Wat lief dat je het vraagt!quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:23 schreef ivy_ het volgende:
Mignonne hoe was het in het ziekenhuis?
wattes? mijn chinees is niet van jouw niveauquote:
hahaquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:36 schreef mefke79 het volgende:
[..]
wattes? mijn chinees is niet van jouw niveau
Ah. Coeliakie wordt meestal niet meegenomen met een allergie test, dan heb je het meer over melk, ei, soja enzo. Wie weet, ik hoop voor je dat het meegenomen wordt, dat scheelt wellicht weer een keer prikken.quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:04 schreef mefke79 het volgende:
hij is voor nu geprikt op allergie (niet gezegd welke precies en ik heb niet op 't formulier gekeken) en ontstekingswaarden. De ontlasting op parasieten.
Wat ik me nog wel afvroeg, jouw meiden zijn nog getest op cf. Zat dat bij je jongste niet ook al in de hielprik dan?
Zo, dat is zeker petitquote:Op zaterdag 15 september 2012 09:37 schreef mignonne het volgende:
mijnes is 74 cm en 9,3kg met 19,5 maand.
ze draagt maat 74 en te heet gewassen 80
binnenkort moeten we weer naar het cb voor een extra controle want de arts had bedacht dat ze mini in de gaten wilde houden. Tsja. we gaan wel, maar ik zie er niet heel erg de meerwaarde van geloof ik.
Maar dat ik het zwaar vind om haar te dragenquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:30 schreef danic het volgende:
Zwaar?? Nee joh, doe es niet zo raar! 9,6 kg is écht niet zwaar hoor!
En het duurt nog 7,5 maand voor ze 2 is, dus dan loopt ze echt wel
F_R, Larissa staat net een weekje soms een minuutje los, stappen doet ze nog niet, de dochter van mijn kinderpsycholoog is 5 dagen ouder, en kruipt amper. Het komt dus wel vaker voorquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:10 schreef ferrari_rood het volgende:
Ean is 16 mnd en 9,65 kilo maar zit wel in kledingmaat 80 qua broeken shirtjes sluit 74 het mooist aan maar die worden wel wat te kort en schoenmaat 22. Ik vind haar al zo groot.
Vrijdag is ze naar de fysio geweest omdat als ze achter iets loopt haar linkervoetje dwars zet. Ze konden er niks over zeggen want dan moet ze eerst 6mnd los lopenLachen want ze loopt absoluut nog niet/
Ik heb die verhalen van jullie toentertijd ook gevolgt. Jammer dat het nog niet is weggetrokken, maar misschien dat ze wat meer haar ei kwijt kan zodra ze loopt (daar hoop ik met Larissa op in ieder geval). Hoe gaan jullie met de driftbuien om?quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:20 schreef Beessie-Jen het volgende:
mt 92 is Evie net aan het ongroeien... (en die wordt 3 in dec).
Liene is ruim 10 kg, 77 cm ongeveer en draagt broekjes 74/80 en shirtjes 80/86.
Tankgirl; sterkte met Larissa. Ik kan me enigzins voorstellen hoe het daar gaat. Liene heeft ook best veel van die temperamentvolle buien. (en was ook een huilbaby natuurlijk). Ik hoop dat ze er overheen groeit hier..
Mefke, ik had nog niet gereageerd, want lurk voornamelijk; maar wat naar van dat prikken.... arm mannetje. En wat balen dat hij nog steeds refluxachtige klachten houdt..![]()
Mignonne; ik heb op FB ook al gereageerd, maar wat zitten jullie toch in een rotsituatie momenteel. het 'weten' dat je meis last heeft van de gluten (hoogstws) en dan toch nog zo door te moeten, nu zelfs nog een maand langer.... Heel veel sterkte en beterschap. En mensch, wat ben je toch stoer!![]()
Wicks; leuk dat jullie er ook zijn, en wat is je duo toch leuk. En dat samen dingen doen en samen spelen wordt steeds leuker he?
Ik zal eens proberen een beetje up 2 date te blijven hier
Liene doet het, naast het temperament, heel goed. Vandaag lekker aan het oefenen met los lopen, inmiddels staat het record op 8 losse stapjes... Blijft leuk die ontwikkeling.
*heb van de week heel emo filmpjes van Evie in die fase zitten kijken....)
Had je tijdens de zwangerschap ook al problemen, of is dit echt later gebeurd?quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:26 schreef Aventura het volgende:
Ik vind het tillen ook zwaar hoor. Knul loopt al wel, maar natuurlijk nog geen hele lange stukken. Ik heb nu zelfs spit; heb diclofenac gekregen en ben me nu aan het beraden hoe nu verder. Want ik heb nu al 6 weken pijn en het belemmert me steeds meer. Heb veel moeite met de dagelijkse dingen, zoals de kleine in en uit bed of bad doen, zijn speeltjes of etensresten van de grond rapen, met hem ravotten..alles is met pijn. Ik vraag me weleens af of het niet gewoon ook veroorzaakt is door de knul, dat ik hem steeds verkeerd getild heb ofzo.
Soms negeren we het enigzins in de hoop dat ze niet standaard bij alles wat haar frustreert in de piepmodus gaat .( en dan hebben we het over; even struikelen over je eigen been, en dan echt gieren, en tranen met tuiten). Het ligt er ook aan hoe de dag verloopt, soms helpt het om dr even uit de situatie te halen, dus even naar buiten, andere kant van de kamer....quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:00 schreef The_Tankgirl het volgende:
[..]
Ik heb die verhalen van jullie toentertijd ook gevolgt. Jammer dat het nog niet is weggetrokken, maar misschien dat ze wat meer haar ei kwijt kan zodra ze loopt (daar hoop ik met Larissa op in ieder geval). Hoe gaan jullie met de driftbuien om?
Oh herkenbaar, van de week viel Larissa op haar billen terwijl ze achter haar loopkar liep, niks aan de hand dus. Maar Larissa zette het gelijk op een boos gebrul (met idd ook gelijk tranen met tuiten). Gelukkig was haar er even op aanspreken genoeg. Knuffelen doe ik eigenlijk niet als ze zo krijst, omdat ik bang ben dat ze het dan helemaal vaak gaat doen. Of zie ik dat dan verkeerd?quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:04 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
Soms negeren we het enigzins in de hoop dat ze niet standaard bij alles wat haar frustreert in de piepmodus gaat .( en dan hebben we het over; even struikelen over je eigen been, en dan echt gieren, en tranen met tuiten). Het ligt er ook aan hoe de dag verloopt, soms helpt het om dr even uit de situatie te halen, dus even naar buiten, andere kant van de kamer....
En soms helpt het om gewoon even lekker te knuffelen, en haar op die manier te laten ontspannen...
Het is hier momenteel ook echt even erger, maar denk dat het hier ook grotendeels komt door de frustatie die bij het bijna-lopen hoort....
tja, het is een gevoelskwestie denk ik, soms is ze zo boos en gefrustreerd, en het enige wat ze dan kan doen is huilen/gillen... en ik kan me voorstellen dat ze dan zo ontzettend niet lekker in dr velletje zit, dat het ook wel heel fijn is, om haar enigzins het gevoel te geven dat ze begrepen wordt...quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:10 schreef The_Tankgirl het volgende:
[..]
Oh herkenbaar, van de week viel Larissa op haar billen terwijl ze achter haar loopkar liep, niks aan de hand dus. Maar Larissa zette het gelijk op een boos gebrul (met idd ook gelijk tranen met tuiten). Gelukkig was haar er even op aanspreken genoeg. Knuffelen doe ik eigenlijk niet als ze zo krijst, omdat ik bang ben dat ze het dan helemaal vaak gaat doen. Of zie ik dat dan verkeerd?
Sofie heeft ook gelopen met haar linkervoetje enorm naar binnen. Ik ben ook een keer of 4 naar de fysio geweest. Maar dat was idd al wel toen ze een maand of 3 liep.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:23 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb ook een poos gewacht voor ik de fysio belde. Maar ze ging hem steeds schuiner zetten. En ze kruipt enkel op haar knieën. Dus toch maar even gebeld. Ik hoop dat ze loopt voor ze 2 jaar is. Ik vind d'r een beetje zwaar worden
Bij verdriet dan knuffel ik verdriet negeren vind ik zo sneu.quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:10 schreef The_Tankgirl het volgende:
[..]
Oh herkenbaar, van de week viel Larissa op haar billen terwijl ze achter haar loopkar liep, niks aan de hand dus. Maar Larissa zette het gelijk op een boos gebrul (met idd ook gelijk tranen met tuiten). Gelukkig was haar er even op aanspreken genoeg. Knuffelen doe ik eigenlijk niet als ze zo krijst, omdat ik bang ben dat ze het dan helemaal vaak gaat doen. Of zie ik dat dan verkeerd?
Wat je zegt klopt voor mij/ons in ieder geval. Ik kan haar gehuil ook niet onderscheiden, het is voor ons (dus ook voor haar papa) allemaal hetzelfde geworden. Ik weet niet wanneer ze verdriet heeft, of boos is, of gefrustreerd. Of ze is gewoon elke keer gefrustreerd, dat kan ook.quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:50 schreef Aventura het volgende:
Ik denk dat het ook te maken heeft met hoe vaak en hoe erg de driftbuien zijn. Zelf maakte ik pas kennis met het fenomeen toen knul bijna een jaar oud was. Daarvoor vond hij alles prima en was hij tevreden. Wanneer hij nu gefrustreerd is of boos, dan trekt dat meteen mijn aandacht, ben ik bezorgd en benieuwd naar wat hem dwars zit. En heb dan genoeg geduld om hem te troosten. Ik kan me echter goed voorstellen dat continue driftbuien op den duur een beetje vervreemdend gaan werken. Dat je het dan soms even echt niet meer weet. Tankgirl, is dat waarom jullie professionele hulp hebben? Of is dat niet alleen n.a.v. Larissa's driftbuien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:53 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Die vermaanddag gaat hier altijd geruisloos voorbij eigenlijk.
Ben ik nu een ontaarde moeder?
Hier net zo hoorquote:Op dinsdag 18 september 2012 15:53 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
+1 Tis dat ik me gister besefte dat ze over iets meer dan een maand alweer jarig is. Moeten we gaan verzinnen wat ze krijgt.quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:53 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Matthias en Eva welkomquote:Op woensdag 19 september 2012 17:07 schreef Beessie-Jen het volgende:
ahhhh schatties; Matthias en Eva...![]()
![]()
Welkom!
FR; sterkte! sprongetje?
Liene heeft ook weer een paar zulke dagen achter de rug en lijkt het lopen ook ineens te begrijpen, ze doet steeds een stap of 4/5 (gister zelfs een paar extra als toegift haha).
Nah, als dat een sprong zou zijn dan is dat hier al twee maanden bezig.quote:Op woensdag 19 september 2012 19:19 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Matthias en Eva welkom
Geen idee of het een sprongetje is. Hebben ze die rond de 16mnd ook? Ze vond d'r toetje niet lekker. Echt hysterisch achterover gooien. Als we willen helpen idem dito.
Wat heeft ze een heerlijke spekjes!!quote:Op woensdag 19 september 2012 14:48 schreef Take_A_Picture het volgende:
[ afbeelding ]
Hoi! Eva komt zich ook melden
Hier zijn er ook van die dagen hoor! Maar ik geef mijn 2 dagen met hem samen aan niemand afquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:34 schreef Aventura het volgende:
Vandaag was er met ventje geen land te bezeilen. Hij trekt aan mijn haar, maait met zijn armen bij het eten zodat alles in het rond vliegt, laat eten uit zijn mond vallen, mij strak aankijkend, jengelt als iets niet lukt....Hij kan al precies op de juiste knoppen drukken! Ja, ook dreumesen van 14 maanden kunnen al puberen! Ik voel me soms echt woest worden wanneer hij zo doetIk geef nu wel duidelijk mijn grenzen aan, dat deed ik soms niet voldoende. Vond zijn gedrag dan ook wel weer grappig, en werd dan te toegeeflijk. En dat walst-ie zo over me heen. Daar heeft manlief me echt op moeten wijzen. Vanmiddag was hij wel weer schattig. Wilde steeds opgetild worden door me en tegen me aan hangen. Had-ie blijkbaar toch nodig. Ik geniet van zo'n dag met hem, maar vind het ook wel erg intensief. Intensiever dan een werkdag. Ik heb vandaag niets kunnen doen wat ik op mijn planning had. Huis is een bende...Ik vraag me serieus af hoe moeders of vaders die de hele week alleen bij hun kind zitten, niet gillend gek worden. En dit is nog met 1 kind en 1 dag in de week dat ik helemaal alleen ben met 'm.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik vind het fijner als ik het samen met manlief doe en dat is gelukkkig vier dagenquote:Op maandag 24 september 2012 11:07 schreef Juud79 het volgende:
@Aventura, ik ben de altijd bij mijn mupke en zou niet anders willen.
Maar ik ben heul blij met 1 of 2 dutjes per dag en als ze 's avonds om 19.00 ligt te slapen en de avond voor mij is. Het is inderdaad heel erg intensief. Dwarsheid, mopperen, overal aan/in/op zitten.
Ik ga nu geregeld even lekker alleen wat winkelen ofzo, maar echt een dagje zonder haar moet ik nog niet aan denken.![]()
Ons meisje loopt sinds vorige week woensdag echt los!![]()
Niet meer een paar pasjes, maar gewoon alles, binnen en buiten. Wat een mijlpaal is dat zeg, wat zijn we trots! En wat is ze opeens groot....![]()
@BJ, wat knap!!!
Hier hetzelfdequote:Op maandag 24 september 2012 17:00 schreef Aventura het volgende:
Slapen is ook hier slecht. Elke nacht om 3 uur is hij wakker. Ik geef dan wat warme melk en dan slaapt hij door, maar ik kan vaak de slaap niet goed vatten daarna. En om 6 uur staat hij dan alweer te stuiteren..!
Ja he...kind is 14 maanden. Toen ik 14 maanden was...:Pquote:Op maandag 24 september 2012 20:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Haha de ipad en iphone weet meneer hier ook zijn eigen apps te vinden en op te starten. Hij heeft eigenlijk geen hulp er meer bij nodig. Echt ongelooflijk!
Had ik net gedaanquote:
Ja hij had vanmorgen al alle dvds uit het kastje getrokken toen ik de vaatwasser aan het uitpakken was.quote:Op woensdag 26 september 2012 11:04 schreef Cyntiaa het volgende:
Dat zou zo een actie van Cas kunnen zijnHoewel hij het leuker vindt om onze buffetkast leeg te trekken
o dat is fijn! Tienus is tegenwoordig sneller boven dan ik. We moeten de deur naar de gang echt dichthouden. En het nieuwste spelletje is op de bank staan, handen los en je dan laten vallen. Zucht. Dat gaat weer blauwe plekken opleveren.quote:Op woensdag 26 september 2012 13:56 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik vind het juist wel schattig dat Cas alles rooft wat maar te roven valtEn meneer wacht nu standaard onderaan de trap wanneer ik bijvoorbeeld iets van boven moet halen.
Die van mij eet gewoon mee 's avonds rond 6 uur.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:29 schreef The_Tankgirl het volgende:
[...]
Even een vraagje, hoe laat eten jullie dreumesjes warm?
Die linkm wil ik ook. Lijkt mij wel handig in het vliegtuig straks.quote:Op zondag 30 september 2012 11:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Er is een topic over apps danic!
Kreta cadeautje van mijn oudersquote:Op zondag 30 september 2012 18:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Waar gaan jullie heen FR?
Puck is heul bedreven met de iphone en ipad inmiddels.
Beetje late reactie, maar Destin is net 12 maanden nu.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:56 schreef Beessie-Jen het volgende:
[...]
Scorpionsworld; hoe oud is je mannetje ook alweer? ongeveer net zo oud als mijn mini toch?
Knap hoor!![]()
[...]
Hopla!quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Die van mij roept om 04.30 om de naam van een filmpje op de ipad die hij wil zien dus ach
zooo schattig, je ukkie onder een dekentjequote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:42 schreef kaatjejannie het volgende:
Sofie zegt overal nee op. Wat je ook vraagt.
Sofie kijkt ook nog wel eens kro kindertijd. Als kikker en nijntje erin zitten. Hele film kan ze niet uitzitten, maar ze kan tegenwoordig wel gezellig naast me op de bank komen zitten tv kijken. Wij zitten vaak onder een dekentje, nou dat wilde zij ook wel. Dus een dekentje gepakt (nog van de kinderwagen) en daar gaat ze nu onder zitten op de bank.
[ afbeelding ]
praten gaat ook als een tierelier. Soms zegt ze woorden of zinnen en dan vraag ik me echt af hoe ze dr bij komt.
Oh ja, die periode heeft Larissa ook gehad (en soms nog steeds). Ik kan er nog steeds niet normaal naar luisteren zonder in de lach te schieten (en ze weet dat ookquote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:50 schreef Sannne het volgende:
Wat heerlijk zo, Sofie
Elise geeft wel antwoord met ja of nee. Alleen begrijpt ze nog niet wat ze zegt, haha.
De woordjes gaan hier ook komen, ze doet me na.. Als ze mij iets geeft zegt ik altijd 'dankjewel'. Dus nu komt ze iets geven terwijl ze Daidaida zegtSchattig hoor dat geklets.
Wat me opvalt, ze heeft verschillende stemmen. Een hele hese, zware stem, maar ook een piepstem waarmee ze brabbelt.. Maf!
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:39 schreef Juud79 het volgende:
Woohoo Tankgirl, wat goed!![]()
Het is zooooo leuk dat lopen en ook zo handig!![]()
Ik geniet me echt suf de afgelopen weken, ze is zo leuk aan het spelen en kletsen en gaat kusjes en knuffels geven, spelen met haar pop. Ze begrijpt opeens veel meer, als ik zeg 'Zal mama je naar bedje brengen?' loopt ze naar de kamerdeur. Ze wijst de hele dag aan wat ze wil hebben onder een luid 'deze'. Ze eet een appeltje met schil een heel eind op en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Ik vind je kindje, maar ook die kleeeeertjes HELEMAAL geweldig! HebbuhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ja, je meiske ook ja
)
Aventura: je krijgt dadelijk ook weer heel erg een mama-fase. Larissa was ook een hele tijd een papa's kindje, maar vandaag was ze heeeeelemaal mamamamamama
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
Als man erbij is dan trekt-ie erg naar hem toe. Vandaag ben ik alleen met hem en nu hebben we weer de grootste lol. Ik vat het ook niet persoonlijk op verder, het gaat niet om mij. Het voelt alleen een beetje lullig. Gaat vast over.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:18 schreef Vanyel het volgende:
Lijkt me moeilijk Aventura. Is dat altijd, dus ook als jij alleen bent of alleen als jullie samen zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)
hahaha wat schattig!quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:33 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Die kleine E. lekker snoepen zonder buikpijn![]()
Puck blijft maar E. E. E. roepen. Vandaag ook weerZe heeft indruk gemaakt hoor!
fixed!quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:07 schreef Vanyel het volgende:
Kinderarts mag wel opschieten met zijn haar diagnose!
Had ik kunnen weten. Tegenwoordig zijn praktisch alle kinderartsen vrouw, toch. Ik heb nog geen mannelijke ontmoet sinds Dot.quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:16 schreef mignonne het volgende:
[..]
fixed!
volgende week! nog heel eventjes spannend dus![]()
hoewel ik vermoed dat als ze het een week eerder in handen heeft dat ze dan ook belt om het door te geven. Dat was bij de bloeduitslagen in ieder geval wel zo, de afspraak stond pas voor 3 weken later maar ze belde dus veel eerder al met de uitslagen. Wel fijn
Sarah had een hele vriendelijke meneer de kinderartsquote:Op maandag 15 oktober 2012 07:20 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Had ik kunne weten. Tegenwoordig zijn praktisch alle kinderartsen vrouw, toch. Ik heb nog geen mannelijke ontmoet sinds Dot.
Haha toen Matthias in het ziekenhuis lag liepen er hier op de kinderafdeling alleen maar mannelijke kinderartsen. wij waren toen juist verbaasd dat er helemaal geen vrouwen waren!quote:Op maandag 15 oktober 2012 07:20 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Had ik kunnen weten. Tegenwoordig zijn praktisch alle kinderartsen vrouw, toch. Ik heb nog geen mannelijke ontmoet sinds Dot.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 07:20 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Had ik kunnen weten. Tegenwoordig zijn praktisch alle kinderartsen vrouw, toch. Ik heb nog geen mannelijke ontmoet sinds Dot.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:30 schreef danic het volgende:
Wij hadden ook een grappig iets vanavond. Ik liep al rond in pyjama omdat ik volledig rust moet houden ivm bloedverlies. Op die pyjama staan allemaal afbeeldingen van Betty boop. Zeg ik tegen vriend "ook een stomme naam eigenlijk, tina tiet". Antwoord van Eva: "tietah tietah"..... Eeeeh oké....
Mijn man heeft de kleine wijs gemaakt dat de baby Daisy gaat heten. Dus nu roept de kleine de hele tijd DAAAAAAAAAIIIIIISYYYYYYY! Tegen alles. En vooral wijzen naar mijn buikquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:30 schreef danic het volgende:
Wij hadden ook een grappig iets vanavond. Ik liep al rond in pyjama omdat ik volledig rust moet houden ivm bloedverlies. Op die pyjama staan allemaal afbeeldingen van Betty boop. Zeg ik tegen vriend "ook een stomme naam eigenlijk, tina tiet". Antwoord van Eva: "tietah tietah"..... Eeeeh oké....
Herkenbaar. Sofie denkt dat de baby noa gaat heten. Dus die prikt steeds in mijn buik: mama, baby noa in buik...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn man heeft de kleine wijs gemaakt dat de baby Daisy gaat heten. Dus nu roept de kleine de hele tijd DAAAAAAAAAIIIIIISYYYYYYY! Tegen alles. En vooral wijzen naar mijn buik
Ik ben blij dat we nu weten dat ze het dus echt gaat roepen. Niet bij stil gestaan dat ze het al over zou nemen. En dan moeten we de echte naam maar stil houdenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:36 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Herkenbaar. Sofie denkt dat de baby noa gaat heten. Dus die prikt steeds in mijn buik: mama, baby noa in buik...
Nog in het ziekenhuis. Proberen vandaag over te stappen van vernevelen naar de pufjes en kijken of hij het erop redt. Morgen is onze kinderarts er weer, als pufjes zo goed gaan waarschijnlijk morgen naar huis toe.quote:
Lijkt mij wel schrikken zeg, of blijf je er nuchter onder?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:29 schreef danic het volgende:
Tankgirl, gaat goed. Ik verlies af en aan nog wel bloed, maar moet gewoon rustig aan doen. Dinsdag extra controle bij de vk eb donderdag uitslag van de kweekjes. Met de kleine gaat gelukkig alles goed!
Tally, wij hebben het eva nog niet verteld, dat doen we wel als alles goed blijft en het wat meer zichtbaar wordt.
Wat leuk dat ze het al zo goed begrijpt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |