SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Pascal's toernooi:quote:OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:45 schreef pascal08 het volgende:
- Inschrijvingen tot morgenavond 0:00.
- 10k inleg.
- Prijzen worden nog bepaald.
- Alles is geoorloofd (sweaty goals, keeper uit laten komen, mannetje op de lijn), gewoon om gezeik te voorkomen.
- Alle soorten teams zijn toegestaan.
- Wedstrijden moeten binnen een dag gespeeld worden, tenzij beide spelers instemmen om het op een andere tijdstip te spelen.
Wat geeft volgens Pascal's regels de doorslag bij gelijke stand van twee spelers of meer?
Onderling resultaat
Doelsaldo onder spelers in kwestie
Aantal doelpunten gescoord door de spelers in kwestie
Doelsaldo onder alle spelers in de poule
Aantal doelpunten gescoord in de poule
Loting![]()
Toen ik actief begon met voetbal volgen waren dat wel mijn helden. Del Piero en Morientes, maar nadat ik Alex in het geel blauw zag spelen heb ik alles links gelaten.quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:56 schreef DutchSL het volgende:
Del Piero![]()
Mijn favoriete voetballer aller tijden.
Totti
Beide denk ik. Was vorig jaar ookquote:Op zaterdag 15 september 2012 17:01 schreef DutchSL het volgende:
Is het komende TOTW nog voor FUT 12 of al voor FUT 13?
Ik heb die van Dennis van Scheppingenquote:Op zaterdag 15 september 2012 17:02 schreef Fuszy het volgende:
Jullie hebben handtekeningen van Federer enz.
kom ik aan met een handtekening van siemerink en haarhuis op mijn tennistas
Ik heb helemaal geen handtekeningenquote:Op zaterdag 15 september 2012 17:02 schreef Fuszy het volgende:
Eltingh en Haarhuis net nog 20 minuutjes mee staan trainen.quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:02 schreef Fuszy het volgende:
quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:04 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Eltingh en Haarhuis net nog 20 minuutjes mee staan trainen.
Neejoh, ik ben 18 en dan had ik dus nu al op wimbledon moeten staan.quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:05 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Jij kan dus wel best goed tennissen? Over een paar jaar op wimbledon?
Ik was een 8, maar volgens mij werd je dat automatisch. Nooit een wedstrijd gewonnen (heb alleen maar aan wat toernooien meegedaan)quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:06 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Neejoh, ik ben 18 en dan had ik dus nu al op wimbledon moeten staan.Ben maar een bescheiden 5je.
Ik ga volgend jaar de toernooien van klasse 8 betredenquote:Op zaterdag 15 september 2012 17:07 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik was een 8, maar volgens mij werd je dat automatisch. Nooit een wedstrijd gewonnen (heb alleen maar aan wat toernooien meegedaan)
Ja, 8 wordt je na een jaar automatisch.quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:07 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik was een 8, maar volgens mij werd je dat automatisch. Nooit een wedstrijd gewonnen (heb alleen maar aan wat toernooien meegedaan)
quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ga volgend jaar de toernooien van klasse 8 betreden
Geen Babel ineens?quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:08 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ajax speelt tegen RKC als volgt: Vermeer; Van Rhijn, Alderweireld, Moisander, Blind; Eriksen, Poulsen, Schöne; Sana, De Jong, Boerrigter.
Boeiend RKC gaat toch winnen. Heb de spelers hier nog weg zien rijden richting die lelijke stad.quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:08 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ajax speelt tegen RKC als volgt: Vermeer; Van Rhijn, Alderweireld, Moisander, Blind; Eriksen, Poulsen, Schöne; Sana, De Jong, Boerrigter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |