Het enige wat Moisander in balbezit deed was de bal bij Blind inleverenquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Jemig, Blind MotM volgens de stadionspeaker, was Moisander man. Speelde heerlijke pot vandaag.
En Babel moet vaker bediend worden op de steekpass, als je zijn snelheid ziet.
En Sulejmani
Ja, I know, heb je hem weer, maar KOMOP zeg, nog beweren dat hij goed speelde, haal die stront uit je ogen.... volkomen nutteloos weer vandaag...quote:De thuisploeg acteerde aanvankelijk in een te laag tempo om de defensie van de tegenstander regelmatig te ontregelen. Ajax leed ook te veel balverlies. Vooral Eriksen grossierde in foutieve passes. Na 45 minuten stond er een 0-0 stand op het scorebord.
Nutteloos? Hij zet de 1-0 op volgens mij hoor.quote:Op zondag 16 september 2012 00:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, I know, heb je hem weer, maar KOMOP zeg, nog beweren dat hij goed speelde, haal die stront uit je ogen.... volkomen nutteloos weer vandaag...
verder was heel Ajax slap hoor, het lag echt niet alleen aan Eriksen, maar flikker toch eens op met dat kansloze gedweep.
Ze spaarde hopelijk krachten voor dinsdag.quote:Op zondag 16 september 2012 00:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, I know, heb je hem weer, maar KOMOP zeg, nog beweren dat hij goed speelde, haal die stront uit je ogen.... volkomen nutteloos weer vandaag...
verder was heel Ajax slap hoor, het lag echt niet alleen aan Eriksen, maar flikker toch eens op met dat kansloze gedweep.
Ook al 100 keer gezegd, 1 keer een goed passje is geen excuus voor 100 verkeerde. Mag het, dat onze nieuwe messias, de vervanger van Messi bij barca iets GOED doet?quote:Op zondag 16 september 2012 00:14 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nutteloos? Hij zet de 1-0 op volgens mij hoor.
Oh ja, zo ken ik er ook nog wel een paar. die 1-0 kwam puur door het schot van Schöne, dat Eriksen daar toevallig de assist aan gaf, dat had iedereen kunnen zijn.quote:Op zondag 16 september 2012 00:14 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nutteloos? Hij zet de 1-0 op volgens mij hoor.
De enige die hem zo noemt ben jij hoor, ik heb het nog nooit bij iemand anders gelezen.quote:Op zondag 16 september 2012 00:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook al 100 keer gezegd, 1 keer een goed passje is geen excuus voor 100 verkeerde. Mag het, dat onze nieuwe messias, de vervanger van Messi bij barca iets GOED doet?
Ik heb al zovaak gezegd, ik heb geen hekel aan hem, maar elke keer weer het gedweep terwijl het middelmaat was, dat stoort me mateloos.
Te slap, te nochalant, te arrogant. Wanneer komt het waanzinnige talent er dan eens uit? 1 hakballetje in 90 min, nou nou, 40 miljoen.
Ik zeg er verder toch niks over of wel? Hij was iig niet nutteloos omdat hij de 1-0 opzet.quote:Op zondag 16 september 2012 00:19 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Oh ja, zo ken ik er ook nog wel een paar. die 1-0 kwam puur door het schot van Schöne, dat Eriksen daar toevallig de assist aan gaf, dat had iedereen kunnen zijn.
Hij heeft echt wel talent hoor, maar hij laat het veel te weinig zien.
Dan niet, maar HW is amsterdammer dacht ik(toch ?) net zoals ik, die trekken eenmaal snel conclusies.quote:
Vandaag was hij veel te nonchelant en daarom ook slordig. Al is hij wel weer beslissend hoe je het ook wendt of keert. Zo'n assist met de hak doet mij zijn eerdere nutteloze hakjes wel vergeven.quote:Op zondag 16 september 2012 00:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dit.quote:Op zondag 16 september 2012 00:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze spaarde hopelijk krachten voor dinsdag.
JIj bent er ook 1 die hem elke keer weer verdedigt, waarom kan je nou niet gewoon eens inzien dat het allemaal niet zo best was vandaag?quote:Op zondag 16 september 2012 00:21 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
De enige die hem zo noemt ben jij hoor, ik heb het nog nooit bij iemand anders gelezen.
Nee hij is nooit echt nutteloos, of de slechtste man van het veld. Maar zijn progressie gaat een stuk langzamer dan de meesten hadden verwacht.quote:Op zondag 16 september 2012 00:23 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik zeg er verder toch niks over of wel? Hij was iig niet nutteloos omdat hij de 1-0 opzet.
Snel? 2+ seizoenenquote:Op zondag 16 september 2012 00:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dan niet, maar HW is amsterdammer dacht ik(toch ?) net zoals ik, die trekken eenmaal snel conclusies.
Dat mensen hem ophemelen vind ik een stuk minder irritant dan elke keer weer dat gezeur van jou.quote:Op zondag 16 september 2012 00:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
JIj bent er ook 1 die hem elke keer weer verdedigt, waarom kan je nou niet gewoon eens inzien dat het allemaal niet zo best was vandaag?
Ik had hem er persoonlijk niet eens uitgelicht vandaag, maar kom thuis, open dit topic en lees weer dat mensen hem weer ophemelen. Snap je nou echt niet dat dat gewoon irritant is?
Niemand was echt geweldig, al deed Blind het voor zijn kunnen gewoon prima. Eriksen moet nu echt eens ballen kweken.
Waar heb je het allemaal over? Ik heb alleen maar gezegd dat hij in ieder geval niet nutteloos was, meer niet.quote:Op zondag 16 september 2012 00:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
JIj bent er ook 1 die hem elke keer weer verdedigt, waarom kan je nou niet gewoon eens inzien dat het allemaal niet zo best was vandaag?
Ik had hem er persoonlijk niet eens uitgelicht vandaag, maar kom thuis, open dit topic en lees weer dat mensen hem weer ophemelen. Snap je nou echt niet dat dat gewoon irritant is?
Niemand was echt geweldig, al deed Blind het voor zijn kunnen gewoon prima. Eriksen moet nu echt eens ballen kweken.
Ik dacht dat je dat je LR was met die kut-UI. Dacht al, die lul komt helemaal niet uit A'dam.quote:Op zondag 16 september 2012 00:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dan niet, maar HW is amsterdammer dacht ik(toch ?) net zoals ik, die trekken eenmaal snel conclusies.
Zelfs dat begrijp ikquote:Op zondag 16 september 2012 00:26 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat mensen hem ophemelen vind ik een stuk minder irritant dan elke keer weer dat gezeur van jou.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |