SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Met Stijntje erbij was dit topic er sneller geweest
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
Is stijn ajacied4223???"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
Ja met 5x de post "Ik ben erbij!"quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:55 schreef stevenmac26 het volgende:
Met Stijntje erbij was dit topic er sneller geweest![]()
jupquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zie al helemaal voor mij hoe die kleine daar zit, big smile, beker cola in zijn hand en helemaal zweten dat ie geen topics kan openenOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
hij is zo blij als een kindquote:Op zaterdag 15 september 2012 18:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja met 5x de post "Ik ben erbij!"
oh wacht![]()
Ging hij op Jodenjacht?quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Is dat Stijn?quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
AANVALLUHHHHHHOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Gewoon voor de 0-0 gaan, niks mis mee.quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:59 schreef tompsv18 het volgende:
RKC doet nog aardig mee tot op heden.![]()
En gezien de statistieken niet eens zo'n gekke prestatie voor RKCquote:Op zaterdag 15 september 2012 18:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gewoon voor de 0-0 gaan, niks mis mee.![]()
Ajax wint helaas wel. RKC-Ajax was leuker geweest.quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gewoon voor de 0-0 gaan, niks mis mee.![]()
Waarom helaas?quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:00 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ajax wint helaas wel. RKC-Ajax was leuker geweest.
Wat boeit Ajax je?"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
is ook geen verkeerde ploeg, ze wisten zelfs met 10 man nog te winnen van psvquote:Op zaterdag 15 september 2012 18:59 schreef tompsv18 het volgende:
RKC doet nog aardig mee tot op heden.![]()
Concurrentie die punten verspeelt is altijd leuk.quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waarom helaas?
Wat boeit Ajax je?![]()
thuis en uit wel een wereld van verschilquote:Op zaterdag 15 september 2012 19:00 schreef Adames het volgende:
[..]
is ook geen verkeerde ploeg, ze wisten zelfs met 10 man nog te winnen van psv![]()
dat lijkt me wel zo logischquote:Op zaterdag 15 september 2012 19:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waarom helaas?
Wat boeit Ajax je?![]()
Ajax is echt geen concurrent.quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:00 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Concurrentie die punten verspeelt is altijd leuk.
Zij gaan voor max plek 3."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Concurrentiequote:Op zaterdag 15 september 2012 19:00 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Concurrentie die punten verspeelt is altijd leuk.Doe niet zo gek, malert.
![]()
ja ze gaan vol op de verdediging,quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:01 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
thuis en uit wel een wereld van verschil![]()
Ajax is altijd een concurrent, ook dit seizoen weer. Net als Twente.quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ajax is echt geen concurrent.
Zij gaan voor max plek 3.![]()
quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ajax is echt geen concurrent.
Zij gaan voor max plek 3.![]()
![]()
Dat is wel weer zo.quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:02 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ajax is altijd een concurrent, ook dit seizoen weer. Net als Twente."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Wat een saaie pot
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
Kan je verwachten natuurlijk, RKC heeft ook aangegeven dat ze zich in de eerste 20 minuten zouden ingraven.quote:![]()
Zou Stinho al helemaal wild worden daar in de ArenA?Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Nee man, AJAX moet die Brabo's toch wegtikken met geweldig positiespel en veel doelpuntenquote:Op zaterdag 15 september 2012 19:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Maar dat zag je toch aankomen?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
die rent zo het veld opquote:Op zaterdag 15 september 2012 19:04 schreef stevenmac26 het volgende:
Zou Stinho al helemaal wild worden daar in de ArenA?![]()
over 3 minuten dus spektakelquote:Op zaterdag 15 september 2012 19:04 schreef Adames het volgende:
[..]
Kan je verwachten natuurlijk, RKC heeft ook aangegeven dat ze zich in de eerste 20 minuten zouden ingraven.![]()
![]()
Die staat tussen die half naakte gastenquote:Op zaterdag 15 september 2012 19:04 schreef stevenmac26 het volgende:
Zou Stinho al helemaal wild worden daar in de ArenA?![]()
![]()
Het is geen 1996 meer.quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:05 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee man, AJAX moet die Brabo's toch wegtikken met geweldig positiespel en veel doelpunten![]()
Breaking Bad ligt half jaar stil manquote:Op zaterdag 15 september 2012 19:04 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ja, hopelijk gaat er snel iets gebeuren. Anders mooi Breaking Bad kijken.
Nee hoorquote:Op zaterdag 15 september 2012 19:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die staat tussen die half naakte gasten
Hij zit 1e ringOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Pas na de 1-0. Dan moet RKC komen en dan tikt Ajax ze weg.quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:05 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee man, AJAX moet die Brabo's toch wegtikken met geweldig positiespel en veel doelpunten![]()
Ben eindelijk aan seizoen 1 begonnen dus nog even te gaanquote:Op zaterdag 15 september 2012 19:05 schreef Adelante het volgende:
[..]
Breaking Bad ligt half jaar stil man![]()
![]()
Volgens mij zei hij 2e.quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Oh dat dacht ik ff toen Babel opkwamquote:
Nee hij zit 123quote:
Is 1e ringOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dalijk even alle beelden terug kijken en (zoals je van mij verwacht) screenshots maken
Godsamme ik zou bijna gaan blowen zodat de wedstrijd iets meer te bekijken valt
Wat een saaie shit zegOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Die doet niet mee.quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
http://voetbal.tctubantia(...)oor-theo-janssen.jpg![]()
Come on RKC
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
RTquote:RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.![]()
Goede redding van Zoet, die blijft in tegenstelling tot Vermeer wel lang staan
I see peas of green, red roses too....![]()
Dat beweer ik ook nergens.quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, dit was grappig bedoeld. Sorry, ik had het niet door.![]()
En Eriksen zou naar Barca moeten volgens Ajacieden.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Gewoon fucking slecht ingeschoten. Wie was dat, die overhypte Fischer zeker?RvP; Feyenoord
bron?quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:11 schreef mrstylo het volgende:
En Eriksen zou naar Barca moeten volgens Ajacieden.![]()
30 miljoen.quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:11 schreef mrstylo het volgende:
En Eriksen zou naar Barca moeten volgens Ajacieden.![]()
Nee die is na de wedstrijd tegen PSV teruggezet omdat hij het nog niet aan konquote:Op zaterdag 15 september 2012 19:12 schreef vandermar het volgende:
Gewoon fucking slecht ingeschoten. Wie was dat, die overhypte Fischer zeker?![]()
![]()
Schijnt idd dat hij meedeedquote:Op zaterdag 15 september 2012 19:12 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Nee die is na de wedstrijd tegen PSV teruggezet omdat hij het nog niet aan kon![]()
![]()
Dan was het SUPERMEGAONTIEGELIJKGENIALEZIEKELIJK talent eriksen zeker?quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:12 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Nee die is na de wedstrijd tegen PSV teruggezet omdat hij het nog niet aan konRvP; Feyenoord
Die voor 40miljoen+ naar Barca gaat.quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan was het SUPERMEGAONTIEGELIJKGENIALEZIEKELIJK talent eriksen zeker?"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Je zin klopt niet.quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan was het SUPERMEGAONTIEGELIJKGENIALEZIEKELIJK talent eriksen zeker?It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Hoi, RKC doet het wel goed weer.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Die spelen op 50%quote:RvP; Feyenoord
Hij is nooit teruggezet. Nog steeds onderdeel van de A selectie.quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:12 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Nee die is na de wedstrijd tegen PSV teruggezet omdat hij het nog niet aan kon![]()
Hij zit nooit meer bij de wedstrijdselectie toch?quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hij is nooit teruggezet. Nog steeds onderdeel van de A selectie.![]()
Oh, okéquote:Op zaterdag 15 september 2012 19:15 schreef GGMM het volgende:
Hoelaag begint Feyenoord eigenlijk? Er is me beloofd dat die keeper er helemaal niks van kan.RvP; Feyenoord
20:45quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:15 schreef GGMM het volgende:
Hoelaag begint Feyenoord eigenlijk? Er is me beloofd dat die keeper er helemaal niks van kan.![]()
Stinho zit daar nu met rode wangetjes en een strandbal
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Hoelaag begint Feyenoord eigenlijk? Er is me beloofd dat die keeper er helemaal niks van kan."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Hoelaag begint Feyenoord eigenlijk? Er is me beloofd dat die keeper er helemaal niks van kan.I see peas of green, red roses too....![]()
lekker balletje klemmenquote:Op zaterdag 15 september 2012 19:15 schreef GGMM het volgende:
Hoelaag begint Feyenoord eigenlijk? Er is me beloofd dat die keeper er helemaal niks van kan.![]()
Hoelaag begint Feyenoord eigenlijk? Er is me beloofd dat die keeper er helemaal niks van kan.I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Jawel, zat er de laatste keren gewoon bij, is geblesseerd geraakt en daarom zit hij er nu niet bij.quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:16 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hij zit nooit meer bij de wedstrijdselectie toch?![]()
Hoelaag begint Feyenoord eigenlijk? Er is me beloofd dat die keeper er helemaal niks van kan.-- There are some who call me...... ... ... 'Tim' ... (!)![]()
Hoelaat beginnen ze?RvP; Feyenoord
Niet weten hoe laat je eigen club moet spelen.quote:
Ik bezit Feyenoord?quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Niet weten hoe laat je eigen club moet spelen.RvP; Feyenoord
En drie kwartier over dan?quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:19 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Sowieso iets met kwart voor idd..RvP; Feyenoord
Ben jij geen vriend van Feyenoord?quote:
Arg... nu maak je me in de warquote:
Jij hebt een Feyenoord UI, jij zal t wel weten...-- There are some who call me...... ... ... 'Tim' ... (!)![]()
Zijn toekomstige concurrent Iniesta zou hem maken."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Ik zal zometeen even een foto van mijn clubkaart en certificaat makenquote:Op zaterdag 15 september 2012 19:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ben jij geen vriend van Feyenoord?
RvP; Feyenoord
Ik zag Wesley alweer richting die ring gaan!quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mooi man die rolstoeltjes die naar voren gaan rijden bij een kans.RvP; Feyenoord
quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik zal zometeen even een foto van mijn clubkaart en certificaat maken
pffff teringtyfus wat een saai bedoeningOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Het is wachten op de 0-1, dan komt Ajax wel losquote:Op zaterdag 15 september 2012 19:22 schreef stevenmac26 het volgende:
pffff teringtyfus wat een saai bedoening![]()
quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:23 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Het is wachten op de 0-1, dan komt Ajax wel losquote:Op zaterdag 15 september 2012 19:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Tja deze pot zal wel zo kutje saai doorgaan tot de 1-0 valt
Zal mij niks verbazen als dit pas in de 80e minuut isquote:Op zaterdag 15 september 2012 19:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Tja deze pot zal wel zo kutje saai doorgaan tot de 1-0 valt
Hopelijk ben ik niet in slaap gevallenOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Straks gaat hij met strandballen gooien.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
idd, RKC maakt 0-1 en dan komt Ajax met 4-1.quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:23 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Het is wachten op de 0-1, dan komt Ajax wel los![]()
Niemandquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Zit er dik inquote:Op zaterdag 15 september 2012 19:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd, RKC maakt 0-1 en dan komt Ajax met 4-1.![]()
Psv verloor van Rkcquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Goede shot. Zijn toekomstige concurrent Villa zou hem dan wel maken."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Was geen competitie wedstrijdquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Op Babelachtige wijze natuurlijk!quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Babel moet het verschil gaan maken-- There are some who call me...... ... ... 'Tim' ... (!)![]()
Blijkbaar dacht Schone dat je door spelers kon lopen."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Nou en.quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Was geen competitie wedstrijd![]()
Dan nog is Psv niet beterquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Twente bovenaanquote:
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Rot eens op met PSV te vergelijken met Ajax enzo. PSV speelt niet eens."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:26 schreef mrstylo het volgende:
Rot eens op met PSV te vergelijken met Ajax enzo. PSV speelt niet eens.![]()
Solliciteren voor mod?quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:26 schreef mrstylo het volgende:
Rot eens op met PSV te vergelijken met Ajax enzo. PSV speelt niet eens.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Speelt iequote:
Nog niks gezien van hemOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ajax valt meer aan nu.Ik wil gevraagd worden en niet solliciteren.quote:
die gaat Stijn gewoon klemmen dan.quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:28 schreef tompsv18 het volgende:
Babel gaat in de 2e helft een bal tegen Stijn aanschietenOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Wil je mod worden?quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik wil gevraagd worden en niet solliciteren.![]()
Kan je lang wachten denk ik.quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:28 schreef mrstylo het volgende:
Ajax valt meer aan nu.
[..]
Ik wil gevraagd worden en niet solliciteren.![]()
Kwam net meeverdedigen... deed'ie goed hoor...quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Speelt ie
Nog niks gezien van hem-- There are some who call me...... ... ... 'Tim' ... (!)![]()
Daarom. Is echt al weken niks.quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Speelt ie
Nog niks gezien van hem![]()
Hooguit met z'n tandenquote:Op zaterdag 15 september 2012 19:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
die gaat Stijn gewoon klemmen dan.![]()
Nee man. Heb geen tijd meer.quote:Wat doe je stoer.quote:
quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
die gaat Stijn gewoon klemmen dan.![]()
![]()
![]()
Hij komt de 2e helft erinquote:Op zaterdag 15 september 2012 19:29 schreef Adames het volgende:
5 minuten voor rust ga je warmlopen?Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Is tactisch van De Boerquote:Op zaterdag 15 september 2012 19:29 schreef Adames het volgende:
5 minuten voor rust ga je warmlopen?![]()
Met de rust erbij zodat je na rust kan invallen, ja.quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:29 schreef Adames het volgende:
5 minuten voor rust ga je warmlopen?![]()
waarheid moet af en toe gezegd worden.quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee man. Heb geen tijd meer.
[..]
Wat doe je stoer.![]()
Dan komt de thee niet zo hard aan...quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:29 schreef Adames het volgende:
5 minuten voor rust ga je warmlopen?-- There are some who call me...... ... ... 'Tim' ... (!)![]()
hij heeft zieke korfbal skills, gewoon vangen en doorpassen naar een lekker wijf.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Ik zie het al voor me.quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
hij heeft zieke korfbal skills, gewoon vangen en doorpassen naar een lekker wijf.
Kom je daar ook eindelijk achterquote:Op zaterdag 15 september 2012 19:30 schreef Saekerhett het volgende:
Wat is Eriksen dramatisch slecht![]()
ajacied422quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
ja maar blijft hij dan doorlopen of zit hij weer binnen om te luisterenquote:Op zaterdag 15 september 2012 19:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Met de rust erbij zodat je na rust kan invallen, ja.![]()
Is druk met verantwoordelijkheid nemen...quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:30 schreef Saekerhett het volgende:
Wat is Eriksen dramatisch slecht-- There are some who call me...... ... ... 'Tim' ... (!)![]()
quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:30 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Kom je daar ook eindelijk achter![]()
![]()
quote:el stinho niet kennen.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Nee?quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:30 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Kom je daar ook eindelijk achter![]()
Ik heb maar wat porno opgezet, tenminste een beetje actie en opwindingOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Blijft gewoon buiten en krijgt aanwijzingen van l'Amiquote:Op zaterdag 15 september 2012 19:30 schreef Adames het volgende:
[..]
ja maar blijft hij dan doorlopen of zit hij weer binnen om te luisteren![]()
Welke?quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:31 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik heb maar wat porno opgezet, tenminste een beetje actie en opwinding![]()
Welke?quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:31 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik heb maar wat porno opgezet, tenminste een beetje actie en opwinding"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Gewoon van site man, filmpjes aanklikken enzoquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
quote:quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Linkje kan DM'en. Ik ben benieuwd.quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gewoon van site man, filmpjes aanklikken enzo![]()
Kan je mij dat leren Ik weet niet hoe dat moetquote:Op zaterdag 15 september 2012 19:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gewoon van site man, filmpjes aanklikken enzo![]()
![]()
Don en Ad met tiener gangbangs met die ene in de voetbalkantinequote:Op zaterdag 15 september 2012 19:31 schreef Adames het volgende:
[..]
desperate housewhores waarschijnlijk
Met StacyOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Bestaat ook nog.quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:31 schreef Adames het volgende:
[..]
desperate housewhores waarschijnlijk
ik heb trouwens eens de porno parodie van Star Wars. Dat was nog best goed gedaan ook, film duurde ook langer dan het origineel![]()
![]()
Nice, wel een beetje in thema blijven hoorquote:Op zaterdag 15 september 2012 19:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Don en Ad met tiener gangbangs met die ene in de voetbalkantine
Met Stacy-- There are some who call me...... ... ... 'Tim' ... (!)![]()
Luke, i am your father.quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:32 schreef Adames het volgende:
ik heb trouwens eens de porno parodie van Star Wars. Dat was nog best goed gedaan ook, film duurde ook langer dan het origineel
Awkward![]()
6 uur + aan porno?quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:32 schreef Adames het volgende:
ik heb trouwens eens de porno parodie van Star Wars. Dat was nog best goed gedaan ook, film duurde ook langer dan het origineel![]()
quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:32 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Luke, i am your father.
Awkward
Heb je dat helemaal zitten kijken ja?quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:32 schreef Adames het volgende:
ja de familie vond elkaar wel leukquote:Op zaterdag 15 september 2012 19:32 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Luke, i am your father.
Awkward![]()
uiteindelijk wel ja, mijn vriendin wilde hem ook graag kijkenquote:Op zaterdag 15 september 2012 19:33 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Heb je dat helemaal zitten kijken ja?![]()
![]()
Welke van de (eerste) 3? A New Hope is om en nabij 2 uur, Empire zit daar net onder en Jedi net over, zo uit mijn hoofdquote:Op zaterdag 15 september 2012 19:34 schreef Adames het volgende:
[..]
3 uur, origineel is ruim 2 uur geloof ik.![]()
![]()
New Hope dus, die in eerste instantie uit kwam als Star Wars (toen het nog niet bekend was dat ze er 6 delen van zouden maken)quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Welke van de (eerste) 3? A New Hope is om en nabij 2 uur, Empire zit daar net onder en Jedi net over, zo uit mijn hoofd![]()
quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:36 schreef Adames het volgende:
[..]
New Hope dus, die in eerste instantie uit kwam als Star Wars (toen het nog niet bekend was dat ze er 6 delen van zouden maken), ik kan daar best een paar leuke momenten in denken voor een pr0n film ja
Hoe heette die film? Eens downloaden![]()
a new hole (quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:36 schreef RvLaak het volgende:
[..], ik kan daar best een paar leuke momenten in denken voor een pr0n film ja
Hoe heette die film? Eens downloaden) geloof ik. Chewbacca die seks heeft is ook wel geniaal
![]()
quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:37 schreef Adames het volgende:
[..]
a new hole () geloof ik. Chewbacca die seks heeft is ook wel geniaal
, ik zal eens kijken
![]()
http://www.oddfilms.com/b(...)dult-movie-parodies/quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:36 schreef RvLaak het volgende:
[..], ik kan daar best een paar leuke momenten in denken voor een pr0n film ja
Hoe heette die film? Eens downloaden"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Net minder dan Xavi. Dus Barca gaat hem sowieso ophalen.quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
http://www.oddfilms.com/b(...)dult-movie-parodies/![]()
dank
![]()
Leuk altijd, analisten die zelf middelmatige voetballers waren en na hun cariëre opeens precies weten hoe het allemaal moet.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Bruggink was in het begin van zijn loopbaan wel een goede speler hoor.quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:42 schreef AFCNiels het volgende:
Leuk altijd, analisten die zelf middelmatige voetballers waren en na hun cariëre opeens precies weten hoe het allemaal moet.![]()
Ach ja, het heeft in zulke wedstrijden ook met keuzes te maken he. Al die steekballen waar een speler dan net niet aankomt worden allemaal als ingeleverde ballen gerekend.quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:42 schreef Tyron het volgende:
17 Assists en 9 goals is niet genoeg, Eriksen moet 30 assists geven en 40 goals maken.![]()
En als ze wel aankomen verneuken de aanvallers het.quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:44 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ach ja, het heeft in zulke wedstrijden ook met keuzes te maken he. Al die steekballen waar een speler dan net niet aankomt worden allemaal als ingeleverde ballen gerekend.![]()
Mijn god, die film duurt 2.5 uurquote:Op zaterdag 15 september 2012 19:37 schreef Adames het volgende:
[..]
a new hole () geloof ik. Chewbacca die seks heeft is ook wel geniaal
![]()
![]()
Ben benieuwd![]()
![]()
Toen hij net begon deed hij het wel goed, maar hij is nooit verder doorgegroeid tot een topper, hij is eerder slechter geworden.quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:43 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Bruggink was in het begin van zijn loopbaan wel een goede speler hoor.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
van wat ik heb gezien vond ik Eriksen ook niet slecht, alleen RKC speelde achterlijk compact en hebben best een leuke verdediging. Ballen die normaal net goed gingen en daardoor geniaal waren, kwamen nu vaak net niet aan. Maar in veel aanvallen hield hij wel het tempo in het spel door constant perfect te passen in een tikje.![]()
Vinden ze daar die McClaren ook zo'n idioot?quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:45 schreef TwenteFC het volgende:
Twente stream met engels commentaar, geniaal.
![]()
Klopt wel ja.quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Toen hij net begon deed hij het wel goed, maar hij is nooit verder doorgegroeid tot een topper, hij is eerder slechter geworden.![]()
Nee, ze zeiden dat jij een kleuter was.quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:46 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Vinden ze daar die McClaren ook zo'n idioot?![]()
Heeft toch wel een paar keer goed verdedigd.quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:47 schreef Adames het volgende:
[..]
rkc heeft geen echte rechtsbuiten![]()
Oh vet man.quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:46 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Nee, ze zeiden dat jij een kleuter was.![]()
welke sopcast code voor ajax?Op zaterdag 5 maart 2011 23:17 schreef Geo3kant het volgende:
Nee vriendelijke mensen zoals jou.. alles wat andere zeggen afkraken en mongool noemen en noem het maar op.. jij bent een prachtuser ^O^ :')![]()
Dezequote:Op zaterdag 15 september 2012 19:48 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
welke sopcast code voor ajax?![]()
Live wedstrijden via internet streams #48quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:48 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
welke sopcast code voor ajax?Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
inderdaadquote:Op zaterdag 15 september 2012 19:50 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Wat ben jij nou weer voor een neppiraat dan.
![]()
![]()
Eentje die een redelijke prijs wil betalen voor een goed productquote:Op zaterdag 15 september 2012 19:50 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Wat ben jij nou weer voor een neppiraat dan.
![]()
![]()
soms is het niet mogelijk, ik slaap per week in minstens 3 verschillende beddenquote:Op zaterdag 15 september 2012 19:50 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Eentje die een redelijke prijs wil betalen voor een goed product![]()
Dus je hebt er 2 gedownload?quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:51 schreef Adames het volgende:
[..]
soms is het niet mogelijk, ik slaap per week in minstens 3 verschillende bedden![]()
![]()
Weet je vriendin dat ook?quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:51 schreef Adames het volgende:
[..]
soms is het niet mogelijk, ik slaap per week in minstens 3 verschillende bedden![]()
wat een miskoopquote:Op zaterdag 15 september 2012 19:51 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Hij doet nog niet veel die Babel![]()
quote:
Op zaterdag 5 maart 2011 23:17 schreef Geo3kant het volgende:
Nee vriendelijke mensen zoals jou.. alles wat andere zeggen afkraken en mongool noemen en noem het maar op.. jij bent een prachtuser ^O^ :')![]()
nee, ik ga niet 3 keer eredivisie live aanschaffen en dus moet ik me nu behelpen met streams. Op mijn studentenkamer is eredivisie live niet eens echt mogelijkquote:![]()
A, ik snap... Internet abo is overal te bekijken waar je een fatsoenlijke (4Mbit en hoger) verbinding hebt en ook nog eens goedkoper dan het standaard aboquote:Op zaterdag 15 september 2012 19:52 schreef Adames het volgende:
[..]
nee, ik ga niet 3 keer eredivisie live aanschaffen en dus moet ik me nu behelpen met streams. Op mijn studentenkamer is eredivisie live niet eens echt mogelijk![]()
![]()
Bij Ziggo heb je gewoon voor het TV tarief alles.quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:53 schreef RvLaak het volgende:
[..]
A, ik snap... Internet abo is overal te bekijken waar je een fatsoenlijke (4Mbit en hoger) verbinding hebt en ook nog eens goedkoper dan het standaard abo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |