50 kilomter dan?quote:Op zondag 16 september 2012 01:36 schreef ledlamp het volgende:
[..]
Hoezo Dikkie? Ik train op sprint hoor. Jij hebt zeker nooit van HIIT gehoord. Papsnavel
Jij bent zeker wel heel blij dat je een account hebt aangemaakt?quote:Op zondag 16 september 2012 01:36 schreef ledlamp het volgende:
[..]
Hoezo Dikkie? Ik train op sprint hoor. Jij hebt zeker nooit van HIIT gehoord. Papsnavel
quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:09 schreef MrDoo het volgende:
Ongeveer net zo belachelijk als gasten die wel gespierd zijn en ook hun shirt uittrekken.
iemand die niet de hele dag in de sportschool zit om zijn autisme en kleine pik te verbergenquote:
Thuis trainen FTW!!quote:Op zondag 16 september 2012 02:01 schreef RKL het volgende:
[..]
iemand die niet de hele dag in de sportschool zit om zijn autisme en kleine pik te verbergen
Ecto-quote:
Ik trek ook 6x per week en heb als gevolg gigantische biceps.quote:Op zondag 16 september 2012 01:46 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ik trek gewoon 4 x per week aan wat halters, boeie hoe het allemaal heet.
Onzin, het is een somatotypering.quote:Op zondag 16 september 2012 02:01 schreef RKL het volgende:
[..]
iemand die niet de hele dag in de sportschool zit om zijn autisme en kleine pik te verbergen
Niet beide doen.quote:Op zondag 16 september 2012 11:52 schreef Saucerian het volgende:
Spieren kweken i.p.v. van je intellectueel verdiepen.
Volgens mij deden ze beide nietquote:Op zondag 16 september 2012 11:52 schreef Saucerian het volgende:
daarom gewoon fysieke arbeid leveren, als je dan spieren hebt dan heb je ze blijkbaar ook daadwerkelijk nodigquote:Op zondag 16 september 2012 12:00 schreef Ludd het volgende:
[..]
Onzin, het is een somatotypering.
Iemand die de hele dag in de sportschool zit kan nog steeds ectomorf zijn, terwijl een mesomorf wellicht nog nooit de sportschool van binnen gezien heeft.
Gadverdammequote:Op zaterdag 15 september 2012 21:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Ah dankje, wist zijn naam niet meer.
[ afbeelding ]
kwekenquote:Op zondag 16 september 2012 11:52 schreef Saucerian het volgende:
als je op massa traint kan je beter wat minder reps doen maar zwaardere gewichten.quote:Op zondag 16 september 2012 01:35 schreef ledlamp het volgende:
[..]
Aantal kg maakt niet uit. Ik train op massa, niet op kracht. Ook al zou ik maar 10kg squatten. Als ik maar groei maakt het me niet uit. Jay cutler is trouwens endo en zyzz ecto. Volgens mij snappen sommigen het endo meso ecto gebeuren niet echt
Ik doe momenteel alleen wat met dumbbells, maar zodra ik over de 12 reps zit, dan verhoog ik de massa. Ik train dus ook voor spiermassa ipv uithouding idd.quote:Op zondag 16 september 2012 12:56 schreef Mozy het volgende:
[..]
als je op massa traint kan je beter wat minder reps doen maar zwaardere gewichten.
waarom alleen met dumbells? Met een barbell kan je net zo goed trainen. en met hoeveel verhoog je het gewicht per keer dan?quote:Op zondag 16 september 2012 12:58 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
Ik doe momenteel alleen wat met dumbbells, maar zodra ik over de 12 reps zit, dan verhoog ik de massa. Ik train dus ook voor spiermassa ipv uithouding idd.
2x1.25, maar moet me nog aanmelden voor sportschool en barbell is te groot voor thuis. Maar nu passen de gewichten niet meer op de dumbbell dus moet grotere gewichten kopen xDquote:Op zondag 16 september 2012 13:00 schreef Mozy het volgende:
[..]
waarom alleen met dumbells? Met een barbell kan je net zo goed trainen. en met hoeveel verhoog je het gewicht per keer dan?
Hoezo? Een ecto van 60 kilogram kan toch zichtbare abs hebben vanwege een zeer laag bf%. Dat wil toch niet zeggen dat iemand echt gespierd is?quote:Op zondag 16 september 2012 12:53 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Inderdaad ook een hekel aan. Het moment dat je buikspieren 'uitsteken' kan je jezelf pas enigszins gespierd noemen.
gewoon staalbouwen van 10 inch kopen toch. gewichten erop lassen.quote:Op zondag 16 september 2012 13:02 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
2x1.25, maar moet me nog aanmelden voor sportschool en barbell is te groot voor thuis. Maar nu passen de gewichten niet meer op de dumbbell dus moet grotere gewichten kopen xD
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |