Nou het is van mijn oma. die wordt 193 geloof ikquote:
Dat scheelt.quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou het is van mijn oma. die wordt 193 geloof ik
Maar het is zo'n saaaaaaaaie meuk...
Maar met J. en mijn broer is het vaak wel lachenLeedvermaak enzo
En ja ik had liever iets anders willen doen
Hey jijquote:Op zaterdag 15 september 2012 17:57 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
193 kaarsjes moeten uitblazen op je 193ste lijkt me vrij heftig.
Ook nog.quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:57 schreef LovelyLady het volgende:
Ohja en een bureau ophalen ... daarom moest ik koekies maken dat was de overeenkomst
Die vrouw legt het loodje danquote:Op zaterdag 15 september 2012 17:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hey jij
Ik weet niet hoe oud ze is geworden
Koekjes maken in ruil voor een bureau? Nicequote:Op zaterdag 15 september 2012 17:57 schreef LovelyLady het volgende:
Ohja en een bureau ophalen ... daarom moest ik koekies maken dat was de overeenkomst
Ja dit was via via, een wittequote:Op zaterdag 15 september 2012 17:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Ook nog.
Ik had ook nog wel een bureau staan.
Oe, nice.quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dit was via via, een witte
zoiets:
[ afbeelding ]
En die wilde je aan mij geven?quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Oe, nice.
Het enige waar mijn bureau nog goed voor was, was de stort.
quote:
Mooi bureau.quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dit was via via, een witte
zoiets:
[ afbeelding ]
Lul niet heloef! (ai, nou weet ik niet of ik wel lul mag zeggenquote:
Dat zei ik niet.quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En die wilde je aan mij geven?
[..]
Dat waren dronken sletten, er is een onderscheid.quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lul niet heloef! (ai, nou weet ik niet of ik wel lul mag zeggen)
Toen de sletten aan je zaten, vond je het vervelend.
Jep ... zoonlief heeft een bureautje nodig straks dus nou en dit is bijna gratiesquote:
Dan zijn ze slechts nog sletteriger.quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat waren dronken sletten, er is een onderscheid.
En een stuk grijpgrager.quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan zijn ze slechts nog sletteriger.
Hulde voor deze wijze woordenquote:Op zaterdag 15 september 2012 18:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Neologismen zijn (nog) niet verboden in dit topic.quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:10 schreef heloef het volgende:
[..]
En een stuk grijpgrager.
(Volgens mij is dat geen woord maar goed)
Ik ben een wijs man.quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hulde voor deze wijze woorden
Kaneeltje je mag lul zeggen hier. Je mag alleen met vleesware smijten die jezelf hebt of in je hand/mond/ergens anders (doorhalen wat van toepassing is)quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat klinkt een stuk beter dan een klap op mijn kont zoals ik kreeg.quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Neologismen zijn (nog) niet verboden in dit topic.
Ik had je toch al eens verteld over die vrouw die mijn handen pakte en op haar borsten legde?
Sletten.
Ik geloof er niks van Tijn.quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kaneeltje je mag lul zeggen hier. Je mag alleen met vleesware smijten die jezelf hebt of in je hand/mond/ergens anders (doorhalen wat van toepassing is)
Whehe.quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat klinkt een stuk beter dan een klap op mijn kont zoals ik kreeg.
Oiquote:Op zaterdag 15 september 2012 18:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van Tijn.
[..]
Whehe.
Het is ook niet altijd fijn.
Case in point: onze psychotische vriendin die constant aan mijn kont zat.
Of aan Twi zijn pener.
En aan WT zijn tong.
Serieaanrandster.
En ik kon niet, wat een geluk had ik toch weerquote:Op zaterdag 15 september 2012 18:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van Tijn.
[..]
Whehe.
Het is ook niet altijd fijn.
Case in point: onze psychotische vriendin die constant aan mijn kont zat.
Of aan Twi zijn pener.
En aan WT zijn tong.
Serieaanrandster.
Dat is nog geen twee km verder.quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waar?Verzamelpunt is bij de Shell (Nieuwe Veerallee 12)
Ja.quote:
Was over 2 meets verspreid, dat wel.quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En ik kon niet, wat een geluk had ik toch weer
Hoezoquote:Op zaterdag 15 september 2012 18:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja.
Kon ook gelijk mijn jasje naar de stomerij brengen.
[..]
Was over 2 meets verspreid, dat wel.
Maar prijs je inderdaad maar gelukkig.
Omdat ze me iedere keer beetpakte met 2 vuisten en begon te trekken en duwen en te schreeuwen.quote:
Oh ja, die is echt helemaal van 't padje af hequote:Op zaterdag 15 september 2012 18:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat ze me iedere keer beetpakte met 2 vuisten en begon te trekken en duwen en te schreeuwen.
Ohja, eten kan ook eens handig zijnquote:
Drukkig met andere dingen.quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ohja, eten kan ook eens handig zijn
Weinig Knetter vandaag trouwens? Off-day?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |