Er posten een aantal vrouwen mee die echt -gek- zijn op auto's!quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:20 schreef Sammers het volgende:
[..]
Waarom is dat een typisch vrouwending?
Ik ben ook gek op mijn auto, maar ik heb er echt GEEN verstand van. Het is echt beschamendquote:Op zaterdag 15 september 2012 21:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Er posten een aantal vrouwen mee die echt -gek- zijn op auto's!
En voetbal(lers) dan
Ach, ik weet er ook niks van. Zolang dat ding maar rijdt, toch?quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:22 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ik ben ook gek op mijn auto, maar ik heb er echt GEEN verstand van. Het is echt beschamend
Wat voor een auto heb je?quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:22 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ik ben ook gek op mijn auto, maar ik heb er echt GEEN verstand van. Het is echt beschamend
Inderdaad..quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach, ik weet er ook niks van. Zolang dat ding maar rijdt, toch?
Suzukiquote:
Ah! We hebben een kenner hier!quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Model? Aan een merk alleen heb ik niet genoeg
Ik denk eerlijk gezegd dat vrouwen onderling daar ook snel over uitgepraat zouden zijnquote:Op zaterdag 15 september 2012 21:24 schreef tijnbrein het volgende:
Ach zolang vrouwen het maar niet gaan hebben over ongesteld zijn vind ik het goed
Silence! Infidel!quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ah! We hebben een kenner hier!
Oh sorry, Swiftquote:Op zaterdag 15 september 2012 21:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Model? Aan een merk alleen heb ik niet genoeg
Oh, dan zal ik m'n mond houden.quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:24 schreef tijnbrein het volgende:
Ach zolang vrouwen het maar niet gaan hebben over ongesteld zijn vind ik het goed
Oude.. Maar ik wil eigenlijk over een jaar een andere auto kopen. Deze heb ik nog niet zo heel lang, maar ik rijd best wat per jaar.. dus misschien is een hybride auto voordeligerquote:Op zaterdag 15 september 2012 21:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Aah nice, oude of nieuwe model?
Dat valt tegen, een ecomotive auto zoals een VW Polo zijn veel zuiniger. Ik kan op 42/43 liter ruim 1000 kilometer rijden mits ik onder de 2000 toeren blijfquote:Op zaterdag 15 september 2012 21:26 schreef Sammers het volgende:
[..]
Oude.. Maar ik wil eigenlijk over een jaar een andere auto kopen. Deze heb ik nog niet zo heel lang, maar ik rijd best wat per jaar.. dus misschien is een hybride auto voordeliger
Geen idee, ik denk ook wel ja.quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat vrouwen onderling daar ook snel over uitgepraat zouden zijn
Genoeg andere dingenquote:Op zaterdag 15 september 2012 21:26 schreef Sammers het volgende:
[..]
Oh, dan zal ik m'n mond houden.
Pas op muhahaha, straks loopt dit topic nog over van de vrouwenquote:Op zaterdag 15 september 2012 21:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat valt tegen, een ecomotive auto zoals een VW Polo zijn veel zuiniger. Ik kan op 42/43 liter ruim 1000 kilometer rijden mits ik onder de 2000 toeren blijf(100km/u a 84km enkele reis).
Dat moet ik dus nog allemaal (latenquote:Op zaterdag 15 september 2012 21:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat valt tegen, een ecomotive auto zoals een VW Polo zijn veel zuiniger. Ik kan op 42/43 liter ruim 1000 kilometer rijden mits ik onder de 2000 toeren blijf(100km/u a 84km enkele reis).
Ik kan je al redelijk wat vertellen daaroverquote:Op zaterdag 15 september 2012 21:29 schreef Sammers het volgende:
[..]
Dat moet ik dus nog allemaal (laten) uitzoeken.
Geen kleine auto meer danquote:Op zaterdag 15 september 2012 21:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik kan je al redelijk wat vertellen daarover.
Een kleine auto zoals een Suzuki Alto is ook erg goedkoop trouwens. Zolang het bijna niks weegt en weinig power heeft is ook het verbruik laag
Helaas gaat dan ook je verbruik omhoogquote:Op zaterdag 15 september 2012 21:30 schreef Sammers het volgende:
[..]
Geen kleine auto meer danGewoon iets fatsoenlijks.
Zoals? Wat is een fatsoenlijke auto? En welke kleur?quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:30 schreef Sammers het volgende:
[..]
Geen kleine auto meer danGewoon iets fatsoenlijks.
Maar het genot van in een honda rijden is ook wat waard hequote:Op zaterdag 15 september 2012 21:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |