Je mag ook wel normaal reageren hoor, tis gewoon een legitieme vraag en TS wil zijn evt keuzes weten. Misschien dat iemand er ervaring mee heeft enzoquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:53 schreef Chinless het volgende:
Wat dacht je van een advocaat? Rechtsbijstand ? Of ben je zo dom?
Ik zou sowieso gaan, en daar je probleem voorleggen. Vaak hebbenze even nodig om alles e bekijken etc., dus je kunt beter nu gaan. Is er al een verklaring van de arts! Neem die desnoods mee.quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:02 schreef dreeske het volgende:
Dankjewel Mirjam, ook al is het nog niet duidelijk of het langdurig/blijvend is?
Ja dat gaat nergens over, dan moet hij z'n vraag zo stellen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:56 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Je mag ook wel normaal reageren hoor, tis gewoon een legitieme vraag en TS wil zijn evt keuzes weten. Misschien dat iemand er ervaring mee heeft enzo![]()
Dit.quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:24 schreef Hallmark het volgende:
Dit lijkt mij gewoon een arbeidsongeval.
Maar die heeft haar zojuist ontslagen in ik neem aan haar proeftijd?quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:24 schreef Hallmark het volgende:
Dit lijkt mij gewoon een arbeidsongeval. De werkgever is hiervoor verzekerd, lijkt mij.
Welke schade is er tot nu toe geleden dan?quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:53 schreef Fe2O3 het volgende:
[..]
Maar die heeft haar zojuist ontslagen in ik neem aan haar proeftijd?
Sowieso schriftelijk de werkgever aansprakelijk stellen voor de schade en evt. gevolgschade. Alles op schrift krijgen of desnoods telefoongesprekken opnemen.
TS = vriendin?quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:54 schreef dreeske het volgende:
Echter denk ik er wel over om een schadevergoeding te eisen indien schade blijvend is.
Het gaat vast om de rechterhand van TS die hij zijn vriendin noemt.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:26 schreef r_one het volgende:
[..]
TS = vriendin?
Zo nee, dan heb jij niks te eisen, TS.
Klopt had het verkeerd geschreven. Bedoel dat ik haar zal helpen ;-)quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:26 schreef r_one het volgende:
[..]
TS = vriendin?
Zo nee, dan heb jij niks te eisen, TS.
En wat als TS linkshandig is?quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:32 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Het gaat vast om de rechterhand van TS die hij zijn vriendin noemt.
Daarom de rechterhand Rinus.quote:
Hupsakee naar het juridisch loket.quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:54 schreef dreeske het volgende:
Ontslag is niet aan te vechten omdat bij het proefcontract beide partijen iedere dag op kunnen zeggen.
Echter denk ik er wel over om een schadevergoeding te eisen indien schade blijvend is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |