SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Pascal's toernooi:quote:OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:45 schreef pascal08 het volgende:
- Inschrijvingen tot morgenavond 0:00.
- 10k inleg.
- Prijzen worden nog bepaald.
- Alles is geoorloofd (sweaty goals, keeper uit laten komen, mannetje op de lijn), gewoon om gezeik te voorkomen.
- Alle soorten teams zijn toegestaan.
- Wedstrijden moeten binnen een dag gespeeld worden, tenzij beide spelers instemmen om het op een andere tijdstip te spelen.
Wat geeft volgens Pascal's regels de doorslag bij gelijke stand van twee spelers of meer?
Onderling resultaat
Doelsaldo onder spelers in kwestie
Aantal doelpunten gescoord door de spelers in kwestie
Doelsaldo onder alle spelers in de poule
Aantal doelpunten gescoord in de poule
Loting
Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
Ik zit nu in 6V maar het woord integreren is bij Wis A nooit gevallenquote:Op zaterdag 15 september 2012 14:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Idd. Ik ben echt slecht in wiskunde, maar dit is toch wel heel erg basic
Dit.quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik zit nu in 6V maar het woord integreren is bij Wis A nooit gevallen
wees maar blij. Wiskunde Bquote:Op zaterdag 15 september 2012 14:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hmm, raar. Doe je Cultuur & Maatschappij?quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
Het bestaat misschien niet, maar het is wel correct Nederlands.quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:13 schreef Thorb het volgende:
En een dik maagje bestaat sowieso niet!
Nee Economie en Maatschappij... en CM en EM wiskunde A is gewoon hetzelfde...quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:13 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hmm, raar. Doe je Cultuur & Maatschappij?
Ik vraag me af welk profiel de meeste econometristen dan hebben gehad op de middelbare school.quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nee Economie en Maatschappij... en CM en EM wiskunde A is gewoon hetzelfde...
Heb je daar geen Wiskunde B voor nodig? Voor de meeste economie studies heb je geen eens economie nodig. Er zijn ook wel EM mensen met Wiskunde B... en NT mensen met economiequote:Op zaterdag 15 september 2012 14:15 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik vraag me af welk profiel de meeste econometristen dan hebben gehad op de middelbare school.
da Silva?quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:15 schreef Dudeweiser het volgende:
hoe heette die braziliaan ook alweer die 2 jaar geleden bij groningen speelde?
Zoals ikquote:Op zaterdag 15 september 2012 14:16 schreef Thorb het volgende:
[..]
Heb je daar geen Wiskunde B voor nodig? Voor de meeste economie studies heb je geen eens economie nodig. Er zijn ook el EM mensen met Wiskunde B... en NT mensen met economie
Bij Lukaku is dat ook..74 en als je erop klikt 75quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:11 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
En dan klik je erop:
[ afbeelding ]
Via wikipedia kan ik alleen die keeper luciano da silva vinden. 2009/10 en 2010/11quote:
Garcia-Garcia? Dat was geen Braziliaan maar een Spanjaard, de enige 5* skiller van de Eredivisie in FUT11.quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:15 schreef Dudeweiser het volgende:
hoe heette die braziliaan ook alweer die 2 jaar geleden bij groningen speelde?
In de 4e had ik een goede leraar waardoor ik alles wel snapte maar nu heb ik iemand waarbij wij steeds de fouten moeten verbeterenquote:Op zaterdag 15 september 2012 14:17 schreef Kamikazie het volgende:
Het probleem bij wiskunde A is dat je nooit iets hoeft te doen bij de wiskunde B hoofdstukken omdat je je punt toch wel haalt met het wiskunde A gedeelte.
Dus ik heb al dat algebraïsche nooit gedaan en haalde daar dan 0 punten en dan haalde ik mijn 6je wel door wiskunde A dingen goed te doen.
sukkelquote:Op zaterdag 15 september 2012 14:17 schreef Kamikazie het volgende:
Het probleem bij wiskunde A is dat je nooit iets hoeft te doen bij de wiskunde B hoofdstukken omdat je je punt toch wel haalt met het wiskunde A gedeelte.
Dus ik heb al dat algebraïsche nooit gedaan en haalde daar dan 0 punten en dan haalde ik mijn 6je wel door wiskunde A dingen goed te doen.
die ja, wist niet dat ie spaans wasquote:Op zaterdag 15 september 2012 14:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Garcia-Garcia? Dat was geen Braziliaan maar een Spanjaard, de enige 5* skiller van de Eredivisie in FUT11.
Ook ex-Heerenveen. Wat een prutserquote:Op zaterdag 15 september 2012 14:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Garcia-Garcia? Dat was geen Braziliaan maar een Spanjaard, de enige 5* skiller van de Eredivisie in FUT11.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |