abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116793004
Momenteel een gijzeling gaande in Enschede buurt Boswinkel omgeving B. van Veenlaan.

Zie:

http://www.112twente.nl/

Livebeelden:

http://www.ustream.tv/channel/ustream-dennid

Helikopter en arrestatieteam zojuist gearriveerd.

Agenten in kogelwerende vesten hebben een groot deel van de Burgemeester van Veenlaan in Enschede afgezet. Het zou gaan om een gewapend incident in de relationele sfeer. De politie heeft aanwijzingen dat de situatie zou kunnen escaleren. Ooggetuigen zeggen dat ze schoten hebben gehoord.

foto 1 van 5
Een gebied vanaf de Singel tot aan verzorgingshuis De Cromhoff in de wijk Boswinkel is afgezet. Een politiehelikopter cirkelt boven de wijk en arrestatieteam is ter plaatse. Een journalist van de Twentsche Courant Tubantia schrijft op Twitter dat een gewapende zich in een flat aan de Burgemeester van Veenlaan heeft verschanst.

UPDATE 20:51:

UPDATE - ENSCHEDE - De mogelijk gewapende man die in Enschede in een flat een bedreiging vormt voor de omgeving is een bekende van de politie. De politie meldt zojuist dat de man eerdere bedreigingen heeft gedaan. Buurtbewoners melden dat in de afgelopen twee weken al een aantal malen de politie bij de flat aan de Burgemeester van Veenlaan is geweest vanwege incidenten met de persoon, waarvan wordt gezegd door omwonenden dat hij een pistool bij zich heeft.

De poiltie heeft een groot deel van de Burgemeester Van Veenlaan en aangrenzende straten afgezet vanaf de singel tot verzorgingshuis De Cromhoff. Een arrestatieteam is uitgerukt en een helikopter cirkelt boven het gebied. Fietsers en auto's worden tegengehouden. Er lopen agenten in kogelvrije vesten rond. De aandacht van veel politiemensen is vooral gericht op de drie flats nabij De Cromhoff. Volgens de eerste berichten van de politie zou het gaan om problemen in de relationele sfeer. Volgens de laatste berichten via twitter is een flink arrestatieteam van de politie uitgerukt vanuit Deventer om de vermoedelijk gewapende man in te rekenen.

In een van de flats, zeggen omstanders, is een man met een wapen binnengelopen. De officier van dienst Albert Lado wil daarover geen uitspraak doen. Wel zegt hij dat de agenten niet voor niets met kogelvrije vesten rondlopen.

Inmiddels staan veel automobilisten op de belendende en aanvoerstraten stil door de politieafzetting en is er veel publiek op de been. De politie zet meer straten af om afstand te houden en adviseert mensen om weg te blijven

Bron: http://www.tctubantia.nl/(...)ende-van-politie.ece

UPDATE 21:00:

112Twente @112Twente
De politie adviseert buurbewoners Burg. van Veenlaan in Enschede om naar binnen te gaan voor hun eigen veiligheid

[UPDATE 21:08]
Bijna de hele wijk is afgezet inmiddels. Meneer zou zich vanuit speculaties gericht hebben op derden zogenoemd terroristische gedachten hebben uit revanche vanuit zijn persoonlijke situatie. Hij zou hebben gezegt niets te verliezen hebben. Dit is niet bevestigd door Politie welke contact heeft met meneer, maar de inzet en afzetting door Politie kan dit wellicht bevestigen.

UPDATE 21:24
Politie Twente @PolitieTwente
#Enschede#Burg.v.Veenlaan, verdachte van eerder gepleegde bedreiging mogelijk ibv vuurwapen. Afzetting politie uit voorzorg. Meer info zsm^R

UPDATE 21:45

112Twente @112Twente
Nu actie bij Burgemeester van Veenlaan Enschede. http://bit.ly/RNqUWM

[UPDATE 21:47]
Een NOS verslaggever meld het volgende via twitter:

matthijs holtrop @MHoltrop
Arrestatieteam valt NU woning binnen. #enschde

[UPDATE 21:53]

UPDATE - ENSCHEDE - De politie gaat over tot actie om een einde te maken aan het gevaar van een, waarschijnlijk gewapende, man in een flat aan de Burgemeester van Veenlaan.

De mogelijk gewapende man die in Enschede in een flat een bedreiging vormt voor de omgeving is een bekende van de politie. De politie meldt zojuist dat de man eerdere bedreigingen heeft gedaan. Er zijn geen schoten gelost. Buurtbewoners melden dat in de afgelopen twee weken al een aantal malen de politie bij de flat aan de Burgemeester van Veenlaan is geweest vanwege incidenten met de persoon, waarvan wordt gezegd door omwonenden dat hij een pistool bij zich heeft. De politie heeft een groot deel van de Burgemeester Van Veenlaan en aangrenzende straten afgezet vanaf de singel tot verzorgingshuis De Cromhoff. Een arrestatieteam is uitgerukt en een helikopter cirkelt boven het gebied. Volgens de politie is de helikopter er toevallig voor een routinevlucht boven Oost-Nederland en niet specifiek voor de de gebeurtenis in Enschede. Fietsers en auto's worden tegengehouden. Er lopen agenten in kogelvrije vesten rond. De aandacht van veel politiemensen is vooral gericht op de drie flats nabij De Cromhoff. Volgens de eerste berichten van de politie zou het gaan om problemen in de relationele sfeer. Volgens de laatste berichten via twitter is een flink arrestatieteam van de politie uitgerukt vanuit Deventer om de vermoedelijk gewapende man in te rekenen en is de man bekend van eerdere bedreigingen.

In een van de flats, zeggen omstanders, is de man met een wapen binnengelopen.

Inmiddels staan veel automobilisten op de belendende en aanvoerstraten stil door de politieafzetting en is er veel publiek op de been. De politie zet meer straten af om afstand te houden en adviseert mensen om weg te blijven.

UPDATE 22:00

NOS verslaggever meldt:

Een deurbel, glasgerinkel, harde knallen en uitroepen 'politie' #enschede

Laatste BREKENDE tweets van @112Twente: Voor meer tweets volg ons op Twitter!
SERVER2: UPDATE: FOTO: AT valt woning Burgemeester van Veenlaan binnen: http://t.co/DT54wRsv
4 minutes ago
Volgens getuigen 9 man die een woning binnenvallen met veel lawaai: http://t.co/ExvUCM2x
6 minutes ago
UPDATE: FOTO: AT valt woning Burgemeester van Veenlaan binnen: http://t.co/ExvUCM2x
7 minutes ago

UPDATE 22:13

Een grappenmaker blijkt wellicht een valse melding te hebben gedaan. AT en Politie zijn vertrokken. Gebied is vrijgegeven.

UPDATE 23:06

Ok blijkt weer spannend te worden diverse media hier in de buurt RTL en SBS helikopter en politie in de wijken actief wellicht opzoek naar iets. 2 helikopters boven enschede

UPDATE 23:08

112Twente @112Twente
Politiehelikopter hangt nog steeds boven Boswinkel in Enschede. Het zou gaan om een routinevlucht. Verder nog geen gegeven bekend.

[ Bericht 27% gewijzigd door DaveeP op 14-09-2012 23:07:36 ]
  vrijdag 14 september 2012 @ 20:37:43 #2
379679 mc-lovin
what's up gangsters
pi_116793024
sensatie :9~
[img]http://twemoji.maxcdn.com/72x72/ae.png[/img] MC-Lovin
pi_116793147
De stream is offline en de 112twente slecht bereikbaar, lekker dan. :')
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_116793209
Ruim 500 streamviewers denk overbelast :P
pi_116793262
Rijden zojuist nog 3 dikke BMW's het afzet gebied binnen wellicht Elite forces :P
  vrijdag 14 september 2012 @ 20:43:41 #6
347764 Barbapapamama
Waar is het toilet hier?
  vrijdag 14 september 2012 @ 20:44:04 #7
347764 Barbapapamama
Waar is het toilet hier?
pi_116793362
In Enschede heeft de politie vrijdagavond de Burgemeester van Veenlaan grotendeels afgezet. Dit is gedaan vanwege een incident in de relationele sfeer, laat een politiewoordvoerster weten. Er is sprake van een dreigende situatie die dreigt te escaleren en er zijn tientallen agenten in kogelwerende vesten aanwezig. Ook is er een politiehelikopter ingezet. Meer informatie kon de woordvoerster nog niet geven.

Naar verluidt heeft een gewapende man zich verschanst in een flat in de straat. Meer informatie volgt.
pi_116793951
En nog meer auto's met blauwe lampjes...:P
pi_116794276
Nu verslag op TV Oost
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  vrijdag 14 september 2012 @ 21:10:23 #11
305827 cool15
ik ben hoger dan bazen
pi_116794641
nog eens tream of nieuws ofzo?
i gave my bitch a comment
yhea
bitches love comments
pi_116794774
Wow, dat is hier om de hoek. Wat woon ik toch in een fijne wijk. O+
I am happy
pi_116795115
Lord kan je wat zien of heb je meer informatie?
pi_116796326
Neuh, ik kan vanuit mijn huis niets zien. Ik hoorde wel de helicopter maar die is alweer een tijdje pleite.

Ik kan wel even de ramptoerist uithangen? :P
I am happy
pi_116796456
112Twente ‏@112Twente
Nu actie bij Burgemeester van Veenlaan Enschede. http://bit.ly/RNqUWM

Zojuist meerdere schoten gehoord
pi_116796625
[UPDATE 21:47]
Een NOS verslaggever meld het volgende via twitter:

Arrestatieteam valt NU woning binnen. #enschde
e
pi_116796935
Fokt FP is traag met het posten van het nieuws :)
pi_116797802
"Zojuist is bekend geworden dat er niemand in de flat is aangetroffen. De komende uren wordt er verder onderzoek gedaan naar wat er precies gebeurd is."
Aldus www.rtvoost.nl
Tante minthy!! O+
pi_116797851
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 22:09 schreef minthy het volgende:
"Zojuist is bekend geworden dat er niemand in de flat is aangetroffen. De komende uren wordt er verder onderzoek gedaan naar wat er precies gebeurd is."
Aldus www.rtvoost.nl
Loos alarm, lees het ook op twitter.
I reject reality and substitute my own
pi_116797894
_O- een heel arrestatieteam, politiehelikopter etc en dan is er niemand in de flat.
Feyenoord Rotterdam
pi_116797895
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 22:09 schreef CindieY het volgende:

[..]

Loos alarm, lees het ook op twitter.
Daar had ik het ook weggevist :P
Tante minthy!! O+
pi_116797981
Blijkt een epic fail dit.. Een grappenmaker heeft wellicht alles opgezet
  vrijdag 14 september 2012 @ 22:18:46 #23
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_116798322
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 22:12 schreef DaveeP het volgende:
Blijkt een epic fail dit.. Een grappenmaker heeft wellicht alles opgezet
En ondertussen is er ergens een bank beroofd? :+
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_116798440
@mstx Wellicht misschien dan zal er informatie volgen :)
pi_116798654
Ik hoor hier nog steeds een heli zoekend vliegen, ze laten het niet los in ieder geval
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')