Die archieven zijn allemaal incorrect. Die hebben bijvoorbeeld al Johans penalties voor Cambuur totaal niet goed bijgehouden.quote:Op zondag 16 september 2012 22:00 schreef ZuidGrens het volgende:
Genee gaat Derksen weer met de archieven om de oren slaan
Zijn daar beelden van? Of was er toen nog geen kleurentelevisie?quote:Op zondag 16 september 2012 22:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die archieven zijn allemaal incorrect. Die hebben bijvoorbeeld al Johans penalties voor Cambuur totaal niet goed bijgehouden.
Dat weet ik niet precies, dat was nog ten tijde van de oorlog.quote:Op zondag 16 september 2012 22:11 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Zijn daar beelden van? Of was er toen nog geen kleurentelevisie?
De eerste of de tweede?quote:Op zondag 16 september 2012 22:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat weet ik niet precies, dat was nog ten tijde van de oorlog.
Zouden de mensen in dit topic even kunnen lachen, want het begint een beetje zielig te worden.quote:
Als ik er zelf maar lol om heb!quote:Op zondag 16 september 2012 22:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zouden de mensen in dit topic even kunnen lachen, want het begint een beetje zielig te worden.
Nou, ik vond hem nog leuk ook, je bent leuker dan Frans Bauer!quote:Op zondag 16 september 2012 22:45 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Als ik er zelf maar lol om heb!
Dat zijn teksten.quote:Op zondag 16 september 2012 22:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou, ik vond hem nog leuk ook, je bent leuker dan Frans Bauer!
Ik vind Frans een schat van een man, maar hij moet niet gaan zingen.quote:Op zondag 16 september 2012 22:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou, ik vond hem nog leuk ook, je bent leuker dan Frans Bauer!
Dat heb ik ook met jou Wilfred, behalve dat eerste gedeelte.quote:Op zondag 16 september 2012 23:31 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Ik vind Frans een schat van een man, maar hij moet niet gaan zingen.
Als ik een draai om de oren krijg dan mag dat hoor. Ik ben de laatste in Nederland die piept.quote:Op zondag 16 september 2012 23:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat heb ik ook met jou Wilfred, behalve dat eerste gedeelte.
Plofkop! Zeiksnor!quote:Op zondag 16 september 2012 23:45 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Als ik een draai om de oren krijg dan mag dat hoor. Ik ben de laatste in Nederland die piept.
Ze blijven leuk he, al die anekdotesquote:
Ik niet.quote:Op zondag 16 september 2012 23:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze blijven leuk he, al die anekdotes
Soms kijk ik wel eens in de spiegel en dan denk ik, wat ben je toch allemaal aan het doen op dat Fok! forum, maar dan denk ik bij mezelf: jij bent helemaal 'the man', jij moet gewoon drie keer per dag op de tv!!
Nee, en daarom zit je er vier dagen in de week HAHAHAHAHAA sorry dat ik er zelf weer zo hard om moet lachenquote:Op zondag 16 september 2012 23:58 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Ik niet.
Dat televisie-wereldje staat me he-le-maal niet aan.
Deze keer mag je lachen, want ik vond het best een leuke opmerking.quote:Op maandag 17 september 2012 00:04 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Nee, en daarom zit je er vier dagen in de week HAHAHAHAHAA sorry dat ik er zelf weer zo hard om moet lachen
We zitten wel in alle topprogramma's he, BNR, Eredivisie Live, Boulevard... Waarom jij dat shirt aanhoudt met die melkflessen is me trouwens nog steeds een raadsel.quote:Op maandag 17 september 2012 00:05 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Deze keer mag je lachen, want ik vond het best een leuke opmerking.
Dat zit je dwars, he?quote:Op maandag 17 september 2012 00:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We zitten wel in alle topprogramma's he, BNR, Eredivisie Live, Boulevard... Waarom jij dat shirt aanhoudt met die melkflessen is me trouwens nog steeds een raadsel.
meestal hebben ze het maar 10 min over de CL en de rest gaat over de Eredivisiequote:Op maandag 17 september 2012 07:07 schreef Ajacied422 het volgende:
topshowtje gegarandeerd, voorbeschouwen op de CL met Hansie
eerst een kwartier over jasjes en dan nog een kwartier over Hans zijn houding tijdens het interview met Van Gaal.quote:Op maandag 17 september 2012 07:32 schreef Evertjan het volgende:
[..]
meestal hebben ze het maar 10 min over de CL en de rest gaat over de Eredivisie
En EL natuurlijk, maar dat krijgen ze ingefluisterd van die heren daarboven. Weet iemand wat Hansie dit weekend met zijn ploegje gedaan heeft?quote:Op maandag 17 september 2012 07:32 schreef Evertjan het volgende:
[..]
meestal hebben ze het maar 10 min over de CL en de rest gaat over de Eredivisie
JVC Cuijk pakt punt tegen Hollandiaquote:Op maandag 17 september 2012 11:27 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
En EL natuurlijk, maar dat krijgen ze ingefluisterd van die heren daarboven. Weet iemand wat Hansie dit weekend met zijn ploegje gedaan heeft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |