Alsof je hier nog meer kans maaktquote:Op zaterdag 15 september 2012 21:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, dat is een heel ander topic
Gewaagde uitspraakquote:Op zaterdag 15 september 2012 21:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Meestal wel ja. Tenminste, ik wel
Omdat mannen vaak met een kleine hersenen denkenquote:
Sarcasme is je niet bekend?quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Alsof je hier nog meer kans maakt
Je spreekt uit ervaring?quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Omdat mannen vaak met een kleine hersenen denkenen dan komt het niet goed
Jaquote:
Hij heeft immers gelijkquote:Op zaterdag 15 september 2012 21:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee hoor, tis gewoon de waarheid!
Lol..quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee hoor, tis gewoon de waarheid!
Dat liegt hijquote:
Haha nee manquote:Op zaterdag 15 september 2012 21:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wil je ook bij de club horen trouwens?
Maar vrouwen hebben dus geen gelijk, als ik jou mag geloven?quote:
Vrouwen hebben...best wel vaak gelijk. Tenminste, als ze weten wat ze bedoelen. Vaak begrijpen ze het zelf niet eensquote:Op zaterdag 15 september 2012 21:17 schreef Sammers het volgende:
[..]
Maar vrouwen hebben dus geen gelijk, als ik jou mag geloven?
Ik ga maar niet in discussie, wij (vrouwen) zijn in de minderheid!quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vrouwen hebben...best wel vaak gelijk. Tenminste, als ze weten wat ze bedoelen. Vaak begrijpen ze het zelf niet eens
quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vrouwen hebben...best wel vaak gelijk. Tenminste, als ze weten wat ze bedoelen. Vaak begrijpen ze het zelf niet eens
Maar als de vrouwen in de meerderheid zijn, dan gaat het meestal over typische vrouwendingetjes...zoals auto'squote:Op zaterdag 15 september 2012 21:18 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ik ga maar niet in discussie, wij (vrouwen) zijn in de minderheid!
Okee, mazzel jongenquote:Op zaterdag 15 september 2012 21:18 schreef Faxie het volgende:
Ik ga even trainen beneden... morgen competitie in fokking Amsterdam....
Waarom is dat een typisch vrouwending?quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar als de vrouwen in de meerderheid zijn, dan gaat het meestal over typische vrouwendingetjes...zoals auto's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |