edit: PS+ is het dubbel en dwars waard.
tnxquote:Op zaterdag 22 september 2012 17:45 schreef ikookhier het volgende:
Hier bijvoorbeeld![]()
Ff onder instellingen kijken
Ben er hier mee begonnen, maar kan me er nog niet toe zetten verder te spelen. Toch maar weer eens oppakken voor ik met AC3 ga beginnen. Jammer dat het einde bagger is.quote:Op zondag 23 september 2012 00:05 schreef Cheiron het volgende:
Woei, Assassins Creed Revelations uitgespeeld. Wat een waardeloos einde einde van het verhaal van Altair en Ezio
OEMs zijn speciale gevallen, wel gemaakt in naam van Sony, maar ze zullen waarschijnlijk zonder officiele verpakking en papieren binnenkomen. Gewoon goed spul zonder opsmuk dus.quote:Op zondag 23 september 2012 10:40 schreef Klonk het volgende:
Deze controller en deze zijn toch precies dezelfde? Afgezien van de prijs natuurlijk![]()
Of zie ik dat nu verkeerd
Heb het 2 weken geleden uitgespeeld en weet nu het einde al niet meer.quote:Op zondag 23 september 2012 00:05 schreef Cheiron het volgende:
Woei, Assassins Creed Revelations uitgespeeld. Wat een waardeloos einde einde van het verhaal van Altair en Ezio
Wat facade zegt en mischien zit bij de laatste geen usb kabel?quote:Op zondag 23 september 2012 10:40 schreef Klonk het volgende:
Deze controller en deze zijn toch precies dezelfde? Afgezien van de prijs natuurlijk![]()
Of zie ik dat nu verkeerd
Voor dat prijsverschil kan je er wel 10 kopen.quote:Op zondag 23 september 2012 13:44 schreef marcek het volgende:
[..]
Wat facade zegt en mischien zit bij de laatste geen usb kabel?
Ik probeer ook alles via google te vinden maar het is een beetje chaotisch uitgelegd op de meeste websites, ben alles nog aan het uitvogelen. En als je nog meer tips hebt, altijd welkom hahaquote:Op zondag 23 september 2012 18:36 schreef ikookhier het volgende:
Beeldscherm instellingen1080p
![]()
Heb je geen google of zo
Was dan ook echt totaal niet boeiend.quote:Op zondag 23 september 2012 13:44 schreef Façade het volgende:
[..]
Heb het 2 weken geleden uitgespeeld en weet nu het einde al niet meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mbt de multiplayer; dat zou nog best leuk zijn als er geen 3 seconden lag in zou zitten..Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
Kuifje vond iik nogal tegen vallen, net alsof het 2 verschillende spellen waren die men op de een of andere manier aan elkaar wou plakken.quote:Op maandag 24 september 2012 08:06 schreef boem-dikkie het volgende:
Wat is de coop mode van Kuifje briljant.
Vorige week zaterdag met een vriend van me in een avond uitgespeeld. Zeer toffe game inderdaad!quote:Op maandag 24 september 2012 08:30 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Van het weekend van PSN+ machinarium gehaald, erg mooie en grappige adventure.
Ik heb de SP uitgespeeld maar ik had ook wel geld over gehad voor alleen de coop modus. Met vrienden samen is coop echt tof.quote:Op maandag 24 september 2012 08:30 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Kuifje vond iik nogal tegen vallen, net alsof het 2 verschillende spellen waren die men op de een of andere manier aan elkaar wou plakken.
Van het weekend van PSN+ machinarium gehaald, erg mooie en grappige adventure.
Geen probleem.quote:Op maandag 24 september 2012 13:28 schreef flespompoen het volgende:
Ik kan een UK 160gb ps3 kopen (105 euro) brengt dat enig nadeel met zich mee op de stekker na?
Kan ik gewoon NL games kopen en online spelen?
Ik vond em nog best pittig!quote:Op maandag 24 september 2012 14:40 schreef xminator het volgende:
Double dragon neon. Ook leuk om tijd mee te doden, bevat offline coop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |