abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116812646
Na wat gegoogle en wat oude fok topics te hebben bekeken toch maar even apart een topic.

Ik heb een wajong uitkering (ja ja boegeroep mag weggelaten worden, ook "ga werken opmerkingen" zal allemaal vermeld en verwijderd worden aangezien ik daar niets aan heb)
Mijn inkomen is dus daarmee, incl. zorgtoeslag ¤ 1009 netto.

Met aftrek van mijn vaste lasten, verzekeringen voornamelijk en een mob. abo hou ik afgerond 700 euro over.

Okay leuk zou je zeggen maar dan komt dus het kostgeld, dat is zo'n 550 euro onderhand.

150 stort ik op mn ma d'r rekening om internet kosten en G/W/L verbruik te dekken (voor haar is dat ong. 180 ofzoiets in de maand dus ik vind het redelijk, ik dek mijn deel wat mij betreft and then some)

Daar komt cash/pin geld bij voor de boodschappen, dat onderhand 400 euro per maand is voor zowel mijzelf en haar eten.
Zij kan totaal geen eigen geld bijdragen leveren aan het eten (iets wat in mijn mening wel zou moeten)

Ook betaalt ze daarbij het eten van de huisdier(en) van dat bedrag (ook in mijn mening iets wat ze zelf hoort te betalen)

Ik heb een vriendin, en zou haar graag willen blijven zien.
De reiskosten bedraagt pak em beet 50 euro per maand, soms meer om haar te zien. (lange afstand dank je NS)

Je begrijpt ik hou met mazzel 100 euro over. (en dan heb ik het nog niet gehad over andere medische onkosten die ik heb zoals ziekenhuis bezoeken etc)

Mijn probleem met dit hele verhaal is het belachelijk hoge bedrag, dat mn moeder door schulden niets kan bijdragen en net en vaak eigenlijk niet, haar vaste lasten kan betalen.

Is 550 niet een beetje teveel van het goede? ik zou graag op mezelf willen kunnen wonen, maar dat duurt op deze manier natuurlijk 50 jaar.

Okay dat is het lange stuk dat bijna KLB waardig is maar enfin het gaat mij meer om andere ervaringen om te vergelijken of het wel klopt zo'n hoog bedrag en/of ik wel terecht zeik erover thuis. :P

Kortere vraag is : hoe zit het met kostgeld met betrekking op de belastingsdienst? Voor zowel mijzelf als voor mijn moeder die dit niet opgeeft en waarvan ik vermoed dat het wel degelijk iets zou kosten voor haar als ze dat wel deed.

Maar wat mij betreft? heeft het zin om het ergens in te vullen? kan ik wat terugkrijgen of werkt dat niet zo?
pi_116812781
Waarom ga je nu niet op jezelf? Voor het bedrag dat je nu bijdraagt kun je vast wel een studiotje of zo krijgen

verder vind ik het een vrij hoog bedrag ja
maar goed als je moeder het echt zelf niet kan betalen moet het toch ergens vandaan komen
waarom kan ze het zelf niet betalen? Ze moet inkomen hebben...

Over de belastingsdienst weet ik niets sorry
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  zaterdag 15 september 2012 @ 13:30:22 #3
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_116812834
Absurd hoog :Y
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_116812875
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 13:28 schreef rhubarbje het volgende:
Waarom ga je nu niet op jezelf? Voor het bedrag dat je nu bijdraagt kun je vast wel een studiotje of zo krijgen

verder vind ik het een vrij hoog bedrag ja
maar goed als je moeder het echt zelf niet kan betalen moet het toch ergens vandaan komen
waarom kan ze het zelf niet betalen? Ze moet inkomen hebben...

Over de belastingsdienst weet ik niets sorry
Omdat ik geen 5000 euro heb om te verhuizen? ik geen familie of vrienden heb eigenlijk?
(nou ja 1 of 2 maar die zitten zelf in de shit blijkbaar)

5000 is ongeveer het bedrag dat ik nodig zal hebben zo heb ik uitgerekend en volgens mij, incl. als er dingen moeten worden opgeknapt en bepaalde aanpassingen etc.

Sparen gaat dus haast niet, en zou dik 5 jaar kosten.

Ze kan niet bijdragen omdat ze meer dan 10k aan schulden heeft en een wia uitkering krijgt van netto minder dan 900 euro, daar komt overigens wel partner alimentatie bovenop van ergens boven de 300, tel mijn geld erbij en dan nog houdt ze maand na maand niets over en staat -1000 rood op de bank altijd eigenlijk.

Haar schulden bestaan op dit moment tweedelig uit belastingsdienst schulden en lening bij een bank van tig jaar terug dat steeds maar weer opliep. (doorlopend krediet)
pi_116812910
Nederland = wajong land :')

Weer de zoveelste topic "ik heb een wajong uitkering maar ik wil eingenlijk nog meer extra krijgen"...
Weer de zoveelste topic "ik ben zooooo zielig' want ik heb zoveel kosten in het leven"...

Geen idee hoe oud je bent? maar groei eens paar ballen en voor jezelf gaat wonen ofzo :')
1000 euro "gratis geld" en nog gaan zeuren ook :')
I want some NASTY !!!
pi_116812916
Dus julliehebben voor twee personen ¤400 aan boodschappen per maand. Dat moet gemakkelijk een stuk minder kunnen.
pi_116812942
Stuur je moeder naar de schuldsanering. Daar kan iemand haar helpen leren met geld om te gaan

en financieel advies aan jou: verhuizen kost echt geen 5000 euro!!!
Ik heb hier verbouwd voor nog minder dan de helft :')
Haal simpele spullen bij ikea en de kringloop winkel en je bent good to go
hooguit een potje verf nog bij de gamma
je hoeft toch niet in een paleis te beginnen?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_116812968
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 13:34 schreef nasty_popovich het volgende:

Weer de zoveelste topic "ik heb een wajong uitkering maar ik wil eingenlijk nog meer extra krijgen"...
Weer de zoveelste topic "ik ben zooooo zielig' want ik heb zoveel kosten in het leven"...

Geen idee hoe oud je bent? maar groei eens paar ballen en voor jezelf gaat wonen ofzo :')
:|W
Je raekt an de dinge geweun.
pi_116812986
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2012 13:34 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Dus julliehebben voor twee personen ¤400 aan boodschappen per maand. Dat moet gemakkelijk een stuk minder kunnen.
Nee zij vreet aan 1 stuk door.

Ik eet brood - paar flessen limonade hoogstens en beleg.
En avondeten.

Thats it.

Mn moeder zuipt wijn, eet al het fruit plus alle extras die er misschien gekocht kunnen worden.
Plus stiekem kleding etc en kleine andere zaken die niet duur zijn maar wel aantikken uiteraard.

Verder uiteraard voor de huisdieren en dan voornamelijk voor de hond.

Ik niet zelf in staat (nog) mn eigen boodschappen te doen, dus ik ben compleet afhankelijk van wat zij koopt.
pi_116812992
Oh en volgens mij zij er potjes voor mensen met wajong die willen verhuizen en een finaciele injectie nodig hebben. Aan te vragen (voor een concreet doel) bij de gemeente
kan ook voor een wasmachine zijn of zo

(dat was een jaar of r terug iig zo)
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_116813008
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 13:34 schreef nasty_popovich het volgende:

Vermeld aan de moderator en hopelijk verwijderd zo. :W
pi_116813010
Dus zij heeft 1200 per maand, en jij 1009?
En (zo goed als) al dat geld gaat op per maand?
Hoeveel is de huur dan wel niet? En hoeveel huisdieren zijn er dan?

Ik zou toch denk ik op zoek gaan naar iets voor jezelf. Hier heb je geen 5000 voor nodig. Wel wat uitzet enzo. En een beetje geld om de plek je eigen te maken.
pi_116813049
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 13:37 schreef nummer1kloon het volgende:

[..]

Nee zij vreet aan 1 stuk door.

Ik eet brood - paar flessen limonade hoogstens en beleg.
En avondeten.

Thats it.

Mn moeder zuipt wijn, eet al het fruit plus alle extras die er misschien gekocht kunnen worden.
Plus stiekem kleding etc en kleine andere zaken die niet duur zijn maar wel aantikken uiteraard.

Verder uiteraard voor de huisdieren en dan voornamelijk voor de hond.

Ik niet zelf in staat (nog) mn eigen boodschappen te doen, dus ik ben compleet afhankelijk van wat zij koopt.
spreek af dat jij de booschappen doet voor de normale boodschappen en de dat je die rekening 50/50 deelt en extratjes zijn (voor beide) voor eigen rekening
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_116813053
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 13:37 schreef rhubarbje het volgende:
Oh en volgens mij zij er potjes voor mensen met wajong die willen verhuizen en een finaciele injectie nodig hebben. Aan te vragen (voor een concreet doel) bij de gemeente
kan ook voor een wasmachine zijn of zo

(dat was een jaar of r terug iig zo)
Mijn draagkracht is blijkbaar voor alsnog te hoog.
In ieder geval in mijn gemeente.

Ik heb het idd al gecheckt.

Overigens is 5000 misschien wat aan de hoge kant maar er spelen bepaalde factoren mee die ik niet heel uitgebreid wil bespreken.

Maar enfin zelfs bij een minder bedrag zal sparen lang duren op deze manier.
Voorals als ik zelfs echt niets overhou.
pi_116813054
Ah eigenlijk zou jij dus de financiele bendethuis moeten gaan leiden om uit deze situatie te komen Bewind gaan voeren over je moeder.
pi_116813099
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2012 13:39 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

spreek af dat jij de booschappen doet voor de normale boodschappen en de dat je die rekening 50/50 deelt en extratjes zijn (voor beide) voor eigen rekening
Dat kan ze niet betalen, ik kan nog niet zelf het doen door bepaalde omstandigheden.

Dus tja :'(

Ik probeer haar zoveel mogelijk aan te dringen bepaalde zaken zelf te betalen uiteraard.
Ze is overigens geen Evil mens ofzo maar ze heeft t geld gewoon nooit door de 100'en euros aan rekeningen/afbetalingen per maand.
pi_116813104
Kom voor jezelf op, dat is eigenlijk de enige raad die ik je kan geven. Je krijgt een godsvermogen aan geld elke maand, het is onzin om dat allemaal te delen met je moeder als die zelf ook gewoon een prima uitkering krijgt.
pi_116813124
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2012 13:39 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Ah eigenlijk zou jij dus de financiele bendethuis moeten gaan leiden om uit deze situatie te komen Bewind gaan voeren over je moeder.
zoiets dacht ik nou een tijd geleden dus zelf ook.
Maar dat zal moeten in overleg met mijn zus heb ik begrepen.

Omdat ik niet zomaar financieel bewindvoerder mag worden of zijn.
pi_116813136
Op jezelf wonen moet geen probleem zijn middels een sociale huurwoning. Ik heb het 3 jaar lang van 800 euro moeten doen en dat ging prima ^O^ .. Je moet alleen keuzes maken.

Daarbij .. 400 euro per maand aan boodschappen voor 2 mensen?! Dat kan echt wel minder? Aanbiedingen/Aldi/Lidl? Ik budgetteer voor 2 personen 75 euro per week en dan hebben we echt alles erop en eraan elke dag?

Als je op jezelf woont kan dat ook fors naar beneden.

Enne, je geeft aan dat je zelf niet in staat bent om je boodschappen te doen. Komt dat door een lichamelijke beperking of geestelijk? Anders een vrijwilliger hiervoor inschakelen? Of wellicht een vriend/vriendin/kennis die je hierbij kan ondersteunen?

Dat verhuizen en het aanpakken van je nieuwe woonplek:
Ik had helemaal niks toen ik door omstandigheden plotseling het huis uit moest. Maar beetje bij beetje heb ik alles opgepakt. Ja .. de eerste maanden zag het er inderdaad niet uit. Maar ik kon wel kleine beetjes sparen ^O^ ... Kringloop heeft vaak prima spul en ook hier weer .. boor je netwerk aan! Veel mensen hebben spullen op zolder of in de garage staan die ze toch niet meer gebruiken.

En je hebt hier Fokkers helpen Fokkers .. Wie weet wat je daar nog mee kan?

Je bent veel minder afhankelijk van haar als je zelf denkt!
pi_116813137
wacht moeder en zoon met uitkering :') :|W
I want some NASTY !!!
pi_116813153
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 13:40 schreef Wokkel het volgende:
Kom voor jezelf op, dat is eigenlijk de enige raad die ik je kan geven. Je krijgt een godsvermogen aan geld elke maand, het is onzin om dat allemaal te delen met je moeder als die zelf ook gewoon een prima uitkering krijgt.
Ik ben het met je eens hoor.
Ben ook dankbaar voor wat ik krijg, dat misschien zelfs beetje meer zou zijn als ik op mezelf zou wonen door de huurtoeslag.

Zonder de hoge kostgeld zou ik het prima redden denk ik.
(of beter in ieder geval)
pi_116813181
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 13:32 schreef nummer1kloon het volgende:

[..]
...en staat -1000 rood op de bank altijd eigenlijk.
Sowieso probeer het roodstaan (doorlopend krediet) bij de bank op te zeggen.
Je betaalt echt belachelijk veel rente (zo heb ik 2 weken terug van de rabobank nog een contract gezien van een doorlopend krediet met effectieve jaarrente van 12,9%, niet normaal, uitzuigers/profiteurs/parasieten eerste klas).
pi_116813237
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 13:41 schreef nasty_popovich het volgende:
wacht moeder en zoon met uitkering :') :|W
Lach en roep maar. Je kent de situatie niet. Een Wajong krijg je niet zomaar.

Ach, laat ook maar... simpele ziel.
Je raekt an de dinge geweun.
pi_116813268
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 13:41 schreef nummer1kloon het volgende:

[..]

zoiets dacht ik nou een tijd geleden dus zelf ook.
Maar dat zal moeten in overleg met mijn zus heb ik begrepen.

Omdat ik niet zomaar financieel bewindvoerder mag worden of zijn.
Als je moeder er mee instemt zou die rompslomp allemaal niet hoeven. Dan zal ze echter mee moeten willen werken. Dan volstaat het afstaan van de pinpas vooreen groot gedeelte al.
pi_116813280
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 13:43 schreef batb het volgende:

[..]

Sowieso probeer het roodstaan (doorlopend krediet) bij de bank op te zeggen.
Je betaalt echt belachelijk veel rente (zo heb ik 2 weken terug van de rabobank nog een contract gezien van een doorlopend krediet met effectieve jaarrente van 12,9%, niet normaal, uitzuigers/profiteurs/parasieten eerste klas).
Het doorlopend krediet is al stopgezet door de bank zelf.

Maar helaas komt er 1400 euro bij ieder jaar, vanuit de belastingsdienst, omdat ze 20 jaar lang niet had opgegeven dat ze alimentatie kreeg van mijn vader. (waar ik geen contact meer heb omdat het de duivel is om het maar kort te omschrijven :'))
pi_116813290
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2012 13:45 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Als je moeder er mee instemt zou die rompslomp allemaal niet hoeven. Dan zal ze echter mee moeten willen werken. Dan volstaat het afstaan van de pinpas vooreen groot gedeelte al.
Ze werkt niet mee.

Ik heb het al voorgelegd.
Voornamelijk omdat ze zelf het probleem uiteraard niet ziet.
  zaterdag 15 september 2012 @ 13:46:32 #27
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_116813291
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 13:37 schreef nummer1kloon het volgende:

[..]

Vermeld aan de moderator en hopelijk verwijderd zo. :W
Huilie
Ok stelletje hokboeren
pi_116813365
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 13:46 schreef nummer1kloon het volgende:

[..]

Ze werkt niet mee.

Geld is altijd nog het beste dwang middel wat bestaat. Je zegt gewoon tegen je moeder als je dat niet wilt dan houd mijn bijdrage aan dit huishouden nu per direct op. Dat gaat ze dus geen maand volhouden want dan is ze verhongert. Dan stel je haar nogmaals de keuze... Weet zeker dat je het voor elkaar krijgt.
pi_116813370
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 13:39 schreef nummer1kloon het volgende:

[..]

Mijn draagkracht is blijkbaar voor alsnog te hoog.
In ieder geval in mijn gemeente.

Ik heb het idd al gecheckt.

Overigens is 5000 misschien wat aan de hoge kant maar er spelen bepaalde factoren mee die ik niet heel uitgebreid wil bespreken.

Maar enfin zelfs bij een minder bedrag zal sparen lang duren op deze manier.
Voorals als ik zelfs echt niets overhou.
als je het uit de doeken zou doen heeft vast iemand een creatief idee of weet een overheidspotje voor je
want die dingen zijn er echt zo veel, dat er voor jou ook wel een te vinden moet zijn
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 13:40 schreef nummer1kloon het volgende:

[..]

Dat kan ze niet betalen, ik kan nog niet zelf het doen door bepaalde omstandigheden.

Dus tja :'(

Ik probeer haar zoveel mogelijk aan te dringen bepaalde zaken zelf te betalen uiteraard.
Ze is overigens geen Evil mens ofzo maar ze heeft t geld gewoon nooit door de 100'en euros aan rekeningen/afbetalingen per maand.
je leert je moeder zo ook niet op eigen benen staan en bent dus onderdeel van het probleem
zolang jij het haar mogelijk maakt om zo geld uit te kunnen geven zal ze het doen en er niets van leren
als ze het niet kan betalen gaat ze naar de schuldsanering (en een cursusje doen) en naar de voedselbank

als het echt niet anders gaat kun je altijd nog 100% van die noodzakelijke boodschappen doen per maand maar dan nog kom je niet aan 400 euro hoor! dat is 100 euro per week! dat is ontzettend veel
wij zijn met zijn 2e hier en doen erg luxe boodschappen (we zijn nogal Bourgondiërs) maar voor de helft lukt het ons prima hoor

jij koopt gewoon spullen voor het ontbijt, lunch, avondeten en schoonmaakspullen en zo en die betaal je dan
als ze dan een fles wijn wil of een jurkje moet ze het of zelf betalen of dat jurkje niet halen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_116813379
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 13:49 schreef practics het volgende:

[..]

Geld is altijd nog het beste dwang middel wat bestaat. Je zegt gewoon tegen je moeder als je dat wilt dan houd mijn bijdrage aan dit huishouden nu per direct op. Dat gaat ze dus geen maand volhouden want dan is ze verhongert. Dan stel je haar nogmaals de keuze... Weet zeker dat je het voor elkaar krijgt.
Dat is dus precies wat ik vandaag heb gedaan.

Maar of dat realistisch is, is een tweede.
Aangezien ik afhankelijk ben.
pi_116813395
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 13:49 schreef nummer1kloon het volgende:

[..]

wattan de pizza boer komt echt jou eten wel aan huis leveren hoor inclusief fles cola ;)
pi_116813416
Als ze niet meewerkt ga je het niet voor elkaar krijgen ben ik bang.
pi_116813423
quote:

[..]

laat je boodschappen bezorgen door de ap
kost je 5 euro per week of zo maar goed dat is nog altijd minder dan je moeder op maakt
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_116813442
quote:

[..]

Appie bezorgt gewoon thuis zover ik weet.
pi_116813459
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 13:49 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

als je het uit de doeken zou doen heeft vast iemand een creatief idee of weet een overheidspotje voor je
want die dingen zijn er echt zo veel, dat er voor jou ook wel een te vinden moet zijn

[..]

je leert je moeder zo ook niet op eigen benen staan en bent dus onderdeel van het probleem
zolang jij het haar mogelijk maakt om zo geld uit te kunnen geven zal ze het doen en er niets van leren
als ze het niet kan betalen gaat ze naar de schuldsanering (en een cursusje doen) en naar de voedselbank

als het echt niet anders gaat kun je altijd nog 100% van die noodzakelijke boodschappen doen per maand maar dan nog kom je niet aan 400 euro hoor! dat is 100 euro per week! dat is ontzettend veel
wij zijn met zijn 2e hier en doen erg luxe boodschappen (we zijn nogal Bourgondiërs) maar voor de helft lukt het ons prima hoor

jij koopt gewoon spullen voor het ontbijt, lunch, avondeten en schoonmaakspullen en zo en die betaal je dan
als ze dan een fles wijn wil of een jurkje moet ze het of zelf betalen of dat jurkje niet halen
Ik heb begeleiding waarbij ik misschien dit soort dingen kan aankaarten.
Mijn problematiek is deels lichamelijk als geestelijk (ik zou meer zeggen het laatste als ik het moet afwegen)

Anyway ik krijg dus begeleiding, maar dat is niet echt bedoeld om zulke dingen af te handelen als financiele problemen thuis.

Dus tja beetje een rot situatie zo.

Zelf snap ik ook niet wat er gekocht word dat nou zoveel moet kosten.
Ik weet niet of de prijzen hier nou anders zijn als in andere dorpen en steden. :')

Ze koopt voornamelijk bij de AH overigens, waarvan ik vaak zeg dat ze daar ook niet alles moet kopen.

Ze doet 2x per week boodschappen.
En iedere keer is het dik 40 euro, meer tegen de 50.
pi_116813474
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 13:46 schreef nummer1kloon het volgende:

[..]

Ze werkt niet mee.

Ik snap het!, het is de schuld van maatschappij eigenlijk, schuld van de banken, schuld van de regering, schuld van iedereen :')
Hoe durven ze jouw moeder een doorlopende krediet te geven, hoe durven ze om jouw en jouw moeder zo weinig uitkeringsgeld te geven.
Ik bedoel wij moeten toch leven, merkkleding kopen, vakantie uit eten etc etc

schande!!!
I want some NASTY !!!
pi_116813493
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2012 13:52 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Appie bezorgt gewoon thuis zover ik weet.
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 13:51 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

laat je boodschappen bezorgen door de ap
kost je 5 euro per week of zo maar goed dat is nog altijd minder dan je moeder op maakt
Dat moet ik even goed bekijken dan.
Ik weet niet of ze dat ook hier doen precies. (geloof niet in iedere postcode gebied nog ofzoiets)
pi_116813522
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 13:53 schreef nasty_popovich het volgende:

[..]

Ik snap het!, het is de schuld van maatschappij eigenlijk, schuld van de banken, schuld van de regering, schuld van iedereen :')
Hoe durven ze jouw moeder een doorlopende krediet te geven, hoe durven ze om jouw en jouw moeder zo weinig uitkeringsgeld te geven.
Ik bedoel wij moeten toch leven, merkkleding kopen, vakantie uit eten etc etc

schande!!!
Zwakke troll poging.
pi_116813557
Bonnetjes laten overleggen en alleen (mee)betalen waar jij mee instemt zou ook een optie kunnen zijn. Overigens de ah hoeft ook niet duur te zijn zolangje de juiste produkten maar pakt en niet de A-merken.
pi_116813600
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 13:52 schreef nummer1kloon het volgende:

[..]

Ik heb begeleiding waarbij ik misschien dit soort dingen kan aankaarten.
Mijn problematiek is deels lichamelijk als geestelijk (ik zou meer zeggen het laatste als ik het moet afwegen)

Anyway ik krijg dus begeleiding, maar dat is niet echt bedoeld om zulke dingen af te handelen als financiele problemen thuis.

Dus tja beetje een rot situatie zo.

maar je begeleiding zal ook zien dat deze financiële
puinhoop ook een emotionele weerslag op je heeft
en als het echt niet bij hun hoort kunnen ze je wel helpen met hulp die daar wel bij past

quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 13:54 schreef nummer1kloon het volgende:

[..]

[..]

Dat moet ik even goed bekijken dan.
Ik weet niet of ze dat ook hier doen precies. (geloof niet in iedere postcode gebied nog ofzoiets)
ze bezorgen bijna overal wel hoor
en anders is er vast een leuke vrijwilligers organisatie die je kan helpen

je ziet nogal veel beren op de weg die je er zelf neer zet/ in stand houdt ;)
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_116813608
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2012 13:56 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Bonnetjes laten overleggen en alleen (mee)betalen waar jij mee instemt zou ook een optie kunnen zijn. Overigens de ah hoeft ook niet duur te zijn zolangje de juiste produkten maar pakt en niet de A-merken.
Klopt euro shopper dingen enzo.
pi_116813650
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 13:57 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

maar je begeleiding zal ook zien dat deze financiële
puinhoop ook een emotionele weerslag op je heeft
en als het echt niet bij hun hoort kunnen ze je wel helpen met hulp die daar wel bij past

[..]

ze bezorgen bijna overal wel hoor
en anders is er vast een leuke vrijwilligers organisatie die je kan helpen

je ziet nogal veel beren op de weg die je er zelf neer zet/ in stand houdt ;)
Zou goed kunnen, ben beetje een het glas is half leeg persoon.
Maar veel meegemaakt ook dus tja anyway ik zal eens kijken naar dat AH gedoe als eerste stap.
Hopelijk scheelt het want dit gewoon niet zo meer.
pi_116813665
hoezo wil je op jezelf gaan wonen als je nu nog geen boodschappen zelf kan doen...
Don't trust anyone else!
Trust me!
pi_116813685
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 13:59 schreef nummer1kloon het volgende:

[..]

Zou goed kunnen, ben beetje een het glas is half leeg persoon.
Maar veel meegemaakt ook dus tja anyway ik zal eens kijken naar dat AH gedoe als eerste stap.
Hopelijk scheelt het want dit gewoon niet zo meer.
kijk nu meteen even *O* dan weet je dat ook weer en anders kunnen we je hier in dit topic helpen met andere opties

http://www.ah.nl/appie
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_116813687
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 13:59 schreef groggy het volgende:
hoezo wil je op jezelf gaan wonen als je nu nog geen boodschappen zelf kan doen...
Tegen die tijd zal dat wel gaan.
Maar dat wil ik over een jaar, maximaal 2.

Maar als dit zo doorgaat zal het vooral financieel moeilijk liggen dan wordt het 4 of 5 jaar.
Dat is té gortig.
pi_116813959
check ook eens in fokkers helpen fokkers
vast iemand die je wil helpen met boodschappen doen of die spullen voor je heeft als je toch besluit te verhuizen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_116813996
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 14:08 schreef rhubarbje het volgende:
check ook eens in fokkers helpen fokkers
vast iemand die je wil helpen met boodschappen doen of die spullen voor je heeft als je toch besluit te verhuizen
Ik had daar laatst wel idd iets gekregen van iemand :) maar die persoon is helaas ziek :P dus gaat nog even duren.

Ben ff met die AH site bezig, kijken wat een "standaard" boodschappenlijstje kost.
  zaterdag 15 september 2012 @ 14:16:59 #48
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_116814215
Als jouw moeder niet rond kan komen van de uitkering + de alimentatie doet ze iets verschrikkelijk verkeerd.... En laat jou daarvoor opdraaien....
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_116815007
Wat gaat er gebeuren als je weigert om meer dan een redelijk bedrag te betalen. Gaat je moeder je eruitgooien (waardoor ze helemaal geen reserve meer heeft) of gaan haar de ogen open?
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_116815061
Wat vindt jij een standaard boodschappenlijstje? Enin welke omgevinging woon je eigenlijk?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')