quote:Op maandag 24 december 2012 15:24 schreef PowerData het volgende:
Ik heb laatst geprobeerd UPC Horizon te installeren. TV doet het perfect, en ik kan daarmee ook op Internet. Echter wanneer ik probeer mijn draadloos netwerk in te stellen, krijg ik de melding dat mijn computer niet kan verbinden omdat het externe apparaat geen HTTP/WWW-verbinding toestaat. De box resetten hielp niet en het probleem doet zich voor op alle apparaten waarmee ik mee probeer te verbinden.
Hoe zou ik dit kunnen oplossen?
Lijkt me dat iets in de netwerkinstellingen niet goed staat.quote:Op maandag 24 december 2012 16:12 schreef PowerData het volgende:
Halloik heb ook Horizon aangeschaft. Echter werkt nog niet alles naar behoren. Hier een citaat uit mijn topic daarover. Hebben jullie wellicht tips?
[..]
Ze hebben mij overgeslagen danquote:Op maandag 24 december 2012 15:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
18 december was de dag van de update.
En manueel kan -> instellingen -> Horizon box -> Software -> Update.
Je tv zelf zo instellen dat deze al na ca 10 minuten op screensaver/uit gaat?quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:17 schreef HotSummerNight het volgende:
radio luisteren terwijl je tv uit staat, dat werkt dus ook niet (als je je tv aansluit via HDMI... wat toch wel ongeveer de standaard is... scart, wie heeft dat nu nog)
wat een kut ding... iemand een oplossing? behalve de hdmi kabel uit je tv rukken?
Ik zou nog even wachten. Horizon is zeker wel mooi apparaat, maar nog steeds met wat kinderziektes. Bovendien komt er komend voorjaar volgens mij een module er bij die je op slaapkamer kan zetten en dat apparaatje maakt dan weer contact met de Horizon. Ideaal, 2 tv's > 1 HDR.quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:47 schreef mitchelll0181 het volgende:
ik twijfel om em aan te vragen... wat zeggen jullie .. mu aanvragen of wachten ?
dat zou ideaal zijnquote:Op dinsdag 25 december 2012 23:57 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Ik zou nog even wachten. Horizon is zeker wel mooi apparaat, maar nog steeds met wat kinderziektes. Bovendien komt er komend voorjaar volgens mij een module er bij die je op slaapkamer kan zetten en dat apparaatje maakt dan weer contact met de Horizon. Ideaal, 2 tv's > 1 HDR.
Dan moet dat screensaver worden.quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:53 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Je tv zelf zo instellen dat deze al na ca 10 minuten op screensaver/uit gaat?
Zit ook op de Client box van Horizon te wachten. Dan komen ook gelijk nieuwe remotes beschikbaar met toetsenbord e.d.quote:Op woensdag 26 december 2012 00:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
dat zou ideaal zijnhad het er gister nog over dat ik dat graag zou willen.
Zit er geen Optical Out op de HZN? Dan heb je je geluid sowieso via je audio apparatuur lopen?quote:Op woensdag 26 december 2012 07:03 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Dan moet dat screensaver worden.
Lijkt wel of de tv een signaal afgeeft of stopt met doorvoeren over hdmi. En zodra het signaal wegvalt stopt de muziek. Niemand heeft nog een degelijke oplossing voor dit probleem.
yes, zit er op.quote:Op woensdag 26 december 2012 09:22 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Zit er geen Optical Out op de HZN? Dan heb je je geluid sowieso via je audio apparatuur lopen?
Maar als je nu Horizon hebt, kun je tegen die tijd toch wel overstappen?quote:Op woensdag 26 december 2012 07:06 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Zit ook op de Client box van Horizon te wachten. Dan komen ook gelijk nieuwe remotes beschikbaar met toetsenbord e.d.
Vast wel, hoop alleen wel voor dezelfde prijs als nu voor een extra mediabox.quote:Op woensdag 26 december 2012 09:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar als je nu Horizon hebt, kun je tegen die tijd toch wel overstappen?
Jawel, audio loopt hier ook via optical.quote:Op woensdag 26 december 2012 09:22 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Zit er geen Optical Out op de HZN? Dan heb je je geluid sowieso via je audio apparatuur lopen?
Overstappen hoeft niet als je al Horizon hebt. Net als dat mensen voorheen voor 4 Euro extra p.m. een 2e media box in huis konden krijgen. Zal dat met die Client Box op zelfde manier gaan. Je voegt dus alleen wat toe in je abbo.quote:Op woensdag 26 december 2012 09:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar als je nu Horizon hebt, kun je tegen die tijd toch wel overstappen?
Ik heb 1 hele groot advies voor je om echt alles in 1 keer op te lossen daar ik het zelf ook gedaan heb.quote:Op maandag 24 december 2012 16:12 schreef PowerData het volgende:
Halloik heb ook Horizon aangeschaft. Echter werkt nog niet alles naar behoren. Hier een citaat uit mijn topic daarover. Hebben jullie wellicht tips?
[..]
Kanttekening bij jouw opmerking is wel dat het netwerk uit UPC spul moet bestaan, dus of alleen de HB of de HB en apart door UPC geleverd modem/router. Als er andere routers/switches/extenders e.d. zijn toegevoegd kan je niet verwachten dat een monteur daar uit komt.quote:Op woensdag 26 december 2012 14:08 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ik heb 1 hele groot advies voor je om echt alles in 1 keer op te lossen daar ik het zelf ook gedaan heb.
Meld je klacht bij UPC en zorg dat ze een monteur langssturen die dit helemaal voor je regelt en instelt.
Ik beloof je dat in een keer al je problemen zijn opgelost!
Als je een beetje kennis van zaken hebt en zeker weet dat je kabels in orde zijn zou ik het nu aanvragen. Als je niet vertrouwd bent met de materie zou ik wachten, hoelang je dan moet wachten weet ik niet, of een monteur erbij vragen (is gratis geloof ik). Kans op problemen bij een overstap hou je altijd, en dat is niet alleen bij UPC zoquote:Op dinsdag 25 december 2012 23:47 schreef mitchelll0181 het volgende:
ik twijfel om em aan te vragen... wat zeggen jullie .. mu aanvragen of wachten ?
Niet geheel waar, je zou kunnen bellen met dat je alleen 120mb internet wil en je de rest van je pakket niet wilt aanpassen.quote:Op woensdag 26 december 2012 19:13 schreef mitchelll0181 het volgende:
Ja dat zit allemaal goed, oehlbach kabels
Problemen ben ik niet bang voor alleen dat ik me ga irriteren aan dat ding, alles moet gewoon snappy reageren, als dat niet het geval is blijf ik wel bij mn oude mediabox.
De reden dat ik over wil gaan is dat ik voor een paar euro meer 120 mbit heb..
Maja dan krijg je dus ook verplicht die horizon dr bij..
Denk als je alleen internetsnelheid wijzigt je ¤8 extra gaat betalen.quote:Op woensdag 26 december 2012 20:12 schreef mitchelll0181 het volgende:
Wel met een leuke prijs.. Dat werd mij verteld iig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |