Financiën krijgen ze natuurlijk niet. Die andere twee zijn alleen maar kut om te hebben. De ene moet je stevige bezuinigingen gaan uitvoeren en op de ander moet de VVD dan weer een Verdonkje doen. Dat is ook nooit leukquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:53 schreef Smoofie het volgende:
Defensie, immigratie, Financien voor VVD iig.

Neuh, daarvan gaan er ook wel een paar sneuvelen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
Alle VVD-ers met een post als minister of staatssecretaris blijven aan op dezelfde post.

Daarom mogen die andere twee naar de VVD natuurlijkquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:14 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Financiën krijgen ze natuurlijk niet. Die andere twee zijn alleen maar kut om te hebben. De ene moet je stevige bezuinigingen gaan uitvoeren en op de ander moet de VVD dan weer een Verdonkje doen. Dat is ook nooit leuk

Dat mag ik toch hopen.quote:Neuh, daarvan gaan er ook wel een paar sneuvelen.

Laat Schippers dan maar weer in de ballenbak spelen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:14 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Financiën krijgen ze natuurlijk niet. Die andere twee zijn alleen maar kut om te hebben. De ene moet je stevige bezuinigingen gaan uitvoeren en op de ander moet de VVD dan weer een Verdonkje doen. Dat is ook nooit leuk
[..]
Neuh, daarvan gaan er ook wel een paar sneuvelen.

Kamp wordt wel beloond voor z'n verkenningswerk. Maar ik denk dat de PvdA zelf Sociale Zaken zal willen hebben.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:21 schreef 99.999 het volgende:
Van de huidige VVD-ministers.
Opstelten zal denk ik wel met pensioen gaan. Zou Kamp nog een rondje meegaan?
Schippers en Schultz blijven wel. Rosenthal zie ik vertrekken.

Die wordt staatssecretaris van jij-bakken.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:48 schreef 99.999 het volgende:
En wat gaat blok doen? Blijft die in de kamer of maakt hij een stap?

Inderdaad, iedereen met een pijntje een uitkering!quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Kamp wordt wel beloond voor z'n verkenningswerk. Maar ik denk dat de PvdA zelf Sociale Zaken zal willen hebben.

Schippers hier. Onderwijs is peanuts i.v.m. de "Zurreg" (Roemer, red.)quote:

Onzin.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:13 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Inderdaad, iedereen met een pijntje een uitkering!

Drie pijntjes danquote:

Die man is zelf niet in staat om foutloos Nederlands te schrijven.quote:

Toch bijzonder dan dat het terugdringen van de instroom (van met name jongeren) in de arbeidsongeschiktheidsuitkeringen voor beide partijen een speerpunt is.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:13 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Inderdaad, iedereen met een pijntje een uitkering!

Die zie ik ook graag terug.quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |