abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127681930
Ja, de Run is één van de weinige evenementen waar ik met een kwartiertje of zo ben :D Hardenberg 25 minuten, dus wij hoeven op de startdag ook niet overdreven vroeg ons nest uit :+
pi_127684232
Jaloers! Onze vertrektijd staat gepland rond 6u, zodat we rond half acht daar zijn. Kun je nog mooi de stoet van binnenkomers zien :)
Schip ahoy!
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 11 juni 2013 @ 22:34:38 #253
39237 crew  H_T
2733
pi_127684509
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 20:43 schreef RobertNL het volgende:
Hier ook nog mensen die heen gaan?
Ik pas. Moet werken op zaterdag, en zó spannend vond ik het niet vorig jaar.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_127685114
Ik zou normaal gesproken ook niet gaan inderdaad, zo spannend is het niet. Maar dit is een mooie gelegenheid om even met een kennis bij te praten en wat dingen te zien. Bovendien was ik toch al vrij en rijden we gratis, dus tsja... :P
Schip ahoy!
pi_127686658
Mijn teamgenoot komt ook niet, zo boeiend vonden we het vorig jaar inderdaad niet. Het is ook maar dat ik zo in de buurt woon dat ik kom hoor ;)

Hm, als ik voor de start voor een team dat geen moeite heeft om te kamperen iets kan betekenen... mijn tuin is er groot genoeg voor :P
  † In Memoriam † dinsdag 11 juni 2013 @ 23:44:45 #256
25682 2cv
Niet subtiel
pi_127688454
Wij zijn er niet bij. Andere plannen. Het liefst zou ik mij dat weekend in vieren delen ...
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  dinsdag 11 juni 2013 @ 23:58:19 #257
327191 RobertNL
For your gear.
pi_127689060
Ach het lijkt mij wel even grappig, wat rondkijken. Het is ook maar een klein uurtje rijen vanaf hier :)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 12 juni 2013 @ 11:10:48 #258
39237 crew  H_T
2733
pi_127698314
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 23:11 schreef Dingest het volgende:
Mijn teamgenoot komt ook niet, zo boeiend vonden we het vorig jaar inderdaad niet. Het is ook maar dat ik zo in de buurt woon dat ik kom hoor ;)

Hm, als ik voor de start voor een team dat geen moeite heeft om te kamperen iets kan betekenen... mijn tuin is er groot genoeg voor :P
Interessant... Ik zal binnenkort even navraag doen bij mijn team :)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  woensdag 12 juni 2013 @ 14:36:22 #259
374964 slangpie
bak oe 'n ei.
pi_127707050
Kreeg gister een mailtje of ik alsnog wou meedoen. Gaat iets te kortom helaas. Andere plannen enzo. Stond als 188 op de wachtlijst, had niet verwacht dat ik nog mee kon doen.
nerovetsrethca
pi_127715342
Gisteren nog even een paar puntjes op de i gezet, de Polizwei is er zaterdag bij! Daarna nog even door naar door Fryslân voor wat reserveonderdelen voor de Audi.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_127730608
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 14:36 schreef slangpie het volgende:
Kreeg gister een mailtje of ik alsnog wou meedoen. Gaat iets te kortom helaas. Andere plannen enzo. Stond als 188 op de wachtlijst, had niet verwacht dat ik nog mee kon doen.
Op zich logisch. Ik denk dat veel teams hetzelfde probleem hebben als jullie: zo'n onderneming krijg je meestal niet geregeld in enkele weken, tenzij je al een auto bijna kant en klaar hebt staan en geen problemen hebt rondom het aanvragen van je vakantie.
Schip ahoy!
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 13 juni 2013 @ 00:43:41 #262
39237 crew  H_T
2733
pi_127736402
@Dingest Wij zien af van kamperen bij jou in de tuin. De afweging daarbij is dat vertrekken vanuit Leeuwarden en er heen rijden waarschijnlijk niet veel meer tijd in beslag neemt dan bij jou wakker worden, chagrijinig zijn, tent opruimen, inpakken en vanaf daar verder rijden. Wel heel vriendelijk bedankt, en het lijkt me tof om t.z.t. een biertje te doen :)
Ik ben de kleur MAGENTA
pi_127748041
Dat chagrijnig zijn verzin je er zelf bij hè, dat was geen voorwaarde :+
Leeuwarden is nog wel redelijk te doen ook, je kunt vrij aangenaam doorrijden. Er zijn teams die echt 2-3 uur onderweg moeten zijn om er te komen.
Ik drink niet, maar is prima :) Ik weet nu in ieder geval naar wat voor auto ik uit moet kijken - en dit keer kunnen we die ook bijbenen.

quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 14:36 schreef slangpie het volgende:
Een bevriend team had met een ander evenement de auto nogal heftig in de prak gereden en hadden (begrijpelijk) even geen zin om nog een keer de Run te rijden. Die moesten ook 3 weken voor tijd hun inschrijving kwijt - ik weet niet of hun dat gelukt is.
pi_127757387
Puntje van aandacht voor wie al het Handboek heeft doorgenomen, mbt Zwitserland. Een snelwegvignet daar kost je vanaf 35e en die is gelijk een jaar geldig. Je kunt ook binnendoor als je die tijd kunt missen, dat kost je dan ongeveer 3 uur extra volgens deze route (blauwe borden volgen, groen is daar voor de snelwegen ;)). In dat opzicht is Zwitserland een erg fraai land en geschikt om binnendoor te gaan; je gaat dan bijvoorbeeld ook over de originele San Bernardino-pas, en die is erg leuk om te rijden :)
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 13 juni 2013 @ 18:29:37 #265
39237 crew  H_T
2733
pi_127758870
quote:
10s.gif Op donderdag 13 juni 2013 13:26 schreef Dingest het volgende:
Dat chagrijnig zijn verzin je er zelf bij hè, dat was geen voorwaarde :+
Klopt, maar ik hou niet heel erg van vroeg opstaan en ik heb een sterk vermoeden dat het bij mijn teamgenoten nog erger is (in elk geval bij een van de twee). Dus doen we dat maar onderweg :)
quote:
Leeuwarden is nog wel redelijk te doen ook, je kunt vrij aangenaam doorrijden. Er zijn teams die echt 2-3 uur onderweg moeten zijn om er te komen.
Ik drink niet, maar is prima :) Ik weet nu in ieder geval naar wat voor auto ik uit moet kijken - en dit keer kunnen we die ook bijbenen.
Vorig jaar heb ik jou (of je teamgenoot, of beide) al wel even gesproken, maar de auto is dit keer wat beter te herkennen ja :P. De blauw/gouden Subaru van vorig jaar was nog vrij beschaafd :)
Ik ben de kleur MAGENTA
pi_127778706
Wij halen wel een vignet waarschijnlijk. Kost je de kop niet maar 3 uur extra rijtijd is op zo'n dag wel fors, hoe mooi de route ook is.

Lijkt me inderdaad wel leuk om weer even wat mensen te spreken. Tim heb ik vorig jaar in de Duitse file ongeveer 20 seconden gesproken en Dingest volgens mij een minuutje bij de finish in Krakow :P

Wij rijden 's ochtends ook gewoon vanuit huis. Half zes de wekker, zes uur vertrek, zijn we half acht daar. Auto staat al ingepakt klaar. De tijdswinst van kamperen is te klein, want dan moet je ivm onpraktisch douchen en inpakken e.d. alsnog om half zeven op. Dan liever het gemak van thuis, dat uurtje overleven we wel.
Schip ahoy!
pi_127784084
Ik vind dat vignet in Zwitserland altijd gewoon zonde van het geld, voor één dag :@ En als ik toch langs de San Bernardino-pas kom, wil ik hem rijden ook. Wel kans dat het een inderdaad een wat langere dag wordt, maar dat hebben we vaker gedaan :+

Jullie zeggen allemaal dat jullie mij even ergens gesproken hebben, en ik kan mij er niets meer van herinneren _O-
pi_127787830
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 09:12 schreef RobertNL het volgende:
- Appartement Lloret (week).
Hier ben ik nu zo jaloers op. Afspraak met het team was dat we het weekend Barcelona zouden doen en dan maandag en dinsdag rustig terugrijden. Nu heeft er eentje iets superbelangrijks op het werk maandag en moeten we dus zaterdag/zondag al terug. Ik had zoiets van 'pak het vliegtuig dan maar terug zondagavond', maar de andere 2 softies in mijn team vonden het allemaal geen probleem en wilden best eerder terug.

Rij je dus eerst helemaal naar Barcelona, rij je 12 uur later alweer terug... :(
Ja, ik generaliseer.
pi_127792402
Dat is wel ruk ja. Wij moeten ook allebei maandag werken dus zaterdag alweer terug...het is niet anders.
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 11:48 schreef Dingest het volgende:
Ik vind dat vignet in Zwitserland altijd gewoon zonde van het geld, voor één dag :@ En als ik toch langs de San Bernardino-pas kom, wil ik hem rijden ook. Wel kans dat het een inderdaad een wat langere dag wordt, maar dat hebben we vaker gedaan :+

Jullie zeggen allemaal dat jullie mij even ergens gesproken hebben, en ik kan mij er niets meer van herinneren _O-
Daar heb je ook wel een goed punt. De twijfel slaat toe. Uurtje of negen is het zonder stops als je helemaal binnendoor naar Turijn rijdt. Dat is op zich te overzien.

Misschien dat ik je morgen nog wel zie ;)
Schip ahoy!
pi_127793189
Net hotel in Barcelona geboekt trouwens, 6 kilometer van de finish. Kan iedereen drinken bij row14. :)
Ja, ik generaliseer.
pi_127796252
Hoeveel ben je kwijt?
Schip ahoy!
  vrijdag 14 juni 2013 @ 20:13:50 #272
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_127802800
Zag vandaag een smurvenblauwe Volvo station met oranje accenten en een imperiaal met zwaailichten rijden. Waarschijnlijk een deelnemer? :P
pi_127814280
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 15:27 schreef Piet__Piraat het volgende:
Dat is wel ruk ja. Wij moeten ook allebei maandag werken dus zaterdag alweer terug...het is niet anders.

[..]

Daar heb je ook wel een goed punt. De twijfel slaat toe. Uurtje of negen is het zonder stops als je helemaal binnendoor naar Turijn rijdt. Dat is op zich te overzien.

Misschien dat ik je morgen nog wel zie ;)
Daarom. En in Italië zijn het dus gewone tolwegen, daar kan je ieder moment ervoor kiezen de Autostrada weer op te gaan :Y

Ik kom met de 126, die is in ieder geval wel duidelijk te herkennen. En ik draag een hoed, dat doen er ook niet zoveel ;)

Mijn broertje heeft vandaag alvast geholpen met plakken, we hebben de motorkap en een groot deel van de kofferbak al gedaan. Gaat nog wel een paar uurtjes inzitten zo te zien :+
pi_127814380
Bij ons hangt het af van hoever we binnen budget blijven wat we na afloop doen, maar we hopen op een een dag of 4 in Verdon en misschien een toeristische route via het Gardameer en de Gavia-pas terug :)
pi_127815099
De 126 zagen we vorig jaar ook snel genoeg ja :P

Wij gaan binnenkort nog aan de plak, maar langer dan een dag duurt het hopelijk niet meer...
Schip ahoy!
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 15 juni 2013 @ 19:02:15 #276
39237 crew  H_T
2733
pi_127832541
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 11:48 schreef Dingest het volgende:
Het was heel kort en ik weet niet eens meer in welk land het was, dus voel je niet schuldig :P. Ik vermoed Polen of Kroatië. Piet kende ik al een beetje via het forum, dus dat was makkelijker te bepalen en te onthouden :P
Ik ben de kleur MAGENTA
  zaterdag 15 juni 2013 @ 19:16:26 #277
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_127832928
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 19:01 schreef powerflux het volgende:
en vanmiddag, ik op de meest rechterstrook van de A2 tussen Eindhoven en Den Bosch aan het cruizen, op de meest linkerstrook ineens een knaloranje saab.

ik meende iets te hebben gelezen over een oranje saab. kan dat?
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 19:28 schreef Dingest het volgende:
Als het een Nederlandse was, zal dat wel Paladijn geweest zijn (waar ik 2 jaar geleden ook bij in het team zat) :Y
[ afbeelding ]
Ben die al een paar keer tegemoet gereden op de N279 denbosch - veghel ergens
pi_127904149
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 17:16 schreef Piet__Piraat het volgende:
Hoeveel ben je kwijt?
106¤ voor 2 x 2 persoons kamer.

Deze: http://www.tripadvisor.nl(...)regat_Catalonia.html
Ja, ik generaliseer.
pi_127932591
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 15:15 schreef Northside het volgende:

[..]

106¤ voor 2 x 2 persoons kamer.

Deze: http://www.tripadvisor.nl(...)regat_Catalonia.html
Goed te doen. Wij zitten ergens voor vier tientjes, het zal wel. Is toch maar voor een nachtje. En een parkeerplaats erbij voor een tientje, ook prima.
Schip ahoy!
pi_127933083
Ik gooi wel een campinggids in de auto, en kijk binnenkort even waar er een aantal in de buurt zitten van Barcelona. Ik geloof dat wij twee keer een hotel/hutje hebben genomen op een vakantie: één keer omdat we bij 2 graden op de Noordkaap stonden, en vorig jaar met de Run toen we in Tolmin waren gestrand en we de auto (en dus onze kampeerspullen) bij een garage achter moesten laten :P

De introductiedag vond ik best wel geslaagd :Y Piet_Piraat en RobertNL even gesproken, en nog wat lui van vorig jaar. Boel mensen vonden het jammer dat we de 126 wel thuis laten dit jaar :o

Ondertussen ook bezig met plakken, wat een pokkewerk op zo'n enorme bak _O- Maar het kleurt wel aardig.

Die Dixie-claxon is wel een beetje een crime. Ding past eigenlijk nergens (want krap qua ruimte en waar het wel past, wordt het nogal warm), dan nog de aansluiting (dikke rubberen luchtslangen) en dan de aansluiting op de bedrading zelf. Wat mislukte want kennelijk heeft de 9000 twee claxons en had ik hem aangesloten op de bedrading van de secundaire - wat dus niet werkt. De primaire zit ergens in de wielkast en de kabels daarvan waren niet te vinden, dus uiteindelijk maar 'laat maar' gezegd en de kabeltjes via de deur naar binnen getrokken en de boel aangesloten op een loze knop :') Nou moet ik nog wat extra luchtslang hebben en dan zit hij er wel helemaal in, hopelijk goed genoeg.
  dinsdag 18 juni 2013 @ 14:30:13 #281
334225 Driftkikkerrrrr
100% failure in 72 hours.
pi_127946598
haha ja, lekker werkje inderdaad, die hele auto beplakken.
Ik zag de 126 nog staan op de introdag, maar zag jou nergens. We kwamen ook pas om half 5 aan, vanwege problemen met dat rooksysteem in de uitlaat. Het blijkt dus dat de uitlaat de vloeistof door het pompje heen zo door de leiding zuigt. Dus op de snelweg continue met een rokende uitlaat gereden en op een gegeven moment bij een tankstation maar gestopt en erachter gekomen 'goh, het tankje is helemaal leeggezogen' :o Om vervolgens 15+ minuten met 5000 toeren de uitlaat schoon te branden. :*
This conversation can serve no purpose anymore. Goodbye.
  Spellchecker dinsdag 18 juni 2013 @ 17:52:29 #282
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_127954846
Die Thomas the Tankengine mod _O-
Tevens -purist.
pi_127956212
Geweldig hè, die Thomas :D

En die 126 ook tussen Thomas en de Pussywagon, nice! Inderdaad even kort gesproken ja. Kan me voorstellen dat veel mensen het zonde vinden: het is gewoon een klein icoontje en een uitdaging. Zo'n Saab heeft toch een stuk meer comfort.
Schip ahoy!
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 18 juni 2013 @ 19:20:46 #284
39237 crew  H_T
2733
pi_127957813
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 01:24 schreef Dingest het volgende:
Die Dixie-claxon is wel een beetje een crime. Ding past eigenlijk nergens (want krap qua ruimte en waar het wel past, wordt het nogal warm), dan nog de aansluiting (dikke rubberen luchtslangen) en dan de aansluiting op de bedrading zelf. Wat mislukte want kennelijk heeft de 9000 twee claxons en had ik hem aangesloten op de bedrading van de secundaire - wat dus niet werkt. De primaire zit ergens in de wielkast en de kabels daarvan waren niet te vinden, dus uiteindelijk maar 'laat maar' gezegd en de kabeltjes via de deur naar binnen getrokken en de boel aangesloten op een loze knop :') Nou moet ik nog wat extra luchtslang hebben en dan zit hij er wel helemaal in, hopelijk goed genoeg.
Hoe maak je zoiets handig vast? Ik heb voor een speaker nu wel een plek gevonden waar hij geen vitale onderdelen in de weg zit, maar ik zie daar geen mogelijkheid hem goed vast te schroeven. Kan je die meuk ook op een of andere manier lijmen (metaal op plastic)?
Ik ben de kleur MAGENTA
pi_127962423
Claxons...goed punt. We hebben er ook eentje besteld, nu nog uitzoeken hoe dat ding te monteren zonder schade aan het plaatwerk!
Schip ahoy!
pi_127963388
Die Wartburg 353... O+

Jammer dat we zaterdag net iets te laat arriveerden, waardoor de Polizwei-Audi genoegen moest nemen met de tweede parkeerplaats. Op de terugweg nog in Friesland wat "nieuwe" onderdelen voor de Audi gescoord en vervolgens in één keer de 300+ kilometer naar huis gereden.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_127971286
Die Wartburg is erg tof ja, daar had ik ook nog naar gekeken maar die zijn hier toch vrij zeldzaam. Zij hebben hem ook uit het buitenland moeten halen zo te zien. Raar is dat hij op kenteken een 343 is maar de 1.3 liter 4-takt motor van VW heeft volgens de RDW :o

quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 14:30 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
haha ja, lekker werkje inderdaad, die hele auto beplakken.
Ik zag de 126 nog staan op de introdag, maar zag jou nergens. We kwamen ook pas om half 5 aan, vanwege problemen met dat rooksysteem in de uitlaat. Het blijkt dus dat de uitlaat de vloeistof door het pompje heen zo door de leiding zuigt. Dus op de snelweg continue met een rokende uitlaat gereden en op een gegeven moment bij een tankstation maar gestopt en erachter gekomen 'goh, het tankje is helemaal leeggezogen' :o Om vervolgens 15+ minuten met 5000 toeren de uitlaat schoon te branden. :*
Handig :P
Half 5 was ook vrij laat, toen gingen de meesten al weer naar huis. Ik denk dat ik rond een uur of 5 ben vertrokken. Groot deel van de tijd was ik ook wel aan de wandel ;)

quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 19:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Hoe maak je zoiets handig vast? Ik heb voor een speaker nu wel een plek gevonden waar hij geen vitale onderdelen in de weg zit, maar ik zie daar geen mogelijkheid hem goed vast te schroeven. Kan je die meuk ook op een of andere manier lijmen (metaal op plastic)?
Wij hebben uiteindelijk maar besloten wat gaatjes te boren in de motorkap. Er zit montagemateriaal bij, dus daar hoefden we verder niet over na te denken. Enige nadeel van deze positie is dat de luchtslangen weer wat lastig aan te sluiten zijn, want die moeten weer naar de compressor die wel in het motorruim zit :P
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 24 juni 2013 @ 23:15:09 #288
39237 crew  H_T
2733
pi_128220488
Vandaag eindelijk alle documenten ingescand en geüpload. Nu is het wachten op beter weer om de paintjob af te maken en de Bird weer toe te laten tot de openbare weg :). Hopelijk kan dat snel, want de Run is niet ver weg
Ik ben de kleur MAGENTA
pi_128264412
Ik ken het weer-probleem -O-
Maar het was gisteren en vandaag heel wat uurtjes droog, dus ik heb flink door geplakt. Het dak moet nog, en de voorbumper, maar verder is de Saab eindelijk van z'n camouflagepatroon voorzien. Daarna komen de witte details er nog op. Kennelijk trek ik wel veel bekijks met dat ding op de oprit, want ik ben vandaag 5x door buurtbewoners/passanten aangesproken :D

De overbuurman had kennelijk van de Run gehoord middels Kilroy (regionale 112-nieuwssite/fotograaf) nadat hij onze 126 daar op had zien staan. Ik kan het mij niet meer herinneren, maar vorig jaar bij de start was er in Hardenberg een ongeval gebeurd waar wij ook langskwamen. En zijn we ook op de foto gezet _O-
pi_128288817
:D

Wij kennen het weer-probleem ook. Laatst de hele auto gewassen, nu is ie weer vuil. Kan ik weer gaan wassen voor de volgende plaksessie...

En hij is technisch nog steeds niet ok. Vrijdag hopelijk een reserve-onderdeel ophalen en dan kijken of ik dat zelf in kan bouwen. Zo niet, moet ie volgende week nog naar de garage -O-

Ik ga dadelijk bij gebrek aan een USB of aux-aansluiting op de radio maar vast een shitload aan cd's branden 8-). Doe ik in elk geval iets nuttigs :Y)
Schip ahoy!
  woensdag 26 juni 2013 @ 18:21:10 #291
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_128289071
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 18:14 schreef Piet__Piraat het volgende:
:D

Wij kennen het weer-probleem ook. Laatst de hele auto gewassen, nu is ie weer vuil. Kan ik weer gaan wassen voor de volgende plaksessie...

En hij is technisch nog steeds niet ok. Vrijdag hopelijk een reserve-onderdeel ophalen en dan kijken of ik dat zelf in kan bouwen. Zo niet, moet ie volgende week nog naar de garage -O-

Ik ga dadelijk bij gebrek aan een USB of aux-aansluiting op de radio maar vast een shitload aan cd's branden 8-). Doe ik in elk geval iets nuttigs :Y)
Waarom geen fm-transmitter?
pi_128289668
Omdat die bekend staan om hun brakke werking en verloop.
Stapel cd's kost de kop niet, radio is een mooi en goed ding dat ook mp3's leest en er komen redelijke high-end speakers in, dus wel de moeite waard :)
Schip ahoy!
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 26 juni 2013 @ 18:45:51 #293
39237 crew  H_T
2733
pi_128289918
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 18:37 schreef Piet__Piraat het volgende:
Omdat die bekend staan om hun brakke werking en verloop.
Stapel cd's kost de kop niet, radio is een mooi en goed ding dat ook mp3's leest en er komen redelijke high-end speakers in, dus wel de moeite waard :)
Als je zo'n ding er al in hebt zitten is een stapel cd's een prima investering. Betrouwbaarder, beter geluid en waarschijnlijk goedkoper :)

Hier is het weer nu redelijk okay. Gisteren de meest doorschijnende plekken aangepakt en vandaag begonnen met het zetten van de strepen. Nu is de auto in elk geval oranje met zwart zoals op het kentekenbewijs staat en kan dus de schorsing eraf *O*. Bij het zetten van de rest van de strepen kan ik dan wel een keer de rest van het team betrekken :P

Foto's in de spoiler!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de kleur MAGENTA
pi_128298263
Nice! Wordt een opvallende kar! :)
Schip ahoy!
pi_128300363
wij gaan volgend jaar ook mee doen, we zijn een groep van 8 personen.
we hebben 2X volvo v70 geregeld voor 500 euro per stuk.
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
pi_128300882
Ik ga dit jaar maar weer eens zien hoe het bevalt. Vorig jaar een grote bak waarmee we niet konden doorrijden, dit jaar een cabrio die onbetrouwbaar is, misschien volgend jaar maar eens in een -relatief- luxe bak meedoen, iets van een leuke Audi of BMW ofzo :)
Schip ahoy!
  woensdag 26 juni 2013 @ 22:42:27 #297
327191 RobertNL
For your gear.
pi_128301806
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 18:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Als je zo'n ding er al in hebt zitten is een stapel cd's een prima investering. Betrouwbaarder, beter geluid en waarschijnlijk goedkoper :)

Hier is het weer nu redelijk okay. Gisteren de meest doorschijnende plekken aangepakt en vandaag begonnen met het zetten van de strepen. Nu is de auto in elk geval oranje met zwart zoals op het kentekenbewijs staat en kan dus de schorsing eraf *O*. Bij het zetten van de rest van de strepen kan ik dan wel een keer de rest van het team betrekken :P

Foto's in de spoiler!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziet er goed uit :D!

quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 22:27 schreef Piet__Piraat het volgende:
Ik ga dit jaar maar weer eens zien hoe het bevalt. Vorig jaar een grote bak waarmee we niet konden doorrijden, dit jaar een cabrio die onbetrouwbaar is, misschien volgend jaar maar eens in een -relatief- luxe bak meedoen, iets van een leuke Audi of BMW ofzo :)
Wat is er nu nog stuk :)? Nog (even) een keer goed de pijnpunten doorlopen dan moet je het kunnen halen toch?

Vandaag hier een paar sponsor stickers geplakt en een paar nieuwe speakertjes gehaald omdat de ouden rot waren (Pioneer, 5 euro op de sloop voor 2 stuks).
Daarnaast de 27MC goed af kunnen stellen aangezien we een nieuwe antenne binnen hadden; nu maar hopen dat hij het nu goed doet :D
Komende weken nog even een paar vlaggen vast zetten op het dak en nog wat andere dingen monteren (al moeten we nog wel even verzinnen wat :+)
pi_128302370
Waarschijnlijk een sensor, maar dat weten we niet zeker :'). Verder hebben we al een hoop gehad omdat er stiekem toch wel een hoop gaar was.
Schip ahoy!
  woensdag 26 juni 2013 @ 23:11:08 #299
327191 RobertNL
For your gear.
pi_128303636
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 22:50 schreef Piet__Piraat het volgende:
Waarschijnlijk een sensor, maar dat weten we niet zeker :'). Verder hebben we al een hoop gehad omdat er stiekem toch wel een hoop gaar was.
Ah; welke senor?

Hier doet de temperatuur het nog niet (ook sensor?) en we kwamen de ochtend voor de introdag ook achter dat de rubbers van de voorruit niet meer waterdicht zijn (lang leve kit). Daarnaast hebben we wellicht ook nog ergens anders lekkage, maar ik denk dat we het daar op gokken :P
pi_128303709
MAP, lamdba, nokkenas? :+
Vrijdag ga ik er mee aan de slag, hopelijk weet ik dan meer...
Schip ahoy!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')