Omdat ik geen 5000 euro heb om te verhuizen? ik geen familie of vrienden heb eigenlijk?quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:28 schreef rhubarbje het volgende:
Waarom ga je nu niet op jezelf? Voor het bedrag dat je nu bijdraagt kun je vast wel een studiotje of zo krijgen
verder vind ik het een vrij hoog bedrag ja
maar goed als je moeder het echt zelf niet kan betalen moet het toch ergens vandaan komen
waarom kan ze het zelf niet betalen? Ze moet inkomen hebben...
Over de belastingsdienst weet ik niets sorry
quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:34 schreef nasty_popovich het volgende:
Nederland = wajong land![]()
Weer de zoveelste topic "ik heb een wajong uitkering maar ik wil eingenlijk nog meer extra krijgen"...
Weer de zoveelste topic "ik ben zooooo zielig' want ik heb zoveel kosten in het leven"...
Geen idee hoe oud je bent? maar groei eens paar ballen en voor jezelf gaat wonen ofzo![]()
1000 euro "gratis geld" en nog gaan zeuren ook
Nee zij vreet aan 1 stuk door.quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:34 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Dus julliehebben voor twee personen ¤400 aan boodschappen per maand. Dat moet gemakkelijk een stuk minder kunnen.
Vermeld aan de moderator en hopelijk verwijderd zo.quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:34 schreef nasty_popovich het volgende:
Nederland = wajong land![]()
Weer de zoveelste topic "ik heb een wajong uitkering maar ik wil eingenlijk nog meer extra krijgen"...
Weer de zoveelste topic "ik ben zooooo zielig' want ik heb zoveel kosten in het leven"...
Geen idee hoe oud je bent? maar groei eens paar ballen en voor jezelf gaat wonen ofzo![]()
1000 euro "gratis geld" en nog gaan zeuren ook
spreek af dat jij de booschappen doet voor de normale boodschappen en de dat je die rekening 50/50 deelt en extratjes zijn (voor beide) voor eigen rekeningquote:Op zaterdag 15 september 2012 13:37 schreef nummer1kloon het volgende:
[..]
Nee zij vreet aan 1 stuk door.
Ik eet brood - paar flessen limonade hoogstens en beleg.
En avondeten.
Thats it.
Mn moeder zuipt wijn, eet al het fruit plus alle extras die er misschien gekocht kunnen worden.
Plus stiekem kleding etc en kleine andere zaken die niet duur zijn maar wel aantikken uiteraard.
Verder uiteraard voor de huisdieren en dan voornamelijk voor de hond.
Ik niet zelf in staat (nog) mn eigen boodschappen te doen, dus ik ben compleet afhankelijk van wat zij koopt.
Mijn draagkracht is blijkbaar voor alsnog te hoog.quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:37 schreef rhubarbje het volgende:
Oh en volgens mij zij er potjes voor mensen met wajong die willen verhuizen en een finaciele injectie nodig hebben. Aan te vragen (voor een concreet doel) bij de gemeente
kan ook voor een wasmachine zijn of zo
(dat was een jaar of r terug iig zo)
Dat kan ze niet betalen, ik kan nog niet zelf het doen door bepaalde omstandigheden.quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
spreek af dat jij de booschappen doet voor de normale boodschappen en de dat je die rekening 50/50 deelt en extratjes zijn (voor beide) voor eigen rekening
zoiets dacht ik nou een tijd geleden dus zelf ook.quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:39 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Ah eigenlijk zou jij dus de financiele bendethuis moeten gaan leiden om uit deze situatie te komen Bewind gaan voeren over je moeder.
Ik ben het met je eens hoor.quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:40 schreef Wokkel het volgende:
Kom voor jezelf op, dat is eigenlijk de enige raad die ik je kan geven. Je krijgt een godsvermogen aan geld elke maand, het is onzin om dat allemaal te delen met je moeder als die zelf ook gewoon een prima uitkering krijgt.
Sowieso probeer het roodstaan (doorlopend krediet) bij de bank op te zeggen.quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:32 schreef nummer1kloon het volgende:
[..]
...en staat -1000 rood op de bank altijd eigenlijk.
Lach en roep maar. Je kent de situatie niet. Een Wajong krijg je niet zomaar.quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:41 schreef nasty_popovich het volgende:
wacht moeder en zoon met uitkering![]()
Als je moeder er mee instemt zou die rompslomp allemaal niet hoeven. Dan zal ze echter mee moeten willen werken. Dan volstaat het afstaan van de pinpas vooreen groot gedeelte al.quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:41 schreef nummer1kloon het volgende:
[..]
zoiets dacht ik nou een tijd geleden dus zelf ook.
Maar dat zal moeten in overleg met mijn zus heb ik begrepen.
Omdat ik niet zomaar financieel bewindvoerder mag worden of zijn.
Het doorlopend krediet is al stopgezet door de bank zelf.quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:43 schreef batb het volgende:
[..]
Sowieso probeer het roodstaan (doorlopend krediet) bij de bank op te zeggen.
Je betaalt echt belachelijk veel rente (zo heb ik 2 weken terug van de rabobank nog een contract gezien van een doorlopend krediet met effectieve jaarrente van 12,9%, niet normaal, uitzuigers/profiteurs/parasieten eerste klas).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |