abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116942633
Ik begrijp niet zo goed de advocatur woorden, maar hij dus hij hoefd nog niet te stoppen met zijn werk s
tot een andere procedure komt kan 5 tt 6 maanden kan duren, denk ik......
pi_116942794
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 17:48 schreef Ole het volgende:

[..]

Valt toch best mee hier? Heb hier nog niets weggemod. En geprovoceerd? Kom op zeg, jullie kunnen toch wel iéts hebben?
Leg echt niet op alle slakken zout, vraag alleen of het weer on topic kan.
Mag ik u vragen a.u.b. waarom mijn berichten zijn weg, ik heb niks gedaan, ik heb gewoon reageerd ,neetjes.
  Moderator / Miss SHO dinsdag 18 september 2012 @ 18:01:09 #153
22592 crew  Ole
pi_116943061
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 17:54 schreef zouzou het volgende:

[..]

Mag ik u vragen a.u.b. waarom mijn berichten zijn weg, ik heb niks gedaan, ik heb gewoon reageerd ,neetjes.
Omdat ze niet over het onderwerp gingen. Verder heb je geen note, heb ik ook geen ban aangevraagd. Dus gewoon doorposten over het onderwerp dan komt alles goed.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_116943707
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 18:01 schreef Ole het volgende:

[..]

Omdat ze niet over het onderwerp gingen. Verder heb je geen note, heb ik ook geen ban aangevraagd. Dus gewoon doorposten over het onderwerp dan komt alles goed.
Oh, ik dacht dat ik heb goed gedaan, ok dan sorry voordat.
  dinsdag 18 september 2012 @ 18:21:30 #155
16305 Jappie
parttime reverend
pi_116943965
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 17:48 schreef Ole het volgende:

[..]

Valt toch best mee hier? Heb hier nog niets weggemod. En geprovoceerd? Kom op zeg, jullie kunnen toch wel iéts hebben?
Leg echt niet op alle slakken zout, vraag alleen of het weer on topic kan.
Lol..."jullie" ? :o

Laat ik het anders zeggen...
Dit hele topic heeft eigenlijk helemaal geen bestaansrecht, waarom in vredesnaam een so called speculatietopic maken terwijl er al een "gate" topic bestaat wat vanaf de start vol speculaties staat ?
Dit topic is er gekomen om pro en anti te scheiden maar door het topic deze naam mee te geven wordt er tevens een diskwalificatie aan de pro's meegegeven. :{

Vervolgens kun je nu als geinteresseerde 2 topics in de gaten houden die allebei net zo vervuild worden omdat mensen nu eenmaal de bizarre neiging schijnen te hebben om op een discussieforum op elkaar te reageren. :7

Eerlijkheidshalve moet ik toegeven dat als je als neutrale lezer naast deze 2 topics ook nog eens het feedback topic naleest dat je daar met enige moeite uit kunt halen dat er nu wel een zeker evenwicht in het terechtwijzen van mensen word nagestreeft, echter jouw losse post leek te duiden op wederom een terechtwijzing naar kamp pro daar waar imho de verhoudingen op dat gebied in de oorspronkelijke reeks ook al enigzins scheef gegroeid waren.

p.s. needless to say dat dit mijn laatste offtopic reactie in dit topic is geweest ;)
  dinsdag 18 september 2012 @ 19:46:32 #156
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_116948390
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 17:38 schreef zouzou het volgende:

[..]

ja, hij heeft zijn andelen voor Eliza verkocht.
Dat maakt hem nog geen miljardair, zoals de berichten in je link hem noemen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_116950083
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 19:46 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat maakt hem nog geen miljardair, zoals de berichten in je link hem noemen.
klopt, er staat ook dat Estelle is de dochter van de voetbaler J.Crijff, fout.
  dinsdag 18 september 2012 @ 20:28:30 #158
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_116950890
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 20:16 schreef zouzou het volgende:

[..]

klopt, er staat ook dat Estelle is de dochter van de voetbaler J.Crijff, fout.
Ik ga er vanuit dat de fouten niet beperkt zijn tot die twee fouten, maar dat het hele artikel gewoon vol BS staat.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_116953495
De krant die Zouzou aanhaalt staat ongeveer hetzelfde als wat hier in de kranten stond. Ze heeft toch ook gezegd dat er geen bloed op zijn blouse zat of dat ze dat in ieder geval niet heeft gezien. Ik denk ook niet dat de krant Estelle zelf heeft geintervieuwd maar gewoon de zaak hebben gevolgd zoals het hier staat.

En die Bram is toch nog niet geschorst? tenmionste niet voor oktober zoiets heb ik gehoord. Ik weet het ook niet. Maar dat zal voor Estelle geen probleem zijn die krijgt dan wel een andere die inzage heeft in de zaak
pi_116963734
De haat tegen deze man is zo erg dat er rare dingen van ontstaan. Iedereen heeft fans en haters als je beroemd bent maar dit is toch wel een beetje vreemd. Je moet of heel goed zijn in het negeren of het topic word idd ontspoord.

Als je anti bent prima denk je anders dan mag je gewoon niet reageren.

Raar is dit aan Badr te danken of zijn ze gewoon zo
pi_116965089
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 21:07 schreef simpelintje het volgende:
De krant die Zouzou aanhaalt staat ongeveer hetzelfde als wat hier in de kranten stond. Ze heeft toch ook gezegd dat er geen bloed op zijn blouse zat of dat ze dat in ieder geval niet heeft gezien. Ik denk ook niet dat de krant Estelle zelf heeft geintervieuwd maar gewoon de zaak hebben gevolgd zoals het hier staat.

En die Bram is toch nog niet geschorst? tenmionste niet voor oktober zoiets heb ik gehoord. Ik weet het ook niet. Maar dat zal voor Estelle geen probleem zijn die krijgt dan wel een andere die inzage heeft in de zaak
Ik denk dat het sowieso geen probleem voor Estelle is, omdat hij volgens mij niet echt een rol in de strafzaak zal krijgen. Het kwam op mij over alsof hij haar meer dingen uitlegt op Jip en Janneke-niveau ("kijk Estelle, die meneer met die pruik is de rechter en hij beslist of boeven de gevangenis in moeten"). En getuigen hebben sowieso geen advocaat, tenzij ze jokken en daarna zelf het haasje zijn.
pi_116970384
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 23:38 schreef simpelintje het volgende:
De haat tegen deze man is zo erg dat er rare dingen van ontstaan. Iedereen heeft fans en haters als je beroemd bent maar dit is toch wel een beetje vreemd. Je moet of heel goed zijn in het negeren of het topic word idd ontspoord.

Als je anti bent prima denk je anders dan mag je gewoon niet reageren.

Raar is dit aan Badr te danken of zijn ze gewoon zo
Het valt me op dat jij regelmatig vrij heftige termen en superlatieven gebruikt, zoals haat, vernedering, monster. Daarmee maak je het beeld zelf ongenuanceerder dan hoe de meeste mensen zich hier uitdrukken. In het FB-forum doe je voorkomen alsof mensen jou hier haten, maar dat lijkt me schromelijk overdreven. Het zou in mijn ogen ook zielig en buitenproportioneel zijn om iemand die je alleen"kent" van een forum te haten.

Ik zie verder niet in waarom je niet welkom zou zijn. Als ik voor mezelf spreek, vind ik het juist prima als er verschillende meningen verkondigd worden en is dat juist de lol van een forum. En zowel de 'haters' (jouw woorden) als de mensen die het voor Badr opnemen, vallen regelmatig in herhaling en komen soms wat drammerig over, myself included. Maar dat komt ook omdat er weinig nieuws is.

Je oppert in je eigen topic dat Badrs afkomst wellicht een rol speelt in de beeldvorming. Echter, ik heb nog amper gelezen dat iemand aan zijn afkomst refereert op FOK. Wilders' goedkope retoriek vond hier (en in NWS) dan ook weinig navolging. Dat is op telegraaf.nl bijvoorbeeld wel anders.

[ Bericht 0% gewijzigd door MightyMightyM op 19-09-2012 10:01:52 ]
  woensdag 19 september 2012 @ 10:10:54 #163
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_116970798
Dat dus. Er worden veel te grote woorden veel te dramatisch gebruikt.

Dit is een forum waarbinnen je via het geschreven woord met elkaar communiceert en dan is het prettig als dat geschreven woord ook leesbaar is. Anders gaat het (mij) al snel irriteren. Dan kun je makkelijk roepen 'lees er dan overheen', maar dat vind ik niet zo handig in een forum waar je actie en reactie hebt.

En Simpelintje heeft gisteravond laten zien best begrijpelijk te kunnen schrijven. Dus als ze zich die moeite wat vaker getroost, komt het helemaal goed.

O+ Haat, ik haat niemand, ik haat die shit. Liever laat ik je weten hoe laat het is. O+
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator / Miss SHO woensdag 19 september 2012 @ 11:30:36 #164
22592 crew  Ole
pi_116973358
Maar goed. Komt die zaak nou nog eens voor of hoe zit dat?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  woensdag 19 september 2012 @ 11:37:13 #165
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_116973568
Het voorarrest is nog niet eens ten einde, en Badrs getuige (Estelle) had haar verhoor laten verzetten omdat ze niet lekker in haar vel zat.

Lijkt me sterk dat een weigerachtige zieke getuige reden is om de verdachte eerder vrij te laten...
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 19 september 2012 @ 11:37:39 #166
383766 barca71
happy go lucky
pi_116973592
Waarschijnlijk oktober, zou stellemans ook komen kijken?
  woensdag 19 september 2012 @ 11:39:24 #167
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_116973653

[ Bericht 50% gewijzigd door static op 19-09-2012 11:41:22 (Kom jij ook nog een plasje doen?) ]
Leef en Laten Leven
pi_116974462
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 11:37 schreef barca71 het volgende:
Waarschijnlijk oktober, zou stellemans ook komen kijken?
En hoe zou heur haar en make-up eruit zien? En welke verslaggever neemt ze mee en welke ongepaste outfit trekt ze nou weer aan? Vragen, vragen, vragen...

Waar baseer je eind oktober op?
  woensdag 19 september 2012 @ 12:03:36 #169
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_116974531
Voorarrest verlengd was met 90 dagen, en dat was eind juli....
Dus tegen die tijd (einde voorarrest = eind oktober) zal er wel iets ondernomen moeten worden lijkt me.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_116975085
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 12:03 schreef Leandra het volgende:
Voorarrest verlengd was met 90 dagen, en dat was eind juli....
Dus tegen die tijd (einde voorarrest = eind oktober) zal er wel iets ondernomen moeten worden lijkt me.
Goed verhaal :P Maar ik ging uit van de mogelijkheid dat hij na dit voorarrest vrijgelaten zou worden in afwachting van het proces.
  woensdag 19 september 2012 @ 12:29:03 #171
383766 barca71
happy go lucky
pi_116975330
Ja maar dat zal dan wel niet zo lang meer duren ze zijn er immers al drie maanden mee bezig, verhoren en bewijzen verzamelen, nog even geduld hebben mensen ; ) kwam vd week nog een grappig artikel tegen van maar liefst 3! jaar geleden, waarvan de inhoud je toch wel doet vermoeden dat stellemans idd al langer héél ongelukkig en alleen was, praat niet goed dat ze gewoon bij ruud bleef maar het verklaart wel dat nu ze eenmaal Bad tegen was gekomen, groot sterk, gevaarlijk en een hoop aandacht voor haar, ze dat nu natuurlijk niet zomaar vaarwel kan zeggen..dat snap ik ergens wel

http://www.primeurjagers.(...)lit_en_estelle_.html
  woensdag 19 september 2012 @ 12:40:21 #172
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_116975659
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 12:20 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

Goed verhaal :P Maar ik ging uit van de mogelijkheid dat hij na dit voorarrest vrijgelaten zou worden in afwachting van het proces.
Dat kan ook, of ze zorgen dat hij niet vrijkomt.
Afhankelijk van wat ze tegen hem hebben en wat ze verwachten dat de risico's van een vrijlating zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_116975714
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 12:40 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat kan ook, of ze zorgen dat hij niet vrijkomt.
Afhankelijk van wat ze tegen hem hebben en wat ze verwachten dat de risico's van een vrijlating zijn.
Iedereen heeft wat tegen Badr, dat weet je toch?
  woensdag 19 september 2012 @ 12:42:11 #174
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_116975718
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 12:29 schreef barca71 het volgende:
Ja maar dat zal dan wel niet zo lang meer duren ze zijn er immers al drie maanden mee bezig, verhoren en bewijzen verzamelen, nog even geduld hebben mensen ; ) kwam vd week nog een grappig artikel tegen van maar liefst 3! jaar geleden, waarvan de inhoud je toch wel doet vermoeden dat stellemans idd al langer héél ongelukkig en alleen was, praat niet goed dat ze gewoon bij ruud bleef maar het verklaart wel dat nu ze eenmaal Bad tegen was gekomen, groot sterk, gevaarlijk en een hoop aandacht voor haar, ze dat nu natuurlijk niet zomaar vaarwel kan zeggen..dat snap ik ergens wel

http://www.primeurjagers.(...)lit_en_estelle_.html
Ze zijn nog geen drie maanden bezig, Sensation is nog niet eens 3 maanden geleden.

Maar ze waren hem vanaf eind mei wel al aan het volgen met een ABC-team, dus er zal nog wel meer boven water komen.
Oeh.... zouden die ABC-ers al van de verkering met Estelle geweten hebben voor Ruud het wist? :o
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 19 september 2012 @ 12:46:02 #175
383766 barca71
happy go lucky
pi_116975822
Tuurlijk wisten die dat! Ze deden ook niet echt bepaald voorzichtig, ze loog alleen thuis verder gingen ze gewoon hun gang..
Nieuwtje van vandaag, om iedereen ff mee zoet te houden..

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)adr-en-Estelle.dhtml
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')