Je kan tegenwoordig ook een Aadblocker downloaden voor als deze man weer langskomt:quote:Op zondag 16 september 2012 02:41 schreef Doublepain het volgende:
Gebruik gewoon adblocker bij rtlXL
Zeg donderstraal jij even een eind op zeg!quote:Op zondag 16 september 2012 00:50 schreef WhoDamn. het volgende:
zo saai die schele vis, doe dan maar die boskamp......
quote:Op zondag 16 september 2012 02:43 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Je kan tegenwoordig ook een Aadblocker downloaden voor als deze man weer langskomt:
[ afbeelding ]
Groetjes,
Koert
Mwa, PSV en AZ komen nog in actie. Kan ie lekker op het bankje liggen. Groningen-Vitesse ook geen misselijke wedstrijdquote:Op zondag 16 september 2012 11:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Rene zal wel klagen over de saaie dag vandaag
In de grote landen heb je ook niet alleen topclubs. Wie wordt er vrolijk van Pescara, Wigan Athletic en Osasuna?quote:Op zondag 16 september 2012 11:30 schreef Loveless85 het volgende:
Groningen - Vitesse kan nog leuk worden, verder moet Gijpie ook gewoon niet zo moeilijk doen, laat gaan, het is de mickey mouse competitie, natuurlijk is 70% geen topniveau of ultraspannend 90 minuten lang.
Jup, alhoewel in Engeland de middenmoot wel erg groot is. Maar bijvoorbeeld Spanje is misschien nog wel beroerder dan in NL op dat gebied. 2 absolute topclubs, kleine 'middenmoot' (wat al plek 3 - 5 is daarquote:Op zondag 16 september 2012 12:44 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
In de grote landen heb je ook niet alleen tobclubs. Wie wordt er vrolijk van Pescara, Wigan Athletic en Osasuna?
ach in Spanje is de competitie al bijna gespeeld, Engeland gaat het tussen 3 clubs , dus om daar nu heel de tijd van te zitten genieten ?quote:Op zondag 16 september 2012 12:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jup, alhoewel in Engeland de middenmoot wel erg groot is. Maar bijvoorbeeld Spanje is misschien nog wel beroerder dan in NL op dat gebied. 2 absolute topclubs, kleine 'middenmoot' (wat al plek 3 - 5 is daar), en verder gewoon een zooitje ongeregeld.
Ach, dan is er altijd nog:quote:Op zondag 16 september 2012 11:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Rene zal wel klagen over de saaie dag vandaag
Neuh, maar clubs als QPR, Fulham, Arsenal, Liverpool, etc. kunnen ook wel voor een vermakelijke wedstrijd zorgen. Dat is hier toch een stuk minder met een RKC of Heerenveen ofzo.quote:Op zondag 16 september 2012 13:11 schreef macca728 het volgende:
[..]
ach in Spanje is de competitie al bijna gespeeld, Engeland gaat het tussen 3 clubs , dus om daar nu heel de tijd van te zitten genieten ?
quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:24 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Bij mij downloadt hij ontzettend langzaam... Nog meer mensen die daar last van hebben?
http://www.mediacourant.nl/?p=135652quote:Ymke Wieringa begrijpt kritiek René van der Gijp
Ymke Wieringa begrijpt wel dat René van der Gijp het belachelijk vindt dat zij en Britt Dekker een talkshow gaan maken. Dat zegt de realityster in Story. Van der Gijp denkt dat de talkshow is bedacht door een ‘gek’ en dat de dames zichzelf overschatten. “Volkomen duidelijk, maar aardig is anders. Ik had liever gehad dat hij zoiets recht in ons gezicht had gezegd. Nu roept hij het tegen journalisten. Als ik iets van iemand vind, zeg ik hem of haar dat gewoon. Niet achter de rug om.“
Toch kan ze zich wel in Van der Gijp verplaatsen. “Ik begrijp wel waarom René zo denkt. Toen de mensen van RTL met het voorstel van een talkshow kwamen, dacht ik ook: Doe niet zo raar. Dat kunnen wij toch niet?”
“En dat denken wij nog steeds eigenlijk“, vult collega Britt Dekker aan. “Ymke en ik waren in onze programma’s steeds met zijn tweeën. We konden altijd op elkaar rekenen en nu komt er dus een gast bij. Je weet nooit hoe dat gaat lopen.”
“Het is heel spannend om te horen hoe iemand gaat reagere n die je niet kent. Maar dat maakt de uitdaging alleen maar groter. Hoe dan ook, het is voor ons een riskante onderneming.”
"Beperkte voetballer, met alleen intikkertjes."quote:Op zondag 16 september 2012 16:07 schreef Thas het volgende:
"Jozy Altidore gaat dit seizoen echt de 20 goals niet halen"
en de prijzen worden pas op het einde verdeeld!quote:Op zondag 16 september 2012 20:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
"Beperkte voetballer, met alleen intikkertjes."
En:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |