abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116811384
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 12:31 schreef mossad_agent het volgende:

[..]

Exact mijn standpunt ;) zij zijn niet ontwikkeld en derhalve debiel.

[..]

Dude... 8)7
Ah, dus je voorouders waren debielen. Intelligentie zit in genen toch?
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  zaterdag 15 september 2012 @ 12:34:23 #177
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_116811389
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 12:31 schreef erik666 het volgende:
@PKRchamp wat doen al die moslims in het westen geef daar eens antwoord op.
Die willen een rustig en vredig leven net als jij ;)
  zaterdag 15 september 2012 @ 12:34:34 #178
3542 Gia
User under construction
pi_116811396
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 12:28 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Jij vindt hun debielen, zij vinden ons debielen...Wie heeft er gelijk?

Deze rellen gaan helemaal niet om 1 of ander filmpje, maar om de ondrukking die zij ervaren van ons, omdat wij hun niet serieus nemen.
Wat is 'serieus nemen?' Hun boekje en profeet aanbidden? Wij zijn geen moslims, dus voor ons is dat slechts een willekeurig boekje.

Als je verder eens kijkt hoeveel films en cartoons gemaakt zijn over Jezus, Abraham, enz, dan is het toch raar dat andersgelovigen er wel om kunnen lachen, of het naast zich neerleggen en dat moslims in zo'n geval het nodig vinden om mensen, die er niks mee te maken hebben, te vermoorden.

Dus ja, zij zijn debielen.
pi_116811413
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 12:33 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Proberen een fatsoenlijk bestaan op te bouwen.
Althans, de meesten.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_116811422
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 12:31 schreef mossad_agent het volgende:

Je gaat serieus een oorlogsgebied vergelijken met rellende jurken over de hele wereld nav een filmpje?

Dude... 8)7
Maar waarom zitten we in Afghanistan? We zitten daar omdat er mensen zijn die het niet eens zijn met onze normen en waarden. We hebben een heel land bezet om al qaida aan te pakken en die zijn nu doodleuk gevlucht naar een ander land wat natuurlijk heel begrijpelijk is. Duizenden doden en duizenden gewonden zijn er nu in Afghanistan puur omdat hun regering ons niet aanstond.
pi_116811436
@PKRChamp en dat kan niet in een moslimland.? Leg dat eens uit aub
pi_116811462
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2012 12:34 schreef Gia het volgende:

[..]

Wat is 'serieus nemen?' Hun boekje en profeet aanbidden? Wij zijn geen moslims, dus voor ons is dat slechts een willekeurig boekje.

Als je verder eens kijkt hoeveel films en cartoons gemaakt zijn over Jezus, Abraham, enz, dan is het toch raar dat andersgelovigen er wel om kunnen lachen, of het naast zich neerleggen en dat moslims in zon geval het nodig vinden om mensen, die er niks mee te maken hebben, te vermoorden.

Dus ja, zij zijn debielen.
Goed, standpunt gemaakt, ik ben het er niet mee eens, maar wij komen er toch niet over uit.

De oplossing is heel simpel en al vaker hier gezegd. We moeten ons terugtrekken uit die moslim landen, onze eigen landen beschermen, en hun gewoon met rust laten. Uiteindelijk zullen daar ook wel opstanden komen met hun ontwikkelingen, zoals hier de verlichting en reformatie.
200 jaar geleden deden de christenen exact hetzelfde bij een belediging van et geloof. ALleen toen kregen ze gelijk van de overheden....
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_116811464
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 12:34 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Jup, DIE mensen waren inderdaad debielen. Intussen weten 'wij' beter. De Islam leert dat ook nog wel, maar gaat nog even duren. Alhoewel het eindelijk lijkt dat er binnen de Islam ook steeds meer weerstand komt tegen 'hun' debielen.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_116811466
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 12:35 schreef Montagui het volgende:

[..]

Althans, de meesten.
Ik durf te wedden dat 99,9 procent van de moslims die naar het westen zijn gekomen dat hebben gedaan om een beter bestaan op te bouwen.
pi_116811478
@Je kan ook vluchten naar bijv. Marokko, Turkije ga daar een rustig leven.
pi_116811495
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 12:36 schreef erik666 het volgende:
@PKRChamp en dat kan niet in een moslimland.? Leg dat eens uit aub
Omdat hier in het westen betere banen te krijgen zijn dan in hun eigen land. Je ziet nu bijvoorbeeld dat het steeds beter gaat in Turkije en dat er veel Turken zijn die er over nadenken om weer terug naar Turkije te gaan.
Maar wat is volgens jou de reden dan dat ze hier zijn gekomen?
  zaterdag 15 september 2012 @ 12:39:18 #187
373754 mossad_agent
Ha-Mossad le-Modiin ule-Tafkid
pi_116811512
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 12:34 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Klopt, en die van jou ook. Of dacht jij dat Neanderthalers een hoog IQ hadden? Maar het geeft niet, je flame backfired ;)
pi_116811519
Ja het gaat goed in Turkije ik zou zeggen tegen alle Turken pak je koffer en ga genieten van je eigen cultuur en land.
  zaterdag 15 september 2012 @ 12:42:02 #189
3542 Gia
User under construction
pi_116811557
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 12:38 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Omdat hier in het westen betere banen te krijgen zijn dan in hun eigen land. Je ziet nu bijvoorbeeld dat het steeds beter gaat in Turkije en dat er veel Turken zijn die er over nadenken om weer terug naar Turkije te gaan.
Maar wat is volgens jou de reden dan dat ze hier zijn gekomen?
Gratis geld tot de dood. Zelfs als je terug gaat naar Turkije.

AOW, prima, op niveau van de levensstandaard van het land. Aanvullen tot bijstandsniveau? Nee. Waarom? Turken in Turkije zijn het probleem van Turkije.

Ook kinderbijslag voor kinderen die niet hier wonen, moet maar eens worden afgeschaft.
pi_116811563
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 12:39 schreef erik666 het volgende:
Ja het gaat goed in Turkije ik zou zeggen tegen alle Turken pak je koffer en ga genieten van je eigen cultuur en land.
Dat zou in mijn stad beteken dat de halve middenstand wegvalt. Dus ik heb liever dat die Turken hier gewoon blijven. Ik heb geen zin om afhankelijk van de supermarkt te worden voor mijn groente en fruit bovendien moet ik dan ook mijn automonteur vaarwel zeggen die mij al zo vaak heeft geholpen met kortingen en dergelijke. Nee dat is geen goed plan.
  zaterdag 15 september 2012 @ 12:43:31 #191
373754 mossad_agent
pi_116811600
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 12:42 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Dat zou in mijn stad beteken dat de halve middenstand wegvalt. Dus ik heb liever dat die Turken hier gewoon blijven. Ik heb geen zin om afhankelijk van de supermarkt te worden voor mijn groente en fruit bovendien moet ik dan ook mijn automonteur vaarwel zeggen die mij al zo vaak heeft geholpen met kortingen en dergelijke. Nee dat is geen goed plan.
Egoist.
pi_116811635
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2012 12:42 schreef Gia het volgende:

[..]

Gratis geld tot he dood. Zelfs als je terug gaat naar Turkije.

AOW, prima, op niveau van de levensstandaard van het land. Aanvullen tot bijstandsniveau? Nee. Waarom? Turken in Turkije zijn het probleem van Turkije.

Ook kinderbijslag voor kinderen die niet hier wonen, moet maar eens worden afgeschaft.
Daar is niets gratis aan hoor, ze hebben er immers jarenlang zelf geld in moeten leggen. Dus die AOW van ze mogen ze gewoon hebben.
Wat ik wel een kwalijke zaak vind is dat mensen die voor de onafhankelijkheid van Suriname gewerkt hebben in Suriname nog steeds gekort worden op hun pensioenen omdat de overheid vind dat Suriname buitenland is en dat was voor de onafhankelijkheid dus niet het geval.

Maar goed ik ben eigenlijk tegen elke vorm van uitkeringen of subsidies dus mij zal het verder aan mijn reet roesten of ze nu geld krijgen of niet.
pi_116811657
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 12:43 schreef mossad_agent het volgende:

[..]

Egoist.
Hoezo ben ik nu weer een egoist? Het is toch in ieders belang dat er een fatsoenlijke middenstand aanwezig is?
pi_116811673
Nou genoeg mensen die het gat wat de Turken dan achterlaten kunnen opvullen.
Maar het zou fijn zijn als alle moslims zich nu eens in een moslim land gingen vestigen.
Hun moskeeen bouwen in een moslimland, bouw het helemaal vol zou ik zeggen, maar vertrek uit het westen. En wij westerlingen weg uit Afghanistan Irak.
pi_116811692
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 12:39 schreef erik666 het volgende:
Een beetje jammer dat je weigert mijn vraag te beantwoorden.
pi_116811708
Welke vraag
pi_116811729
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 12:46 schreef erik666 het volgende:
Nou genoeg mensen die het gat wat de Turken dan achterlaten kunnen opvullen.
Maar het zou fijn zijn als alle moslims zich nu eens in een moslim land gingen vestigen.
Hun moskeeen bouwen in een moslimland, bouw het helemaal vol zou ik zeggen, maar vertrek uit het westen. En wij westerlingen weg uit Afghanistan Irak.
Dat kan, alleen zitten wij met heel andere motieven in Irak en Afghanistan dan de Turken hier in Nederland. Hun komen niet om hier te moorden en ons land te bezetten.
pi_116811745
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 12:47 schreef erik666 het volgende:
Welke vraag
Wat volgens jou de reden is dat Moslims naar Nederland zijn gekomen.
pi_116811753
Ja klopt de moslims bezetten de westerse wereld
  zaterdag 15 september 2012 @ 12:50:47 #200
373754 mossad_agent
pi_116811779
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 12:48 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Dat kan, alleen zitten wij met heel andere motieven in Irak en Afghanistan dan de Turken hier in Nederland. Hun komen niet om hier te moorden en ons land te bezetten.
Oh...de Nederlanders zijn naar Afghanistan om het land te bezetten en om te gaan moorden?? Je weet echt niet waar je het over hebt he?

En een bepaald volk hier willen houden omdat ze fruit verkopen, tja als dát je reden is begrijp ik best dat je echt denkt dat wij daar zitten om te moorden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')