Het was voor mij echt 10 km rijden, dus dat viel nog wel te doen

Ik had hem eerst op de parkeerplaats voor bezoekers gezet, maar werd toen uitgenodigd om hem bij de rest van de Runners te zetten.
100 pk is op zich ook al ruim voldoende, ja

Het was ook niet ons doel om echt zo'n stevige motor uit te zoeken, we kwamen hem toevallig tegen. Op dat punt zaten we eigenlijk af te vragen of we ergens een Subaru E-10/Libero (1 liter 3-cilinder busje) konden vinden binnen het budget, dus tsja

Bergen zullen dit jaar wel iets beter gaan al is het verder geen bochtenridder. Dat ging met de 126 wel héél langzaam, en we moeten de hele Alpen en Pyreneeën over dit jaar...
Nadeel is inderdaad wel gewoon de kosten. Maandlasten van die 9000 is in z'n eentje meer dan mijn 3 andere auto's bij elkaar - vermogen is ook in z'n eentje meer dan de 3 andere bij elkaar

Qua brandstof gaan we ook gewoon het dubbele kwijt zijn. Waarschijnlijk plakken we er ook nog een paar dagen Verdon aan vast.
Thema weten we eigenlijk niet, moet inderdaad wel op budget. We zijn hetzelfde team, zelfde startnummer en naam, dus misschien gaan we voor hetzelfde thema maar dan dus een maatje groter - weten mensen ook weer wie wij van vorig jaar zijn

Wat voor wagen hebben jullie nu op het oog dan?