Wat lief dat je het vraagt!quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:23 schreef ivy_ het volgende:
Mignonne hoe was het in het ziekenhuis?
wattes? mijn chinees is niet van jouw niveauquote:
hahaquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:36 schreef mefke79 het volgende:
[..]
wattes? mijn chinees is niet van jouw niveau
Ah. Coeliakie wordt meestal niet meegenomen met een allergie test, dan heb je het meer over melk, ei, soja enzo. Wie weet, ik hoop voor je dat het meegenomen wordt, dat scheelt wellicht weer een keer prikken.quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:04 schreef mefke79 het volgende:
hij is voor nu geprikt op allergie (niet gezegd welke precies en ik heb niet op 't formulier gekeken) en ontstekingswaarden. De ontlasting op parasieten.
Wat ik me nog wel afvroeg, jouw meiden zijn nog getest op cf. Zat dat bij je jongste niet ook al in de hielprik dan?
Zo, dat is zeker petitquote:Op zaterdag 15 september 2012 09:37 schreef mignonne het volgende:
mijnes is 74 cm en 9,3kg met 19,5 maand.
ze draagt maat 74 en te heet gewassen 80
binnenkort moeten we weer naar het cb voor een extra controle want de arts had bedacht dat ze mini in de gaten wilde houden. Tsja. we gaan wel, maar ik zie er niet heel erg de meerwaarde van geloof ik.
Maar dat ik het zwaar vind om haar te dragenquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:30 schreef danic het volgende:
Zwaar?? Nee joh, doe es niet zo raar! 9,6 kg is écht niet zwaar hoor!
En het duurt nog 7,5 maand voor ze 2 is, dus dan loopt ze echt wel
F_R, Larissa staat net een weekje soms een minuutje los, stappen doet ze nog niet, de dochter van mijn kinderpsycholoog is 5 dagen ouder, en kruipt amper. Het komt dus wel vaker voorquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:10 schreef ferrari_rood het volgende:
Ean is 16 mnd en 9,65 kilo maar zit wel in kledingmaat 80 qua broeken shirtjes sluit 74 het mooist aan maar die worden wel wat te kort en schoenmaat 22. Ik vind haar al zo groot.
Vrijdag is ze naar de fysio geweest omdat als ze achter iets loopt haar linkervoetje dwars zet. Ze konden er niks over zeggen want dan moet ze eerst 6mnd los lopenLachen want ze loopt absoluut nog niet/
Ik heb die verhalen van jullie toentertijd ook gevolgt. Jammer dat het nog niet is weggetrokken, maar misschien dat ze wat meer haar ei kwijt kan zodra ze loopt (daar hoop ik met Larissa op in ieder geval). Hoe gaan jullie met de driftbuien om?quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:20 schreef Beessie-Jen het volgende:
mt 92 is Evie net aan het ongroeien... (en die wordt 3 in dec).
Liene is ruim 10 kg, 77 cm ongeveer en draagt broekjes 74/80 en shirtjes 80/86.
Tankgirl; sterkte met Larissa. Ik kan me enigzins voorstellen hoe het daar gaat. Liene heeft ook best veel van die temperamentvolle buien. (en was ook een huilbaby natuurlijk). Ik hoop dat ze er overheen groeit hier..
Mefke, ik had nog niet gereageerd, want lurk voornamelijk; maar wat naar van dat prikken.... arm mannetje. En wat balen dat hij nog steeds refluxachtige klachten houdt..![]()
Mignonne; ik heb op FB ook al gereageerd, maar wat zitten jullie toch in een rotsituatie momenteel. het 'weten' dat je meis last heeft van de gluten (hoogstws) en dan toch nog zo door te moeten, nu zelfs nog een maand langer.... Heel veel sterkte en beterschap. En mensch, wat ben je toch stoer!![]()
Wicks; leuk dat jullie er ook zijn, en wat is je duo toch leuk. En dat samen dingen doen en samen spelen wordt steeds leuker he?
Ik zal eens proberen een beetje up 2 date te blijven hier
Liene doet het, naast het temperament, heel goed. Vandaag lekker aan het oefenen met los lopen, inmiddels staat het record op 8 losse stapjes... Blijft leuk die ontwikkeling.
*heb van de week heel emo filmpjes van Evie in die fase zitten kijken....)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |