piep zei de muis en kwam toen klaarquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
holletje hier, holletje daar
Fixed.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
piep zei de pielemuis en kwam toen klaar
quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
piep zei de muis en kwam toen klaar
Julliequote:
Als dat geen neuken wordt ...quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:15 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ik ben een beetje e-verliefd op Tamashii :$
en idd, mooi plaatje
E verliefd?quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:15 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ik ben een beetje e-verliefd op Tamashii :$
en idd, mooi plaatje
wajooooooooooooquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Als dat geen neuken wordt ...
Nee, serieus, ik vind dat echt een knap geschoten foto. Passion was mijn zoekterm en dat is wel duidelijk te zien in deze foto.
ik zal jou eens bijhoudenquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:17 schreef Tamashii het volgende:
Jullie gaaaan hard, dat kan ik hir nie bijhouden!
jawel, maar dat durf ik natuurlijk niet toe te geven zo onlinequote:
Ik ook niet hoor.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:19 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
jawel, maar dat durf ik natuurlijk niet toe te geven zo online![]()
![]()
ok bel me straks ff dan gr grquote:
heerlijk, niks doenquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zo, boodschapjes klaar
Nu weer verder met niks doen
Niet te lang hoor, maar een dagje vind ik ok.. Morgen weer de hele dag werken, zondag een verjaardag van een collega en maandag ook weer de hele dag werken..quote:
Whehequote:Op vrijdag 14 september 2012 17:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Omg.. ze hebben het programma waarmee wij dagelijks moeten werken aangepast..
dit kost heel veel geld.. en is natuurlijk uitermate efficent en nodig.
de grootste aanpassing is dat het nu NOG meer roze is![]()
jippiej
mijn bureau is zo goed als volquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Whehe
Plaatje nog uitgeprint?
ja nee, niet iedere dag nee.. maar zo in het weekend mag dat bestquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet te lang hoor, maar een dagje vind ik ok.. Morgen weer de hele dag werken, zondag een verjaardag van een collega en maandag ook weer de hele dag werken..
quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
mijn bureau is zo goed als vol
Ik ben er weer.quote:
Je weet dat foerageren gewoon voedsel zoeken en eten is, niet?quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:06 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
veel succes/plezier kaneeltje![]()
neequote:Op vrijdag 14 september 2012 17:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben er weer.Eten achter de pc ftw.
[..]
Je weet dat foerageren gewoon voedsel zoeken en eten is, niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Ik heb een wilde kapsalon gevonden.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:36 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ik heb soms heel veel succes nodig hoor, wanneer ik ga foerageren :$
did you throw a masterball at it?!!!!quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb een wilde kapsalon gevonden.
Welkom terug.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben er weer.Eten achter de pc ftw.
[..]
Je weet dat foerageren gewoon voedsel zoeken en eten is, niet?
Wild Kapsalon appeared!quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb een wilde kapsalon gevonden.
kaneelstokje used "eat"quote:
Nee, het was nog een jonkie. Een great ball was voldoende.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:37 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
did you throw a masterball at it?!!!!
Kaneelstokje used Bite.quote:
Kapsalon used ''scatter''!quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:39 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
kaneelstokje used "eat"
it was supereffective
Ik ben traag.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:39 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
kaneelstokje used "eat"
it was supereffective
quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Kapsalon used ''scatter''!
Every frie was scattered across the floor!
Ik speel nog steeds die spelletjes.quote:
Weer eens iets anders dan dirtytalk of pillowtalk.quote:
Ik ook.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik speel nog steeds die spelletjes.
ik heb ook een aantal pokemon spelletjes op de pc hoorquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:40 schreef Fera het volgende:
[..]
dat doen wij toch nooooooooooooooooooooooooooit hierquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weer eens iets anders dan dirtytalk of pillowtalk.
[..]
Ik ook.
Kinderachtig hoorquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:40 schreef Fera het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*neemt DS mee naar meetquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weer eens iets anders dan dirtytalk of pillowtalk.
[..]
Ik ook.
Ik heb wel oude GBC nog, met Blue, Yellow en Silver.quote:
HELL YEAHquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb wel oude GBC nog, met Blue, Yellow en Silver.
En de rest op de pc. Gotta catch 'em all.
Mijn GBC is gestorven, toen toch maar een DS gekocht.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb wel oude GBC nog, met Blue, Yellow en Silver.
En de rest op de pc. Gotta catch 'em all.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |