Same herequote:
Dat is dubbel balen Dingest! Maar misschien valt het mee met het gaspedaal. Als je erg veel geluk hebt kan je misschien zelfs nog aan een startbewijs komenquote:Op zondag 16 september 2012 18:13 schreef Dingest het volgende:
Denk dat ik toch wel een beetje spijt heb dat 2013 zo te zien niet gaat lukken![]()
Probleem van onze 126 is inmiddels ook opgelost waarschijnlijk; was toch de verdeler. Carburateur bleek ook nieuwe pakkingen een vlotter nodig te hebben, koppakking lijk ik goed vervangen te hebben. Alles zit weer in de auto - knapt het scharnier bij het gaspedaal. Nou kan ik die ook nog gaan vervangen voordat ik weet of de boel weer goed rijdt
Nais.quote:Op zondag 16 september 2012 18:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Maar even een beginnetje maken dan
quote:Bij deze dan de informatie over de Carbagerun meeting! Omdat er zo veel mensen al die auto's nog eens willen zien, organiseer ik zondag 30 september een meeting!
De opzet is als volgt: We verzamelen s'ochtonds rond 10:30 op het parkeerterrein van de McDonald's in Heerde, gelegen aan de A50. Ik heb deze locatie gekozen omdat het wat centraler ligt en net iets gangbaarder is voor de mensen uit het zuiden. Zelf kom ik niet uit deze omgeving dus ook voor mij is het een stukje rijden. We zullen daar een beetje
gezellig doen en rond 12:00 starten we vervolgens met een toertocht. Alle mogelijke auto's kunnen hier aan mee doen. De tocht zal ons ongeveer 150km richting het noordwesten leiden naar Callantsoog, waar we met z'n allen aan zee zullen barbecueën. Om te voorkomen dat iedereen over de snelweg erheen rijd, zet ik een routebeschrijving op papier. Denk hierbij aan een soortgelijke routebeschrijving zoals we die bij de Carbagerun kregen. Wellicht nog een opdracht of puzzeltje erbij, en we kunnen een middag heerlijk touren. Ik zorg ervoor dat jullie deze routebeschrijving bij de McDonald's krijgen.
Verder dient iedereen zijn eigen voedsel mee te nemen, zodat er geen financieel verhaal bij komt kijken waardoor het misschien niet door zou kunnen gaan. Mensen die muziek en licht op of in hun auto hebben: Neem alles mee! Dan kunnen we er zowel in Heerde als Callantsoog een feest van bouwen.
Het maakt niet uit of je met je Carbage auto komt of met een normale, hoewel het natuurlijk leuk zou zijn als er zo veel mogelijk barrels komen. Het zou fijn zijn als jullie wel even laten weten of je komt, zodat ik ongeveer weet hoeveel routebeschrijvingen ik uit moet printen.
Maar het allerbelangrijkste: Hoe we het ook doen, het gaat door! Er is geen minimum aantal deelnemers, en enkel als blijkt dat er écht maar dan ook écht helemaal niemand wil komen, dan zal ik hier op terug komen. Maar ga er allen van uit dat het absoluut door gaat! Zelfs al komen er maar enkele auto's, dan is dat al genoeg om een feest mee te bouwen!
Rest mij nog te zeggen dat iedereen die dit leest gewoon moét komen en zoveel mogelijk mensen mee moet nemen!
Vragen of opmerkingen? Komt u maarrrr!
Het adres van de McDonald's:
Eperweg 55b
8181 EV, HEERDE
Dank jequote:
quote:Nog over dat evenement eind van deze maand, er waren wel een hoop mensen die wat wilden doen, maar helaas niets ondernamen. Dus, dan doe ik het maar.
[..]
Gaspedalen zijn gewoon te koop en kost 17,50, dat is het enige voordeel aan deze auto. Echt álles is er nog voor en niet duurquote:Op zondag 16 september 2012 18:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat is dubbel balen Dingest! Maar misschien valt het mee met het gaspedaal. Als je erg veel geluk hebt kan je misschien zelfs nog aan een startbewijs komen
Vet! Hoe meer zielen hoe meer vreugd en al dat.quote:Op donderdag 20 september 2012 14:55 schreef Dingest het volgende:
Mijn teamgenoot en ik lijken te kunnen de 30ste, de Fiat gaat de 27ste voor de APK dus hopelijk gaan we dat proberen te doen. We wijzen de paar andere teams die we kennen er ook op - geloof dat Johan/Paladijn ook wel interesse had![]()
Zijn er eigenlijk verder al aanmeldingen?
Ik heb op de Facebook gezegd van welquote:Op zondag 23 september 2012 17:11 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
Het is wel te hopen dat er nog iets meer mensen zich aanmelden, anders heb ik er een hard hoofd in.![]()
Hawaii Tim, kom jij ook?
Oh, dat ben jij.quote:Op zondag 23 september 2012 21:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb op de Facebook gezegd van wel. Moet dan alleen nog even een bijrijder vinden, heb niet heel veel zin om de rit alleen te doen.
quote:Op zondag 23 september 2012 22:02 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
[..]
Oh, dat ben jij.![]()
Lekker, mijn bijrijder zegt net af. Nu kan ik ook nog iemand gaan zoeken.
Ja, het is jammer dat er zo weinig aanmeldingen zijn voor dit leuke initiatief. Misschien is het net zoals bij het eerdere plan een stuk succesvoller rond het moment van de run, als mensen hun auto willen proberen en showen.quote:Op maandag 24 september 2012 21:13 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
Ah jammer, maar dat mag de pret niet drukken. Ik vraag me toch wel heel erg af of ik dit door moet laten gaan, er zijn wel beroerd weinig aanmeldingen gekomen.
Wellicht. Naja, ik kijk het even aan. Als er niet meer aanmeldingen komen, dan vrees ik het ergste.quote:Op maandag 24 september 2012 21:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja, het is jammer dat er zo weinig aanmeldingen zijn voor dit leuke initiatief. Misschien is het net zoals bij het eerdere plan een stuk succesvoller rond het moment van de run, als mensen hun auto willen proberen en showen.
Zeker, en rijd er nog vrij vaak mee. Maar hij gaat wel binnen nu en heel snel ook in de stalling. Nog even APK erover (hopelijk zonder gezeikquote:
Ik denk dat ik het niet door ga laten gaan. Had graag wat willen doen, maar er komen té weinig mensen, laat staan Carbagerun auto's. Tevens ga ik m'n vrienden er nooit van kunnen overtuigen mee te gaan voor een auto of 4.quote:Het is idd wel een iets wat veel meer succes heeft als iedereen zit te hypen voor de start. Week na de Run kakte het CR-forum zelf ook behoorlijk in. Boel teams stallen dan ook meteen de auto of doen hem weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |