Laat nu eenzelfde gast een paar weken terug hier op het station zitten.quote:
the 40 year old virgin.quote:Op zondag 16 september 2012 13:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij was wel baas ja.
[..]
Als ik 45 ben, in dit tempo.
Schiet op danquote:Op zondag 16 september 2012 13:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij was wel baas ja.
[..]
Als ik 45 ben, in dit tempo.
Sorryquote:Op zondag 16 september 2012 13:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja.
En dan gaan ze zo mijn borst ontharen.
Auw.
Ik doe mijn best.quote:
Zou het meer pijn doen als je weinig borsthaar hebt? Ik heb 20 vlashaartjes zitten ofzo.quote:
Dan gaan ze over op epilerenquote:Op zondag 16 september 2012 13:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik doe mijn best.
[..]
Zou het meer pijn doen als je weinig borsthaar hebt? Ik heb 20 vlashaartjes zitten ofzo.
Dat vraag ik mij ook wel eens af, maar dan niet met borsthaar.quote:Op zondag 16 september 2012 13:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik doe mijn best.
[..]
Zou het meer pijn doen als je weinig borsthaar hebt? Ik heb 20 vlashaartjes zitten ofzo.
Ik denk het nietquote:Op zondag 16 september 2012 13:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik doe mijn best.
[..]
Dat duurt te lang.quote:
Waarbij dan?quote:Op zondag 16 september 2012 13:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij ook wel eens af, maar dan niet met borsthaar.
Moet het toch eens gaan doen. Kijken of het beter staat. Ik denk van wel zelf.quote:
Benenquote:Op zondag 16 september 2012 13:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat duurt te lang.
[..]
Waarbij dan?
[..]
Moet het toch eens gaan doen. Kijken of het beter staat. Ik denk van wel zelf.
Je kan natuurlijk ook scheren. Waxen is een beetje overrated wat betreft teruggroeitijd.quote:Op zondag 16 september 2012 13:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet het toch eens gaan doen. Kijken of het beter staat. Ik denk van wel zelf.
Goed bezig Tijn! Daar kan je punten mee scoren.quote:Op zondag 16 september 2012 14:50 schreef tijnbrein het volgende:
Zo, schoongemaakt en nu nog een beetje strijken
Soms mag dat ook welquote:Op zondag 16 september 2012 14:54 schreef Evie het volgende:
o echt iedereen die schoonmaakt en wast vandaag maakt het een beetje dat ik me een lame slacker voel vandaagBen alleen maar aan het tekenen en schilderen en film aan het kijken
Hoho, ik slack met je mee. Filmpje gekeken, beetje internettenquote:Op zondag 16 september 2012 14:54 schreef Evie het volgende:
o echt iedereen die schoonmaakt en wast vandaag maakt het een beetje dat ik me een lame slacker voel vandaagBen alleen maar aan het tekenen en schilderen en film aan het kijken
Dames je leest het, ik maak schoon, doe de was. Daten?quote:Op zondag 16 september 2012 14:55 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Goed bezig Tijn! Daar kan je punten mee scoren.
Het is zondag, dan mag je een lame slacker zijnquote:Op zondag 16 september 2012 14:54 schreef Evie het volgende:
Het haar doet ook een hoop. En de kwaliteit foto's.quote:Op zondag 16 september 2012 15:18 schreef xFriendx het volgende:
Van dik naar mager
NiceMoet wel bekennen dat ik haar 'before' niet zou daten maar 'after' wel. Hooray voor simpel zijn
![]()
helemaal mee eens, alleen zijn de foto's al 10 jaar oud...quote:Op zondag 16 september 2012 15:18 schreef xFriendx het volgende:
Van dik naar mager
NiceMoet wel bekennen dat ik haar 'before' niet zou daten maar 'after' wel. Hooray voor simpel zijn
![]()
Tijd voor enen mooien muziekjen dusquote:Op zondag 16 september 2012 15:07 schreef STING het volgende:
[..]
Het is zondag, dan mag je een lame slacker zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |