De Apple Store verkoopt naar mijn weten geen eens harde schijven.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:19 schreef RKL het volgende:
ja, tuurlijk zegt de apple store dat je een nieuwe moet kopen
apple retailers wel.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:19 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
De Apple Store verkoopt naar mijn weten geen eens harde schijven.
oh nee apple heeft het liefste dat je meteen een nieuwe macbook koopt inderdaad.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:19 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
De Apple Store verkoopt naar mijn weten geen eens harde schijven.
Baanbrekende conclusie heb je daar.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:20 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dat is dan ook geen Apple Store.
Tja, sommige opmerkingen vragen om een duidelijke conclusie.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:21 schreef Xetran het volgende:
[..]
Baanbrekende conclusie heb je daar.
Tuurlijk, sukkel.quote:Op zaterdag 15 september 2012 15:08 schreef VinceAdvance het volgende:
En de fanboys blijven maar volhouden dat je nooit problemen hebt met een mac
Lijkt me niet nodig, peuter.quote:
Wat is het probleem? In elke apple discussie wordt er beweerd dat alle apple producten perfect zijn en dat je er nooit problemen mee hebt.quote:
Nee, dat wordt niet beweerd. Dus ga maar weer weg gewoon.quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:43 schreef VinceAdvance het volgende:
[..]
Wat is het probleem? In elke apple discussie wordt er beweerd dat alle apple producten perfect zijn en dat je er nooit problemen mee hebt.
Hahaquote:Op zaterdag 15 september 2012 17:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat wordt niet beweerd. Dus ga maar weer weg gewoon.
Ik heb niks tegen applequote:Op zaterdag 15 september 2012 17:51 schreef igottagun het volgende:
@VinceAdvance, je bent te geïndoctrineerd met Apple, als je al Buck gaat doordat je leest dat er een macbookje defect is. Er gaan kankerveel macbooks stuk, gebruiksvoorwerp weet je wel. Misschien voel je je nu beter?
Dat was inderdaad een beetje onhandig, het zal niet meer gebeuren meneerquote:Op zaterdag 15 september 2012 17:55 schreef igottagun het volgende:
Oke, kut dat je je eraan ergert maar moet dat in een topic in Digital Corner waar iemand hulp zoekt ivm z'n harddisk? Ik erger me aan dikke mensen maar ik ga ook niet in Lifestyle/Food lopen kutten.
Ik erger me aan kleuters die dingen verzinnen om stoer te doen op internet. Als ze het al beweren gaat het over de software, geen enkele appleuser beweert dat de hardware niet stuk kan.quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:53 schreef VinceAdvance het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen appleIk was zelf eigenaar van een iPod / iPhone, en dat beviel me prima ( op iTunes na ). Ik erger me alleen aan de fanboys die maar blijven beweren dat apple probleemloze producten maakt
Ik ga liever niet in discussie met een mod, ivb met machtsverschil enzoquote:Op zaterdag 15 september 2012 17:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik erger me aan kleuters die dingen verzinnen om stoer te doen op internet. Als ze het al beweren gaat het over de software, geen enkele appleuser beweert dat de hardware niet stuk kan.
Klaar nu?
haha gedissedquote:Op zaterdag 15 september 2012 18:00 schreef VinceAdvance het volgende:
[..]
Ik ga liever niet in discussie met een mod, ivb met machtsverschil enzoIk hou sowieso niet van vijandelijke discussies, dus hierbij geef ik je gelijk.
Inderdaad, gewoon apple Care er bij nemen voor de extra jaren garantiequote:Op zondag 16 september 2012 00:20 schreef iFok. het volgende:
Daarna toch maar Apple Care kopen denk ik.
Heb genoeg geld.quote:Op zondag 16 september 2012 07:12 schreef editoor het volgende:
[..]
Inderdaad, gewoon apple Care er bij nemen voor de extra jaren garantie
Hebben ze toch goed voor elkaar bij Apple. Mensen extra laten betalen voor garantie, terwijl ze er wettelijk recht op hebben.
Tja dat wettelijk recht moeten ze maar een keer veranderen, er is eigenlijk geen winkel of particulier die je nu exact kan vertellen hoe lang de garantie nu echt is op een koelkast of een laptop. Eigenlijk snapt niemand er wat van en staat het dacht ik zelfs fout op de consuwijzer.quote:Op zondag 16 september 2012 07:12 schreef editoor het volgende:
[..]
Inderdaad, gewoon apple Care er bij nemen voor de extra jaren garantie
Hebben ze toch goed voor elkaar bij Apple. Mensen extra laten betalen voor garantie, terwijl ze er wettelijk recht op hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |