no probs, duidelijk, thanks voor de heads-upquote:Op maandag 1 oktober 2012 10:11 schreef Elvander het volgende:
Mijn bod is vanaf morgen niet meer geldig dan koop ik ze wel bij spellenmug
Helaas is Jungle Speed inmiddels al weg (wel leuk spel trouwens!quote:Op maandag 1 oktober 2012 10:04 schreef oneof16million het volgende:
ik zie op de foto jungle speed staan, is die te koop? kan hem nergens vinden in je post.
ik ben ook wel geintereseerd in instinct.
Het 'luxe' schaakspel is hetgeen je 'gok ik' bedoeld, maar die is al verkocht. Ik heb nog wel een simpel houten schaak/dambord met stukken voor beide spellen, waar ik 7¤ voor vraag. Dat zou samen met stratego dus op 15¤ (rond ik netjes af naar 14,00¤) komen met ophalen of exclusief verzending ... let wel: je bent niet de enige die op Stratego biedt, ik hoor graag snel (24u) of je mijn tegenbod accepteert, ander gaattie naar Fvandercraats ...quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:18 schreef KaBuf het volgende:
Ervan uitgaande dat de OP up-to-date is:
21¤ voor Stratego en Schaak
Vind ik een mooi bod, maar omdat er twee biedingen zijn op Stratego, lijkt het me fair eerst KaBuf even 24 uur de tijd te geven op mijn bod in te gaan. Hopelijk heb je dus even geduldquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:17 schreef Fvandercraats het volgende:
Ik bied 7,50 exclusief verzendkosten (DHL) voor Stratego.
Blij dat je niet doorvroeg, ik heb nl. geen idee ... ooit 2e hands gekocht, maar nooit wat mee gedaanquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 09:40 schreef oneof16million het volgende:
dan ben ik nu nieuwsgierig hoe het spel grof weg in elkaar steeks (instinct)
Earth Quake card game, hoe steekt die ongeveer in elkaar?
misschien wil ik ze allebei
(ik heb gezocht maar kon nog niks vinden van hoe ze werken)
Maak er 7,50¤ van en accepteer verzenden met bubbel envelop en we hebben een dealquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:00 schreef oneof16million het volgende:
voor instinct en Earth Quake card game ¤6.- incl.
ik heb de beschrijving gevonden
@KaBuf haakt af, dus @Fvandercraats, wat mij betreft is Stratego voor jou ... wil je 'em ophalen of verzonden hebben, en indien het laatste: POSTNL of DHL4YOU?quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:17 schreef Fvandercraats het volgende:
Ik bied 7,50 exclusief verzendkosten (DHL) voor Stratego.
Heb je een geupdate lijst?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:26 schreef W4 het volgende:
Er zijn al een aantal blije FOKkers met nieuwe spelletjes ... wie volgt
Leuk voor met de kerst!quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:49 schreef W4 het volgende:
Huidige lijst, met ietwat aangepaste prijzen:
AtmosFEAR - dvd spel - US versie dus DVD ook regio gecodeerd - staat 8,5 - 7¤
Wreckage - US spel - staat 7,5 - 5¤
RTL Boulevard Showbizz Quiz - nooit gebruikt 10 - 3¤
Rat*a*tat - US spel - staat 8 - 4¤
Friends - staat 7,5 - 8¤
Versierspel - staat 8 - 7¤
Weekend Miljonairs - staat 8,5 - 7¤
RA - nieuw in folie - staat 10 - 14¤
Prijzen is over te praten als je combi's maakt waardoor ik in één keer meerdere dingen verkoop ...
Komt u maarquote:Op maandag 25 februari 2013 13:35 schreef W4 het volgende:
Wegens overweldigend succes, gaat de actie in de herhaling: NU 4 kopen, 3 betalen, goedkoopste is dan gratis!! (exclusief verzendkosten)
Huidige lijst:
AtmosFEAR - dvd spel - US versie dus DVD ook regio gecodeerd - staat 8,5 - 7¤
Wreckage - US spel - staat 7,5 - 5¤
RTL Boulevard Showbizz Quiz - nooit gebruikt 10 - 3¤
Rat*a*tat - US spel - staat 8 - 4¤
Friends - staat 7,5 - 8¤
Versierspel - staat 8 - 7¤
Weekend Miljonairs - staat 8,5 - 7¤
RA - nieuw in folie - staat 10 - 14¤
|
Forum Opties | |
---|---|