Erop lijken is anders dan zijn natuurlijk.quote:Op maandag 17 september 2012 11:04 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik vind hem niet echt intelligent lijken. Dus ook niet interessant om te zien.
En dat werd niet gelooft, dat hysterische geschreeuw om die bronnen wat uiteindelijk haar ban werd was dus niet nodig.quote:
Ik neem aan van hem, zo ziet het er wel uit iig.quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:27 schreef Hedera het volgende:
[..]
Is dat linkerplaatje van zijn rug of van iemand anders? Wel vies overigens...
dat was in nws. Daar zijn bronnen verplicht.quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:47 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
En dat werd niet gelooft, dat hysterische geschreeuw om die bronnen wat uiteindelijk haar ban werd was dus niet nodig.
En mensen mij maar proberen wijs te maken dat ze alles verzon of uit de opzij haalde oid.
Ze hebben mij anders verteld,in NWS mag posten zonder bron.quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:24 schreef Ole het volgende:
[..]
dat was in nws. Daar zijn bronnen verplicht.
Hahahahquote:Op dinsdag 18 september 2012 14:09 schreef schizovreemd het volgende:
Badr mocht vroeger niet meedoen met knikkeren, daar is zijn carriere uit voortgevloeid.
Zo zie je maar dat uit pestgedrag ook mooie dingen kunnen ontstaan
Wat is dit eigenlijk voor vreemd Mod gedrag ?quote:
Ik begrijp wat je bedoelt, misschien omdat de OM/rechter willen hun laatste woord hebben,quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:57 schreef barca71 het volgende:
Zou mooi zijn als ze zich aan het voorbereiden zijn op een leven in Marokko, shoppen in de kasbah ipv de PC, kosten de birkins een fractie van wat ze hier kosten, wel zo handig als je een outcast bent. Als ze trouwens echt in Marokko blijft volhouden dat hij niks heeft gedaan is dat ook wel een beetje bleu,waarom zit hij dan nog vast? Als er echt zo weinig bewijzen zouden zijn lag hij heus wel weer in haar bedje
Ja,met deze franse krant in Marokko geloof ik.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:08 schreef Flow3r het volgende:
Hmm , Estelle in Marokko, een nieuwe rls?
ja, hij heeft zijn andelen voor Eliza verkocht.quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:12 schreef Leandra het volgende:
Everink is miljardair volgens die kranten.... ze verhonderdvoudigen het vermogen dat Quote hem toebedeeld heeft (11-15 miljoen)?
quote:De Orde van Advocaten wil advocaat Bram Moszkowicz voor een half jaar schorsen. Dat heeft de deken vanmiddag voorgesteld voor de rechtbank van Amsterdam. Moszkowicz moet zich vandaag voor de raad van discipline verantwoorden wegens schending van de regels binnen de deken.
Valt toch best mee hier? Heb hier nog niets weggemod. En geprovoceerd? Kom op zeg, jullie kunnen toch wel iéts hebben?quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:03 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wat is dit eigenlijk voor vreemd Mod gedrag ?
Eerst een apart topic maken voor mensen die niet 100% anti zijn en nu hier op alle slakken zout gaan leggen terwijl mensen geprovoceerd worden ?
Het "Gate" topic staat vol met allerlei non-informatie, grapjes, nutteloze opmerkingen en wat al niet meer ?
Het ons kent ons gehalte lijkt iig weer hoogtij te vieren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |