dit is ook niet ontopicquote:Op zaterdag 15 september 2012 00:59 schreef erik666 het volgende:
Prins Harry ongedeerd bij aanval basis.
Goeie kans dat ze meteen je zaak in de fik steken omdat je Amerikaanse vlaggen verkooptquote:Op zaterdag 15 september 2012 01:03 schreef hearmeout het volgende:
Ik ga een vlaggenwinkel-keten beginnen in het Midden Oosten. Goeie business in deze tijden, me dunkt.
je zou eigenlijk aanstekers moeten gaan verkopenquote:Op zaterdag 15 september 2012 01:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Goeie kans dat ze meteen je zaak in de fik steken omdat je Amerikaanse vlaggen verkoopt
Niet als ik ze alvast licht ontvlambaar maak en ze laat verkopen door een haatbaardmans. Bewijs ik ze een dienst mee. Ze moeten ze toch ergens vandaan halen.quote:Op zaterdag 15 september 2012 01:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Goeie kans dat ze meteen je zaak in de fik steken omdat je Amerikaanse vlaggen verkoopt
Henny is het zat bij de EO, hij wordt Moslim en gaat bij de Vara werkenquote:Op zaterdag 15 september 2012 01:05 schreef Specularium het volgende:
Wat doet Henny Huisman in de OP?
Oppassen? voor wie, voor sp3c? , wij zijn niet bang voor 'mquote:Op zaterdag 15 september 2012 01:16 schreef boekenplank het volgende:
Ik zal maar oppassen als ik jullie was.
Nee zeker niet voor sp3c.quote:Op zaterdag 15 september 2012 01:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Oppassen? voor wie, voor sp3c? , wij zijn niet bang voor 'm
o, top, weten we dat ook weerquote:Op zaterdag 15 september 2012 01:17 schreef AnimeFan het volgende:
De film heet blijkbaar "The Innocence of Muslims".
Link?
we are dooooooooooooooooooooomed!quote:Op zaterdag 15 september 2012 01:28 schreef erik666 het volgende:
De zwarte vlag van al Qaida wappert nu boven de VS ambassade in Tunis!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Whut? Nuke em!quote:Op zaterdag 15 september 2012 01:28 schreef erik666 het volgende:
De zwarte vlag van al Qaida wappert nu boven de VS ambassade in Tunis!!!!!
Laat ze lekker rellen in hun eigen landen.quote:Op zaterdag 15 september 2012 02:02 schreef LelijKnap het volgende:
Waarom pikken we als superieure westerse mensen zoveel van hen. We klaren dat mo binnen een dag..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |