Er posten een aantal vrouwen mee die echt -gek- zijn op auto's!quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:20 schreef Sammers het volgende:
[..]
Waarom is dat een typisch vrouwending?
Ik ben ook gek op mijn auto, maar ik heb er echt GEEN verstand van. Het is echt beschamendquote:Op zaterdag 15 september 2012 21:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Er posten een aantal vrouwen mee die echt -gek- zijn op auto's!
En voetbal(lers) dan
Ach, ik weet er ook niks van. Zolang dat ding maar rijdt, toch?quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:22 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ik ben ook gek op mijn auto, maar ik heb er echt GEEN verstand van. Het is echt beschamend
Wat voor een auto heb je?quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:22 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ik ben ook gek op mijn auto, maar ik heb er echt GEEN verstand van. Het is echt beschamend
Inderdaad..quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach, ik weet er ook niks van. Zolang dat ding maar rijdt, toch?
Suzukiquote:
Ah! We hebben een kenner hier!quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Model? Aan een merk alleen heb ik niet genoeg
Ik denk eerlijk gezegd dat vrouwen onderling daar ook snel over uitgepraat zouden zijnquote:Op zaterdag 15 september 2012 21:24 schreef tijnbrein het volgende:
Ach zolang vrouwen het maar niet gaan hebben over ongesteld zijn vind ik het goed
Silence! Infidel!quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ah! We hebben een kenner hier!
Oh sorry, Swiftquote:Op zaterdag 15 september 2012 21:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Model? Aan een merk alleen heb ik niet genoeg
Oh, dan zal ik m'n mond houden.quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:24 schreef tijnbrein het volgende:
Ach zolang vrouwen het maar niet gaan hebben over ongesteld zijn vind ik het goed