piep zei de muis en kwam toen klaarquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
holletje hier, holletje daar
Fixed.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
piep zei de pielemuis en kwam toen klaar
quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
piep zei de muis en kwam toen klaar
Julliequote:
Als dat geen neuken wordt ...quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:15 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ik ben een beetje e-verliefd op Tamashii :$
en idd, mooi plaatje
E verliefd?quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:15 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ik ben een beetje e-verliefd op Tamashii :$
en idd, mooi plaatje
wajooooooooooooquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Als dat geen neuken wordt ...
Nee, serieus, ik vind dat echt een knap geschoten foto. Passion was mijn zoekterm en dat is wel duidelijk te zien in deze foto.
ik zal jou eens bijhoudenquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:17 schreef Tamashii het volgende:
Jullie gaaaan hard, dat kan ik hir nie bijhouden!
jawel, maar dat durf ik natuurlijk niet toe te geven zo onlinequote:
Ik ook niet hoor.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:19 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
jawel, maar dat durf ik natuurlijk niet toe te geven zo online![]()
![]()
ok bel me straks ff dan gr grquote:
heerlijk, niks doenquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zo, boodschapjes klaar
Nu weer verder met niks doen
Niet te lang hoor, maar een dagje vind ik ok.. Morgen weer de hele dag werken, zondag een verjaardag van een collega en maandag ook weer de hele dag werken..quote:
Whehequote:Op vrijdag 14 september 2012 17:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Omg.. ze hebben het programma waarmee wij dagelijks moeten werken aangepast..
dit kost heel veel geld.. en is natuurlijk uitermate efficent en nodig.
de grootste aanpassing is dat het nu NOG meer roze is![]()
jippiej
mijn bureau is zo goed als volquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Whehe
Plaatje nog uitgeprint?
ja nee, niet iedere dag nee.. maar zo in het weekend mag dat bestquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet te lang hoor, maar een dagje vind ik ok.. Morgen weer de hele dag werken, zondag een verjaardag van een collega en maandag ook weer de hele dag werken..
quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
mijn bureau is zo goed als vol
Ik ben er weer.quote:
Je weet dat foerageren gewoon voedsel zoeken en eten is, niet?quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:06 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
veel succes/plezier kaneeltje![]()
neequote:Op vrijdag 14 september 2012 17:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben er weer.Eten achter de pc ftw.
[..]
Je weet dat foerageren gewoon voedsel zoeken en eten is, niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Ik heb een wilde kapsalon gevonden.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:36 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ik heb soms heel veel succes nodig hoor, wanneer ik ga foerageren :$
did you throw a masterball at it?!!!!quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb een wilde kapsalon gevonden.
Welkom terug.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben er weer.Eten achter de pc ftw.
[..]
Je weet dat foerageren gewoon voedsel zoeken en eten is, niet?
Wild Kapsalon appeared!quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb een wilde kapsalon gevonden.
kaneelstokje used "eat"quote:
Nee, het was nog een jonkie. Een great ball was voldoende.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:37 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
did you throw a masterball at it?!!!!
Kaneelstokje used Bite.quote:
Kapsalon used ''scatter''!quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:39 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
kaneelstokje used "eat"
it was supereffective
Ik ben traag.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:39 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
kaneelstokje used "eat"
it was supereffective
quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Kapsalon used ''scatter''!
Every frie was scattered across the floor!
Ik speel nog steeds die spelletjes.quote:
Weer eens iets anders dan dirtytalk of pillowtalk.quote:
Ik ook.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik speel nog steeds die spelletjes.
ik heb ook een aantal pokemon spelletjes op de pc hoorquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:40 schreef Fera het volgende:
[..]
dat doen wij toch nooooooooooooooooooooooooooit hierquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weer eens iets anders dan dirtytalk of pillowtalk.
[..]
Ik ook.
Kinderachtig hoorquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:40 schreef Fera het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*neemt DS mee naar meetquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weer eens iets anders dan dirtytalk of pillowtalk.
[..]
Ik ook.
Ik heb wel oude GBC nog, met Blue, Yellow en Silver.quote:
HELL YEAHquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb wel oude GBC nog, met Blue, Yellow en Silver.
En de rest op de pc. Gotta catch 'em all.
Mijn GBC is gestorven, toen toch maar een DS gekocht.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb wel oude GBC nog, met Blue, Yellow en Silver.
En de rest op de pc. Gotta catch 'em all.
Ik neem aan geen pics?quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
HELL YEAH![]()
ok nu ff eten en douchen en shit, latahhh![]()
Ik heb pics van Rokje gezien, nananan jij lekker niehiet!quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik neem aan geen pics?
Doei.
Ik heb Emerald 386 op de pc. Die is wel erg vet moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn GBC is gestorven, toen toch maar een DS gekocht.
Ik had Red, Yellow, Gold, Crystal en nu heb ik HeartGold en Black.
En op de PC Emerald en FireRed gespeeld.
Mijn broertje had ook Silver.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb Emerald 386 op de pc. Die is wel erg vet moet ik zeggen.
Mijn zusje had ook Red en Gold, konden we samen spelen en ruilen en battelen.
Ik heb al heel veel pics van Rokje gezien.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb pics van Rokje gezien, nananan jij lekker niehiet!
Ja, is een versie waarin je alle 386 pokémon tot dan toe kan vangen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn broertje had ook Silver.
Wat is Emerald 386? Een aparte versie?
Cool. Het ging mij echter nooit echt om het vangen, het vechten vond ik veel leuker.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb al heel veel pics van Rokje gezien.
[..]
Ja, is een versie waarin je alle 386 pokémon tot dan toe kan vangen.
Maar niet van zulkequote:Op vrijdag 14 september 2012 17:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb al heel veel pics van Rokje gezien.
[..]
Ja, is een versie waarin je alle 386 pokémon tot dan toe kan vangen.
HEERLIJK.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:57 schreef LovelyLady het volgende:
Lekker ongezond vreetwerk gehaald.
Panini kipkaaspesto en broodjes kroket...
Fijne combi ook
Euhm, nou...quote:
Hehehe. Ik heb toen ook veel gecheat met die Cinnabar Island surfing glitch. En de Mew glitch.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Cool. Het ging mij echter nooit echt om het vangen, het vechten vond ik veel leuker.
Als ik er één wilde hebben die je normaal niet tegen komt gebruikte ik gewoon cheats.
3 fucking centimeter, boohooquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Euhm, nou...
Ik ben lekker groter dan jij.
[..]
Hehehe. Ik heb toen ook veel gecheat met die Cinnabar Island surfing glitch. En de Mew glitch.
Oh ja, dat rare blokkige ding wat je dan kreeg zodat je uiteindelijk een oneindige voorraad aan Master Balls of Rare Candy's had.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Euhm, nou...
Ik ben lekker groter dan jij.
[..]
Hehehe. Ik heb toen ook veel gecheat met die Cinnabar Island surfing glitch. En de Mew glitch.
10 cm.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
3 fucking centimeter, boohoo![]()
Daar lig ik echt niet wakker van hoor
Niet oneindig, ik heb het wel eens opgemaakt.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Oh ja, dat rare blokkige ding wat je dan kreeg zodat je uiteindelijk een oneindige voorraad aan Master Balls of Rare Candy's had.
Ik gebruikte ook Gameshark op de PC.
Je kon hem volgens mij zo instellen dat er 99x stond, maar dat het nooit 98 werd.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
10 cm.
[..]
Niet oneindig, ik heb het wel eens opgemaakt.
5quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
10 cm.
[..]
Niet oneindig, ik heb het wel eens opgemaakt.
Item dat je oneindig wilde als 2e van bovenquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Je kon hem volgens mij zo instellen dat er 99x stond, maar dat het nooit 98 werd.
Ja? Dat weet ik niet meer.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Je kon hem volgens mij zo instellen dat er 99x stond, maar dat het nooit 98 werd.
Jongen, jij bent 1,63. Ik 1,74. 'Nuff said.quote:
Jij bent maar 3 cm groter dan mij?quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja? Dat weet ik niet meer.
[..]
Jongen, jij bent 1,63. Ik 1,74. 'Nuff said.
Kaneel is niet zo groot nee, alleen z'n mondquote:
Ik vind dat soort arrogantie soms best wel leuk. Ik ken nog zo'n jongen, ik heb er bijna mee gedate.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kaneel is niet zo groot nee, alleen z'n mond![]()
Ik weet dat ik klein ben, maar gedraag me niet alsof ik 2.05 lang en 2 meter breed wil lijken
Ja.quote:
Dat babbel gebeuren is geen compensatie voor mijn lengte.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik weet dat ik klein ben, maar gedraag me niet alsof ik 2.05 lang en 2 meter breed wil lijken
Ik gedraag me liever naar 1.90 bij 1,50 veel efficienter, dan is er nog bewegingsvrijheidquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind dat soort arrogantie soms best wel leuk. Ik ken nog zo'n jongen, ik heb er bijna mee gedate.
Toen ontmoette je mij en zag je in dat lengte niet alles zegt?quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik was voorheen helemaal niet zelfverzekerd, vraag het Knetter, JJH en Lola oa. maar
Ach, bij zulke jongens hoef je niet op je tenen te staan om ze een kus te geven.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja.![]()
Ik ben een smurfje.
[..]
Dat babbel gebeuren is geen compensatie voor mijn lengte.
Nee, Knetter en MsMessy hebben daar een aardige hand in gehadquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Toen ontmoette je mij en zag je in dat lengte niet alles zegt?
Ik ben NIET schattigquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Kleine mannetjes zijn schattig
Ik heb ook een te grote mond voor mijn lengte.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geloof me, wat je nu doet, dat maakt je schattiger.quote:
Soms wel heurquote:
Hihi, dat is ook wel waar.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Ach, bij zulke jongens hoef je niet op je tenen te staan om ze een kus te geven.
Ik denk dat ik hier niks over wilde weten.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, Knetter en MsMessy hebben daar een aardige hand in gehad
en 2 andere vriendinnen van mij ook
ik win: ik ben 1m52quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jongen, jij bent 1,63. Ik 1,74. 'Nuff said.
Ehm, hoezo niet? Gewoon mij goed in m'n kop prenten dat er heul niets mis met mij is enzo hoorquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hihi, dat is ook wel waar.
[..]
Ik denk dat ik hier niks over wilde weten.
Brb, ik ga even mijn hersenen spoelen met bleek.
tha faq are you thinking ofquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hihi, dat is ook wel waar.
[..]
Ik denk dat ik hier niks over wilde weten.
Brb, ik ga even mijn hersenen spoelen met bleek.
Ik ben NIET... nvm..quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Geloof me, wat je nu doet, dat maakt je schattiger.
Nee, ik moet zelfs springen wil het effect hebben..quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Stampte je nu met je voet op de grond?
Neehee!quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Soms wel heurzo van koetsjie koetsjie
Goedenavond meneer Grijsbaard en welkom in wederom een facinerend topic vol met interessante en niet zo interesante uitspraken.. uw TT van vanavond is Holbewoners en we zijn in topic 129 aanbeland.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:29 schreef Grijsbaard het volgende:
Ik ben even een uurtje weer hier te gast. Goedenavond!
hahahahaha leuk! Die houden we erin! Ik ken trouwens wel een holbewoner, aangezien dat de TT van vanavond is..quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Goedenavond meneer Grijsbaard en welkom in wederom een facinerend topic vol met interessante en niet zo interesante uitspraken.. uw TT van vanavond is Holbewoners en we zijn in topic 129 aanbeland.
Ik wens u veel plezier in dit topic en hoop dat ook u interessante of minder interessante uitspraken toevoegd aan het archief van SEX SC #
Euw. Ja iddquote:
Ok, ik had vuige gedachtes. Dan is het goed.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ehm, hoezo niet? Gewoon mij goed in m'n kop prenten dat er heul niets mis met mij is enzo hoor
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik begin mijn stem kwijt te raken
verkouden aan het worden en ontzettend veel klanten gesproken vandaag ofzo dunno..quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:44 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar?
Welke?quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:43 schreef Mistress_X het volgende:
Ik ben alleen de komende 3 weken![]()
Vanavond dus maar mooi filmpje kijken en op tijd naar bed.
Dat is best lastig met jouw baanquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik begin mijn stem kwijt te raken
Knulligquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
verkouden aan het worden en ontzettend veel klanten gesproken vandaag ofzo dunno..
had net al in een zin gewoon ineens geen stem meer.. klant lachen
ja nogal dus dit weekend maar niet teveel kletsenquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Welke?
[..]
Dat is best lastig met jouw baan
quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja nogal dus dit weekend maar niet teveel kletsen
Ziet er leuk uit!quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:47 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
"The Right Stuff"![]()
http://www.imdb.com/title/tt0086197/
Alle reden voor seksquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja nogal dus dit weekend maar niet teveel kletsen
Nee juist niet dan raak ik mn stem sneller kwijt hoorquote:
Oh. Helpt t niet om je keel te smeren?quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Nee juist niet dan raak ik mn stem sneller kwijt hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ballgag in zodat je niet kunt schreeuwenquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Nee juist niet dan raak ik mn stem sneller kwijt hoor
quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ballgag in zodat je niet kunt schreeuwen
Wat voor pizza?quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:59 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik zit ook aan de pizza, om nom nom
Hier heb ik spruitjes opstaan, met aardappels en gehaktballetjesquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:59 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik zit ook aan de pizza, om nom nom
Spruiten met satésaus. Anders lust ik ze niet.quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:00 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Hier heb ik spruitjes opstaan, met aardappels en gehaktballetjes
Oeh, Hollandse Kostquote:Op vrijdag 14 september 2012 19:00 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Zo eentje met 4 verschillende dingen er op, de mijne had een kwart champignon, spinazie, salami en gehakt, niet de lekkerste die er is, maar er lag niks anders mee in de vriezer...quote:
Wil ik ook !!!quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:00 schreef Mistress_X het volgende:
Ik snapput ff niet?quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:01 schreef Mistress_X het volgende:
Doe het zelven dan maar.
Mijn vriend zegt altijd van "trek je plan"
Waar moet ik heen om te helpen het op te maken?quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:02 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Voor de variatie inderdaad wel lekker
Ik ben een kleine eter hoor, heb maar voor enkel mijzelf gemaakt.quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Waar moet ik heen om te helpen het op te maken?
Tja, zoals een brave meid betaamd hea, er zit niks anders op... maar na die drie wekenquote:Op vrijdag 14 september 2012 19:03 schreef Mistress_X het volgende:
Dat ik mijzelf maar moet gaan helpen
Deceptiequote:Op vrijdag 14 september 2012 19:03 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ik ben een kleine eter hoor, heb maar voor enkel mijzelf gemaakt.
Dan knetterharde seks ja, dat wil je je niet voorstellenquote:Op vrijdag 14 september 2012 19:04 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Tja, zoals een brave meid betaamd hea, er zit niks anders op... maar na die drie weken
Oeps... te laatquote:Op vrijdag 14 september 2012 19:05 schreef Mistress_X het volgende:
Dan knetterharde seks ja, dat wil je je niet voorstellen
Met alleen eten is toch niks mis?quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:06 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
ghegheghe![]()
Nee, ik ben net zo trouw aan mijn vriend als mijn vriend aan Hare Majesteit
Lang niet iedereen in Nederland is zo konings gezind... dus dit zegt opzich nog niet zo heel veel....quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:06 schreef Mistress_X het volgende:
ghegheghe![]()
Nee, ik ben net zo trouw aan mijn vriend als mijn vriend aan Hare Majesteit
you go grilquote:Op vrijdag 14 september 2012 19:07 schreef Mistress_X het volgende:
is even afzien. Maar goed, ik overleef het wel
Nee, ik nodig de komende tijd wel wat vriendinnen uit thuis, gaan we samen leuke dingen doenquote:Op vrijdag 14 september 2012 19:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Met alleen eten is toch niks mis?
Chicken Kebabquote:Op vrijdag 14 september 2012 19:01 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Zo eentje met 4 verschillende dingen er op, de mijne had een kwart champignon, spinazie, salami en gehakt, niet de lekkerste die er is, maar er lag niks anders mee in de vriezer...![]()
Welke ga jij zodirect halen?
Wij zijn wel erg Koningshuis gezindtquote:Op vrijdag 14 september 2012 19:07 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Lang niet iedereen in Nederland is zo konings gezind... dus dit zegt opzich nog niet zo heel veel....
* Braamyo Likes youre taste !quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:08 schreef Fera het volgende:
Chicken KebabEn waarschijnlijk met Cinna Stix
wat schuift hetquote:Op vrijdag 14 september 2012 19:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wil er iemand voor mij werken? geen zin meer en alleen maar vervelende irritante stomme klanten
Bijna klaar toch? Wil je een lief appje om de laatste 40 minuten door te komen?quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wil er iemand voor mij werken? geen zin meer en alleen maar vervelende irritante stomme klanten
nee leuke klanten die bellen is fijnerquote:Op vrijdag 14 september 2012 19:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Bijna klaar toch? Wil je een lief appje om de laatste 40 minuten door te komen?
Maar ben geen klant, dus tjah..quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee leuke klanten die bellen is fijner
zucht.. u loopt achter? dat is einen hoax als ik het correct hebquote:
kloptquote:Op vrijdag 14 september 2012 19:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zucht.. u loopt achter? dat is einen hoax als ik het correct heb
van wie is die bj danquote:Op vrijdag 14 september 2012 19:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kusjes van mij en een bj?
is dat JJH niet danquote:Op vrijdag 14 september 2012 19:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
Taxichauffeur de cel in voor oplichten bejaarden
JJH mag wel uitkijken
dan is het goedquote:
hij ziet er ouder uit bedoel jequote:
heleumaal nietquote:Op vrijdag 14 september 2012 19:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hij ziet er ouder uit bedoel je
quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:32 schreef Mistress_X het volgende:
Plan B nu, spruitjes voor morgen bewaren, gehaktballetjes ook, zo maar pizza bestellen
Inderdaad oepsquote:
koffie pakken en op de bank ploffenquote:Op vrijdag 14 september 2012 19:35 schreef LovelyLady het volgende:
Hoe zal ik mijn avond eens gaan vullen....
Spelletjes doen met de kids?quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:35 schreef LovelyLady het volgende:
Gemeenquote:Op vrijdag 14 september 2012 19:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
muhahah sing sing sing a song draaien.. nu hebben mijn collega';s die in hun hoofd
Koffie?? Wijnquote:Op vrijdag 14 september 2012 19:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
koffie pakken en op de bank ploffen
na de koffiequote:
Bios, film, serie, terras, stappen, vrienden, vriendinnen, fris, drank, danslessen, sport, bordspel, kaartspel, gamen.... ?quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:35 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb toen een cursus lapdancen gedaan, vriendlief was weer op oefening, en ik tracteerde hem daarop toen hij nog in vuil uniform thuiskwamquote:Op vrijdag 14 september 2012 19:38 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Bios, film, serie, terras, stappen, vrienden, vriendinnen, fris, drank, danslessen, sport, bordspel, kaartspel, gamen.... ?
Succes
quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hihi ik laat collega's originele versies horen..
collega: ik vindt de originele happy hardcore versie leuker
Ik: dit is het origineel van the carpenters
collega: van wie![]()
this makes me sad...
Misschien serietje kijken oidquote:Op vrijdag 14 september 2012 19:38 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Bios, film, serie, terras, stappen, vrienden, vriendinnen, fris, drank, danslessen, sport, bordspel, kaartspel, gamen.... ?
Succes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:12 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
hallo![]()
heeeeerlijk patatjes gegeten met broodje hamburger!
Oh en ik wil deze even laten zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
LekkerIk net een perenijsje
En zo nog één
Mooie jurkWel anders als "standaard"
![]()
Hebben we iets gemist?quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:14 schreef LovelyLady het volgende:
Die andere is mooier
Niet dat deze lelijk is hoor, maar das mijn mening (en smaak)
Die andere heb ik niet gezienquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:14 schreef LovelyLady het volgende:
Die andere is mooier
Vind ik ook!quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:14 schreef LovelyLady het volgende:
Die andere is mooier
Uiteraardquote:
Ik zou het ook niet doen hoor .... Maarja ik ga toch niet trouwen.... Been there, done that, got the tshirtquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Uiteraard
En je moet ook niet alles online willen gooien. Stel je voor dat er stiekem familie ergens rond bazuind, hebben ze alles al kunnen zien.
Zoals wat?quote:
Ik ook niet. Er staat al genoeg shit van mij op internet (niet alleen fok), dus dat pakken ze me niet afquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet doen hoor .... Maarja ik ga toch niet trouwen.... Been there, done that, got the tshirt
quote:
Net een artikel gelezen over een comic die mijn huidige favoriete comic gaat vervangen en ik ben helemaal enthousiast.quote:
Jij bent al getrouwd geweest?quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zoals wat?
[..]
Ik ook niet. Er staat al genoeg shit van mij op internet (niet alleen fok), dus dat pakken ze me niet afTrouwen, i dunno.
Your tears are.....delicious.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:24 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ik wil uit, maar ik wil niet in m'n eentje.. gifje van mezelf gemaakt
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:24 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[ afbeelding ]
ik ga zo uitquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:24 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
What she saidquote:
ook alquote:
Thank God, noquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij bent al getrouwd geweest?
dat is een excuus wat ik normaal ook altijd gebruik, maar vanavond voel ik me jong en vitaal.. alleen dus te schijterig om alleen uit te gaanquote:
DM/PM staat openquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:27 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Oh ja LoLa vanavond heb ik ws de andere foto
Welnee, jonge blom, je komt genoeg oudere mensen tegen nog hoorquote:
Trut jij bent.like 10 jaar jongerquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:28 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat is een excuus wat ik normaal ook altijd gebruik, maar vanavond voel ik me jong en vitaal.. alleen dus te schijterig om alleen uit te gaan
quote:
Troost je, ik ga ook nietquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:28 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat is een excuus wat ik normaal ook altijd gebruik, maar vanavond voel ik me jong en vitaal.. alleen dus te schijterig om alleen uit te gaan
quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:26 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ook alFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
echt?quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Trut jij bent.like 10 jaar jonger
zullen we dan maar partyhardy achter onze laptop/pc?quote:
dat doe je dus jezelf aanquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:28 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Je moet in cowboy kleding op je paard naar de stad. Dan mysterieus in een hoekje gaan zitten met je hoed voorover zodat niemand je gezicht ziet.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:28 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik heb de muziek al aangeslingerdquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:29 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
zullen we dan maar partyhardy achter onze laptop/pc?
Ik heb geen idee eigenlijk:Dquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:29 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
echt?![]()
anyway.. ik voel me gewoon vaak oud.. kan het ook niet helpen
is ook.. mgoed, de mensen hier in de buurt zijn ook best eng, true story.. zie TT, die slaat op de mensen hierquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat doe je dus jezelf aan
hahahaha zal ik dat doen ja?quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je moet in cowboy kleding op je paard naar de stad. Dan mysterieus in een hoekje gaan zitten met je hoed voorover zodat niemand je gezicht ziet.
Aanspraak gegarandeerd.
YEAHHHHHHHHquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb de muziek al aangeslingerd
mag ik t vragen?quote:
32quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hahahaha zal ik dat doen ja?![]()
[..]
YEAHHHHHHHH
[..]
mag ik t vragen?
Geen idee of je 't goeie muziek vindquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
[..]
YEAHHHHHHHH
[..]
mag ik t vragen?
Soberzo.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
zolang t geen smartlappen zijn of piratenmuziek (quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen idee of je 't goeie muziek vind
hmm ik ga t eens overwegenquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Soberzo.
Ik ging eens met een hoed op uit. Overal aanspraak.
quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:32 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
zolang t geen smartlappen zijn of piratenmuziek () vermaak ik me wel
helemaal goedquote:
succesquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:35 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
T kan ff duren ik ben mn ma ff telefonisch computerles aan het geven
Ik heb nog maar een klein beetje bacardiquote:
quote:
ik heb vanmiddag wijn en bier gehaald en er is nog safari en jagermeisterquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb nog maar een klein beetje bacardi
[..]
Mag ik komen crashen? Ik rij niet als ik gedronken hebquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:43 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik heb vanmiddag wijn en bier gehaald en er is nog safari en jagermeister![]()
Je komt er toch niet inquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mag ik komen crashen? Ik rij niet als ik gedronken heb
ik zou niet weten waar ik je dan neer zou moeten leggen (lolololol)quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mag ik komen crashen? Ik rij niet als ik gedronken heb
in mij niet neequote:
Ervaring mee?quote:
Ik slaap prima op de bank hoorquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik zou niet weten waar ik je dan neer zou moeten leggen (lolololol)
dus voor nu moeten we maar samen party'en via de pic
hahaha nohhquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ervaring mee?
[..]
Ik slaap prima op de bank hoor
Dan gaat ik de cola maar even koud zetten.
Lauwe bacardi cola is niet lekkerquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:49 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hahaha nohh![]()
cola koud zetten?
oh ja.. da's waarquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lauwe bacardi cola is niet lekker
Fixed..quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
het lukt altijd wel hoor, Maar ze MOEST van mij ff foto's doorsturen, ze wist alleen niet hoe hahahaquote:
da's een mening ehquote:
Er is ook een film met tom cruise opquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij weet hoe ik over voetbal denk
ik zou t over ze heen gooien en schreeuwen van "DOE HET GOED VERDAMMT NOCH MAL"quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sommige barmannen zijn zo dom om t lauw aan te leveren en zonder ijs
[..]
Niet mijn probleem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Ik las bacardi lolaquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
daar moeten ook ijsklontjes bij.. sowieso.. want ijsklontjes zijn baasquote:
quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik zou t over ze heen gooien en schreeuwen van "DOE HET GOED VERDAMMT NOCH MAL"Ik zeg er ook altijd wat van, anders is het niet te zuipen en daar ga ik geen 6 euro voor betalenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whehe, ik moest hardop lachenquote:![]()
Tom cruisequote:Op vrijdag 14 september 2012 20:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Er is ook een film met tom cruise op
daarom.. kost al meer dan genoeg.. dan mag je ook wel een beetje kwaliteitquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zeg er ook altijd wat van, anders is het niet te zuipen en daar ga ik geen 6 euro voor betalen
[..]
Whehe, ik moest hardop lachen
Preciesquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:54 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
daarom.. kost al meer dan genoeg.. dan mag je ook wel een beetje kwaliteit
quote:
quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:55 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
is dat die van Drive ofzo?
Transporter is ie het bekendst van denk ik.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:55 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
is dat die van Drive ofzo?
I dunno, maar ik vind m grappigquote:
ja had t al verbeterdquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Transporter is ie het bekendst van denk ik.
[..]
I dunno, maar ik vind m grappig
[ afbeelding ]
Hij dus
ER IS NOG HOOP!quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
oh transporter.. niet drive
ja.. zelfs ik durf te zeggen dat ie wel knap is
knap eh!! ook hem wil ik niet in mequote:
Komt omdat Paarden Circuit van Crank 2: High Voltage isquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:00 schreef Vinniiee het volgende:
Crank is zo grappig
[ http://img38.imageshack.us/img38/7323/crank079486103727.jpg (copy/paste deze link) ]
[ afbeelding ]
*kan die scene van het batsen op het paardenrencircuitding niet vinden*
Mijn hoop, wat doe je?quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:00 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
knap eh!! ook hem wil ik niet in me
Jij lijkt op Jason Statham wil je hiermee zeggenquote:
Ik heb niet gegoogled op specifieke filmquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Komt omdat Paarden Circuit van Crank 2: High Voltage is
Nee, ik lijk op Leonard. Dat weet je.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij lijkt op Jason Statham wil je hiermee zeggen?
quote:
kijkzeeeeee!! ik verwacht een recensie na afloop u_uquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:01 schreef Tamashii het volgende:
Jason
Groetjes vanuit de bios. Ik ga nuuuuu kijken.
Die scenequote:Op vrijdag 14 september 2012 21:00 schreef Vinniiee het volgende:
Crank is zo grappig
[ http://img38.imageshack.us/img38/7323/crank079486103727.jpg (copy/paste deze link) ]
[ afbeelding ]
*kan die scene van het batsen op het paardenrencircuitding niet vinden*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |