Ja maar da's alleen als je via battle.net de online upgrade hebt gedaan, waarbij je serienummer al is ingevoerd.quote:Op donderdag 20 september 2012 17:03 schreef Bienelientjee het volgende:
Natuurlijk zit er nog een dvd in.Je moet het toch nog kunnen herinstalleren ensow!
![]()
Maar even "figuurlijk" voor ogen nemend......In feite heb jij alle content in de afgelopen weken al gedownload gekregen van Blizzard. Het is vrijwel alleen nog maar een kwestie van de Game Key aanschaffen en Blizzard die maandag avond de aan-knop omzet. Vandaar mijn woord gebruik: je koopt in feite een lege doos.
Ik heb die online upgrade deze week pas gekocht. De content was al enkele weken geleden gedownload via de Blizzard background downloader. Zo immens veel zal het niet meer zijn, wat er nog bij komt.quote:Op donderdag 20 september 2012 17:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja maar da's alleen als je via battle.net de online upgrade hebt gedaan, waarbij je serienummer al is ingevoerd.
Als je de game in de winkel koopt heb je de dvd nodig om het te installeren.
Dinsdagquote:Op donderdag 20 september 2012 17:13 schreef Hathor het volgende:
Ahhhh, ik heb net even snel ingelogd op mijn battle.net account, en zag dat de status al veranderd was van een cataclysm account naar een MoP account, dus ik neem aan dat ik verder niks meer hoef te doen, behalve wachten tot maandag 00.00
Ja ok, maar ik zit op maandag om 23.59 gewoon klaar met een paar kouwe sixpacks in de buurt, dan ga ik over die ene minuut ook niet meer moeilijk doen.quote:
Ik heb 't nog niet eens gekochtquote:Op donderdag 20 september 2012 17:18 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja ok, maar ik zit op maandag om 23.59 gewoon klaar met een paar kouwe sixpacks in de buurt, dan ga ik over die ene minuut ook niet meer moeilijk doen.
De DVD zelf heb je niet nodig. Je hebt alleen het nummer nodig dat op de doos (of op de dvd hoes of whatever) staat geprint. Je kan sowieso altijd de online installatie pakken.quote:Op donderdag 20 september 2012 17:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja maar da's alleen als je via battle.net de online upgrade hebt gedaan, waarbij je serienummer al is ingevoerd.
Als je de game in de winkel koopt heb je de dvd nodig om het te installeren.
Ik moest het in Cata op lowest doen en dan was het nog soms een ramp in Tol Barad of Orgrimmar in de Valley of Strength waar iedereen hangt. Dat werd dan echt zo'n dia-voorstelling. Vooral in Isle of Conquest als de strategie "EVERY1 DOCKS!!!" was.quote:Op donderdag 20 september 2012 17:43 schreef lifeblind het volgende:
Inderdaad, het mooie van WoW is dat wanneer je alle settings redelijk laag zet, het nog prima te spelen is, maar wel een stuk vlotter gaat.
(Maar, alles in ultra op een framerate van 60/70 is toch wel heel prettig, al kostte m'n nieuwe videokaart toen wel een rib uit mn lijf)
Je deelt nu de realm!quote:Op donderdag 20 september 2012 18:15 schreef Sjiznit het volgende:
Hier nu ook voor het eerst iemand anders gezien. Van Turalyon. Zit zelf op Terenas. Dat nog wel in Darnassus, maar das ook een uitgestorven gebied
Edit: Nu zie ik ze overal. INTRUDERS! INTRUDERS EVERYWHERE! Wat doen ze op mijn dode realm
Wat is je naam, kan ik opzoekenquote:Op donderdag 20 september 2012 18:20 schreef Sjiznit het volgende:
Het zijn er zo veelAch, misschien kom ik nu wat dorf chickies tegen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |