Nou het is van mijn oma. die wordt 193 geloof ikquote:
Dat scheelt.quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou het is van mijn oma. die wordt 193 geloof ik
Maar het is zo'n saaaaaaaaie meuk...
Maar met J. en mijn broer is het vaak wel lachenLeedvermaak enzo
En ja ik had liever iets anders willen doen
Hey jijquote:Op zaterdag 15 september 2012 17:57 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
193 kaarsjes moeten uitblazen op je 193ste lijkt me vrij heftig.
Ook nog.quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:57 schreef LovelyLady het volgende:
Ohja en een bureau ophalen ... daarom moest ik koekies maken dat was de overeenkomst
Die vrouw legt het loodje danquote:Op zaterdag 15 september 2012 17:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hey jij
Ik weet niet hoe oud ze is geworden
Koekjes maken in ruil voor een bureau? Nicequote:Op zaterdag 15 september 2012 17:57 schreef LovelyLady het volgende:
Ohja en een bureau ophalen ... daarom moest ik koekies maken dat was de overeenkomst
Ja dit was via via, een wittequote:Op zaterdag 15 september 2012 17:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Ook nog.
Ik had ook nog wel een bureau staan.
Oe, nice.quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dit was via via, een witte
zoiets:
[ afbeelding ]
En die wilde je aan mij geven?quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Oe, nice.
Het enige waar mijn bureau nog goed voor was, was de stort.
quote:
Mooi bureau.quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dit was via via, een witte
zoiets:
[ afbeelding ]
Lul niet heloef! (ai, nou weet ik niet of ik wel lul mag zeggenquote:
Dat zei ik niet.quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En die wilde je aan mij geven?
[..]
Dat waren dronken sletten, er is een onderscheid.quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lul niet heloef! (ai, nou weet ik niet of ik wel lul mag zeggen)
Toen de sletten aan je zaten, vond je het vervelend.
Jep ... zoonlief heeft een bureautje nodig straks dus nou en dit is bijna gratiesquote:
Dan zijn ze slechts nog sletteriger.quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat waren dronken sletten, er is een onderscheid.
En een stuk grijpgrager.quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan zijn ze slechts nog sletteriger.
Hulde voor deze wijze woordenquote:Op zaterdag 15 september 2012 18:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Neologismen zijn (nog) niet verboden in dit topic.quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:10 schreef heloef het volgende:
[..]
En een stuk grijpgrager.
(Volgens mij is dat geen woord maar goed)
Ik ben een wijs man.quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hulde voor deze wijze woorden
Kaneeltje je mag lul zeggen hier. Je mag alleen met vleesware smijten die jezelf hebt of in je hand/mond/ergens anders (doorhalen wat van toepassing is)quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat klinkt een stuk beter dan een klap op mijn kont zoals ik kreeg.quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Neologismen zijn (nog) niet verboden in dit topic.
Ik had je toch al eens verteld over die vrouw die mijn handen pakte en op haar borsten legde?
Sletten.
Ik geloof er niks van Tijn.quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kaneeltje je mag lul zeggen hier. Je mag alleen met vleesware smijten die jezelf hebt of in je hand/mond/ergens anders (doorhalen wat van toepassing is)
Whehe.quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat klinkt een stuk beter dan een klap op mijn kont zoals ik kreeg.
Oiquote:Op zaterdag 15 september 2012 18:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van Tijn.
[..]
Whehe.
Het is ook niet altijd fijn.
Case in point: onze psychotische vriendin die constant aan mijn kont zat.
Of aan Twi zijn pener.
En aan WT zijn tong.
Serieaanrandster.
En ik kon niet, wat een geluk had ik toch weerquote:Op zaterdag 15 september 2012 18:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van Tijn.
[..]
Whehe.
Of aan Twi zijn pener.
En aan WT zijn tong.
Serieaanrandster.
Dat is nog geen twee km verder.quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waar?Verzamelpunt is bij de Shell (Nieuwe Veerallee 12)
Ja.quote:
Was over 2 meets verspreid, dat wel.quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En ik kon niet, wat een geluk had ik toch weer
Hoezoquote:Op zaterdag 15 september 2012 18:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja.
Kon ook gelijk mijn jasje naar de stomerij brengen.
[..]
Was over 2 meets verspreid, dat wel.
Maar prijs je inderdaad maar gelukkig.
Omdat ze me iedere keer beetpakte met 2 vuisten en begon te trekken en duwen en te schreeuwen.quote:
Oh ja, die is echt helemaal van 't padje af hequote:Op zaterdag 15 september 2012 18:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat ze me iedere keer beetpakte met 2 vuisten en begon te trekken en duwen en te schreeuwen.
Ohja, eten kan ook eens handig zijnquote:
Drukkig met andere dingen.quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ohja, eten kan ook eens handig zijn
Weinig Knetter vandaag trouwens? Off-day?
Nomnomnomquote:Op zaterdag 15 september 2012 18:57 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Blegh, Ik ga volgens mij onwijs verkouden worden, Tenminste zo voel ik me!![]()
Maar toch nog even bezig geweest in de keuken: Een appel/peer taart voor het weekend!
[ afbeelding ]
net wakkerquote:
jij hebt ook lekker staan bakkenquote:Op zaterdag 15 september 2012 18:57 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Maar toch nog even bezig geweest in de keuken: Een appel/peer taart voor het weekend!
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:57 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[ afbeelding ]
Het mooiste vond ik nog wel WT op het station, hij helemaal beneveld vroeg ik wat hij van haar vond.quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Whehe.
Of aan Twi zijn pener.
En aan WT zijn tong.
Serieaanrandster.
Ziet er goed uitquote:Op zaterdag 15 september 2012 18:57 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[ afbeelding ]
Goed voorbeeld doet goed volgen!quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jij hebt ook lekker staan bakken
Heb je mijn baksels ook nog gezien?quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:01 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Goed voorbeeld doet goed volgen!
En lief vind het zoo onwijs lekker dus vooruit!
quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb je mijn baksels ook nog gezien?
Ja je koekjes en je cupcakes!quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb je mijn baksels ook nog gezien?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hihihiquote:Op zaterdag 15 september 2012 19:04 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ja je koekjes en je cupcakes!Die met chocola zien er echt onwijs lekker uit!! ( Jammer dat ik geen chocolade kan eten)
Misschien samen de catering doen voor de bandgoed plan
een tulband?quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nomnom, met LoLa én GM87 in de catering wordt het sowieso een lekkere band
quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Het mooiste vond ik nog wel WT op het station, hij helemaal beneveld vroeg ik wat hij van haar vond.
Deed hij dit.
Wat ook zeer verstandig is.quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Arme WT.
Bij Myr was hij ook meer op zijn hoede.
quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Hihihigoed plan
![]()
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Aangenomenquote:Op zaterdag 15 september 2012 19:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
alles wat met cake/toetjes/koekjes/taart te maken heeft kan ik maken
quote:
Overleef je heus welquote:Op zaterdag 15 september 2012 19:14 schreef Mistress_X het volgende:
Alleen thuis de komende 3 weekeinden/weken
Ik overleef het ook heus wel hoor, ik ben er inmiddels na 2 jaar wel aan gewend.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
Lekker rustigquote:Op zaterdag 15 september 2012 19:14 schreef Mistress_X het volgende:
Alleen thuis de komende 3 weekeinden/weken
quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:18 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Hierbij solliciteer ik naar de functie van rechterhand van LoLa in de catering
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
aangenomen
show offSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-09-2012 19:21:33 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
als je de aardappelen niet laat aanbranden.....quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:20 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ja, té rustig.
Ik weet nu al niet wat ik vandaag moet gaan eten.
Knetter heeft recht op een mooie taart!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jaquote:Op zaterdag 15 september 2012 19:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als je de aardappelen niet laat aanbranden.....
haha en jij stiekem meegenieten zekerquote:Op zaterdag 15 september 2012 19:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Knetter heeft recht op een mooie taart!
![]()
kloptquote:
quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:24 schreef LovelyLady het volgende:
Zo'n taart wil ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Dikke meesterwerken allesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Brutal. Fucking. Metal.
nou krijg ik zin in taart door al die picsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ga er eentje maken danquote:Op zaterdag 15 september 2012 19:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nou krijg ik zin in taart door al die pics
Ik ben ook gestopt.quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:24 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
haha en jij stiekem meegenieten zeker
* -_Guitarist_- steekt nog een peuk om omdat Knetter en JJH zijn gestopt.quote:
die had ik eens op een van mijn verjaardagen.. ik schoot helemaal vol u_uquote:Op zaterdag 15 september 2012 19:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Een Spongebob-taart graag.
quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jij speelt vals met eetbare printsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar toch een kusje voor jou LoLa
S. 2014
J. 2016
Lego taart van LOTR voor mijquote:Op zaterdag 15 september 2012 19:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nou vooruit!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:28 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Jij speelt vals met eetbare prints![]()
[Toen was ik nog niet zo goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar toch een kusje voor jou LoLaen makkelijk
en uhm heb je de binnenkant gezien
dubbellaags he?
jij bent ook lief hoor![]()
Dubbellaags is ook heel leuk! Ik hou van kleurstof, je kunt er zoveel leuke dingen mee doen!quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Toen was ik nog niet zo goeden makkelijk
en uhm heb je de binnenkant gezien
dubbellaags he?
jij bent ook lief hoor
Ik zou echt 10 dagen stuiteren na zoveel kleurstofquote:Op zaterdag 15 september 2012 19:30 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Dubbellaags is ook heel leuk! Ik hou van kleurstof, je kunt er zoveel leuke dingen mee doen!
We hebben hier ook al eens roze en blauwe pannenkoeken gegeten
quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik zou echt 10 dagen stuiteren na zoveel kleurstof
Ahhh. Als een lieve kleine caviaquote:Op zaterdag 15 september 2012 19:27 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
die had ik eens op een van mijn verjaardagen.. ik schoot helemaal vol u_u
Ja dat is tofquote:Op zaterdag 15 september 2012 19:30 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Dubbellaags is ook heel leuk! Ik hou van kleurstof, je kunt er zoveel leuke dingen mee doen!
We hebben hier ook al eens roze en blauwe pannenkoeken gegeten
nou bijna wel.. true storyquote:Op zaterdag 15 september 2012 19:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ahhh. Als een lieve kleine cavia
iedereen denkt altijd dat je heel veel nodig hebt, maar dat is dus helemaal niet zo!quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik zou echt 10 dagen stuiteren na zoveel kleurstof
Ik kan er sowieso niet goed tegenquote:Op zaterdag 15 september 2012 19:34 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
iedereen denkt altijd dat je heel veel nodig hebt, maar dat is dus helemaal niet zo!
Dan bak ik voor jou wel gewone pannenkoeken, en blanke cake!quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik kan er sowieso niet goed tegen
Pannenkoeken met spek?quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:35 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Dan bak ik voor jou wel gewone pannenkoeken, en blanke cake!
Hartverwarmend.quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nou bijna wel.. true storyik wou dat al zoooooooooooooooooolang.. en toen kreeg ik dat van mijn (nu ex) vriendin.. vond het zooooooo lief
Ze zijn allemaal gaafquote:Op zaterdag 15 september 2012 19:35 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
maar LoLa heb je die spongebob ook zelf gemaakt want die vind ik echt![]()
![]()
Nee joh die heb ik van internet geplukt...quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:35 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
maar LoLa heb je die spongebob ook zelf gemaakt want die vind ik echt![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nou bijna wel.. true storyik wou dat al zoooooooooooooooooolang.. en toen kreeg ik dat van mijn (nu ex) vriendin.. vond het zooooooo lief
Hoelaat verwacht je mequote:Op zaterdag 15 september 2012 19:37 schreef LovelyLady het volgende:
A.s. vrijdag pannenkoeken dag bij lola
vriendje van oudste zoon komt eten
pff wel warm
Bohhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op zaterdag 15 september 2012 19:38 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Met spek, met kaas, met salami, met gehakt, alles wat je kunt bedenken!
quote:
je lijkt wel een wijf met je roze telefoonquote:Op zaterdag 15 september 2012 19:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]![]()
EN EEN ROZE TELEFOON OOK NOG EENS TOEN, JAWOHL!!!1!!!
sorry, liet me even gaan
Werkzequote:Op zaterdag 15 september 2012 19:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
aankleden en dan maar eens gaan werken![]()
laters
so so gay xDquote:Op zaterdag 15 september 2012 19:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je lijkt wel een wijf met je roze telefoon
Is ze nu single?quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]![]()
EN EEN ROZE TELEFOON OOK NOG EENS TOEN, JAWOHL!!!1!!!
sorry, liet me even gaan
stil joh, straks weet iedereen hetquote:
Ik ben al stilquote:Op zaterdag 15 september 2012 19:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
stil joh, straks weet iedereen het
[ afbeelding ]
Ik kom ook!quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:37 schreef LovelyLady het volgende:
A.s. vrijdag pannenkoeken dag bij lola
vriendje van oudste zoon komt eten
pff wel warm
no.. but trust me.. cheating basket casequote:
niet helemaal hoorquote:
REPSECT JONGAHHHH >:(quote:
Zonde wel.quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:43 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
no.. but trust me.. cheating basket case![]()
![]()
![]()
Dat heb ik toch ook wijffie!!!quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:43 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
niet helemaal hoor![]()
[..]
REPSECT JONGAHHHH >:(
tja.. her lossquote:Op zaterdag 15 september 2012 19:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zonde wel.
Heb je Basket Case (horror film) ooit gezien? Is geniaal slecht.
hihihihi hij noemde me wijffiequote:
Ooh, sorry danquote:Op zaterdag 15 september 2012 19:43 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
niet helemaal hoor![]()
[..]
REPSECT JONGAHHHH >:(
ja zeg weet je hoeveel pakken mix ik dan moet bakken?!? Dan kan ik om 11 uur sochtends beginnenquote:
Die heb ik gezien, dat was wel diep tragisch ja.quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zonde wel.
Heb je Basket Case (horror film) ooit gezien? Is geniaal slecht.
ik bedoel maar.. anders is het ook zo saai, zo zonder jouquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Fok!meet sex sc pannenkoek eet meet?quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja zeg weet je hoeveel pakken mix ik dan moet bakken?!? Dan kan ik om 11 uur sochtends beginnen
Zijn er ook meisjes die wel lief zijn en niet vreemd gaan?quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:45 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
tja.. her loss
nee volgens mij nietff opzoeken
.. ken je Rubber?
[..]
hihihihi hij noemde me wijffie![]()
dus ik zal maar niet komen danquote:Op zaterdag 15 september 2012 19:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja zeg weet je hoeveel pakken mix ik dan moet bakken?!? Dan kan ik om 11 uur sochtends beginnen
En dan kom ik nog geeneens.quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan help ik wel bakkenquote:Op zaterdag 15 september 2012 19:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het idee op zich vind ik best origineel.quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Die heb ik gezien, dat was wel diep tragisch ja.
quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dus ik zal maar niet komen dan
quote:
Die lijkt me gaaf voor een C-filmquote:Op zaterdag 15 september 2012 19:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn er ook meisjes die wel lief zijn en niet vreemd gaan?
Rubber is a 2010 French comedy horror film about a tire that comes to life and kills people with its psychic powers.
Deze? WTF
tryin' to find onequote:Op zaterdag 15 september 2012 19:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Rubber is a 2010 French comedy horror film about a tire that comes to life and kills people with its psychic powers.
Deze? WTF
Hihi, op een meet neem ik wel pannenkoeken mee! Jij moet lekker genieten met de kids!quote:
Meh stom,,,,quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:48 schreef Vinniiee het volgende:
Hallo, motor kapot en ik kan het niet zelf fixen. Mijn dag kan niet beter
op een meet?quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:48 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Hihi, op een meet neem ik wel pannenkoeken mee! Jij moet lekker genieten met de kids!
HUH hoe kan dat?quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:48 schreef Vinniiee het volgende:
quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:48 schreef Vinniiee het volgende:
Dat wel, maar de uitvoering.quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het idee op zich vind ik best origineel.
Keuken is off limits als Lola erin bezig is?quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is wel het foutste wat je ooit tegen Lola kan zeggen ...
Lola helpen in de keuken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Ik hád een vriendin die én enorm lief was én niet vreemdging jaquote:Op zaterdag 15 september 2012 19:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
sorry dat ik uit de kast kwamquote:Op zaterdag 15 september 2012 19:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik hád een vriendin die én enorm lief was én niet vreemdging ja
Inderdaad. Ben razend benieuwd nu.quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die lijkt me gaaf voor een C-film
Misschien moet ik maar hommo worden.quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
tryin' to find one..
en ja die jage-ni-fucking-aal
Ja, maar zo waren alle jaren '80 horrors. Teringslecht.quote:
Ghehehe, als zij ergens niet in geïnteresseerd was, was het wel in andere vrouwenquote:Op zaterdag 15 september 2012 19:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
sorry dat ik uit de kast kwam
Gewoon kopen, kost vast nog geen 10 euro..quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Inderdaad. Ben razend benieuwd nu.
[..]
Misschien moet ik maar hommo worden.
Ik ga hem van de week eens zoeken dan en dan kijken.
[..]
Ja, maar zo waren alle jaren '80 horrors. Teringslecht.
Klopt wel, ben een eigenwijze klootzakquote:Op zaterdag 15 september 2012 19:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
Iemand z'n horoscoop weten?
[ afbeelding ]
kut, nu is m'n grap naar de kleautequote:Op zaterdag 15 september 2012 19:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ghehehe, als zij ergens niet in geïnteresseerd was, was het wel in andere vrouwen
Klopt, kloptquote:Op zaterdag 15 september 2012 19:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
i'm a greedy emo
[..]
kut, nu is m'n grap naar de kleaute
well, it was worth a shot
quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Keuken is off limits als Lola erin bezig is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stubborn asshole?quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 15-09-2012 19:53:08 ]
Dank je wel, ik houd ook van jou.quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben gewapend
[..]
stubborn asshole?
Hee, dat ben ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brutal. Fucking. Metal.
Greedy emo?quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Klopt, klopt
Ik moest ook wel lachen
Owjee. Mag ik haar nummer.quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik hád een vriendin die én enorm lief was én niet vreemdging ja
De winkels hier hebben geen b-films. Ze hebben 100 films, waarvan 20 nieuwe en 80 klassiekers.quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gewoon kopen, kost vast nog geen 10 euro..
quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben gewapend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
stubborn asshole?
Huuu..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou dan doe jij gewoon een stapel bakken, en daarna ik, NADAT je uit de keuken bent..
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
He, ik ben ook een greedy emo! Zulks een toeval!quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Greedy emo?
Ik ben alleen gierig.
Je hebt toch wel MediaMarkt of Saturn in de buurt?quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Owjee. Mag ik haar nummer.
[..]
De winkels hier hebben geen b-films. Ze hebben 100 films, waarvan 20 nieuwe en 80 klassiekers.
Dan wel overal 200 exemplaren van.
Nee.quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Owjee. Mag ik haar nummer.
[..]
ik hou niet van emo's omdat vuil aftreksel (quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Heb weinig met emo's.
Helemaal die zichzelf ook helemaal bekrassen en schminken enzo
Brofistquote:Op zaterdag 15 september 2012 19:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He, ik ben ook een greedy emo! Zulks een toeval!
Niet eens.quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je hebt toch wel MediaMarkt of Saturn in de buurt?
Damn.quote:
quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:54 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
HAHAHAHAHA met jullie emohoofdenMet je emo-rokje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Goffic meisjes.quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik hou niet van emo's omdat vuil aftreksel () van goths u_u
Mensen die niet op 10 januari geboren zijn.quote:
Welja joh..quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:57 schreef JJH het volgende:
Dames uit Hardenberg willen winkelen in de eiffeltoren...
in mijn telefoon zetten?quote:
quote:
WHY'D YOU HAVE TO GO AND MAKE THINGS SO COMPLICATEDquote:Op zaterdag 15 september 2012 19:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet eens.
[..]
Damn.
[..]
Met je emo-rokje!
Ja, dat begrijp ik, maar dan?quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
in mijn telefoon zetten?
[..]
Inderdaadquote:Op zaterdag 15 september 2012 19:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mensen die niet op 10 januari geboren zijn.
wacht watquote:Op zaterdag 15 september 2012 19:57 schreef JJH het volgende:
Dames uit Hardenberg willen winkelen in de eiffeltoren...
en dat dusquote:Op zaterdag 15 september 2012 19:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goffic meisjes.
[..]
Mensen die niet op 10 januari geboren zijn.
Dan zeg ik een keer als ik me verveel:quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik, maar dan?
Wel Smootherderder dan ikquote:Op zaterdag 15 september 2012 19:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
in mijn telefoon zetten?
[..]ik ben niet smooth
Goed genoeg, zie DMquote:Op zaterdag 15 september 2012 19:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan zeg ik een keer als ik me verveel:
Hoi gitaarman hoe is het?
En al niet zo bijster hoog to begin with..quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zit met stijgende verbazing te kijken.
Volgens mij is het iq ook over hun vieren verdeeld.
Voel je al een connectie?quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
wacht wat![]()
[..]
en dat dus
He was a boy, she was a girl. Can I make it any more obvious?quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:57 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
WHY'D YOU HAVE TO GO AND MAKE THINGS SO COMPLICATED
quote:
ZOMG? ROKJE, et tu?quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
wacht wat![]()
[..]
en dat dus
Dat.quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En al niet zo bijster hoog to begin with..
ja ik wil ook in de eiffeltoren :$quote:
Mensen die niet in april jarig zijnquote:Op zaterdag 15 september 2012 19:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
mensen die niet 10 dagen voor 10 januari geboren zijn
Ow, jammer. Ik hoopte even dat we alle 3 op die dag jarig waren. Dan was mijn leven compleet.quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
mensen die niet 10 dagen voor 10 januari geboren zijn
ja dat zei ik toch netquote:Op zaterdag 15 september 2012 19:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He was a boy, she was a girl. Can I make it any more obvious?
[..]
[..]
ZOMG? ROKJE, et tu?
mensen die jarig zijnquote:Op zaterdag 15 september 2012 19:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mensen die niet in april jarig zijn
Je doet niet aan meeten?quote:
Mensenquote:
Jawel, maar meeten is nogal moeilijk moeilijk vaakquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:00 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Je doet niet aan meeten?
Ook niet aan minimeets (you,me cakes and coffee)
Geil hoor.quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:59 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ja ik wil ook in de eiffeltoren :$
de eiffeltoren wil in mij :$quote:
Nee, de rest wist ik al.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:00 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ja dat zei ik toch net
of doelde je niet op de greedy emo-shizzle
Dat past toch niet?quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:01 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
de eiffeltoren wil in mij :$
quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:01 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
beetje krap wel ja hihihihihihihiquote:
Ik had vanmorgen bijna mijn duim gekaasschaafd.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:02 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ik heb mezelf daarnet ook in m'n duim gesneden.. EMO GALORE
Picsquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:01 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
HOOOOOOOOOOOOOOOOOOO you take that back a-holequote:Op zaterdag 15 september 2012 20:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Rokje is nogal ruim geworden in de loop der jaren.
awwww da's poep.. bloederige duimham bij je kaas.. kus opquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik had vanmorgen bijna mijn duim gekaasschaafd.
hij is er nog niet:@quote:
Muse heeft ook een nummer over haar gemaakt.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Rokje is nogal ruim geworden in de loop der jaren.
Bijna, heb het ook wel eens echt gedaan.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:04 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
awwww da's poep.. bloederige duimham bij je kaas.. kus op
[..]
hij is er nog niet:@
quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:04 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
HOOOOOOOOOOOOOOOOOOO you take that back a-hole
oh jaquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Bijna, heb het ook wel eens echt gedaan.
Ik help wel smeren zodat het beter glijdtquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:03 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
beetje krap wel ja hihihihihihihi
quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik had vanmorgen bijna mijn duim gekaasschaafd.
Jup.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:06 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
oh ja
mja dat doet zeer ja
quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Muse heeft ook een nummer over haar gemaakt.
Not even close.quote:
quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hier een van mijn lievelingsliedjes (die me helaas wel aan mijn ex doet denken) als troost.
alleraardigst van je, maar nee hoeft niet hoor :$quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik help wel smeren zodat het beter glijdt
Dat is wel een tof nummerquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hier een van mijn lievelingsliedjes (die me helaas wel aan mijn ex doet denken) als troost.
Ik ben van de vagijnen.quote:
Oké, bring it on.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ik zal jullie eens vagijnen
ik mag niet dat soort gifjes posten :$quote:
Challenge Accepted..quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
DM'en wel.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:09 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik mag niet dat soort gifjes posten :$
quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Zeker. Ik weet nog als de dag van gisteren hoe we jaren geleden bij een concert waren van ze en mijn meisje enorm ontroerd was. Ik had haar niks gezegd en onthouden dat ze de muziek zo mooi vond op Castlefest. Traantjes dit dat.quote:
Maar je vindt je me wel knap, toch?quote:
quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:11 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
zo dan maar?FapfapfapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brutal. Fucking. Metal.
Nope moet de dealer doenquote:
Ja, schroefdraad is kapot dus boutje kan ik niet aandraaien.quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
HUH hoe kan dat?
heb je wel de goede olie erin gedaan?
Dankjequote:
wel jammer dat die scene zo belachelijk kort wasquote:
Tuurlijk lieverd.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar je vindt je me wel knap, toch?
quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:11 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
zo dan maar?sopsopsopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zo dan maar?Meh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Wat scheelt er aan dan?quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nope moet de dealer doen
[..]
Ja, schroefdraad is kapot dus boutje kan ik niet aandraaien.
[..]
Dankje
Schroef is eruit, maar het schroefdraad is kapot. En daar ga ik niet aan beginnen, want aluminium en weinig ruimte is gegarandeerd scheef boren.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
Vin wat is dat nou, je kan toch wel een schroefje uitboren?
Nou, met dat boutje draai je het deksel vast van het oliefilter, als die niet goed aangedraaid zit, dan zijkt dus alle olie eruitquote:
En je mag natuurlijk ook niet te hard rijdenquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
Och, de baas weer hoor, ik mag weer precies gaan timen met m'n rusttijden, of ik even een andere route wil rijden.. Hij vergat alleen even dat ik niet eerder dan 21:30 m'n pas mag gebruiken, en ik voor die route eigenlijk om 21:25 al weg moet
nieuwe draad er in tappen lukt toch welquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Schroef is eruit, maar het schroefdraad is kapot. En daar ga ik niet aan beginnen, want aluminium en weinig ruimte is gegarandeerd scheef boren.
joh die 5 minutenquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
Och, de baas weer hoor, ik mag weer precies gaan timen met m'n rusttijden, of ik even een andere route wil rijden.. Hij vergat alleen even dat ik niet eerder dan 21:30 m'n pas mag gebruiken, en ik voor die route eigenlijk om 21:25 al weg moet
klinkt me bekend in de orenquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
kost 500 euri minimaalquote:
Schat, die 5 minuten kan me binnen 28 dagen een boete opleveren van 500 euriesquote:
Nee, ik heb geen tappenset en daarnaast kun je er met een normaal wringijzer niet bij, dan moet je een kruktap hebben en of je er dan ook nog bij komt is ook nog maar de vraag.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nieuwe draad er in tappen lukt toch wel
ohjoh weet ik veelquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Schat, die 5 minuten kan me binnen 28 dagen een boete opleveren van 500 euries
ik rij nog met schijvenquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Schat, die 5 minuten kan me binnen 28 dagen een boete opleveren van 500 euries
Daarom zeg ik het ook evenquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ohjoh weet ik veel
heb daar toch geen verstand van
quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou, met dat boutje draai je het deksel vast van het oliefilter, als die niet goed aangedraaid zit, dan zijkt dus alle olie eruit
Ik rij met beide, we hebben nog 2 bussen met schijven.. of eigenlijk 5.. 3 ex stadsbussen, maar de rest is met bestuurderspas dus.. Ook de bussen van vandaag..quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik rij nog met schijven![]()
pleur zo 1 gewoon weg![]()
kost het maar 500 euro
quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen tappenset en daarnaast kun je er met een normaal wringijzer niet bij, dan moet je een kruktap hebben en of je er dan ook nog bij komt is ook nog maar de vraag.
Nee, mijn splinternieuwe achterband wel, maar die hebben we hopelijk schoon gekregen.quote:
Inderdaad. Ik ben dus goed pissed, want kost me ook weer een vrije dag.quote:
ik heb nog geen bestuurderspasquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik rij met beide, we hebben nog 2 bussen met schijven.. of eigenlijk 5.. 3 ex stadsbussen, maar de rest is met bestuurderspas dus.. Ook de bussen van vandaag..
Olie en rubber is geen toffe combi nee.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, mijn splinternieuwe achterband wel, maar die hebben we hopelijk schoon gekregen.
[..]
Inderdaad. Ik ben dus goed pissed, want kost me ook weer een vrije dag.
Hoor je die niet al lang een breed te hebben? Tevens moet je baas die vergoeden bij aanschafquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb nog geen bestuurderspas![]()
en dat is ook maar goed ook
Tachograafschijven.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:23 schreef LovelyLady het volgende:
Wat voor schijven? en moet je met die pas ergens inloggen Jofu?
Ik snap het systeem niet
Ja als t een ouwe band was geweest had ik gezegd /care, maar deze ligt er sinds gisteravond op.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Olie en rubber is geen toffe combi nee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |