Daarom. De CR is gewoon geen rally, en helemaal niet op basis van tijd/snelheid. Als dat zo in je voorwaarden omschreven staat dat juist die niet gedekt worden breek je feitelijk geen van je voorwaarden, dat kan niet met terugwerkende kracht anders 'besloten' worden
Wat betreft de campings, wie gaat ze reserveren? Ik heb ze even bekeken en twijfel nog, vorig jaar viel her en der toch wel tegen.
Dag 1: Op het vliegveld van Mengen. Dat lijkt hoofdzakelijk gras, van uitgaande dat we niet op de startbaan zelf hoeven te liggen.
Dag 2: Op het terrein van een klein circuit in Bruino, in de buurt van Turijn (ik kan het op Maps zelf niet vinden). Van wat ik kan zien van foto's omringt door gebieden van gras en (hard) zand bij de parkeerplaatsen. Zou daar wel eens vrij beperkt kunnen zijn met ruimte.
Dag 3: De pinpoint geeft een plaats midden in een gebied van weilanden/velden. Vorig jaar heb ben ik daar langsgekomen en op een camping daar aan zee gestaan, ik betaalde toen wel voor m'n eentje 30 euro voor 1 nacht
Dag 4: Grandvilara circuit in Andorra, en dat ziet er heel erg uit zoals op Rijeka. Dat vond ik echt geen succes eigenlijk