Vanwaar deze vraag??quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:20 schreef HotSummerNight het volgende:
waar heb je het geld ana opgemaakt?
Is kwijtschelding van de lening daarvan afhankelijk? Zo ja, dan wil ik best je vraag beantwoordenquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:20 schreef HotSummerNight het volgende:
hoeveel geld heb je extra moeten lenen van de DUO? en waar heb je het geld ana opgemaakt?
Waarom een oordeel?quote:Op zondag 16 september 2012 10:47 schreef TheOneAndOnly het volgende:
Kan iemand mij het adres geven waar ik ook gratis geld kan halen?
Heeft half fok een wajong?
Je basisbeurs is ook een lening en die wordt ook kwijtgescholden.quote:Op zondag 16 september 2012 10:26 schreef Quirine het volgende:
Stel dat je deze lening was aangegaan bij een bank, denk jij dan dat die bank na dit verhaal zou zeggen.. 'ah.. tuurlijk.. ja.. die 30.000 euro die u tot nu toe bij ons heeft openstaan.. no problemo!'.
Een lening moet je terug betalen, ook bij de IB-groep. Die wordt nooit kwijtgescholden, hoe laag je inkomen ook is.
Of je had een domme medewerker aan de telefoon (en let's face it.. die kans is best groot) of je dacht even iets te horen wat jij graag wilde horen.
moreel ...quote:
Gelukkig ga jij daar niet overquote:Op zondag 16 september 2012 11:05 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
moreel ...
omdat ts de aanvullende beurs, ov en basis beurs kwijtgescholden kan krijgen. als ts de lening heeft opgerookt, gedronken, BjornBorgs en iphoney van heeft gekocht dan zou ik het niet terecht vinden als ts dat geld terug zou krijgen
Ik hoop dat mijn hypotheek van 150.000 euro, ook kwijtgescholden kan worden als ik ooit niet meer kan betalenquote:Op zondag 16 september 2012 10:26 schreef Quirine het volgende:
Stel dat je deze lening was aangegaan bij een bank, denk jij dan dat die bank na dit verhaal zou zeggen.. 'ah.. tuurlijk.. ja.. die 30.000 euro die u tot nu toe bij ons heeft openstaan.. no problemo!'.
Een lening moet je terug betalen, ook bij de IB-groep. Die wordt nooit kwijtgescholden, hoe laag je inkomen ook is.
Of je had een domme medewerker aan de telefoon (en let's face it.. die kans is best groot) of je dacht even iets te horen wat jij graag wilde horen.
Zo goed als, heb ik het gevoelquote:Op zondag 16 september 2012 10:47 schreef TheOneAndOnly het volgende:
Kan iemand mij het adres geven waar ik ook gratis geld kan halen?
Heeft half fok een wajong?
* het inkomen dat gezonde personen, met soortgelijke opleiding en ervaring, ter plaatse waar de jonggehandicapte woont of in de omgeving daarvan met arbeid gewoonlijk verdienen, waarbij, zoveel doenlijk, rekening wordt gehouden met door de jonggehandicapte verkregen nieuwe bekwaamheden.quote:Artikel 4.13. Arbeidsongeschiktheid
Indien een deelnemer op enig moment binnen de diplomatermijn beroepsonderwijs in staat wordt om met arbeid niet meer dan 20% te verdienen van het maatmaninkomen* in de zin van de Wet werk en arbeidsondersteuning jonggehandicapten, wordt de aan hem toegekende prestatiebeurs omgezet in een gift.
Dat is te ouderwets en simpel gedacht inderdaad. Ik heb ooit als bijbaantje bij een zorgverzekeraar gewerkt: Je krijgt niets op papier.quote:Op zondag 16 september 2012 10:30 schreef Hyperdude het volgende:
Laat DUO iets op papier zetten?
Of is dat te ouderwets/simpel gedacht?
geen probleem, gewoon het telefoongesprek opnemen.quote:Op zondag 16 september 2012 14:11 schreef XIII. het volgende:
[..]
Dat is te ouderwets en simpel gedacht inderdaad. Ik heb ooit als bijbaantje bij een zorgverzekeraar gewerkt: Je krijgt niets op papier.
Je geeft zelf het antwoord al; een beurs kan worden kwijtgescholden. Een lening dus niet.quote:Op zondag 16 september 2012 11:04 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Je basisbeurs is ook een lening en die wordt ook kwijtgescholden.
Hmm 2000 netto p/m, ipad, ps3, laptop, vakantie, bling blingquote:Op zondag 16 september 2012 13:51 schreef probeer het volgende:
Wajong, basisbeurs, aanvullende beurs, ov-reisrecht, EN een lening? Dan zit je toch echt wel over de 2000 netto per maand.
Waar is dat in godsnaam allemaal aan op gegaan TS? En die vraag komt voornamelijk voort uit een vermoeden dat je een enorm gat in je hand hebt zitten, waar je wellicht ook eens naar wilt gaan kijken want anders blijft het zo doorgaan..
En die 'omstandigheden'.. Wajong / ziekte gerelateerd? Of had je het te druk met het uitgeven van die 2000 euro?
Doe mij ook met terugwerkende kracht een Wajong. Kan mijn studieschuld ook kwijtgescholden wordenquote:Op maandag 17 september 2012 01:06 schreef GSbrder het volgende:
Wajong. Kwijtschelding van een lening.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |