Ik pas. Moet werken op zaterdag, en zó spannend vond ik het niet vorig jaar.quote:
Interessant... Ik zal binnenkort even navraag doen bij mijn teamquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:11 schreef Dingest het volgende:
Mijn teamgenoot komt ook niet, zo boeiend vonden we het vorig jaar inderdaad niet. Het is ook maar dat ik zo in de buurt woon dat ik kom hoor
Hm, als ik voor de start voor een team dat geen moeite heeft om te kamperen iets kan betekenen... mijn tuin is er groot genoeg voor
Op zich logisch. Ik denk dat veel teams hetzelfde probleem hebben als jullie: zo'n onderneming krijg je meestal niet geregeld in enkele weken, tenzij je al een auto bijna kant en klaar hebt staan en geen problemen hebt rondom het aanvragen van je vakantie.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:36 schreef slangpie het volgende:
Kreeg gister een mailtje of ik alsnog wou meedoen. Gaat iets te kortom helaas. Andere plannen enzo. Stond als 188 op de wachtlijst, had niet verwacht dat ik nog mee kon doen.
Een bevriend team had met een ander evenement de auto nogal heftig in de prak gereden en hadden (begrijpelijk) even geen zin om nog een keer de Run te rijden. Die moesten ook 3 weken voor tijd hun inschrijving kwijt - ik weet niet of hun dat gelukt is.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:36 schreef slangpie het volgende:
Kreeg gister een mailtje of ik alsnog wou meedoen. Gaat iets te kortom helaas. Andere plannen enzo. Stond als 188 op de wachtlijst, had niet verwacht dat ik nog mee kon doen.
Klopt, maar ik hou niet heel erg van vroeg opstaan en ik heb een sterk vermoeden dat het bij mijn teamgenoten nog erger is (in elk geval bij een van de twee). Dus doen we dat maar onderwegquote:Op donderdag 13 juni 2013 13:26 schreef Dingest het volgende:
Dat chagrijnig zijn verzin je er zelf bij hè, dat was geen voorwaarde![]()
Vorig jaar heb ik jou (of je teamgenoot, of beide) al wel even gesproken, maar de auto is dit keer wat beter te herkennen jaquote:Leeuwarden is nog wel redelijk te doen ook, je kunt vrij aangenaam doorrijden. Er zijn teams die echt 2-3 uur onderweg moeten zijn om er te komen.
Ik drink niet, maar is primaIk weet nu in ieder geval naar wat voor auto ik uit moet kijken - en dit keer kunnen we die ook bijbenen.
Hier ben ik nu zo jaloers op. Afspraak met het team was dat we het weekend Barcelona zouden doen en dan maandag en dinsdag rustig terugrijden. Nu heeft er eentje iets superbelangrijks op het werk maandag en moeten we dus zaterdag/zondag al terug. Ik had zoiets van 'pak het vliegtuig dan maar terug zondagavond', maar de andere 2 softies in mijn team vonden het allemaal geen probleem en wilden best eerder terug.quote:
Daar heb je ook wel een goed punt. De twijfel slaat toe. Uurtje of negen is het zonder stops als je helemaal binnendoor naar Turijn rijdt. Dat is op zich te overzien.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:48 schreef Dingest het volgende:
Ik vind dat vignet in Zwitserland altijd gewoon zonde van het geld, voor één dagEn als ik toch langs de San Bernardino-pas kom, wil ik hem rijden ook. Wel kans dat het een inderdaad een wat langere dag wordt, maar dat hebben we vaker gedaan
![]()
Jullie zeggen allemaal dat jullie mij even ergens gesproken hebben, en ik kan mij er niets meer van herinneren
Daarom. En in Italië zijn het dus gewone tolwegen, daar kan je ieder moment ervoor kiezen de Autostrada weer op te gaanquote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:27 schreef Piet__Piraat het volgende:
Dat is wel ruk ja. Wij moeten ook allebei maandag werken dus zaterdag alweer terug...het is niet anders.
[..]
Daar heb je ook wel een goed punt. De twijfel slaat toe. Uurtje of negen is het zonder stops als je helemaal binnendoor naar Turijn rijdt. Dat is op zich te overzien.
Misschien dat ik je morgen nog wel zie
Het was heel kort en ik weet niet eens meer in welk land het was, dus voel je niet schuldigquote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:48 schreef Dingest het volgende:
Jullie zeggen allemaal dat jullie mij even ergens gesproken hebben, en ik kan mij er niets meer van herinneren
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:01 schreef powerflux het volgende:
en vanmiddag, ik op de meest rechterstrook van de A2 tussen Eindhoven en Den Bosch aan het cruizen, op de meest linkerstrook ineens een knaloranje saab.
ik meende iets te hebben gelezen over een oranje saab. kan dat?
Ben die al een paar keer tegemoet gereden op de N279 denbosch - veghel ergensquote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:28 schreef Dingest het volgende:
Als het een Nederlandse was, zal dat wel Paladijn geweest zijn (waar ik 2 jaar geleden ook bij in het team zat)![]()
[ afbeelding ]
Goed te doen. Wij zitten ergens voor vier tientjes, het zal wel. Is toch maar voor een nachtje. En een parkeerplaats erbij voor een tientje, ook prima.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:15 schreef Northside het volgende:
[..]
106¤ voor 2 x 2 persoons kamer.
Deze: http://www.tripadvisor.nl(...)regat_Catalonia.html
Hoe maak je zoiets handig vast? Ik heb voor een speaker nu wel een plek gevonden waar hij geen vitale onderdelen in de weg zit, maar ik zie daar geen mogelijkheid hem goed vast te schroeven. Kan je die meuk ook op een of andere manier lijmen (metaal op plastic)?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 01:24 schreef Dingest het volgende:
Die Dixie-claxon is wel een beetje een crime. Ding past eigenlijk nergens (want krap qua ruimte en waar het wel past, wordt het nogal warm), dan nog de aansluiting (dikke rubberen luchtslangen) en dan de aansluiting op de bedrading zelf. Wat mislukte want kennelijk heeft de 9000 twee claxons en had ik hem aangesloten op de bedrading van de secundaire - wat dus niet werkt. De primaire zit ergens in de wielkast en de kabels daarvan waren niet te vinden, dus uiteindelijk maar 'laat maar' gezegd en de kabeltjes via de deur naar binnen getrokken en de boel aangesloten op een loze knopNou moet ik nog wat extra luchtslang hebben en dan zit hij er wel helemaal in, hopelijk goed genoeg.
Handigquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:30 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
haha ja, lekker werkje inderdaad, die hele auto beplakken.
Ik zag de 126 nog staan op de introdag, maar zag jou nergens. We kwamen ook pas om half 5 aan, vanwege problemen met dat rooksysteem in de uitlaat. Het blijkt dus dat de uitlaat de vloeistof door het pompje heen zo door de leiding zuigt. Dus op de snelweg continue met een rokende uitlaat gereden en op een gegeven moment bij een tankstation maar gestopt en erachter gekomen 'goh, het tankje is helemaal leeggezogen'Om vervolgens 15+ minuten met 5000 toeren de uitlaat schoon te branden.
Wij hebben uiteindelijk maar besloten wat gaatjes te boren in de motorkap. Er zit montagemateriaal bij, dus daar hoefden we verder niet over na te denken. Enige nadeel van deze positie is dat de luchtslangen weer wat lastig aan te sluiten zijn, want die moeten weer naar de compressor die wel in het motorruim zitquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hoe maak je zoiets handig vast? Ik heb voor een speaker nu wel een plek gevonden waar hij geen vitale onderdelen in de weg zit, maar ik zie daar geen mogelijkheid hem goed vast te schroeven. Kan je die meuk ook op een of andere manier lijmen (metaal op plastic)?
Waarom geen fm-transmitter?quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:14 schreef Piet__Piraat het volgende:
Wij kennen het weer-probleem ook. Laatst de hele auto gewassen, nu is ie weer vuil. Kan ik weer gaan wassen voor de volgende plaksessie...
En hij is technisch nog steeds niet ok. Vrijdag hopelijk een reserve-onderdeel ophalen en dan kijken of ik dat zelf in kan bouwen. Zo niet, moet ie volgende week nog naar de garage
Ik ga dadelijk bij gebrek aan een USB of aux-aansluiting op de radio maar vast een shitload aan cd's branden. Doe ik in elk geval iets nuttigs
Als je zo'n ding er al in hebt zitten is een stapel cd's een prima investering. Betrouwbaarder, beter geluid en waarschijnlijk goedkoperquote:Op woensdag 26 juni 2013 18:37 schreef Piet__Piraat het volgende:
Omdat die bekend staan om hun brakke werking en verloop.
Stapel cd's kost de kop niet, radio is een mooi en goed ding dat ook mp3's leest en er komen redelijke high-end speakers in, dus wel de moeite waard
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als je zo'n ding er al in hebt zitten is een stapel cd's een prima investering. Betrouwbaarder, beter geluid en waarschijnlijk goedkoper
Hier is het weer nu redelijk okay. Gisteren de meest doorschijnende plekken aangepakt en vandaag begonnen met het zetten van de strepen. Nu is de auto in elk geval oranje met zwart zoals op het kentekenbewijs staat en kan dus de schorsing eraf. Bij het zetten van de rest van de strepen kan ik dan wel een keer de rest van het team betrekken
Foto's in de spoiler!Ziet er goed uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Wat is er nu nog stukquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:27 schreef Piet__Piraat het volgende:
Ik ga dit jaar maar weer eens zien hoe het bevalt. Vorig jaar een grote bak waarmee we niet konden doorrijden, dit jaar een cabrio die onbetrouwbaar is, misschien volgend jaar maar eens in een -relatief- luxe bak meedoen, iets van een leuke Audi of BMW ofzo? Nog (even) een keer goed de pijnpunten doorlopen dan moet je het kunnen halen toch?
Vandaag hier een paar sponsor stickers geplakt en een paar nieuwe speakertjes gehaald omdat de ouden rot waren (Pioneer, 5 euro op de sloop voor 2 stuks).
Daarnaast de 27MC goed af kunnen stellen aangezien we een nieuwe antenne binnen hadden; nu maar hopen dat hij het nu goed doet
Komende weken nog even een paar vlaggen vast zetten op het dak en nog wat andere dingen monteren (al moeten we nog wel even verzinnen wat)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Ah; welke senor?quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:50 schreef Piet__Piraat het volgende:
Waarschijnlijk een sensor, maar dat weten we niet zeker. Verder hebben we al een hoop gehad omdat er stiekem toch wel een hoop gaar was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |