Zeker weten. Gewoon rustig en netjes van buiten naar binnen. Doe ik bij de meesten van m'n sneakers, alleen kreeg het niet altijd even netjes bij sommigen.quote:Op zaterdag 15 september 2012 09:24 schreef vault_tec het volgende:
deze man snapt hoe je moet veteren:
Ben je in the city of weer in het buitenland?quote:Op zaterdag 15 september 2012 10:17 schreef Bajskorv het volgende:
Tijd voor sneakers... Eerst even de kater afspoelen...
City, en de chick is niet in het land. Dagje chillen.quote:Op zaterdag 15 september 2012 10:23 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ben je in the city of weer in het buitenland?
Dat wordt dus (oa) een bezoekje aan size? en footpatrol?quote:Op zaterdag 15 september 2012 10:52 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
City, en de chick is niet in het land. Dagje chillen.
Welke maat heb je die Visvims?quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:21 schreef Atta-boy het volgende:
Eigenlijk zou phantaz ook op fok moeten komen.
Ik ga nu snel slapen, dan komen die visvims ook sneller binnen
Size, Footpatrol, Supreme en The Hideout. En als ik zin heb, even doorfietsen naar 1948 en The Goodhood Store.quote:Op zaterdag 15 september 2012 11:08 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Dat wordt dus (oa) een bezoekje aan size? en footpatrol?
Wmns 7 maar dat past me altijd goed in visvims. Volgens mij is dat gewoon hetzelfde als een heren 7.quote:
Allemaal prima winkels zo te horen. Ik ben benieuwd of je wat vindt. Hoe is die supreme winkel eig? Je zei een keer dat 1948 wel tof was.quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:06 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Size, Footpatrol, Supreme en The Hideout. En als ik zin heb, even doorfietsen naar 1948 en The Goodhood Store.
Supreme is ok, vind hun winkels nooit bijzonder tof ofzp (maar heb alleen Tokyo en Londen gezien). Eerst even echt geld uitgegeven, echt een aderlating gedaan voor een verrassing voor mijn vriendin. Nu voor mezelf op stap!quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:00 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Allemaal prima winkels zo te horen. Ik ben benieuwd of je wat vindt. Hoe is die supreme winkel eig? Je zei een keer dat 1948 wel tof was.
Als ik weer een keer in Londen ben, zou je me echt wel een goede winkels tour moeten geven.quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:49 schreef Bajskorv het volgende:
Iets minder knap, dat is het enige verschil
Nee, ik heb gewoon mazzel gehad de afgelopen jaren. Ik kan wel aardig kopen wat ik wil, maar doe het niet echt.
Dibs.quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:28 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Wmns 7 maar dat past me altijd goed in visvims. Volgens mij is dat gewoon hetzelfde als een heren 7.
Alleen bij die collabo met sophnet zijn ze te klein.
Geen probleem, hoewel het dan waarschijnlijk een route-beschrijving wordt. Ben uiteindelijk redelijk geslaagd. Zag bij Supreme weinig, maar de Supreme x Vans Fall 2012 waren beter van kwaliteit dan ik dacht. Heb uiteindelijk een Chukka in Bordeaux meegenomen, nette schoen onder lange broek deze winter. Het suede is echt nice. Ik had liever een Old Skool gehad, maar ik vind de metallic accenten erg lelijk...quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:57 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Als ik weer een keer in Londen ben, zou je me echt wel een goede winkels tour moeten geven.
Die zijn dope onder een chino, maar je hebt ook net de chukka's gehaald. Ziet er uit als mooi beweeglijk suède. crêpe zool is wel erg lekker. Ik heb Taka Hayashi met crêpe zool en dat loopt gewoon erg relaxt.quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:11 schreef Bajskorv het volgende:
Thanks, was er redelijk blij mee en het verzachtte de pijn van de eerder investering in mijn vriendin...
Zit nog te twijfelen over deze boots van British Remains. De spekzolen met hak waren dope en het suede was zo butter, niet te doen...
[ afbeelding ]
Ja, en ze zijn net genoeg voor casual werk meetings. Sneakers blijven daar lastig, helaas.quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:40 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Die zijn dope onder een chino, maar je hebt ook net de chukka's gehaald. Ziet er uit als mooi beweeglijk suède. crêpe zool is wel erg lekker. Ik heb Taka Hayashi met crêpe zool en dat loopt gewoon erg relaxt.
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:51 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Ja, en ze zijn net genoeg voor casual werk meetings. Sneakers blijven daar lastig, helaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |