SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb dat Go er ook bijgekregen, gratis.quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:54 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Bij Ziggo heb je gewoon voor het TV tarief alles.
Daarbij zit lang niet iedereen in Ziggo gebied![]()
![]()
quote:
Op zaterdag 5 maart 2011 23:17 schreef Geo3kant het volgende:
Nee vriendelijke mensen zoals jou.. alles wat andere zeggen afkraken en mongool noemen en noem het maar op.. jij bent een prachtuser ^O^ :')![]()
Gatverdamme, echt onterechtzal ook wel weer niet. Lucky gayjax
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.![]()
Oh, oke.quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:56 schreef vandermar het volgende:
![]()
Goed hé van Eriksen! Wat een assist! Wat een topspeler
Op zaterdag 5 maart 2011 23:17 schreef Geo3kant het volgende:
Nee vriendelijke mensen zoals jou.. alles wat andere zeggen afkraken en mongool noemen en noem het maar op.. jij bent een prachtuser ^O^ :')![]()
Sowieso onterecht natuurlijk...quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:56 schreef vandermar het volgende:
-- There are some who call me...... ... ... 'Tim' ... (!)![]()
ja, moet ik eens aan beginnen. ik had eerst een sport 1 internet abo, maar toen kon ik maar een kwart van de wedstrijden kijken. was nog kneiter duur ook.quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:53 schreef RvLaak het volgende:
[..]
A, ik snap... Internet abo is overal te bekijken waar je een fatsoenlijke (4Mbit en hoger) verbinding hebt en ook nog eens goedkoper dan het standaard abo
Nu heb ik dan EDL bij mijn ouders, dus ik kan wel wat zien.![]()
I know... sorryquote:
Was aan het whatsappen weet je...-- There are some who call me...... ... ... 'Tim' ... (!)![]()
quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:56 schreef vandermar het volgende:
![]()
![]()
Oh, okéquote:
anders spreek je het uit als oku en niet als okeeeeRvP; Feyenoord
Niemand mag dat.quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee alleen een paar users mogen dat.![]()
Hosselen?quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:57 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
I know... sorry
Was aan het whatsappen weet je...![]()
Maar hij heeft maar één assist!!! Hij moet gvd 6 goals maken waarvan hij ook nog eens 3 assists aan zichzelf geeft!!!!quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:57 schreef j0rdiiii het volgende:
Alles begint ook bij Eriksen, boeie dat er wat fout gaat.![]()
het begon allemaal met die prachtige pass van Babelquote:Op zaterdag 15 september 2012 19:58 schreef Tyron het volgende:
[..]
Maar hij heeft maar één assist!!! Hij moet gvd 6 goals maken waarvan hij ook nog eens 3 assists aan zichzelf geeft!!!!![]()
quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:58 schreef Adames het volgende:
[..]
het begon allemaal met die prachtige pass van Babel![]()
![]()
Daar merk je al aan dat het lucky ajax is. Die scheids wil dat ajax wint en zonder het opzichtig te laten lijken geeft hij Ramos maar geen geel.quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:58 schreef j0rdiiii het volgende:
Ramos baalt dat hij het veld afgaat zonder geel.
Vies complot
RvP; Feyenoord
quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:58 schreef GGMM het volgende:
Assist Eriksen, goed voor m'n manager.![]()
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barįa, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Ik ben het vergeten aan te passen en dus stop ik ermee.quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:58 schreef GGMM het volgende:
Assist Eriksen, goed voor m'n manager.![]()
Gedraag je gewoon normaal.quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:59 schreef Celeritas het volgende:
[..]
Hmmm, vaag. Wel godver of tering? Kut? Of is er ergens een verboden lijstje of iets?![]()
Verschilt per mod en subforumquote:Op zaterdag 15 september 2012 19:59 schreef Celeritas het volgende:
[..]
Hmmm, vaag. Wel godver of tering? Kut? Of is er ergens een verboden lijstje of iets?![]()
Babel pass Eriksen pass Schone pass Eriksen mooi assist Schone mooi schot doelpunt.quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:59 schreef TheDutchguy het volgende:
Maar nogmaals, hoe ging die goal?![]()
Ligt ook aan de context in hoe het gebruikt wordtquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
Van steven mag alles omdat hij ook alles zegt. En anders zou het oneerlijk zijn.RvP; Feyenoord
Hopen op dat je een keer op de snelweg gaat spelenquote:
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Klinkt lelijkquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:00 schreef Tyron het volgende:
[..]
Babel pass Eriksen pass Schone pass Eriksen mooi assist Schone mooi schot doelpunt.RvP; Feyenoord
quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:00 schreef vandermar het volgende:
Van steven mag alles omdat hij ook alles zegt. En anders zou het oneerlijk zijn.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ligt ook aan de context in hoe het gebruikt wordtOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
inderdaad, ik hoop niet dat iemand wordt gebanned als hij aangeeft dat er kanker is geconstateerd bij die persoonquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ligt ook aan de context in hoe het gebruikt wordt![]()
Paul
![]()
Winnaar 5 FOK-awards 2022![]()
quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hopen op dat je een keer op de snelweg gaat spelennouja
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Of op een mijnenveld.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hopen op dat je een keer op de snelweg gaat spelen![]()
[..]
Ligt ook aan de context in hoe het gebruikt wordt, op de FP doen we dat soort post zelden verwijderen, tenzij context
![]()
[..]
![]()
Tuurlijk niet, maar wanneer je hoopt dat iemand kanker krijgt kan je wel een note verwachtenquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:01 schreef Adames het volgende:
[..]
inderdaad, ik hoop niet dat iemand wordt gebanned als hij aangeeft dat er kanker is geconstateerd bij die persoonOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Succes ermee.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:01 schreef Celeritas het volgende:
[..]
Ja, wat ik normaal noem vind jij een delete waard. Lastig.![]()
Een notequote:Op zaterdag 15 september 2012 20:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, maar wanneer je hoopt dat iemand kanker krijgt kan je wel een note verwachtenban voor het leven imo
RvP; Feyenoord
Kijk, dat zouden we op de FP dus wel verwijderen + eventueel een ban voor doodsverwensingquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hopen op dat je een keer op de snelweg gaat spelen. Maar da's aan de ER's
![]()
TR gemacht.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hopen op dat je een keer op de snelweg gaat spelen"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Mwahquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
Een noteban voor het leven imo
is toch juicyquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:01 schreef j0rdiiii het volgende:
Paul die eet zich wel dood joh, heb je gezien hoe vies dik die gast is?
bij paul stel ik mee een kereltje van 55 kilo voor![]()
Is geen doodsverwensingquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kijk, dat zouden we op de FP dus wel verwijderen + eventueel een ban voor doodsverwensing. Maar da's aan de ER's
Hehe, dat mag wel. Is ook wel grappiger natuurlijk.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
De FPquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kijk, dat zouden we op de FP dus wel verwijderen + eventueel een ban voor doodsverwensing. Maar da's aan de ER's
Daar mag je helemaal groepen mensen dood wensen en ze kanker van de maatschappij noemen...
![]()
Paul
![]()
quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geintje man, je weet toch dat ik van je hou?
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Niet dan? Ik heb mensen dicht bij mij meegemaakt met kanker en dat wens je niemand maar dan ook niemand toe. Ik vind dat ronduit walgelijk dat het in je opkomt om dat iemand toe te wensen!quote:RvP; Feyenoord
Mijn vader heeft hetquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Niet dan? Ik heb mensen dicht bij mij meegemaakt met kanker en dat wens je niemand maar dan ook niemand toe. Ik vind dat ronduit walgelijk dat het in je opkomt om dat iemand toe te wensen!
En nogmaals contextOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Niet als ik het ziequote:Op zaterdag 15 september 2012 20:02 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
De FPDaar mag je helemaal groepen mensen dood wensen en ze kanker van de maatschappij noemen...
![]()
Paul
![]()
Hoooooooohooooooooo wij zijn ajax amsterdam!!!!!!!!!!!Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Fixedquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:03 schreef Paul het volgende:
Hoooooooomooooooooo wij zijn ajax amsterdam!!!!!!!!!!!![]()
![]()
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Paul
![]()
Nu ik stevenmac zie kom ik trouwens op een klachtwaardig topicWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |