SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Pascal's toernooi:quote:OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:45 schreef pascal08 het volgende:
- Inschrijvingen tot morgenavond 0:00.
- 10k inleg.
- Prijzen worden nog bepaald.
- Alles is geoorloofd (sweaty goals, keeper uit laten komen, mannetje op de lijn), gewoon om gezeik te voorkomen.
- Alle soorten teams zijn toegestaan.
- Wedstrijden moeten binnen een dag gespeeld worden, tenzij beide spelers instemmen om het op een andere tijdstip te spelen.
Wat geeft volgens Pascal's regels de doorslag bij gelijke stand van twee spelers of meer?
Onderling resultaat
Doelsaldo onder spelers in kwestie
Aantal doelpunten gescoord door de spelers in kwestie
Doelsaldo onder alle spelers in de poule
Aantal doelpunten gescoord in de poule
Loting![]()
Nee, Ibra heb ik altijd in de zak. Ben alleen bang dat hij een keer scoort uit corners ofzo. Hij is namelijk heel moeilijk te verdedigen via de lucht. Krasic en Lavezzi zitten meestal in the pocket bij Cicinho en Azevedoquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wel steeds close bij Alex ja
Was dat tegen jou dat Ibra 3 finesses faalde eigenlijk?
TR gemacht kloonquote:
SB, Lindgren, Kamikazie?quote:
Dudequote:
Beter een week erbij dan nog 24 uur wachten jatogquote:
Wat, is het echt BDIL, sinds wanneer had die boy een ban dan?quote:
Vanwege de Free Lindgren UI dacht ikquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:43 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Wat, is het echt BDIL, sinds wanneer had die boy een ban dan?
quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:43 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja nu weet je dat GJE een snitch is
Wist ik alquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:43 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja nu weet je dat GJE een snitch is
ja doe doe doe doe. YOLOquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:45 schreef Fuszy het volgende:
Hoe is het om een ban te hebben? Misschien ook eens proberen
quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:44 schreef LocoBDIL het volgende:
[..]
Wist ik alMaarja alles goed hier verder ?
Jean, en dan kan je net zo goed een pion daar neer zetten. Met jean, kan je met een man minder gaan spelenquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:45 schreef KrAlex het volgende:
Welke 2 moet ik gebruiken als CDM?
Marcos Assuncao
Paulinho
Leo Gago
Jean
Ik wil je wel een PM sturen?quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:45 schreef Fuszy het volgende:
quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:45 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Jean, en dan kan je net zo goed een pion daar neer zetten. Met jean, kan je met een man minder gaan spelen
Waaromquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:46 schreef KrAlex het volgende:
[..]Jean is echt een held, daar weet GJE alles van. Heb heb nu samen met Leo Gago spelen, maar Paulinho heeft meer pace.
Fa2quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik zat je toen de hele avond te helpen_!
Fucking gaar als je meeleest wil je terug reageren maar dan kan het nietquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:45 schreef Fuszy het volgende:
Gaat jou geen zak aan of ik hier wel iets vraag of niet. Kleuterquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:46 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Waarom?
Doe het dan lekker zelf en vraag dan niks.
YOLO toch?quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:47 schreef Fuszy het volgende:
Ja maar jongens, dan krijg ik problemen met de FOK! politie.
Heb ik een strafblad enz...
Keihard, ik invite jequote:
Jij reageert meteen metquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:47 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Gaat jou geen zak aan of ik hier wel iets vraag of niet. Kleuter
Ronaldinho heeft vorige week een contract getekend bij Chelseaquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Muwhehe, heeft Ronaldinho een doodschop gehad of is 'ie contractloos?
Colombia beste 4* landquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:55 schreef marcie216 het volgende:
Iemand H2H een potje (ps3?)
Ik pak PSV, wie durft?
Over 30 min
Jean en Richarlyson vind ik de 2 beste, Marcos Assuncao en Leo Gago zijn ook wel redelijk ondanks de lagere pace.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:45 schreef KrAlex het volgende:
Welke 2 moet ik gebruiken als CDM?
Marcos Assuncao
Paulinho
Leo Gago
Jean
Wil je een keer tegen mij dan, om 19:30quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:58 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Colombia beste 4* landVerslaat PSV gemakkelijk
Nee, speel iets andersquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:59 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Wil je een keer tegen mij dan, om 19:30
En ken jij vv acht?
Ah okequote:Op vrijdag 14 september 2012 19:00 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Nee, speel iets anders
Ja ik ken vv Acht
Ken niemand van de B1 daar zo. Moet je uit? Zo ja, dan ga je met 0 punten naar huis.quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:00 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ah oke
Oh, slechte ervaringen, ik dacht misschien heb je er gevoetbald/voetbal je er nu nog. Moet in de competitie tegen hun B1, wou weten of dat iets was
quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wat een vies potje met lelijke doelpunten zeg
Ik tikte jou compleet weg de eerste helft, en toen jij Marlos inbracht een dikke momentumswitch, mijn keeper kreeg ter plaatse aids ineens ofzoquote:Op vrijdag 14 september 2012 19:09 schreef KrAlex het volgende:
[..]Ronaldinho is contractloos btw.
Hele onverdiende overwinning van mij. Mijn keeper heeft 9,90
Wrong topic grandpaquote:Op vrijdag 14 september 2012 19:10 schreef Toefjes het volgende:
Wat een sfeer tijdens de davis cupjammer dat haase zn kansen niet benutte. En briljant om federer in het echt te zien
Ik kon het eerste helft totaal geen grip krijgen op de wedstrijd. Dus dan verander ik altijd wel wat. Marlos is echt een held ja, maar is gewoon niet sterk genoeg om tegen IF Ogbonna op te boxenquote:Op vrijdag 14 september 2012 19:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik tikte jou compleet weg de eerste helft, en toen jij Marlos inbracht een dikke momentumswitch, mijn keeper kreeg ter plaatse aids ineens ofzo
Nice.....quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:10 schreef Toefjes het volgende:
Wat een sfeer tijdens de davis cupjammer dat haase zn kansen niet benutte. En briljant om federer in het echt te zien
Merkte weinig van Marlos ja, werd steeds van de bal gezetquote:Op vrijdag 14 september 2012 19:11 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Ik kon het eerste helft totaal geen grip krijgen op de wedstrijd. Dus dan verander ik altijd wel wat. Marlos is echt een held ja, maar is gewoon niet sterk genoeg om tegen IF Ogbonna op te boxen
Ik merk sowieso dat silvers een veel beter shooting hebben dan gold player. Met silver players maak ik soms echt ongelovelijke screamers, terwijl dat met een Gerrard maar zelfden lukt.quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Merkte weinig van Marlos ja, werd steeds van de bal gezet
Die rare doelpunten hebben volgens mij echt wat met momentum of scripting te maken.
Zo speelde ik ook tegen een bijna vol IF team, met TOTY Elena (?) op doel helemaal weg met wat simpele NL Silvers
Hey! You got me there.quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Oh ja, stom, dit was het topic waar het tijdens de verkiezingen opeens over de pkk ging.
Benieuwd hoe dat in FIFA 13 gaat worden, des te 'slechter' het kleurtje, des te beter ze zijn tegen goudjes lijkt welquote:Op vrijdag 14 september 2012 19:14 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Ik merk sowieso dat silvers een veel beter shooting hebben dan gold player. Met silver players maak ik soms echt ongelovelijke screamers, terwijl dat met een Gerrard maar zelfden lukt.
Het was in jouw stad ook nogquote:Op vrijdag 14 september 2012 19:12 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Nice.....
Lijkt me ook wel eens leuk om mee te maken.....
joequote:
quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:23 schreef Fuszy het volgende:
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/135155168
Found it!
Laat maar zitten voor nu dan, later vanavond spelen we welquote:Op vrijdag 14 september 2012 19:28 schreef RavioliPunch het volgende:
Wacht ff GJE mijn kkps3 is vastgelopen.
SOWIESO nieuwe Xbox kopen.
Okquote:Op vrijdag 14 september 2012 19:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Laat maar zitten voor nu dan, later vanavond spelen we wel
ik wil welquote:Op vrijdag 14 september 2012 19:35 schreef wieisboos het volgende:
hey marcie wil je potje h2h tegen mij
-quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:35 schreef jepperdeprep het volgende:
Ik zat net even een filmpje over straatvoetbal te kijken maar dit lijkt gewoon bijna nep
Hoe kan je zo goed zijn daarin? Vooral die gozer met die dreads.
haha op 3:20 ofzo met die 2 vrouwen. Gaf die tweede een panna en toen hoorde je in dat nummer iets van domme bitchesquote:Op vrijdag 14 september 2012 19:35 schreef jepperdeprep het volgende:
Ik zat net even een filmpje over straatvoetbal te kijken maar dit lijkt gewoon bijna nep
Hoe kan je zo goed zijn daarin? Vooral die gozer met die dreads.
WAS MN BROERTJE JONGE KOM REMATCHquote:Op vrijdag 14 september 2012 19:36 schreef KrAlex het volgende:
Nog een batta voor Rijst
Wat vond je van mijn Tsjineze muur vol Brazilianen?
Wat doe die meisjes daar uberhauptquote:Op vrijdag 14 september 2012 19:39 schreef Fuszy het volgende:
[..]
haha op 3:20 ofzo met die 2 vrouwen. Gaf die tweede een panna en toen hoorde je in dat nummer iets van domme bitches
hun zure sloot even luchten. als je de hele dag gesopt wordt dan stinkt ie welquote:Op vrijdag 14 september 2012 19:44 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Wat doe die meisjes daar uberhaupt
Ik weet nog niet of we uit of thuis moeten, hoezo 0 punten?quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:02 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Ken niemand van de B1 daar zo. Moet je uit? Zo ja, dan ga je met 0 punten naar huis.
Off:
Ik weet niet of dit al gepost was, maar dit slaat echt nergens op.
[ afbeelding ]
Ik was douchen, wil morgen wel spelen!quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:35 schreef wieisboos het volgende:
hey marcie wil je potje h2h tegen mij
Ik weet het, in opdracht van GJEquote:
ik ookquote:Op vrijdag 14 september 2012 19:52 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik was douchen, wil morgen wel spelen!
[..]
Ik weet het, in opdracht van GJE
Heel veel trouwens, omdat jullie er uit waren genaaid naar Tweakers, moest ik jullie eruit halen.
quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:52 schreef marcie216 het volgende:
[..]
[..]
Heel veel trouwens, omdat jullie er uit waren genaaid naar Tweakers, moest ik jullie eruit halen, want overlopers verdienen geen plekje in de OP
2k ofzoquote:Op vrijdag 14 september 2012 19:55 schreef Fuszy het volgende:
Die GK van city Pantillimon ofzo, gaat volgens mij best wel duur worden als hij in FUT komt. 2,03m grote keeper 74 rated.
Hahahaha was slecht potje van mijn kant. Is geen smoesje, maar lag ook aan de kut regen. Wel verdiende overwinning trouwens!quote:
Kom nog een keeeeeeeeeeerquote:Op vrijdag 14 september 2012 19:59 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Hahahaha was slecht potje van mijn kant. Is geen smoesje, maar lag ook aan de kut regen. Wel verdiende overwinning trouwens!
Later in de avond, heb nu 4 potjes achter mekaar gedaan.quote:
quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:55 schreef Toefjes het volgende:
Geniaal: trek uit de muur een broodje cheese burger (of andere snack naar keuze). Laat het deurtje open.
Peuzel je snack op.
In de tussentijd legt een chinees die niet oplet een nieuwe cheese burger in het vakje.
Haal de nieuwe cheese burger uit het hokje wat je open gelaten hebt.
Ren onopvallend keihard weg
ja was triest ja. Maar wat jullie deden was net zo triest.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
En wat triest marcie![]()
(ja van ons was ook triest)
Ja heel leukquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Geld inwerpen, openen, 2 happen uit een burger nemen en terugleggen is leuker
Waz met jou dan doe normaalquote:
Morgen wil ik je ook aanpakkenquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:08 schreef RavioliPunch het volgende:
Even wieisboos batta gegeven, who is next?
ikke. ik ebn niet meer de rijst van vorge x ben herborenquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:08 schreef RavioliPunch het volgende:
Even wieisboos batta gegeven, who is next?
nee dat is zondequote:Op vrijdag 14 september 2012 20:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Geld inwerpen, openen, 2 happen uit een burger nemen en terugleggen is leuker
Nee ik vind het niet leuk. Waarom zou je dat doen?quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Waz met jou dan doe normaal
ok invite mequote:Op vrijdag 14 september 2012 20:09 schreef Rijst het volgende:
[..]
ikke. ik ebn niet meer de rijst van vorge x ben herboren
come at me broquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:09 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Morgen wil ik je ook aanpakken
Morgen rond 11:00 uur kan ik wel denk ik. En wat later ook nog, Ga ik je ook even harde batta gevenquote:
Zon keten als smullers voelt die 2.50 verlies echt niet hoor. ga het volgende keer weer uitproberenquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:09 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee ik vind het niet leuk. Waarom zou je dat doen?Dat van Toefjes ook niet trouwens
Dan ben ik voetballenquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:12 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Morgen rond 11:00 uur kan ik wel denk ik. En wat later ook nog, Ga ik je ook even harde batta geven
Nou leuk hoor. Sorry dat ik het zeg maar je bent toch geen 15 meer?quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zon keten als smullers voelt die 2.50 verlies echt niet hoor. ga het volgende keer weer uitproberen
In dat opzicht wel jaquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:12 schreef Rijst het volgende:
[..]
Weetje hoeveel dat is. Voor jou een halfuur werken.
een uur kinderarbeid ja. Hij is pas 15.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:12 schreef Rijst het volgende:
[..]
Weetje hoeveel dat is. Voor jou een halfuur werken.
Misschien is dat wel die 2,50 waardoor ze failliet gaan. Lulquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zon keten als smullers voelt die 2.50 verlies echt niet hoor. ga het volgende keer weer uitproberen
Zie je een volwassen vent dik in de 30 een sprintje zetten met z'n hamburgerquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:13 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nou leuk hoor. Sorry dat ik het zeg maar je bent toch geen 15 meer?
Woow wat speel jij vroeg, welk team zit je?quote:
Speel om geld, dan is het gratisquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:13 schreef marcie216 het volgende:
Ik heb dit jaar al 7 euro in de tafelvoetbaltafel bij ons op school gegooid. In totaal, met ons groepje al meer dan 30 euro, en dan ook nog VWO die soms speelt, verdien je wel veel mee.
1 potje kost 50 cent. dus 1,50 gooi je weg = 3x tafelvoetbal
Neequote:Op vrijdag 14 september 2012 20:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Speel om geld, dan is het gratis
hebben jullie een fußballtafel op school?quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:13 schreef marcie216 het volgende:
Ik heb dit jaar al 7 euro in de tafelvoetbaltafel bij ons op school gegooid. In totaal, met ons groepje al meer dan 30 euro, en dan ook nog VWO die soms speelt, verdien je wel veel mee.
2 zelfs!quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hebben jullie een fußballtafel op school?fucking vet
Sorry Marcie kan het niet laten.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:13 schreef marcie216 het volgende:
Ja, ik kwam er ook achter toen ik het had getypt op de hoop dat niemand het zag. Slimme turk ben je hoor!quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:16 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Sorry Marcie kan het niet laten.
tafelvoetbaltafel
Inb4 discriminatie racisme shitstormquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:16 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja, ik kwam er ook achter toen ik het had getypt op de hoop dat niemand het zag. Slimme turk ben je hoor!
13:45 maar geen zin om daarvoor op PS3 te gaan. C3 btw.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:14 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Woow wat speel jij vroeg, welk team zit je?
Rot op..quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Inb4 discriminatie racisme shitstorm
Sensatiezoeker.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Inb4 discriminatie racisme shitstorm
Oh je bent nog jongquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:17 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
13:45 maar geen zin om daarvoor op PS3 te gaan. C3 btw.
Zegt wiequote:
Retorische vraagquote:
Ja 14.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:18 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Oh je bent nog jong(14?)
En welk niveau speel je + welke club?
Nee, maar ben benieuwd welk niveau, en gewoon welke club. Als je niet wilt vertellen hoeft het niet hoor.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:19 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Ja 14.
En ga je me opzoeken en dan de namen van mijn team hier neerzetten ofzo?
Woon je in friesland?quote:
omgquote:
Oh my god? Wat is er met god?quote:
West Friesland is N-H hèquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:24 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Oh my god? Wat is er met god?
En RP, Ik kan het niveau niet vinden op die site, alleen maar dat jullie 6 C's hebben. Grote club dus.
Er is toch ook iets van West friesland, gewoon het westen van Friesland.quote:
welke klasse speel je nouquote:
oh oke, redelijk niveauquote:
quote:
JBGSquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:48 schreef vandermar het volgende:
regen en sneeuw moeten ze uit fifa halen. 60% van mijn losses komen daardoor. de overige 40% wordt ik door ea genaaid
FYPquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:48 schreef vandermar het volgende:
regen en sneeuw moeten ze uit fifa halen. 10% van mijn losses komen daardoor. en 10% wordt ik door ea genaaid, de rest gewoon omdat ik slecht ben.
Godverdommequote:
en wordt ik ja? En dan ergeren aan mensen die geen Nederlands kunnenquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:48 schreef vandermar het volgende:
regen en sneeuw moeten ze uit fifa halen. 60% van mijn losses komen daardoor. de overige 40% wordt ik door ea genaaid
Vooruit, omdat je in Eindhoven woont :quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:57 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Iets meer enthousiasme mag ook wel hoor!
Dacht al, je speelde een beetje alsof je niet echt aan het opletten wasquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:02 schreef wieisboos het volgende:
Sorry van dat ik zonet afk was RP, m'n computer hield er opeens mee op want de videokaart was er uit gevallen
geldt dit voor mijn bachelor dan?quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en wordt ik ja? En dan ergeren aan mensen die geen Nederlands kunnen
Was al bekend dus.twitter:EASPORTSFIFA twitterde op vrijdag 14-09-2012 om 21:09:07Get a head start on Ultimate Team: #FUT13 Web App will be available early for returning users on Tuesday night (UK time)! That's Sept.18th! reageer retweet
ja. En van een hbo student mag je toch wel verwachten dat ie fatsoenlijk Nederlands kan.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
geldt dit voor mijn bachelor dan?
Zoals ik al zei, F5 festijnquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:12 schreef Vijf_voor het volgende:
Dinsdag weer handelen en de melding krijgen dat er teveel aanmeldingen zijn
quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:16 schreef poker4lifee het volgende:
clubs ownage
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hi ha ho
nope iets nadat je weg was gestoptquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:18 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Nog steeds aan het spelen??
Mooi, ik kan dus nog een hoop bronze packs tegemoet zienquote:
Je hoeft toch toch niet van te voren Fifa 13 te hebben ge-preorderd om op de FUT Webapp te komen??quote:
quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:27 schreef Vijf_voor het volgende:
nee, je moet een keer ingelogd hebben sinds maart
Oh daarom stond ik er ineens niet meer in..hoe fucking triest is datquote:Op vrijdag 14 september 2012 19:52 schreef marcie216 het volgende:
[..]
[..]
Heel veel trouwens, omdat jullie er uit waren genaaid naar Tweakers, moest ik jullie eruit halen, want overlopers verdienen geen plekje in de OP
nee natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:44 schreef pascal08 het volgende:
Moet je nou een Season Ticket hebben om al vanaf de 18e op de webapp te kunnen of moet je gewoon FUT Founder zijn?
Je weet over wie je het hebt, dus dit niveau kan niet als verrassing komen?quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Oh daarom stond ik er ineens niet meer in..hoe fucking triest is dat
quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zal wel om aantal gespeelde wedstrijden gaan dan.quote:
Ja, vervelend kind met grootheidswaan blijkbaar.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:45 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je weet over wie je het hebt, dus dit niveau kan niet als verrassing komen?
Trouwens mijn eerste punt van het jaar binnen, een 9![]()
Weinig kans dat dat echt de UT edition is denk ikquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:47 schreef detennismaster het volgende:
Iemand ervaring met consoleshop.nl? Zie daar de game voor 50 euro staan, kan helaas nergens meer de Ultimate Edition voor een fatsoenlijke prijs vinden.
lezen knulquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Weinig kans dat dat echt de UT edition is denk ik
Of FUT Founders.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:46 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Zal wel om aantal gespeelde wedstrijden gaan dan.
Ja, niks mis mee. Net als mp3shop.nl etc..allemaal 1 grote business geloof ik.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:47 schreef detennismaster het volgende:
Iemand ervaring met consoleshop.nl? Zie daar de game voor 50 euro staan, kan helaas nergens meer de Ultimate Edition voor een fatsoenlijke prijs vinden.
ja, betrouwbare sitequote:Op vrijdag 14 september 2012 21:47 schreef detennismaster het volgende:
Wat was de grap?quote:
Ik zie hem ook niet iddquote:
quote:
:quote:
quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:47 schreef detennismaster het volgende:
quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Weinig kans dat dat echt de UT edition is denk ik
Was dat nou echt zo grappig?quote:
Ja, ik moest huilen van het lachen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Was dat nou echt zo grappig?
Op welke manier is dat zo grappig?quote:
quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:53 schreef detennismaster het volgende:
Want jullie hebben zeker de Ultimate Edition al in een eerder stadium ergens gekocht, zie wel deze nog staan:
[ afbeelding ]
Weet niet of dat om de Ultimate Edition gaat.
quote:
Staat toch duidelijk onder wat erbij zit.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:53 schreef detennismaster het volgende:
Want jullie hebben zeker de Ultimate Edition al in een eerder stadium ergens gekocht, zie wel deze nog staan:
[ afbeelding ]
Weet niet of dat om de Ultimate Edition gaat.
quote:
Het is dat je het zelf zegt!quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:57 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat was de grap?
Ik zie hem niet hoor!
O sorry, ik ben te dom om hem te zien
quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:57 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat was de grap?
Ik zie hem niet hoor!
O sorry, ik ben te dom om hem te zien
The time has come.quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:00 schreef KrAlex het volgende:
Ik vind dat FUT Founders extra moeten krijgen
En mensen die 1000 potjes of meer hebben gespeeld. En mensen die 2000 potjes of meer hebben gespeeldquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:00 schreef KrAlex het volgende:
Ik vind dat FUT Founders extra moeten krijgen
Moet je minimaal 10x gezien hebben voordat je doodgaatquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:01 schreef Tim86 het volgende:
Scarface begint zo op RTL 7, voor het geval er hier nog kinderen zijn die hem niet hebben gezien (L)
Zo een zieke film dat.quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:01 schreef Tim86 het volgende:
Scarface begint zo op RTL 7, voor het geval er hier nog kinderen zijn die hem niet hebben gezien (L)
Sowieso die OST op m'n telefoonquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:02 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Zo een zieke film dat.
Ik had toevallig al RTL7 opstaan, maar ik keek niet.
En dan die heerlijke soundtrack meteen.
Naar tweakers uit naaien was veel triester, dus ga niet huilen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb hem bij consoleshop besteld...na positieve berichten van gasten uit onze clan, die daar met regelmatig besteld hebben.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:47 schreef detennismaster het volgende:
Flikker toch op man, natuurlijk ga ik mee als iedereen met een IQ boven de 80 uit deze reeks daar al zit. Dat speelde 1 dag..als je dan meteen de OP gaat bijwerken..kom op, waar ben je dan mee bezigquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:06 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Naar tweakers uit naaien was veel triester, dus ga niet huilen.
Die lijkt me ook baasquote:
Ja.quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Flikker toch op man, natuurlijk ga ik mee als iedereen die niet tegen verandering kan naar Tweakers gaat.
Heb FIFA10 geloof ik bij consoleshop besteld. Kreeg hem toen ook netjes op de release dag toen. Vroeg in de ochtend. Wilde net naar school en zie opeens en pakketje liggen op de deurmat. Heb toen mijn tas weg gelegd en een sprint getrokken naar de PS3.quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:08 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Ik heb hem bij consoleshop besteld...na positieve berichten van gasten uit onze clan, die daar met regelmatig besteld hebben.
Ik was gelukkig op tijd, heb dus 2x met UT
Volgende keer laat ik wel een zak lolly's achter.quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:11 schreef Kamikazie het volgende:
Maar toen voelde alle achterblijvers zich eenzaam, alleen en verloren.
quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:11 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Heb FIFA10 geloof ik bij consoleshop besteld. Kreeg hem toen ook netjes op de release dag toen. Vroeg in de ochtend. Wilde net naar school en zie opeens en pakketje liggen op de deurmat. Heb toen mijn tas weg gelegd en een sprint getrokken naar de PS3.
Hier om de hoek hebben ze een garage, waar alle post tassen gevuld worden, maar zou hij daarmee komen of met een pakketdienst? Anders plak ik er wel ff een briefje opquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gewoon de postbode tegemoet fietsen![]()
Heb van meerdere gehoord dat hij geleverd wordt op de releasedatum of soms een dag eerder... (al boeit me dat niet...want heb een Season Ticketquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:11 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Heb FIFA10 geloof ik bij consoleshop besteld. Kreeg hem toen ook netjes op de release dag toen. Vroeg in de ochtend. Wilde net naar school en zie opeens en pakketje liggen op de deurmat. Heb toen mijn tas weg gelegd en een sprint getrokken naar de PS3.
Jij voelde je vast stoer dat je met iedereen meeliepquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:11 schreef Kamikazie het volgende:
Maar toen voelde alle achterblijvers zich eenzaam, alleen en verloren.
Als het door de brievenbus kan gaat het normaliter gewoon via de post volgens mij..zeker als je bij een Nederland bedrijf (of bedrijf met NL vestiging) hebt besteld. Bij mij komt het dan meestal begin van de middag ergens.quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:13 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Hier om de hoek hebben ze een garage, waar alle post tassen gevuld worden, maar zou hij daarmee komen of met een pakketdienst? Anders plak ik er wel ff een briefje op
Ja, maar toch bleef jij mij trouwquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:13 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Jij voelde je vast stoer dat je met iedereen meeliep.
Jullie zijn dan ook vrienden voor altijd.quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:15 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja, maar toch bleef jij mij trouw![]()
Komt vooral door die mooie ogen van Geluidsysteempje.quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jullie zijn dan ook vrienden voor altijd.
quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:20 schreef Thorb het volgende:
Kutzooi was om zes uur in slaap gevallen
Ja kan zo wel, even wakker worden man.quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:22 schreef Kamikazie het volgende:
Thorb doen we nog clubs vanavond ?
Die UIquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:23 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja kan zo wel, even wakker worden man.
quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:52 schreef marcie216 het volgende:
[..]
[..]
Beetje laat maar die telt alleen als de bal niet de grond heeft geraakt, wat hier wel het geval is!quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:23 schreef Fuszy het volgende:
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/135155168
Found it!
Ik ging een poging doen om een boek te lezen voor school, heb 3 bladzijdes gelezen voor het moment kwam om te slapenquote:
Lindgren had het al uitgelegd, maar toch bedanktquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:29 schreef Thorb het volgende:
[..]
[..]
Beetje laat maar die telt alleen als de bal niet de grond heeft geraakt, wat hier wel het geval is!
[..]
Ik ging een poging doen om een boek te lezen voor school, heb 3 bladzijdes gelezen voor het moment kwam om te slapen
Als je nou even die DM had gepost, had ik dat ook geweten!quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:32 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Lindgren had het al uitgelegd, maar toch bedankt
quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:40 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als je nou even die DM had gepost, had ik dat ook geweten!
@Mathijs ik kom er nu aan.
Zijn al bezig!quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:11 schreef Rijst het volgende:
CLUBS?
Heb mezelf nagemaakt in Tekken
[ afbeelding ]
Oh oke, jammer.quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:10 schreef Tim86 het volgende:
Waarschijnlijk moet je die celebration eerst unlocken in het spel.
gelukkig?quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:15 schreef detennismaster het volgende:
Zo net voor het eerst goldpacks gekocht, alleen maar troep gelukkig.
de sprint knop en finesse knop tegelijk indrukkenquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:18 schreef Fuszy het volgende:
Marcie had laatst hier geschreven hoe je die balotelli celebration deed. Geen idee of hij hem ook kon doen in de demo.
Ik zou mij raar voelen als ik nu een Messi had gekregen, terwijl woensdag fifa 13 er is.quote:
Dafuq?quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:15 schreef detennismaster het volgende:
Zo net voor het eerst goldpacks gekocht, alleen maar troep gelukkig.
quote:
quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:21 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik zou mij raar voelen als ik nu een Messi had gekregen, terwijl woensdag fifa 13 er is.
Zou toch liever een Messi hebben dan troep ...quote:
Oh, ja oke dat zou best genaaid zijn idd. Zou weer een lekkere ea troll zijn.quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:21 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik zou mij raar voelen als ik nu een Messi had gekregen, terwijl woensdag fifa 13 er is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |