abonnement Unibet Coolblue
pi_116915302
Ja, dat wel. Maar als je de tijdsinvestering ziet... hij is met neus, zijschermen en een portier al zes uur bezig geweest. Dan ben je nog niet op de helft. Rond het voor mijn part af op 10 uur voor een amateurpoetser. Ik verdien wel meer dan 7,50 per uur gelukkig. En dan hoef ik het materiaal niet eens zelf aan te schaffen. En ben ik niet m'n vrije tijd kwijt :P
Schip ahoy!
pi_116915403
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 22:53 schreef Piet__Piraat het volgende:
Ja, dat wel. Maar als je de tijdsinvestering ziet... hij is met neus, zijschermen en een portier al zes uur bezig geweest. Dan ben je nog niet op de helft. Rond het voor mijn part af op 10 uur voor een amateurpoetser. Ik verdien wel meer dan 7,50 per uur gelukkig. En dan hoef ik het materiaal niet eens zelf aan te schaffen. En ben ik niet m'n vrije tijd kwijt :P
Dat is waar. Toen ik het postte dacht ik ook meteen van dan moet je je vrije tijd niet meerekenen :+
pi_116915512
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 22:48 schreef Piet__Piraat het volgende:
Dat geloof ik zeker. Als ik af en toe naast iemand sta bij het stoplicht en diegene heeft origineel xenon, zie je het verschil wel.
In m'n huidige auto vind ik het echter de investering niet waard. Daarom misschien bij de nieuwe die er over een hele tijd vast een keer komt :P.

Zit trouwens net, nav het eigenhandige hobbywerk van een vriend, even te kijken wat polijsten plus waxen kost. Een professionele poetsbeurt, waarbij een hoop kleine krasjes enzo dus verdwijnen, kost 'maar' ongeveer 100 euro, beetje afhankelijk van waar je heen gaat. Dat valt me goed mee, had 't veel duurder verwacht.

Dat ga ik nog wel een keertje laten doen denk ik. Gewoon omdat het weer even mooi is dan. En ik kan me voorstellen dat je dat bij verkoop ook wel terugverdient.
kameraad van mij doet het voor 60,- :) en die is echt pietje precies: zelfs de ventilatieroostertjes in het interieur maakt hij helemaal schoen en poetst ze op..
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_116915560
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 22:56 schreef Marco001 het volgende:

[..]

kameraad van mij doet het voor 60,- :) en die is echt pietje precies: zelfs de ventilatieroostertjes in het interieur maakt hij helemaal schoen en poetst ze op..
Dat is een nette deal!
pi_116915595
Juist.
En heel eerlijk: als ik standaard twee tot drie dagen per week vrij was, had ik het best eens zelf willen proberen, dan kun je die tijd wel missen en is 't ook wel leuk klungelen. Maar als ik nu al zie hoe lang ik het uitstel om bepaalde kleine dingen te doen, dan zie ik het niet gebeuren dat ik uren ga poetsen en polijsten. Met het risico de boel compleet te verkloten :P

quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 22:56 schreef Marco001 het volgende:

[..]

kameraad van mij doet het voor 60,- :) en die is echt pietje precies: zelfs de ventilatieroostertjes in het interieur maakt hij helemaal schoen en poetst ze op..
Ook voor niet-vrienden? :+
Schip ahoy!
pi_116915628
Daarvoor is t een hobby:p
Heb mn A4 voor 75 euro "laten" doen.
Dus schoonmaken, polijsten, wax etc.
Heb zelf ook meegeholpen want daar leer je echt van + bezig zijn aan je eigen auto is leuk :)
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
pi_116915714
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 22:58 schreef FalleNk810i het volgende:
Daarvoor is t een hobby:p
Heb mn A4 voor 75 euro "laten" doen.
Dus schoonmaken, polijsten, wax etc.
Heb zelf ook meegeholpen want daar leer je echt van + bezig zijn aan je eigen auto is leuk :)
Dat laatste is waar! Maar ik heb zo weinig tijd meer tegenwoordig :{ beetje snel wassen/stofzuigen in zo'n box is het enige wat ik nog doe eigenlijk....
pi_116916109
Dat wassen is er, zoals bekend, bij mij al tijden niet van gekomen. Laatst maar even snel de stofzuiger door de binnenkant geknald en met een emmertje sop het dash te lijf gegaan omdat dat een stofbak was. Wat dat betreft is m'n auto echt een gebruiksvoorwerp: er liggen allerlei dagelijkse praktische voorwerpen in, maar ik doe er ook niet moeilijk over om te eten en te drinken in de auto. Ik zorg wel dat ik niet permanent knoei of vlekken krijg en ook slingeren er geen verpakkingen ofzo rond. Maar m'n vloermat kan prima onder het zand, broodkruimels en croissantschilfers zitten, zonder dat ik daar twee maanden iets aan doe :P
Schip ahoy!
pi_116916589
Bah!
Eten doe ik niet in de auto, drinken en roken dan weer wel maar enkel met t raam open zodat er niks van die lucht blijft hangen. Rook ook alleen 's ochtends in de auto omdat ik er anders geen tijd voor heb voor mn werk:p
Verder probeer ik m wel elke week met de hand te wassen
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
pi_116916918
Dash doe ik wel , als ik het doe, met speciaal dash spul of dashdoekjes.
Verder kan eten en drinken prima in de auto :P maar zorg ook wel dat er geen vlekken komen. Maar ik hou niet van rondslingerende dingen in de auto...dus alleen de noodzakelijke dingen als doekje/spons/parkeerschijf enzo. En achterin de verplichte shizzle en trekhaak en navi dvd.
pi_116917000
En dan nog alles in vakjes, moet er netjes en strak uitzien!

Overigens ben ik blij dat ik nooit een ongeluk heb gehad met mn oude polo, zo kan die er dan uitzien:o

http://112groningen.nl/Gr(...)eede-exloermond.html
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
pi_116917132
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 23:23 schreef FalleNk810i het volgende:
En dan nog alles in vakjes, moet er netjes en strak uitzien!

Overigens ben ik blij dat ik nooit een ongeluk heb gehad met mn oude polo, zo kan die er dan uitzien:o

http://112groningen.nl/Gr(...)eede-exloermond.html
Wel in de vakjes idd! Amders gaat het slingeren. Ik moet wel zeggen dat sinds ik veel minder rij mn auto er vanbinnen veel netter uitziet. Voorheen leefde ik er meer in zegmaar en lag er veel meer papieren/pennen/kauwgompakjes/overhemden/ander spul enzo in :P


Ziet er akelig uit :X
pi_116917231
Overhemden? Wtf:p
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
pi_116917239
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 23:22 schreef H-D het volgende:
Dash doe ik wel , als ik het doe, met speciaal dash spul of dashdoekjes.
Verder kan eten en drinken prima in de auto :P maar zorg ook wel dat er geen vlekken komen. Maar ik hou niet van rondslingerende dingen in de auto...dus alleen de noodzakelijke dingen als doekje/spons/parkeerschijf enzo. En achterin de verplichte shizzle en trekhaak en navi dvd.
Ja, achterin sowieso een hoop meuk. Reserveolie, veiligheidsvest + driehoek, sleepkabel etc.
Maar ook voorin wel 't e.e.a... kleingeld, zaklampje, wegenkaarten, telefoonlader, kauwgom enzo. Wel netjes in vakjes, maar super opgeruimd is het niet. Soms wel irritant want ik hou wel van een strak dash, maar als ik alles weg leg ben ik de halve route aan het zoeken als ik iets nodig heb, nu heb ik alles binnen handbereik :P

quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 23:16 schreef FalleNk810i het volgende:
Bah!
Eten doe ik niet in de auto, drinken en roken dan weer wel maar enkel met t raam open zodat er niks van die lucht blijft hangen. Rook ook alleen 's ochtends in de auto omdat ik er anders geen tijd voor heb voor mn werk:p
Verder probeer ik m wel elke week met de hand te wassen
:D :'). Je vindt wat broodkruimels vies, maar zelf rook je in de auto _O-. Heb je er ook zo'n geurboompje in hangen? :+

quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 23:23 schreef FalleNk810i het volgende:
En dan nog alles in vakjes, moet er netjes en strak uitzien!

Overigens ben ik blij dat ik nooit een ongeluk heb gehad met mn oude polo, zo kan die er dan uitzien:o

http://112groningen.nl/Gr(...)eede-exloermond.html
Mja, als ik die wegindeling zo zie ben ik wel benieuwd hoe ie gereden heeft om zó uit te komen... :?
Schip ahoy!
pi_116917320
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 23:27 schreef FalleNk810i het volgende:
Overhemden? Wtf:p
Best veel mensen hebben dat hr :+ kleren in hun auto :P
pi_116917365
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 23:28 schreef Piet__Piraat het volgende:

[..]

Ja, achterin sowieso een hoop meuk. Reserveolie, veiligheidsvest + driehoek, sleepkabel etc.
Maar ook voorin wel 't e.e.a... kleingeld, zaklampje, wegenkaarten, telefoonlader, kauwgom enzo. Wel netjes in vakjes, maar super opgeruimd is het niet. Soms wel irritant want ik hou wel van een strak dash, maar als ik alles weg leg ben ik de halve route aan het zoeken als ik iets nodig heb, nu heb ik alles binnen handbereik :P

[..]

:D :'). Je vindt wat broodkruimels vies, maar zelf rook je in de auto _O-. Heb je er ook zo'n geurboompje in hangen? :+
Ohja reserveolie en koelvloeistof inderdaad. Kauwgom moet je echt hebben in de auto he :P ik ben echt een addict :')
pi_116917437
Herkenbaar. Ik heb er ook vaak van alles achterin, zit toch amper iemand. Sportkleding, vesten etc. Pen heb ik ook altijd bij de hand. Paraplu ligt ook wel ergens. EHBO-kitje, ga zo maar door :P
Schip ahoy!
pi_116917547
quote:
1s.gif Op maandag 17 september 2012 23:29 schreef H-D het volgende:

[..]

Best veel mensen hebben dat hr :+ kleren in hun auto :P
Ik niet.. Heb alleen een handdoek in de kofferbak liggen, plus de usual natuurlijk..
Oh, en af en toe een vest op de achterbank.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_116917749
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 23:31 schreef Piet__Piraat het volgende:
Herkenbaar. Ik heb er ook vaak van alles achterin, zit toch amper iemand. Sportkleding, vesten etc. Pen heb ik ook altijd bij de hand. Paraplu ligt ook wel ergens. EHBO-kitje, ga zo maar door :P
Ik heb ook weleens overwogen om permanent een aantal sportspullen in de auto te bewaren om heen en weer gesjouw te voorkomen :+ uiteindelijk toch nog maar vanaf gezien :P
pi_116917770
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 23:33 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Ik niet.. Heb alleen een handdoek in de kofferbak liggen, plus de usual natuurlijk..
Oh, en af en toe een vest op de achterbank.
Nette jongen!
pi_116918066
quote:
1s.gif Op maandag 17 september 2012 23:37 schreef H-D het volgende:

[..]

Nette jongen!
Tja, voorin vooral cd's.. :) (en een doosje pepermuntjes.. :P )
Heb een hekel aan auto's vol troep.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_116919710
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 23:43 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Tja, voorin vooral cd's.. :) (en een doosje pepermuntjes.. :P )
Heb een hekel aan auto's vol troep.
Cd's heb ik dan weer niet :P
pi_116922609
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 23:28 schreef Piet__Piraat het volgende:

[..]

Ja, achterin sowieso een hoop meuk. Reserveolie, veiligheidsvest + driehoek, sleepkabel etc.
Maar ook voorin wel 't e.e.a... kleingeld, zaklampje, wegenkaarten, telefoonlader, kauwgom enzo. Wel netjes in vakjes, maar super opgeruimd is het niet. Soms wel irritant want ik hou wel van een strak dash, maar als ik alles weg leg ben ik de halve route aan het zoeken als ik iets nodig heb, nu heb ik alles binnen handbereik :P
Achterin een vouwkratje met daarin de noodzakelijke spullen (gevarendriehoek, veiligheidsvestjes, sleeptouw, accu kabels, dat soort dingen).
Een puur wollen paardendeken (echt van een paard geweest zelfs :P) op de achterbank. Dit is goed bij vuur en bij ijs...
Het bakje kauwgom in het bakje tussen de voorstoelen, en een heleboel kleine dingen in de handschoenen bakjes (pen, USB stekkers, USB lampje...) En een klein plastic zakje voor de troepjes, die gooien we regelmatig leeg.
Oh, en een ramen trekker + glassex onder de voorstoelen....

quote:
Mja, als ik die wegindeling zo zie ben ik wel benieuwd hoe ie gereden heeft om zó uit te komen... :?
Te hard...
pi_116922763
We zouden bijna een nieuw topic kunnen openen over wat je allemaal in de auto hebt :D

En te hard ok...maar er moet wel iets meer aan de hand geweest zijn lijkt mij als je kijkt hoe de situatie eruit ziet. Het ziet er ook nat uit misschien speelde dat ook wel mee.
  dinsdag 18 september 2012 @ 08:10:04 #125
248821 Rauw.
op je bord.
pi_116922812
Ik heb een wasemmer, olie, kvs en doeken in de kofferbak, voorin heb ik alleen m'n zonnebril en af en toe een keer pepermuntjes.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')