Ben ik niet met je eens. In Metz is het deelnemersveld echt te goed voor een niet-constante Haase. Seppi, Mayer, Levine, Kohlschreiber, Karlovic.. Ik zie 'm er niet zo gauw van winnen op hardcourt. Om nog maar te zwijgen over Monfils en Tsonga.quote:Op zaterdag 22 september 2012 03:21 schreef Szura het volgende:
Je vraagt je toch af waarom een Haase niet in dit soort toernooien acteert. Vaak makkelijk een sloot punten te verdienen want op 3 man na is het een kansloos deelnemersveld.
J. Murray ook al, die gasten slaan natuurlijk alles tussen de tramrailsquote:Op zondag 23 september 2012 03:57 schreef Tim86 het volgende:
Ze krijgen de kwalificaties niet vol in Azië volgens mij. Rojer, Knowle, Butorac gaan zich allemaal proberen te kwalificeren voor de single
quote:Op zondag 23 september 2012 03:57 schreef Tim86 het volgende:
Ze krijgen de kwalificaties niet vol in Azië volgens mij. Rojer, Knowle, Butorac gaan zich allemaal proberen te kwalificeren voor de single
Ach, zo is Fog altijdquote:Op zondag 23 september 2012 14:13 schreef Rosario het volgende:
Meteen een kansloze break.. Dit wordt Klizans eerste ATP-titel hoor, let maar op.
Jep, hij leek ook wel haast te hebben ofzo. Zat af en toe echt als een wilde om zich heen te slaan, wat soms prachtige winners opleverde, dan weer pijnlijke missers.quote:Op zondag 23 september 2012 15:25 schreef Tim86 het volgende:
Klizan![]()
Toch wel fijn voor hem dat hij Fog in de finale tegenkomt..vandaag niets gezien, maar op basis van wat ik gisteren zag zat hij er aardig doorheen dit toernooi
Zo speelt hij altijd welquote:Op zondag 23 september 2012 15:39 schreef Rosario het volgende:
[..]
Jep, hij leek ook wel haast te hebben ofzo. Zat af en toe echt als een wilde om zich heen te slaan, wat soms prachtige winners opleverde, dan weer pijnlijke missers.
Okeeeeeeeeeeequote:Steve Darcis blesseert zich in zijn slaap
Het challengertoernooi van Orléans, in Frankrijk, gaat van start zonder Steve Darcis. De derde Belg op de wereldranglijst heeft vreemd genoeg een letsel opgelopen in bed.
Darcis heeft op zijn Twitter-pagina aangekondigd dat hij verstek moet laten gaan. "Ik heb me tijdens mijn slaap geblesseerd", schrijft hij, zonder uit te weiden over de aard van het letsel.
"We zullen zien of ik het challengertoernooi van Bergen haal, maar normaal gezien wel. Ik neem nu geen risico's."
Orléans en Darcis is sowieso geen geslaagd huwelijk. Darcis stond de voorbije drie jaar op de deelnemerslijst, maar is er nu al voor het derde jaar op rij niet bij.
Sporza
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |