Jup, kende je die nog niet? Je bent nieuw in dit wereldje denk ik. 't Geeft niet, internet is grootquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:13 schreef Kapiteinlulhannes het volgende:
Kosten hmm das een nieuwe fetisj zeker
Kweet niet je noemde fetisjen op met kosten dus dacht ik dat het een fetisj wasquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:13 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Jup, kende je die nog niet? Je bent nieuw in dit wereldje denk ik. 't Geeft niet, internet is groot
En sinds wanneer is een das een fetisj?
quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:16 schreef Kapiteinlulhannes het volgende:
[..]
Kweet niet je noemde fetisjen op met kosten dus dacht ik dat het een fetisj was
Ja dankzij dit topicquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:06 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Waarom "" ??? Ben je misselijk
![]()
Geen kadaver; lees lijkquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:19 schreef Isthisit het volgende:
[..]
Ja dankzij dit topicIk weet nog wel ergens een dode hont te liggen, interesse?
Dat noem ik nu niet bepaald spannendquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:20 schreef haan33 het volgende:
TS, je kunt zeker geen levende chicks hosselen?
quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:25 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Dat noem ik nu niet bepaald spannend
quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:20 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Geen kadaver; lees lijkMaar toch bedankt
Lees het topic nog eens goed door, en bedenk dan of je nog een keer op deze manier wil posten.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:30 schreef haan33 het volgende:
o my god
De necrofiele zolderautisten ontwaken
Ik krijg steeds meer de neiging dat je het echt meent?quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:32 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Lees het topic nog eens goed door, en bedenk dan of je nog een keer op deze manier wil posten.
VVDFIELEN.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:32 schreef DeHangui het volgende:
[...] terwijl sommige mensen op [...] kosten kicken
Goed weekend trouwens
Jij bent de herhaler van FOK! ofzoquote:
Ja, en jij de naar de bekende weg vrager ofzo?quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:36 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Jij bent de herhaler van FOK! ofzo
Nee hoor, dat heb ik alleen tegen mijn psych gezegd, ik geef toch gewoon aan dat het over mezelf gaat?quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:41 schreef geevee het volgende:
TS vreemde hobby hoe je er op na,oh nee het is een kennis van een kennis he?
Werkt die soms in het mortuarium?
Het heeft wel een voordeel dat ze nooit nee zeggen......maar het is niet erg kies!
Zelfde als dat een pedo werkt op een kleuterschool dus?quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:40 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Nja, ik werk in een ziekenhuis. Dus daar hebben we een geklimatiseerde ruimte. De versheid en strakheid is goed te doen, maar temperatuur-technisch is het behelpen
Wat is dat nu weer voor vergelijkingquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:44 schreef Sheldorrr_ het volgende:
[..]
Zelfde als dat een pedo werkt op een kleuterschool dus?
? Ik doel er alleen maar op dat een pedo die op een kleuterschool werkt in de buurt komt van zijn of haar "fetish"? En jij op dezelfde manier ook dichtbij je "fetish" komt. Meer niet hoor. Waar je opgewonden van wordt moet je zelf weten! Bedoelde er verder niks meequote:Op vrijdag 14 september 2012 16:46 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Wat is dat nu weer voor vergelijkingIk werk in het ziekenhuis, niet in mortuarium, maar heb er wel toegang toe, en dat kent zo zijn voordelen in de nachtdienst.
Ik vind echter pedofilie een no goKom op zeg, waar zit jij met je verstand
Oke, mijn excuses, dan heb ik het verkeerd geïnterpreteerd, nogmaals sorryquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:48 schreef Sheldorrr_ het volgende:
[..]
? Ik doel er alleen maar op dat een pedo die op een kleuterschool werkt in de buurt komt van zijn of haar "fetish"? En jij op dezelfde manier ook dichtbij je "fetish" komt. Meer niet hoor. Waar je opgewonden van wordt moet je zelf weten! Bedoelde er verder niks mee
quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:49 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Oke, mijn excuses, dan heb ik het verkeerd geïnterpreteerd, nogmaals sorry
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |