Ik zie in een oogopslag wel waar die bal heen gingquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:14 schreef 5thencounter het volgende:
Shit.. ok nog één Mazzle-Goaltje omdat geen hond wist waar de bal heen ging....
2-0 voor Ajax
[ afbeelding ]
Ik zou dat andere oog maar snel laten nakijken dan....quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zie in een oogopslag wel waar die bal heen ging
Ik heb mijn best gedaan, maar het enige dat er uit komt is 'snotneus'quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Op zich zijn users die zich als een waanzinnige opwinden om schijnbaar triviale zaken, wel een vertrouwd beeld hier in RLS.
Het wordt in deze reeks alleen snel saai. Bij een DGK had je dan bijvoorbeeld een Brian die de boel wel bleef voeden. Dan waren de gemoederen op FOK! net bedaard na een ranzige aktie van 'm, en dan roste hij Amanda weer met d'r hoofd tegen de douchewand. En als Brian even geen zin had in fysiek geweld of dreigementen dan dronk Huub zich wel een stuk in z'n kraag om daarna megalomaan ruzie te gaan zoeken.
Ach ja, die goeie ouwe tijd.![]()
Lijk wel een opa.
quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb mijn best gedaan, maar het enige dat er uit komt is 'snotneus'
Uit blik van de Aldiquote:Op zaterdag 15 september 2012 21:51 schreef pullup het volgende:
En kakelvers zien ze er ook niet uit
Gadverdámme!quote:
Superleuk, maar het is nog wat handiger als je er een apart topic voor aanmaaktquote:Op maandag 17 september 2012 15:25 schreef Poezewoes het volgende:
http://www.babyolifantje.nl/webcam-1
AS geboorte olifant , Dierentuin Amesfoort!
Ja geen idee hoe dat hier gaatquote:Op maandag 17 september 2012 16:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Superleuk, maar het is nog wat handiger als je er een apart topic voor aanmaakt![]()
Het bereik binnen dit topic is wat beperkt
quote:Op maandag 17 september 2012 16:47 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja geen idee hoe dat hier gaat
In zoverre dat hij gisteren nog wat andere smurrie at.quote:
Oma heeft dus weer haar stinkende best gedaan. Onderschat het niet hoor, als zij de "ping" niet hoort heeft hij kouwe bami.quote:Op maandag 17 september 2012 20:54 schreef pullup het volgende:
ik categoriseer de smurrie die hij vanavond op zijn bordje had zo op het blote oog tot de familie der diepvries bamiachtigen.
Ik heb het vermoeden dat hij zelfs dat toch niet gaat merkenquote:Op maandag 17 september 2012 21:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Oma heeft dus weer haar stinkende best gedaan. Onderschat het niet hoor, als zij de "ping" niet hoort heeft hij kouwe bami.
Het zou inderdaad kunnen dat Oma hem al lang geleden wijsgemaakt heeft dat bami koud gegeten dient te worden. Dan weet hij gewoon niet beter.quote:Op maandag 17 september 2012 21:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat hij zelfs dat toch niet gaat merken
Dan weet ik hoe het komt als ze verliezenquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Waarom heeft-ie geen Ajax-shirt aan?
Dat!quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:31 schreef Scrutinizer het volgende:
quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Goed idee. Zondag bijvoorbeeld, door de voltallige selectie bij opa thuis. Want ze komen toch al naar Den Haag. Zou wel leuke streams opleveren.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik vind dat ze Opa moeten ontslaan als Ajax-supporter.
Een béétje oplettende echte Opa-Fanquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]![]()
![]()
goffer de goffer geen AJAXSHIRT wat lees ik nou.....OPAAAAAAA trek je shirt aan in de 86ste minuut.misschien helpt dat ons cluppie naar een puntje
herstel in de 87ste minuut een goaltje voor die,die,dienu moet ik heel hard huilen
Yep, en toen ze daar toch was heeft ze meteen wat blikken verse groenten- en kippensoep gescoord.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Verse worst van Unox? Heeft oma 'm in Oss gehaald?
Vers is een ruim begrip. Hij neemt nu een vers colaatje, zie ik.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Yep, en toen ze daar toch was heeft ze meteen wat blikken verse groenten- en kippensoep gescoord.
Wat zoiezo al vreemd, zo niet strafbaar is, een Apotheek die salmiakdrop verkoopt aan een maagpatient met hoge bloeddruk-risico en leeft op 20 pillen per dag, geleverd door ehh... diezelfde Apotheek...?quote:Op woensdag 19 september 2012 18:30 schreef Pearlbitch het volgende:
Van het dessertbuffet neemt Oop deze avond een lekker salmiakje (van de apotheker) en een lekker glaasje cola (van de Euroshopper)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 september 2012 20:41 schreef 5thencounter het volgende:
En als zelfs papagaaien nieuwschierig worden wat de Grote Baas toch steeds doet daar en waar zijn voer blijft, is de boot wel echt aan...![]()
[ afbeelding ]
Die arme man heeft gewoon last van zijn rug.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:12 schreef pullup het volgende:
Ik weet niet goed of hij hier in zijn dutje aan het zuipen is geslagen of dat hij zo juist in coma is geraakt door het vele zuipen.
[ afbeelding ]
Alles is gepland en onder controlequote:Op vrijdag 21 september 2012 11:23 schreef Jian het volgende:
Vrijdag en wat staat er op het menu vandaagIk barst van de nieuwsgierigheid
Hij weet wel dat het BYO is?quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:58 schreef pullup het volgende:
Ik heb uit goede bron vernomen dat Opa vanavond ook naar Haren gaat
Geel met Groen iig, maar ik was wat laat dus ik weet niet precies wat er nog ontbreekt...quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:23 schreef Jian het volgende:
Vrijdag en wat staat er op het menu vandaagIk barst van de nieuwsgierigheid
Bij hem in de tuin bedoel je ?quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Kunnen we niet zo'n Facebook-feestje voor Opa organiseren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |