Beter dat je weer apk hebt!quote:Op donderdag 27 september 2012 19:19 schreef Dingest het volgende:
De 126 heeft wel weer een verse APKIn de toekomst nog eens nieuwe stuurkogels en een revisie van een fuseepen nodig, maar niet direct nu.
Tsja, ik vind het wel leuk om mee te rijden (of om sowieso met de 126 te rijden) maar ik snap ook je desinteresse met maar 4 auto's
Waarom zou je eerst APK doen en daarna schorsen in plaats van andersom?quote:Op woensdag 26 september 2012 19:05 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
[..]
Zeker, en rijd er nog vrij vaak mee. Maar hij gaat wel binnen nu en heel snel ook in de stalling. Nog even APK erover (hopelijk zonder gezeik) en schorsen die hap.
Omdat de APK anders verloopt wanneer ie in de schorsing staat. En dan zou ik hem op een of andere manier naar reen garage moeten krijgen om te laten keuren, maar er mag dan niet mee gereden worden want: Geen APK. Dus: autobrancard. Gevolg: Extra centjes.quote:Op vrijdag 28 september 2012 01:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Waarom zou je eerst APK doen en daarna schorsen in plaats van andersom?
Dat is juist de enige uitzondering die er is bij een schorsingquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:29 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
[..]
Omdat de APK anders verloopt wanneer ie in de schorsing staat. En dan zou ik hem op een of andere manier naar reen garage moeten krijgen om te laten keuren, maar er mag dan niet mee gereden worden want: Geen APK. Dus: autobrancard. Gevolg: Extra centjes.
quote:Zodra de schorsing afloopt moet u weer aan alle verplichtingen voldoen, dus ook aan de APK-plicht. Zorg er daarom voor dat uw voertuig aan het einde van de schorsingsperiode weer APK-goedgekeurd is. U kunt uw voertuig laten keuren vlak voordat de schorsing afloopt.
U mag met het geschorste voertuig van de openbare weg gebruik maken om naar de plaats van de keuring te gaan.
Op zich was waar jij heen wilde rijden net zo ver wegquote:Op donderdag 27 september 2012 20:19 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
En bij deze is het dan geannuleerd.
[..]
Beter dat je weer apk hebt!
Als je zin hebt om iets met die auto van je te doen, ik ga naar de Foodstrip meeting met de Carbagerun bak. Misschien iets voor jou? Al is het volgens mij wel een kut eind rijden waar jij vandaan komt.
quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat is juist de enige uitzondering die er is bij een schorsing
[..]
Begrijpelijk.quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:36 schreef Dingest het volgende:
[..]
Op zich was waar jij heen wilde rijden net zo ver wegMaar ik geloof niet dat wat op die Foodstrip gaande is nou direct mijn 'scene' is
Iig niet om 200 km voor naar A'dam te tuffen, bij dichterbij had ik best wel even meegewild.
Ja zou eerste keer zijn, en dacht dat duurt nog wel ff, mooi niet dusquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:53 schreef Piet__Piraat het volgende:
Daar ben je dan wel rijkelijk laat mee hè.
Nee 500quote:Op maandag 12 november 2012 20:48 schreef Piet__Piraat het volgende:
Max. 25 euro neem ik aan? Anders is het geen sport
Dacht dat je het over de brommers had.quote:Op maandag 12 november 2012 21:03 schreef Piet__Piraat het volgende:
Daarom moet het budget een stuk lagerIk ben laatst wezen kijken voor een CR-auto, maar die was er echt hele stukken erger aan toe dan ons barrel van afgelopen jaar. 500 euro en dan een fatsoenlijke cabrio met genoeg pk's... succes!
175km.quote:Op maandag 12 november 2012 22:48 schreef Dingest het volgende:
125 km per dag? Dan kan je net zo goed gaan fietsen
QFT! Ik heb overigens al een runner, een grote groene Ford. Ik weet alleen nog niet wat ik er voor thema aan ga geven. Gelukkig is er nog meer dan genoeg tijd om dat uit te zoekenquote:Op zondag 2 december 2012 20:34 schreef monsterd. het volgende:
Leuk dat je weer mee gaat doen Dingest!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |