Mef: een dagboek bijhouden is een goed idee, ben je in ieder geval voorbereid als ze erom vragen, en dan hoef je er dan niet alsnog aan te beginnen.
Mignonne: echt balen als je kind ziek wordt vlak voor een belangrijk onderzoek. Maar zover ik zo kan lezen ben je nog steeds positief ingesteld, is dat ook zo? Ik vind het maar knap (ook van Mef trouwens!)
Danic: ze is dan nog kleiner dan Larissa, die zit in een volle 74, bijna in maat 80
En bij mij was de kinderarts ontevreden over haar groei
donderdag ben ik bij de kinderpsycholoog geweest. Larissa heeft nog steeds heel veel driftbuien (ze is nog steeds een huilbaby eigenlijk). En onderhand weten papa en ik niet meer wat we nog voor haar kunnen doen, of wat er aan de hand is.
Helaas ben ik van het gesprek deze keer ook niet veel wijzer geworden..
maarrr er is wel nog beweging. Ik moet een afspraak maken voor extra gezins begeleiding. Dit stond al klaar voor ons, maar het ging toen even beter met Larissa, en ik wil niet teveel onderzoeken/afspraken per week hebben.
Verder krijgen we nog een ontwikkelingsonderzoek bij de kinderpsycholoog, hoewel het niet zeker is of dat gaat lukken. Larissa accepteert eigenlijk geen vreemde gezichten, en dan wordt haar gedrag onderzoeken ook moeilijk.
Het is geen vreselijk kind hoor, ze leert supersnel en het is een clowntje
We weten gewoon niet hoe we op haar driftbuien moeten reageren, het lijkt wel alsof ze erin blijft hangen
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9
www.bakgoed.nl