Dat zeg ik niet, beide triestquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Links erger vinden dan de SGP
Haten op Strootmanquote:
Hij is eigenlijk voor FC Utreg en Driesje Mertens uit Katwijkquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:42 schreef tompsv18 het volgende:
Wel zielig trouwens dat Emile nooit toe durft te geven dat hij voor Feyenoord is
waardeloze gozer die Emile!quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:42 schreef tompsv18 het volgende:
Wel zielig trouwens dat Emile nooit toe durft te geven dat hij voor Feyenoord is
Idd, rkc-onwaardig.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:42 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Clasiemodo is de meest overschatte speler van de eredivisie.
Wat zielig dat je voor PSV bentquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:42 schreef tompsv18 het volgende:
Wat hoop je zondag?quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:42 schreef Paul het volgende:
[..]
Hij is eigenlijk voor FC Utreg en Driesje Mertens uit Katwijk
Met een baan als commentator wel zo handig.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:42 schreef tompsv18 het volgende:
qftquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:43 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Wat zielig dat je voor PSV bent
Daar denkt Arno Vermeulen anders over...quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:43 schreef muzas het volgende:
[..]
Met een baan als commentator wel zo handig.
Maar arno is een mongool. En zit vuistdiep in de NOS. Emile is normaal.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:43 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
Daar denkt Arno anders over...
Ik denk een 1-0 voor Utreg tegen PSVquote:
Dat is echt zo'n zielig persoon heaquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:43 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
Daar denkt Arno anders over...
Ik weet wat me te doen staatquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ook al een nieuwe UI
Mijn autistische hoofd knalt straks nog uit elkaar
fan zijn van AZquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:43 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Dat is echt zo'n zielig persoon hea
Hij geeft toch nooit commentaar bij Nederlandse wedstrijden?quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:43 schreef muzas het volgende:
[..]
Met een baan als commentator wel zo handig.
Mensen die geen PvdA stemmenquote:
Moet ie de deur uit, is zo'n gedoe manquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:45 schreef tong80 het volgende:
Valt me tegen dat Gijp niet stemt.
Dat is een gift. benut het dan.
Hij durft zijn huis niet uit.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:45 schreef tong80 het volgende:
Ik ben wel fan van Samson, gewoon kernfysicusquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:45 schreef Paul het volgende:
[..]
Mensen die geen PvdA stemmen
Dom zijn
Niet fan van Samsom zijn
Samson is wel ok, zijn partij is een ziektequote:Op vrijdag 14 september 2012 20:45 schreef Paul het volgende:
[..]
Dom zijn
Niet fan van Samsom zijn
Tong wil je ook even hier reagerenquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:45 schreef tong80 het volgende:
En ik dan ?quote:
Tong jij weegt toch 130 kilo?quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
En ik dan ?
Moest een dag aan de beademing.
Dat is waar. Feyenoord in europa is een utopiequote:Op vrijdag 14 september 2012 20:45 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hij geeft toch nooit commentaar bij Nederlandse wedstrijden?
Vies smerig dik zijn.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:45 schreef Paul het volgende:
[..]
Dom zijn
Niet fan van Samsom zijn
Oh? Paar weken geleden speelden ze nog in Praag hoorquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:46 schreef muzas het volgende:
[..]
Dat is waar. Feyenoord in europa is een utopie
Voorrondesquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:47 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Oh? Paar weken geleden speelden ze nog in Praag hoor
Ik nietquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:48 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik vond Step Right Up wel een goed nummer hoor.
quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:48 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik vond Step Right Up wel een goed nummer hoor.
Mensen die denken dat ik dik benquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:48 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Paul, kijk eens in de spiegel man
Nee, dan heeft in Spanje een potje voetbal gespeeld. Als je Europees speelt speel je Europese wedstrijden; Feyenoord heeft er dit seizoen 4 gespeeld. Moeilijk te begrijpen misschien voor iemand als jij, maar probeer het maarquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:48 schreef muzas het volgende:
[..]
Ja en als clasie op vakantie tegen een bal trapt heeft ie in spanje gespeeld
sjonge jonge, meteen op de man spelen. Zwak.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:49 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Nee, dan heeft in Spanje een potje voetbal gespeeld. Als je Europees speelt speel je Europese wedstrijden; Feyenoord heeft er dit seizoen 4 gespeeld. Moeilijk te begrijpen misschien voor iemand als jij, maar probeer het maar
Tsjah, als je dat niet begrijpt is je moeder een hoer.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:50 schreef muzas het volgende:
[..]
sjonge jonge, meteen op de man spelen. Zwak.
Ik zie voorrondes niet als 'europees voetbal'. Maar als een middel om dat te behalen. Interpretatieverschil dus. Kan gebeuren.
de groepsfase CL is zéker beter dan niets.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:50 schreef muzas het volgende:
[..]
sjonge jonge, meteen op de man spelen. Zwak.
Ik zie voorrondes niet als 'europees voetbal'. Maar als een middel om dat te behalen. Interpretatieverschil dus. Kan gebeuren.
quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:52 schreef Eenskijken het volgende:
Stekelenburg meot gewoon altijd in de basis staan..
Mosterd. Maaltijd.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:52 schreef tong80 het volgende:
Gijp had gelijk.
Het WK-74 haalden we door een 0-1 overwinning tegen Ijsland in de laatste minuut door een verdwaald schot van de nooit scorende voorstopper Barry Hulshof.
Schijt aan het mooie voetbal tijdens kwalificatiewedstrijden. Schitteren doen we wel op een toernooi.
Trage verbinding en in meer topics posten dan alleen in de VBL-slowchat.quote:
Ah, ok. Druk leven heb jij tochquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Trage verbinding en in meer topics posten dan alleen in de VBL-slowchat.
Op jouw leeftijd ging ik achter de wijuven aan op dit tijdstip.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:55 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ah, ok. Druk leven heb jij toch
quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Op jouw leeftijd ging ik achter de wijuven aan op dit tijdstip.
Mijn leven zul je nooit inhalen of verbeteren. Leuk ook weer dat je altijd op de man speelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |