quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:48 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik vond Step Right Up wel een goed nummer hoor.
Mensen die denken dat ik dik benquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:48 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Paul, kijk eens in de spiegel man
Nee, dan heeft in Spanje een potje voetbal gespeeld. Als je Europees speelt speel je Europese wedstrijden; Feyenoord heeft er dit seizoen 4 gespeeld. Moeilijk te begrijpen misschien voor iemand als jij, maar probeer het maarquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:48 schreef muzas het volgende:
[..]
Ja en als clasie op vakantie tegen een bal trapt heeft ie in spanje gespeeld
sjonge jonge, meteen op de man spelen. Zwak.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:49 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Nee, dan heeft in Spanje een potje voetbal gespeeld. Als je Europees speelt speel je Europese wedstrijden; Feyenoord heeft er dit seizoen 4 gespeeld. Moeilijk te begrijpen misschien voor iemand als jij, maar probeer het maar
Tsjah, als je dat niet begrijpt is je moeder een hoer.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:50 schreef muzas het volgende:
[..]
sjonge jonge, meteen op de man spelen. Zwak.
Ik zie voorrondes niet als 'europees voetbal'. Maar als een middel om dat te behalen. Interpretatieverschil dus. Kan gebeuren.
de groepsfase CL is zéker beter dan niets.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:50 schreef muzas het volgende:
[..]
sjonge jonge, meteen op de man spelen. Zwak.
Ik zie voorrondes niet als 'europees voetbal'. Maar als een middel om dat te behalen. Interpretatieverschil dus. Kan gebeuren.
quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:52 schreef Eenskijken het volgende:
Stekelenburg meot gewoon altijd in de basis staan..
Mosterd. Maaltijd.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:52 schreef tong80 het volgende:
Gijp had gelijk.
Het WK-74 haalden we door een 0-1 overwinning tegen Ijsland in de laatste minuut door een verdwaald schot van de nooit scorende voorstopper Barry Hulshof.
Schijt aan het mooie voetbal tijdens kwalificatiewedstrijden. Schitteren doen we wel op een toernooi.
Trage verbinding en in meer topics posten dan alleen in de VBL-slowchat.quote:
Ah, ok. Druk leven heb jij tochquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Trage verbinding en in meer topics posten dan alleen in de VBL-slowchat.
Op jouw leeftijd ging ik achter de wijuven aan op dit tijdstip.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:55 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ah, ok. Druk leven heb jij toch
quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Op jouw leeftijd ging ik achter de wijuven aan op dit tijdstip.
Mijn leven zul je nooit inhalen of verbeteren. Leuk ook weer dat je altijd op de man speelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |